its the ciiiiiiircle of liiiiiiiiifequote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Het verliep heel rustig en kalm. Het was een geweldige ervaring voor zowel het paard als mijzelf. Het personeel was heel vriendelijk en zorgde op een uitstekende manier voor alles. We zijn dankbaar voor de donatie."
Geweldige ervaring ja voor het paard? Om dood te gaan? Raar
Belasting aftrekbaar, feest!quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed hoe dit voor haarzelf een geweldige ervaring kan zijn geweest maar oke.Jeej ik lever mijn gezonde paard in om af te laten maken, dat was echt een topdag.
NyAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
its the ciiiiiiircle of liiiiiiiiife
Max 450 kg x 67 cent = 301,50 euro. Nou poe poe poe.quote:
"En nu je huiswerk maken, anders gaat je pony naar je spaarrekening!"quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Max 450 kg x 67 cent = 301,50 euro. Nou poe poe poe.
Zo kweekten we vroeger mensen met een ruggengraat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En nu je huiswerk maken, anders gaat je pony naar je spaarrekening!"
quote:
Ja ik moet ook maar eens wat doen. Montuur ophalen en zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja Muis ga wat doen met je vrije maandag, je kunt morgen ook op FOK! zitten
Door ChatGPT laten doen obv de vorige 874 edities.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga mijn biljetjesgazet maar schrijven jullie. Want ik kan het niet meer opbrengen gewoon
Heb je weleens een artikel geschreven oved monopoly geld?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga mijn biljetjesgazet maar schrijven jullie. Want ik kan het niet meer opbrengen gewoon
Het is hier vooral benauwd. Bleh.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Behoorlijk warm buiten. Krijgen we weer zomer?
Ik moet nog even snoeien want morgen komen ze de container ophalen. Maar nodigt nog niet echt bepaald uit zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is hier vooral benauwd. Bleh.
Nee. Is daar wat over te melden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je weleens een artikel geschreven oved monopoly geld?
Zondag weer 29 gradenquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
Hier is het niet heel warm, wel benauwd idd
En later in de week wordt het wel weer warm geloof ik
Allemaal de schuld van de massa emigratie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Behoorlijk warm buiten. Krijgen we weer zomer?
Half Nederland zit in het buitenland nu. Komen ze straks ineens thuis in een heel ander land.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de massa emigratie.
Palmbomen, kamelen, geen vrouwen op straat, loeiende gebedshuizen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Half Nederland zit in het buitenland nu. Komen ze straks ineens thuis in een heel ander land.
Zo. Rest van het bestuur gemaild dat ik dit jaar nog afmaak en dat dan iemand anders het mag gaan overnemen. En anders maar niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Allemaal verschillende biljetjes en uitgaves enzoquote:
yeanoquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal verschillende biljetjes en uitgaves enzo
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
okee eigenlijk wordt alleen morgen nog jammer weer. WOensdag weer dit,maar dan droog, en vanaf donderdag warmer. Na het wekend ook weer zonnig en echt zomers dus
Vandaag toch ook gewoon droog?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
okee eigenlijk wordt alleen morgen nog jammer weer. WOensdag weer dit,maar dan droog, en vanaf donderdag warmer. Na het wekend ook weer zonnig en echt zomers dus
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag toch ook gewoon droog?
Nee iddquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, van mij hoeft het ook niet.
Beetje raar ditquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaAl heeft Buinedraar ergens nattigheid gezien
Oh hebben we hier in Drenthe niet heel veel last van vandaag.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, iets minder wind, zou wel mogen.
Lekker zegquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie 1,5 week 26-28 graden op de kaart staan
Hier niet droog gebleven hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag toch ook gewoon droog?
Huilen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is hier 74% en stijgende.
Gisteren was het lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
Ja ik vrees dat er nooit een dag gaat komen dat we allemaal tevreden zijn met het weer.
Gisteren scheen de zon, vandaag is het al bijna de hele dag grijsquote:
Zoiets wil ik op mijn werk ook wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
Strand waar ik heen ga hebben ze een kwallennet
een kwallennet??quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoiets wil ik op mijn werk ook wel.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Er staat hier vlak naast de supermarkt een kraam die gefrituurde kiep verkoopt.
Ik koop er nooit iets, maar groet die man al jaren netjes etc.
