Oh, die dirigent met de bril op zijn wenkbrauwen heet zo ?quote:Op maandag 1 september 2025 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Op Twitter beweert ene Irma Luttikhuis zijn vrouw te zijn, en zij is een full blown doorgeslagen rechtse Trumpiaan en FVD-wappie.Op de een if andere manier vind ik dat roch wel opmerkelijk, als het waar is.
https://x.com/iluttikhuis?s=21&t=cO4xqKEfC4HtPHJdymY5PQ
Inderdaad heeeel vreemd! Vond trouwens die vlinderdas cellist veel muzikaler spelen dan zijn concurrente. Bovendien een echte amateurmusicus ook nog.quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:52 schreef golfer het volgende:
Maar 1 kandidaat voor de basgitaar.
En maar 1 voor het slagwerk.
En ook maar 1 voor het keyboard.
Er was een voorselectie voordat je daadwerkelijk auditie mocht doen. Mensen moesten een klein filmpje insturen. Dat in combinatie met de aflevering format kan er voor gezorgd hebben dat je zo weinig audities zag voor die instrumenten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:52 schreef golfer het volgende:
Maar 1 kandidaat voor de basgitaar.
En maar 1 voor het slagwerk.
En ook maar 1 voor het keyboard.
Uiteraard zijn er voorselecties geweest, maar dan nog. Het leek nu afgeraffeld. En waarom geen audities voor de vocals?quote:Op maandag 1 september 2025 13:11 schreef MhZero het volgende:
[..]
Er was een voorselectie voordat je daadwerkelijk auditie mocht doen. Mensen moesten een klein filmpje insturen. Dat in combinatie met de aflevering format kan er voor gezorgd hebben dat je zo weinig audities zag voor die instrumenten.
Ik juist minder, goede dirigentquote:Op zondag 14 september 2025 21:01 schreef golfer het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan die dirigent met de roze bril op zijn wenkbrauwen en zijn maniertjes en gebaren.
Natuurlijk is hij een goede dirigent, maar springend een nummer afsluiten hoeft van mij niet.quote:
Ik vond 't vreselijk, de uitspraak, het liedje, de uitvoeringquote:Op zondag 14 september 2025 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nee..nee Francis. Past echt niet bij je stem. Er was vast wel iets anders geweest om uit kiezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |