SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
hier wil ik nog ff over kletsen trouwens, hoewel ik er allemaal mijn bedenkingen over heb, na die docu gezien te hebben, tja kijk er toch met glimlach naar wel, heerlijk dat rebelse van toen.Do what you love, love what you do!![]()
De prijs valt me nog wel mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maargoed helaas geen vrij dus moet allemaal ff wachten, sorry voor alle mention enzo want lijst. maar komt ook later wel.
slaap lekker allen
quote:
Rhodos!quote:![]()
Heel benieuwd.
Wilde ooit nog naar een grote stad aan de baai, nadat ik eerder een rondreis langs de hoogtepunten van Griekenland had gemaakt (zag de stad liggen toen we met de touringcar langs de bergwand reden).
Maar dit lijkt me ook erg leuk![]()
![]()
.
en verder... kut. topic dicht. al mn tekst weg![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je hebt wel een iconische woning.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kut TT dan.
Als het er niet eens meer over gaat![]()
Dan was het toch handiger om 'middelmatig' aan te houden.
Want deze TT is op z'n minst nóg 'middelmatiger'.
Om niet te zeggen ondermaats.
Don`t blame me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:16 schreef Sally het volgende:
kut TT dan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
whah nee joh stel je niet aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:16 schreef Sally het volgende:
kut TT dan.
bedoel er vrij weinig mee, maar moest wel ff lachen om die docu en omdat de betreffende meid het ook zelf eigenlijk achteraf wel grappig vond.
Ten aanzien van die film dus die ik al grappig vond.
Maargoed iedereen zijn smaak, ik kon er wel om lachen. denk ook niet dat die hele rellen bewust waren om haar of familie kwaad willen te doen. tja alleen politie die het feestje verstoorde.
De nacht burgemeester van Groningen is het met me eens he?
Nee, jou niet. Wel TS.quote:
![]()
![]()
Je ging slapen, toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
whah nee joh stel je niet aan
bedoel er vrij weinig mee, maar moest wel ff lachen om die docu en omdat de betreffende meid het ook zelf eigenlijk achteraf wel grappig vond.
Maargoed iedereen zijn smaak, ik kon er wel om lachen. denk ook niet dat die hele rellen bewust waren om haar of familie kwaad willen te doen. tja alleen politie die het feestje verstoorde.
De nacht burgemeester van Groningen is het met me eens he?
Anders had ik de opmerking wat later op de avond / nacht gemaakt![]()
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
whah nee joh stel je niet aan
De nacht burgemeester van Groningen is het met me eens he?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha nou dit is ook het laatste en wilde eigenlijk alleen ff nog er wat over zeggen. maarja er was geen nieuw topic dus ja dan open ik hem maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Je ging slapen, toch?
Anders had ik de opmerking wat later op de avond / nacht gemaakt![]()
maar anyway ik ga ook slapen hoor
van mij geen last meer vannacht. maar eigenlijk sta ik wel achter wat ik hierover ff zei.
Nee blijf maat, ik ben er nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou dit is ook het laatste en wilde eigenlijk alleen ff nog er wat over zeggen. maarja er was geen nieuw topic dus ja dan open ik hem maar.
maar anyway ik ga ook slapen hoor
van mij geen last meer vannacht. maar eigenlijk sta ik wel achter wat ik hierover ff zei.![]()
terecht. hij negeerde kritiek/advies en daarom liep het uit de hand. en was weg dus op moment dat ie nodig was......quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?
beetje net als koningshuis. waren ff op vakantie enzo, of politiek. ja net ff reces en niet zo herinneringen meer aan.
maar goed dat er dit soort docu dingen dan zijn met de feiten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik geloof dat ik hem eerder vandaag had horen zeggen (eh, gelezen dan) dat hij het zo grappig vond dat de jeugd dat allemaal nog kon en deed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?
Hmja.
Nu dat.
Dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik zou willen, maar te laat en helaas volgende week vanaf vrijdag ook storingsdienst. dus helaas ben er ff niet zoveel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is wel tof zeg. Die prijs lijkt me wel redelijk, jammer dat het zo klein isquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/![]()
Kom opquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou willen, maar te laat en helaas volgende week vanaf vrijdag ook storingsdienst. dus helaas ben er ff niet zoveel.![]()
Kan ik je niet overtuigen om even te blijven nog?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou willen, maar te laat en helaas volgende week vanaf vrijdag ook storingsdienst. dus helaas ben er ff niet zoveel.![]()
![]()
Je neemt me weer veel te serieusquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:14 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Rhodos!![]()
Heel benieuwd.
Wilde ooit nog naar een grote stad aan de baai, nadat ik eerder een rondreis langs de hoogtepunten van Griekenland had gemaakt (zag de stad liggen toen we met de touringcar langs de bergwand reden).
Maar dit lijkt me ook erg leuk![]()
![]()
.
en verder... kut. topic dicht. al mn tekst weg![]()
![]()
Rhodos lijkt me wel mooi. Griekenland is sowieso een een mooi land.![]()
Ik had die avond meerdere lives aan en dat was verre van grappig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem eerder vandaag had horen zeggen (eh, gelezen dan) dat hij het zo grappig vond dat de jeugd dat allemaal nog kon en deed.
Hmja.
Nu dat.
Dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daar heb ik mijn handen aan opengehaald aan de rotsen, heel mooi inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je neemt me weer veel te serieus
Rhodos lijkt me wel mooi. Griekenland is sowieso een een mooi land.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: