quote:
En wat doen we met de achterla?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cacao is een vrucht. We gebruiken geloof ik voorla de zaden.
Ja, bijvoorbeeld, maar dan moet dat wel iets zijn wat je wegkrijgt ook.quote:
Daar gaat het chickonwingrekske in.quote:
BIEM @Haagsquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Die explosie in beroet is alweer 5 jaar geleden
Oke franskequote:Op maandag 4 augustus 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaat het chickonwingrekske in.
BOEMBATS
Als je af wilt vallen moet je overgeven buiten je mond.quote:
Hmm lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga straks wel bagels maken met avocado en tomaat en rucola, dat is toch weer 25 gram ofzo.
Ik hoor het u al denken, waar berg ik hem op? Heel gemakkelijk, in de laaiquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaat het chickonwingrekske in.
BOEMBATS
Nermquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga straks wel bagels maken met avocado en tomaat en rucola, dat is toch weer 25 gram ofzo.
Als je dat met nog wat andere groente en vlees mengt met een sausje proef je daar niks van hoorquote:
Klinkt als Dave England in Jackass die een omelet maakt door alle ingrediënten op te eten en daarna in de pan te kotsen en te bakken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat met nog wat andere groente en vlees mengt met een sausje proef je daar niks van hoor
Eh, 270ish.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar ja, die bagels hebben weer 1000 calorieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |