Het boeit dick alleen wat dick te vertellen heeft.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:17 schreef Firuze60 het volgende:
Tot slot nog een opmerking over Dick (die inmiddels zelf op een kikker gaat lijken met die opengesperde ogen), hij viel direct op het uiterlijk van Sharon totdat ze haar mond open deed, nu viel hij juist niet direct op het uiterlijk van *naam kwijt*. Hij vroeg even iets aan haar, ze was met een camper drie weken in haar eentje door scandinavie geweest...ok, zie je daar die slang? Het boeit hem geen reet wat zij te vertellen heeft.
Oeff, dat zou wel heel erg doortrapt zijn. Geloof ik niet zo, zo erg is het programma nu ook weer niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het boeit dick alleen wat dick te vertellen heeft.
Ik kreeg kriebels bij die zakenpartner van Eveline. Vraag 1: hoe vinden jullie het hier? Vraag 2: dus zijn jullie bereid te investeren?
What?ik krijg het idee dat Eveline (en zakenpartner) bewust wat ehm.. minderbegaafde mannen heeft uitgekozen om ze vervolgens te beroven van hun zuurverdiende pensioentje.
Ik zag nu net de scene dat het lijkt alsof het een testvraag was (of ze naief zijn). Dus mijn hoop is een beetje terug..quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeff, dat zou wel heel erg doortrapt zijn. Geloof ik niet zo, zo erg is het programma nu ook weer niet.
Alhoewel..
Dat vond ik ook wel een redelijk aparte vraag ja...quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:39 schreef ZarB het volgende:
Ik kreeg kriebels bij die zakenpartner van Eveline. Vraag 1: hoe vinden jullie het hier? Vraag 2: dus zijn jullie bereid te investeren?
Ze moet wel totaal in zijn plaatje vallen, ja, er is altijd wel wat mis aan de vrouwen in zijn ogen. Het TE dit en TE dat ligt al voor in de mond bij die veeleisende selfkikker..quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:12 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat penis slot gewoon de juiste dame nog niet heeft getroffen
Dick moet nog even uit de kast getrokken wordenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze moet wel totaal in zijn plaatje vallen, ja, er is altijd wel wat mis aan de vrouwen in zijn ogen. Het TE dit en TE dat ligt al voor in de mond bij die veeleisende selfkikker..
Hij snapt er niks van dat die meid niet helemaal gebroken is nu hij haar wegstuurtquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:14 schreef ZarB het volgende:
Dick denkt echt dat hij gods gift to women is he. "Echt superknap hoe sharon het oppakt. Zij is zo fucking sterk." Gast, ze is er 3 dagen (?) geweest. Het valt me ook op dat de grootste horken altijd over zichzelf zeggen dat ze people pleasers zijn. Zichzelf wegcijferen, empathisch zijn. Etc.
Sharon had echt een gi-gan-tische reet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dick moet nog even uit de kast getrokken worden
Iedere zelfrespecterende kerel had er tenminste een keer bovenop gesprongen
Stelde hij die tweede vraag niet wat meer open? Volgens mij was hij ook verbaasd hoe de mannen erop reageerden en zo ongeveer tegen elkaar op begonnen te bieden over wat ze zouden kunnen investeren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het boeit dick alleen wat dick te vertellen heeft.
What?ik krijg het idee dat Eveline (en zakenpartner) bewust wat ehm.. minderbegaafde mannen heeft uitgekozen om ze vervolgens te beroven van hun zuurverdiende pensioentje.
In verhouding wel, ja, ze leek mij ook vrij klein. Na haar gekwebbel over gebitsonderhoud deed die date in dat ijsbad wel de das om bij Dick. Maar Dick is zelf ook echt geen Tarzan met die giraffennek.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sharon had echt een gi-gan-tische reet.
Renske is te lief en te onzeker voor dit programma, vandaag dat de producenten haar samen zetten naast eerste klas bitch shirleyquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:27 schreef ZarB het volgende:
Ik zie nu een voorstukje van afl 17: renske weer in tranen.
Jeetje wat vermoeiend.
Dan doe je haar niet doggyquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zo lief vind ik Renske helemaal niet, doodvermoeiend zeikwijf.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Renske is te lief en te onzeker voor dit programma, vandaag dat de producenten haar samen zetten naast eerste klas bitch shirley
Alles voor TV sensatie
Klopt, ik zag die scene later en toen stelde ik mijn verbazing bij. Ik was iets te voorbarig. Het leek meer een soort test ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Stelde hij die tweede vraag niet wat meer open? Volgens mij was hij ook verbaasd hoe de mannen erop reageerden en zo ongeveer tegen elkaar op begonnen te bieden over wat ze zouden kunnen investeren.
Toen Eveline daarvan hoorde leek ze op beide heren af te knappen.
Dicks surinaamse krokodillentraantjes waren vooral voor hemzelf.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hij snapt er niks van dat die meid niet helemaal gebroken is nu hij haar wegstuurt
Heeft U nog een voorkeur wanneer hier de eerste reacties geplaatst kunnen worden? Met of zonder plaatjes dan wel gifs ? ( bewegenden beeldeen..)quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
De vooruitblikken voor afl.18 beloven weer veel voor verslaafde kijkers zoals ik. Magda die een kotsgebaar maakt, Rinus die het zat is.
Kan nooit te vroeg zijn!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft U nog een voorkeur wanneer hier de eerste reacties geplaatst kunnen worden? Met of zonder plaatjes dan wel gifs ? ( bewegenden beeldeen..)
Dit heb ik blijkbaar gemist.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nah vooruit.. Maar Sharon is al gedumptquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dit heb ik blijkbaar gemist.
@:5thencounter - als je toch weer 15 plaatjes gaat maken morgen, stuur mij dan even apart eentje van Sharon haar kont. Dank u
Wat een kontquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah vooruit.. Maar Sharon is al gedumpt![]()
[ afbeelding ]
(S5 afl15)
Maar met Shirley ook niet, wat een ordinair en negatief mens. Gauw nieuw vlees erin.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel een redelijk aparte vraag ja...
Voor de rest mijn gedachten:
Renske is een enorme energieslurper, dat gaat op de lange termijn nooit wat worden met Daniel.
Denk inderdaad dat Dick de lat wel erg hoog heeft liggen. Daarbij is het veel te kort om nu al te zeggen dat die gevoelens niet gaan komen.quote:Dick is zo'n type die vanaf moment 1 iets moet voelen en heeft volgens mij ook wel een soort eisenlijstje waar niet snel iemand aan voldoet.
Dat is dus Bye bye Rinus! Ik vermoed ook dat het helemaal niet de bedoeling was dat het zwembad nog gevuld zou worden, maar Erik (?) doet het op eigen houtje. En Ingrid durft niet te zeggen dat dat niet meer hoeft, vanwege de verkoop.quote:Ingrid gaat me steeds meer tegenstaan met haar manier van doen en reacties op de mannen. Ik zag in de vooruitblik dat Rinus er gelukkig iets van gaat zeggen, dat het geen klusprogramma is.
Heb ergens gelezen dat hij al meer dan een jaar een vriendin heeft. Of dat waar is, geen idee. Meedoen met dit programma levert gewoon bekendheid op voor je B en B.quote:JP is totaal niet op zoek naar een vrouw, die vind alles maar gezellig en luistert niet naar de vrouwen en wimpelt elke poging tot diepgang vakkundig weg met een dooddoener.
Die heeft nog nooit van het Streisandeffect gehoord blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:14 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
PaaldansPotjePetra is boos omdat iemand een satirisch filmpje oid heeft gemaakt.
Ff gekeken. Het zijn geen grappige filmpjes, maar dit weet je van tevoren. Gaat ze ook zo te keer tegen Iris Rulkens?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:14 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
PaaldansPotjePetra is boos omdat iemand een satirisch filmpje oid heeft gemaakt.
lol dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:49 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ff gekeken. Het zijn geen grappige filmpjes, maar dit weet je van tevoren. Gaat ze ook zo te keer tegen Iris Rulkens?
Heel negatief, dat zie je ook aan die kop van haarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:43 schreef Irri-tante het volgende:
Renske en Daniel, Shirley en Daniel. Ik weet het niet zo hoor. Ik vind ze beiden erg vermoeiend op hun eigen manier.
Shirley is heel negatief en zoekt ook weinig toenadering tot Daniel of een gezellig gesprek.
Die regio in Spanje zit vooral vol met mensen die hun geld verdiend hebben met zaken die het zonlicht niet verdragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:46 schreef Fascination het volgende:
Hehe, Britt die vraagt hoe JP zijn levensstijl kan bekostigen en hij een vaag en ontwijkend antwoord geeft. “Ja, ik organiseer fietstochten en zo.” Oh ja, daar kan je van leven 😂
Kan iemand de deur dicht doen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die regio in Spanje zit vooral vol met mensen die hun geld verdiend hebben met zaken die het zonlicht niet verdragen.
Verder is die man niet op zoek naar een relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |