Op de eerste plek, graag deze viespeuk alle internetrechten ontnemen. Ook vreemd dat hij het blijkbaar al veel vaker heeft gedaan, maar de Politie niet meteen actie kan ondernemen.quote:...Ze wees de volgverzoeken af, maar bleef ze ontvangen...
...Vervolgens ontving ze via Facebook Messenger een filmpje, dat na één keer bekijken weer verdween. Tot haar schrik zag ze het ontblote lichaam van de vermoedelijke pakketbezorger. „In die video was hij met zijn geslachtsdeel bezig.’’ De vrouw reageerde dat ze hier niet van gediend was...
...De man bestookte de vrouw met opdringerige berichtjes en contactverzoeken. „Ik zag mijn telefoon ontploffen. Bijna om het halfuur kreeg ik een bericht van hem.’’ De vrouw stuurde nogmaals een berichtje terug naar de man, dat dit moest stoppen....
...Doordat de man geen excuses maakte, voelde de vrouw zich alsof hij de schuld bij haar legde...
Misschien dat we als mens toch druk voelen om iemand van repliek te voorzien. Het is natuurlijk prima om iemand een halt toe te roepen, echter vraag ik me af of dat überhaupt zin heeft in zo'n situatie. Zeker als je, door te reageren, de dader de kans geeft om in gesprek te gaan.quote:Nadat de vrouw hem had geblokkeerd, kon de man geen contact meer met haar opnemen. Hij liet de vrouw vanaf dat moment met rust
Idem, vooral geen tijd aan besteden want alles wat ze willen is reageren op hun. Geen reactie is niet de verwachting...quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
Verwijderen en negeren lijkt mij de beste optie
Fair point, daarom weggehaald.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:12 schreef Lienekien het volgende:
Artikel gelezen. Dan snap ik je laatste opmerking niet. Hoezo ‘onbekende op Facebook’? Het gaat toch om een pakketbezorger die weet waar je woont?
Online kan je trouwens net zo angstig maken als offline... echter als het gaat om iemand die je ook offline kent zou ik er zeker even melding van maken bij de politie...quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
Fair point, daarom weggehaald.
Al heeft de bezorger nooit iets uitgehaald aan de deur (behalve "te vriendelijk" zijn, volgens 1 buurvrouw). Het feit dat hij het adres kent kan wel beangstigend zijn
Ow dat geloof ik zeker, je hebt daar zo'n voorlichtingsfilm over. Ff nadenken hoe die heette.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:26 schreef Chandler het volgende:
[..]
Online kan je trouwens net zo angstig maken als offline... echter als het gaat om iemand die je ook offline kent zou ik er zeker even melding van maken bij de politie...
Dat klopt, je ontneemt hem de kans jou langer op die manier lastig te vallen, echter weet je niet off dat offline ook het geval gaat zijn, daarom is het altijd raadzaam van dit soort praktijken melding te doen. Zonder signalen kan de politie niets en hoe meer signalen hoe sterker een zaak is...quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:28 schreef Filosoofert het volgende:
Ow dat geloof ik zeker, je hebt daar zo'n voorlichtingsfilm over. Ff nadenken hoe die heette.
Maar daarom vind ik het advies van de politie ook zo raar. Als je iemand meteen blokkeert dan ontneem je hem toch de kans om jou "te grijpen"
Dat de politie weinig ermee doet is niet zo verrassend, die doen overal vrij weinig mee. De aangiftebereidheid ligt in Nederland erg laag, niet alleen met dit soort zaken maar over de hele linie, omdat we gewoon gewend zijn dat de Politie toch geen ene klote doetquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Raar verhaal dat de politie en post.nl zo weinig ermee doen.
Ik haal uit het artikel niet dat de politie zegt dat je eerst moet aangeven er niet van gediend te zijn ipv iemand gewoon gelijk te blokkeren?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:04 schreef Filosoofert het volgende:
Maar toch, de Politie geeft aan dat je moet zeggen dat je er niet van gediend bent.
Ik vraag me af waarom (ik denk dat we er prima vanuit kunnen gaan dat het ongewenst is, doen we met een potloodventer ook toch).
Staat niet in het artikel, maar stond op site van politie en de Rutgers stichting.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik haal uit het artikel niet dat de politie zegt dat je eerst moet aangeven er niet van gediend te zijn ipv iemand gewoon gelijk te blokkeren?
"Ach, wat een grappig klein dingetje! Hoe heb je die van zo dichtbij kunnen nemen? Vergrootlens? Wel knap hoor!"quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:04 schreef Filosoofert het volgende:
Maareh, misschien mis ik iets, zou jij ook reageren? En waarom dan?
Is het de ervaring van vrouwen die ongewenste dickpics hebben ontvangen en deze reactie hebben gestuurd dat dit een goed antwoord is als je van de lul af wil?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
"Ach, wat een grappig klein dingetje! Hoe heb je die van zo dichtbij kunnen nemen? Vergrootlens? Wel knap hoor!"
Komt erg binnen bij zulke gasten.
In het geval van de postbezorger zou je de fotos ook (deels gecensureerd) kunnen printen en op kunnen hangen in de wijkquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het de ervaring van vrouwen die ongewenste dickpics hebben ontvangen en deze reactie hebben gestuurd dat dit een goed antwoord is als je van de lul af wil?
Ik heb nog nooit in mijn hele leven een dickpik gestuurd en dat zal ik nooit doen ook, gewoon vanwege het simpele feit dat ik het gewoon kansloos vindt op alle niveau's die je maar kunt bedenken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het de ervaring van vrouwen die ongewenste dickpics hebben ontvangen en deze reactie hebben gestuurd dat dit een goed antwoord is als je van de lul af wil?
Slecht idee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
In het geval van de postbezorger zou je de fotos ook (deels gecensureerd) kunnen printen en op kunnen hangen in de wijk
En als het een pikzwarte 30cm is? Dan is dat niet geloofwaardig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:06 schreef Cockwhale het volgende:
Een reactie als 'haha wat een klein piemeltje' werkt veel beter.
Exact.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn hele leven een dickpik gestuurd en dat zal ik nooit doen ook, gewoon vanwege het simpele feit dat ik het gewoon kansloos vindt op alle niveau's die je maar kunt bedenken.
Gewoon melden dat je een FOK!ster bent, dan geeft m wel op.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En als het een pikzwarte 30cm is? Dan is dat niet geloofwaardig.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Staat niet in het artikel, maar stond op site van politie en de Rutgers stichting.
Al denk ik, bij nader inzien, dat dit misschien slaat op een dickpic van een bekende.
Juist daarom mag dit wat mij betreft wel wat serieuzer genomen worden. Het zou mij niet verbazen als iemand die ongevraagd zulk materiaal stuurt een hele hoge kans heeft zich tot stalker te ontpoppen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn hele leven een dickpik gestuurd en dat zal ik nooit doen ook, gewoon vanwege het simpele feit dat ik het gewoon kansloos vindt op alle niveau's die je maar kunt bedenken.
Precies ja dat is gewoon grappig vooral als je het niet verwacht of weet dat iemand net aan het eten is of zo.quote:
Jep, dat zijn de leukste momenten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:46 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Precies ja dat is gewoon grappig vooral als je het niet verwacht of weet dat iemand net aan het eten is of zo.
Ze sturen jou af en toe een dickpic?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:28 schreef SuperNeger het volgende:
De politie bellen voor een dickpictenzij het natuurlijk iemand was die minderjarig was vind ik dat echt zwaar overdreven. Ik ben een man en zelfs ik krijg dickpics.
Ja vaak gewoon vrienden onder elkaar om elkaar te flashen. niet eens hun eigen pic maar gewoon zo'n shocker weet je wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ze sturen jou af en toe een dickpic?
Ik als vrouw heb er nooit eentje gehad. Het idee alleen al dat iemand die ik ken dat zou doen kan ik me niet voorstellen. Wat voor mannen doen zoiets? Jij doet het wèl?
Serieus? Niks mis mee als een postbezorger zijn vrouwelijke klanten opzoekt op Facebook en hij ze een filmpje van zijn geslachtsdeel stuurt?quote:
Er is best een hoop mis met je als je denkt dat zoiets werkt ja. Maar ja dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij postbezorger was geworden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Serieus? Niks mis mee als een postbezorger zijn vrouwelijke klanten opzoekt op Facebook en hij ze een filmpje van zijn geslachtsdeel stuurt?
Als jij denkt dat een dickpic een compliment is voor vrouwen, dan is er met jou ook wel een hoop mis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Er is best een hoop mis met je als je denkt dat zoiets werkt ja. Maar ja dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij postbezorger was geworden.
Je moet het natuurlijk niet bij vreemden doen om mee te beginnen, dat is waar hij in de fout is gegaan. Als je niet helemaal achterlijk bent dan kan je natuurlijk aanvoelen wanneer het het juiste moment is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een dickpic een compliment is voor vrouwen, dan is er met jou ook wel een hoop mis.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet bij vreemden doen om mee te beginnen, dat is waar hij in de fout is gegaan. Als je niet helemaal achterlijk bent dan kan je natuurlijk aanvoelen wanneer het het juiste moment is.
Jij denkt dat mannen en vrouwen gelijk zijn? Er zullen vast vrouwen zijn die hun ego gestreelt voelen na het ontvangen van een dickpick maar de meesten ervaren dit toch niet zo. Tenminste, die ik ken, en er is vaker ophef over in de media enzo maar ik weet niet welke bubbel jij zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja vaak gewoon vrienden onder elkaar om elkaar te flashen. niet eens hun eigen pic maar gewoon zo'n shocker weet je wel.
Wel spijtig om te horen dat je nooit een dickpic hebt gehad. Lijkt me best wel een compliment. Ik heb als man wel eens naaktfotos van vrouwen gehad om mij uit te dagen. Echt niks streelt de ego van een man zo erg als een vrouw die dat doet terwijl je zelf geen wederzijdse interesse hebt. Dus dan zou je zeggen dat het vise versa ook zo zou zijn.
Klopt, ik zal ook zeker niet ontkennen dat mannen de jager zijn en vrouwen de prooi, dus qua balans komt het vaker voor dat een vrouw een dickpic krijgt vergeleken met een man die naaktotos krijgt van een vrouw.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:18 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij denkt dat mannen en vrouwen gelijk zijn? Er zullen vast vrouwen zijn die hun ego gestreelt voelen na het ontvangen van een dickpick maar de meesten ervaren dit toch niet zo. Tenminste, die ik ken, en er is vaker ophef over in de media enzo maar ik weet niet welke bubbel jij zit natuurlijk.
Ik denk dat je uit moeten kijken met je conclusie van 'dus dan zou je zeggen dat'.
In mijn ervaring zijn mannen en vrouwen anders met sex bezig en zit daar een verschil. Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk en je kunt niet alles op een hoop gooien.
Maar in jouw kring sturen mannen elkaar vaak dickpicks voor de lol? Dat vind ik ook best bijzonder, ja.
Dus de vrouwen waar jij mee date krijgen op ene gegeven moment een dickpick van jou? Op het juiste moment? En die vinden dat ook allemaal gepast? Heb jij veel kortstondige relaties of zit je in een langere relatie? Want ben benieuwd hoe vaak je zoiets heb gedaan en hoe de reacties waren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet bij vreemden doen om mee te beginnen, dat is waar hij in de fout is gegaan. Als je niet helemaal achterlijk bent dan kan je natuurlijk aanvoelen wanneer het het juiste moment is.