Werd net door hem aangesproken. Dat zijn dag altijd mooier is als ik langs was gelopen want ik heb zo'n mooie glimlach met die prachtige kuiltjes in mijn wangen en weet in wat allemaal.
En waarom ik nooit bij zijn andere kraam op het stadsstrand kom etc.
En dat als ie bij deze staat hij altijd hoopt dat ik langskom etc.
Dus, anyway.
Ik kreeg kiep van hem mee
[ afbeelding ]
Aaaw, flierten met kiep.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Werd net door hem aangesproken. Dat zijn dag altijd mooier is als ik langs was gelopen want ik heb zo'n mooie glimlach met die prachtige kuiltjes in mijn wangen en weet in wat allemaal.
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
Ergens klinkt het wel ietwat verontrustend. Maar wel gratis kiepquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
Is het ook zo lekker dat je het weer zou kopen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
quote:
Ik stond er ietwat ongemakkelijk bijquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens klinkt het wel ietwat verontrustend. Maar wel gratis kiep
Maar is het ook een beetje lekkere kiep?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik stond er ietwat ongemakkelijk bij
En hij hield niet op met praten.
Tot ik echt aanstalten maakte om te gaan, toen kreeg ik nog een tasje met eten in mijn handen gedrukt
Gratis kiep is altijd goed.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het ook zo lekker dat je het weer zou kopen?
Ja het is wel lekkere kiepquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is het ook een beetje lekkere kiep?
Hoe pittig is dan heel pittig?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja het is wel lekkere kiep![]()
Lekker sappig
Alleen het "half pittige sausje” is iets pittiger dan half pittig
of chloor kiepquote:
Dat essie hier straks opeens die liefdevolle zweefteef wordtquote:
* Draait deuren op slotquote:
Een heel klein beetje op een stuk kiep is voldoendequote:Op maandag 4 augustus 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe pittig is dan heel pittig?
Ja ik zou een andere supermarkt zoekenquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Hij zei ook dat ie laatst over me droomde, want hij had me al zo lang niet gezien. En dat ie het gevoel had dat hij mij al jaren kende etc.
Volgende keer maar weer s ochtends boodschappen doen
Lobiquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat essie hier straks opeens die liefdevolle zweefteef wordt
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een heel klein beetje op een stuk kiep is voldoende
Twee misschien?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Heb voor straks curry verspakketjes, vraag me alleen af hoe ze denken dat hier 4 porties uit kunnen?https://www.ah.nl/product(...)ry-madras-verspakket
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Hij zei ook dat ie laatst over me droomde, want hij had me al zo lang niet gezien. En dat ie het gevoel had dat hij mij al jaren kende etc.
Volgende keer maar weer s ochtends boodschappen doen
Ja of ik moet er nog een kilo rijst bij donderen, maar daar heb ik helemaal geen zin inquote:
All you need is kiep. 🎶quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat was met name het ongemakkelijke deelquote:
'He meisje, ik word altijd blij als ik jou zie lopen en ik droom over je, wil je gratis kiep?'quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja dat was met name het ongemakkelijke deel
Maakte je haar toen ook uit voor viswijf?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Ik krijg wel vaak extra kibbeling bij de viszaak maar ik zat op de middelbare met haar op school ook al vonden we elkaar toen kut maar nu zijn we volwassen en geen pubers meer.
Ja maar dat krijg ik ook. Dus dat zegt niksquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Ik krijg wel vaak extra kibbeling bij de viszaak maar ik zat op de middelbare met haar op school ook al vonden we elkaar toen kut maar nu zijn we volwassen en geen pubers meer.
Laat het konijn dat bericht over die dierentuin in Denemarken lezen en dreigen, als je nu niet snel hier komt dan ga je met de eerste beste vlucht naar Denemarken..quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks logeerkonijn vangen. Wordt nog wat
En dan verschepen naar Denemarken?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks logeerkonijn vangen. Wordt nog wat
quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laat het konijn dat bericht over die dierentuin in Denemarken lezen en dreigen, als je nu niet snel hier komt dan ga je met de eerste beste vlucht naar Denemarken..
Nee, dat is gemeenquote:
Ik heb het alleen over dreigen he. Niet over het daadwerkelijk doen...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is gemeen
Ja zo ongeveerquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'He meisje, ik word altijd blij als ik jou zie lopen en ik droom over je, wil je gratis kiep?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |