quote:Op donderdag 7 augustus 2025 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk het wel ... ik kwam deze ook al eens tegenBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()

Train jij daar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:56 schreef pullup het volgende:
Ook dat nog
https://nos.nl/artikel/2577858
Stelletje tuig

Lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan vaycayyyyyyyyyy![]()
![]()
(én een bod op een huis gedaan vandaag...spannond...ik heb altijd weer hoop maar tot nu toe zijn we een beetje de eeuwige tweede aan het worden)

thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
en hopelijk lukt het dan nu wel ja

Veel succes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()
(én een bod op een huis gedaan vandaag...spannond...ik heb altijd weer hoop maar tot nu toe zijn we een beetje de eeuwige tweede aan het worden)

thanks! En nu maar weer wachten op dat telefoontje. Zenuwslopend steeds.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Veel succes.![]()
En lekker hoor, vakantie in het vooruitzicht.![]()
Ik vanaf half augustus.

Neequote:

Fijn, ga je weer bergen beklimmen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()

Ja, dat had ik gelezen dat ze niet zo lief zijn voor hun schoonmaakpersoneelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Neemaar dat zogenaamde luxe tuig is al een tijdje in opspraak oen het is steeds erger aan het worden

Vakantie is in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()

niet beklimmen, ik ga wel de Kili nu van een afstandje bewonderen en bij mezelf denken: 5 jaar geleden stond ik daar op de topquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Fijn, ga je weer bergen beklimmen?

thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vakantie is in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenHopelijk hebben jullie straks ook een nieuw huis te vieren! Ik zal meeduimen

SBE duimt ook mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vakantie is in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenHopelijk hebben jullie straks ook een nieuw huis te vieren! Ik zal meeduimen

Morgen.quote:

5 jaar geleden alweerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet beklimmen, ik ga wel de Kili nu van een afstandje bewonderen en bij mezelf denken: 5 jaar geleden stond ik daar op de top

Lekkerquote:

quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()

Ik was ook verbaasd dat het al weer 5 jaar geleden wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 jaar geleden alweer
Veel plezier alvast en succes met het bod!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |