Ze is bijna 80 met enorme ervaring, ze zal toch begrijpen hoe een orkest werkt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goh. Verrassend.
Nu is ze wel iemand die haar stuk altijd zal beheersen en wellicht dat dwarsfluit teveel solo’s heeft om het risico te lopen op wanklanken.
Ongetwijfeld, maar ik ben benieuwd of ze zich in dienst van dit 'amateur' orkest kan opstellen…quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze is bijna 8070 met enorme ervaring, ze zal toch begrijpen hoe een orkest werkt.
Dat dus.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik ben benieuwd of ze zich in dienst van dit 'amateur' orkest kan opstellen…
67quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
Ze is bijna 80 met enorme ervaring, ze zal toch begrijpen hoe een orkest werkt.
sinds 30 juli is het 68quote:
Voor het eerst waren alle 'concurrenten' van Bendien (matige) amateurs. Tja, dan valt het verschil wel op.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:07 schreef Irri-tante het volgende:
Ik kijk nu terug. Berdien is wel van een andere categorie. Ik snap wel dat anderen dachten ' ik ga naar huis, want ik maak geen kans'.
Eigenlijk zou een auditie zoals bij de Voice dan eerlijker voelen. Dan zein ze niet wie ze voor zich hebben.
Haha, ze had het gewoon afgelegd tegen echt goede amateurs. Of tenminste profs. Het verplichte melodietje speelde ze ook dunnetjes (en vals ook nog, jaja). En die pianiste mishandelde de piano met haar gehamer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:15 schreef TLC het volgende:
Dat Berdien meedoet is simpelweg niet eerlijk tegenover de andere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |