abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218429698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 07:22 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Arme Lot kon met moeite door het taaie stokbrood bijten. Ze houden nul rekening met zoiets, en ja valt tegen koken he, op de camping! Ik denk dat ze anders echt goedkoper uitkwamen dan al die dure kaas en worst enz
Ik snap ook best dat het koken op 1 pitje bijna niet te doen is, maar dan sleep je zoveel mee maar geen fatsoenlijk kookstel.
Neem dan een skottelbraai mee of iets.
Waarschijnlijk is er ook echt wel zo'n kookgelegenhrid zoals op de meeste campings.
Dit is toch geen avondeten.
Dat ze niet mega honger hebben daar.
pi_218429716
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 07:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik snap ook best dat het koken op 1 pitje bijna niet te doen is, maar dan sleep je zoveel mee maar geen fatsoenlijk kookstel.
Waarschijnlijk is er ook echt wel zo'n kookgelegenhrid zoals op de meeste campings.
Daarom moet er ook zoveel borrelspul worden gekocht.
pi_218429720
Grote bosbrand in Zuid-Frankrijk. Is dat in het gebied waar de familie Geerts zit? Ze zouden ook nog naar een andere camping bij zee gaan?
pi_218429735
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:14 schreef Harper het volgende:

[..]
Tot nu toe twee keer een warme maaltijd in de week dat ze weg zijn? Daar begrijp ik echt niks van.
Ja koken voor zoveel is best wat werk. Maar de Geertsen zitten toch allemaal op scouting? Ervaring genoeg lijkt me.
En een 'profkok' schoonzoon mee.
pi_218429747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 23:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind Michelle er best ontspannen uit zien op de vakantie.
En als het klopt wat diegene naar dat juice kanaal heeft gestuurd dan hebben ze echt geen vijanden meer nodig, hoe triest.
Wat er ook staat te gebeuren ik hoop dat ze eens rust gaan vinden en dat de kinderen er goed doorheen komen, zij zijn toch altijd de dupe.
Die omgeving zal ook wel ontspannen zijn, zon, vakantie, familie waar ze zich fijn bij voelt en alcohol.
pi_218429765
Als je idd al 2 pitten hebt om op te koken maak je het jezelf veel makkelijker. Een koude pastasalade is ook zo gemaakt als alternatief. En de meeste grote supermarkten hebben iets van een traiteur achtig iets. Koop daar lekker een quiche oid. Vult beter. En maar zeggen dat ze chagrijnig worden als ze niet goed eten. Het 1 rijmt weer niet met het ander( zien we wel vaker daar)
  woensdag 6 augustus 2025 @ 07:59:58 #282
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218429830
De Geertsen eten elke dag ladingen snoep, chocola, chips en andere snaaien dus dat vult alvast lekker. Ze doen weinig wat energie kost dus minder nodig. Ik vind het net een klucht.
pi_218429844
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 07:59 schreef Rimboequeen het volgende:
De Geertsen eten elke dag ladingen snoep, chocola, chips en andere snaaien dus dat vult alvast lekker. Ze doen weinig wat energie kost dus minder nodig. Ik vind het net een klucht.
Ik ben benieuwd naar de jaarlijkse bikini foto van AM
pi_218429889
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 08:01 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd naar de jaarlijkse bikini foto van AM
Die komt niet hoor. Was er gorig jaar niet en het jaar ervoor ook niet.
pi_218429912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 08:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Die komt niet hoor. Was er gorig jaar niet en het jaar ervoor ook niet.
Ze kikt zelf nog altijd op die foto met rode bikinitje in dat zwembadje in Frankrijk
  woensdag 6 augustus 2025 @ 08:16:06 #286
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218429923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 08:14 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze kikt zelf nog altijd op die foto met rode bikinitje in dat zwembadje in Frankrijk
Ja met dat uitgelubberde broekje. Die hele foto vind ik niet flatteus.
pi_218429956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 07:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Hahah ik blijf erbij, zij is de personage die Brigitte Kaandorp in gedachten had met dat liedje moeilijk moeilijk moeilijk.

Zij denkt echt dat ze het zwaarder heeft dan de gemiddelde persoon. Nou ik kan een geheimpje verklappen: dat is niet zo
Ze heeft gewoon veel te veel tijd om stil te staan bij wat er allemaal mis gaat en hoe oneerlijk alles is. En ze doet inderdaad net of het alleen bij haar zo is. Nou Sanneke, welkom in het leven.
pi_218429976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 07:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies. Er zijn kleden mee, nachtkastjes, koelkasten en een koffiezetapparaat.
Maar geen fatsoenlijk kookstel.
pi_218429990
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 07:51 schreef Lalaland79 het volgende:
Als je idd al 2 pitten hebt om op te koken maak je het jezelf veel makkelijker. Een koude pastasalade is ook zo gemaakt als alternatief. En de meeste grote supermarkten hebben iets van een traiteur achtig iets. Koop daar lekker een quiche oid. Vult beter. En maar zeggen dat ze chagrijnig worden als ze niet goed eten. Het 1 rijmt weer niet met het ander( zien we wel vaker daar)
Ja of haal een kippetje van het spit bij de supermarkt, frietjes van de camping erbij en een salade.
Klaar.
Niet goedkoop maar dat zijn de borrelhapjes ook niet.
Avondeten als bruschetta en een droog broodje knakworst vind ik echt geen maaltijd.
pi_218430101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 07:51 schreef Lalaland79 het volgende:
En de Geertsen lusten alles toch? Dus idd iets halen wat makkelijk is moet geen probleem zijn, want iedereen lust alles. Zelf slakken.
Ik zou vooral enorm geobstipeerd (en daardoor ook chagrijnig haha) zijn van datgene wat zij eten.
Die lichamen moeten toch een keertje schreeuwen om vezels?
pi_218430161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 08:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft gewoon veel te veel tijd om stil te staan bij wat er allemaal mis gaat en hoe oneerlijk alles is. En ze doet inderdaad net of het alleen bij haar zo is. Nou Sanneke, welkom in het leven.
Ik snap nu ook niet heel goed waarom ze zich zo enorm verdedigd, in detail op mensen ingaat, vertelt hoe het leven tegen haar zit en de hele tijd wel zegt dat ze weet hoe het zit. Maar niet echt precies vertelt wát er dan aan de hand is. Mensen gaan dan natuurlijk gissen.

Net zoiets over datgene wat zo levensveranderd was en goed nieuws en dan toch verdrietig, want impact. Maar wát is het dan. Geen idee.

[ Bericht 1% gewijzigd door Utopica op 06-08-2025 09:03:28 ]
pi_218430164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 07:48 schreef Snaky het volgende:

[..]
Die omgeving zal ook wel ontspannen zijn, zon, vakantie, familie waar ze zich fijn bij voelt en alcohol.
Vooral de alcohol ze verdooft zich chronisch
  woensdag 6 augustus 2025 @ 08:59:14 #293
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218430167
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 07:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Grote bosbrand in Zuid-Frankrijk. Is dat in het gebied waar de familie Geerts zit? Ze zouden ook nog naar een andere camping bij zee gaan?
Nee dat is een stukje verderop waar ze nu zitten. Wellicht dat de volgende camping wel in dat gebied ligt, zijn meerdere plekken aan de kust waar brand is.
pi_218430277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 08:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja of haal een kippetje van het spit bij de supermarkt, frietjes van de camping erbij en een salade.
Klaar.
Niet goedkoop maar dat zijn de borrelhapjes ook niet.
Avondeten als bruschetta en een droog broodje knakworst vind ik echt geen maaltijd.
Het heeft natuurlijk een reden dat ik 10 kg te zwaar ben maar ik zou na een paar dagen borrelplank hapjes en een stukje brood met knakworst echt niet goed worden. Ik zou graag iets willen van een echte maaltijd, zelfs een goed gevulde soep zou al verschil maken. Maar zoals gezegd, ik eet ook misschien wel gewoon te graag (en iets te veel haha)
pi_218430340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 08:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En de Geertsen lusten alles toch? Dus idd iets halen wat makkelijk is moet geen probleem zijn, want iedereen lust alles. Zelf slakken.
Ik zou vooral enorm geobstipeerd (en daardoor ook chagrijnig haha) zijn van datgene wat zij eten.
Die lichamen moeten toch een keertje schreeuwen om vezels?
Daar heeft ze die muesli natuurlijk voor
pi_218430446
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 08:58 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ik snap nu ook niet heel goed waarom ze zich zo enorm verdedigd, in detail op mensen ingaat, vertelt hoe het leven tegen haar zit en de hele tijd wel zegt dat ze weet hoe het zit. Maar niet echt precies vertelt wát er dan aan de hand is. Mensen gaan dan natuurlijk gissen.

Net zoiets over datgene wat zo levensveranderd was en goed nieuws en dan toch verdrietig, want impact. Maar wát is het dan. Geen idee.
Ik zie het niet als verdedigen, maar meer als nog meer duidelijk maken dat zij het slachtoffer zijn in werkelijk alles. Niets ligt aan hen/haar. Nou Sanneke dan heb ik nieuws: Als je verandering wilt zien, moet je dat toch echt zelf zijn/doen.
pi_218430822
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 08:16 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja met dat uitgelubberde broekje. Die hele foto vind ik niet flatteus.
Eens dat het bikini broekje er niet uit zag, de hele bikini paste sowieso niet op haar lijf. Maar qua kleding vind ik am er nooit leuk uit zien. Bij elkaar geraapt zooitje.
Maar ze heeft wel een goed lichaam voor iemand van bijna 50, die amper sport en zoveel snaait.
pi_218431119
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:32 schreef Harper het volgende:
Het is 36 graden in Frankrijk maar van ma Geerts er mag ´s ochtends niet gezwommen worden?
En alle kinderen moeten elkaar goed in de gaten houden?
Joh, houd zelf een oogje op je jongste vier. De rest is oud en wijs genoeg voor zichzelf te zorgen. Misschien is wat minder alcohol met die hitte wel het beste idee.

Ik snap niet zoveel van de blonde meid die mee op vakantie is. De dochter van Wouter, is die zo close met het gezin om nu samen op vakantie te gaan?
AM heeft wel eens gemeld dat Saar en Suus bevriend zijn met een nichtje maar dat zal dit meisje niet zijn toch? Ze lijkt duidelijk ouder uit en ze lijken niet bijzonder veel samen. Ik vind het best een vreemde situatie. Voor ons in ieder geval ;) AM die altijd alles laat zien maar hier duidelijk niks over kwijt wil/kan.
Is dat meisje niet het zusje van Arte?
pi_218431179
Het is de dochter van de broer van AM. Ze kiest er bewust voor haar buiten beeld te houden en er niets over te zeggen.

Ik blijf het vreemd vinden dat zij haar familie openlijk zwart heeft gemaakt. Terwijl ze jarenlang op haar ouders heeft geleund. Financieel want ouders betaalde de zorgverzekering etc. Maar ook altijd twee keer per jaar naar het vakantie huis van haar ouders gingen. Moeder was bij de geboorte van L. “Ik kon pas echt ontspannen toen mijn moeder er was”.

Het rijmt niet met hoe ze haar ouders nu afschildert als barbaars en onveilig
pi_218431536
Bah, die Judith. Nu weer klagen dat ze tot 13 uur moet wachten op de injectie.
Wat denkt ze dan? Dat alles op haar kan worden afgestemd in het ziekenhuis?
Mens, wees dankbaar dat je überhaupt de injectie MAG krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')