Je moet het natuurlijk aanvoelen en je moet van goeie huize komen. Maar vaak heb ik gedate via dating apps, je leert elkaar kennen, wisselt nummers uit, begint over en weer te praten, dan op een gegeven moment ga je over naar seksuele energie omdat dat voor mij heel belangrijk is en als ik dan merk dat het voor haar ook belangrijk is dan wordt er een beetje indirect gepraat en gepeild wat voor gereedschap je in de kist hebt en ja soms volgt er dan een foto en die wordt in mijn geval op zo'n moment vaak positief ontvangen ja. Het is een skill.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:21 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus de vrouwen waar jij mee date krijgen op ene gegeven moment een dickpick van jou? Op het juiste moment? En die vinden dat ook allemaal gepast? Heb jij veel kortstondige relaties of zit je in een langere relatie? Want ben benieuwd hoe vaak je zoiets heb gedaan en hoe de reacties waren.
Mijn man heeft ook vrienden maar die hebben elkaar nooit dickpick gestuurd dus ik denk niet dat dit voor de meeste mannen opgaat. Ben wel benieuwd wie van de mannen hier op fok dat nog meer doen onder elkaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:20 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Klopt, ik zal ook zeker niet ontkennen dat mannen de jager zijn en vrouwen de prooi, dus qua balans komt het vaker voor dat een vrouw een dickpic krijgt vergeleken met een man die naaktotos krijgt van een vrouw.
En ja het lijkt me inderdaad erg lastig om de fijne nuances uit te leggen wat betreft humor bij mannen onder elkaar dus daar ga ik mijn vingers niet aan branden.
Vraag of ze hem kennenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:23 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook vrienden maar die hebben elkaar nooit dickpick gestuurd dus ik denk niet dat dit voor de meeste mannen opgaat. Ben wel benieuwd wie van de mannen hier op fok dat nog meer doen onder elkaar.
Op een gegeven moment wordt er 'gepeild wat voor gereedschap je in de kist hebt'?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk aanvoelen en je moet van goeie huize komen. Maar vaak heb ik gedate via dating apps, je leert elkaar kennen, wisselt nummers uit, begint over en weer te praten, dan op een gegeven moment ga je over naar seksuele energie omdat dat voor mij heel belangrijk is en als ik dan merk dat het voor haar ook belangrijk is dan wordt er een beetje indirect gepraat en gepeild wat voor gereedschap je in de kist hebt en ja soms volgt er dan een foto en die wordt in mijn geval op zo'n moment vaak positief ontvangen ja. Het is een skill.
"Dus als ik een piano koop dan kan ik volgende week gewoon optreden in een grote concerthal en mensen kijken dan naar me?"
zo klinkt jouw vraag een beetje voor mij
Ja om het zomaar te zeggen. Het gaat natuurlijk niet puur daarom. Maar bij de vrouwen die ik heb gedate en dan met name in de beginfase wordt er redelijk vaak indirect over seks gepraat. Het is een beetje een skill om te bemachtigen klinkt heel stom. Je moet seksueel getinte opmerkingen maken, maar op zo'n manier dat als ze er moeilijk over doet je in ieder geval kan laten zien dat zij het zo interpretteert en het eigenlijk over iets anders ging snapje? Maar ik heb gewoon normale blonde vrouwen in de 20 gehad die op de universiteit zaten of er net mee klaar waren waar we gewoon binnen 1 dag praten seksuele berichten naar elkaar stuurde en soms ook een dickpic en zij een foto van hun tieten ja. Dat heb ik toch echt 100% over de jaren door met verschillende vrouwen van verschillende leeftijden en verschillende nationaliteiten gedaan dat is gewoon zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt er 'gepeild wat voor gereedschap je in de kist hebt'?![]()
Jij bent ook voornamelijk op zoek naar sex ipv naar een levenspartner? En deze dates dan waarschijnlijk ook als ze je gereedschap eerst willen checken.
Zelf ken ik dus niemand die zo praat als jij. Vind het wel interessant.
Ik ben in de 50 en heb niet veel gedate.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja om het zomaar te zeggen. Het gaat natuurlijk niet puur daarom. Maar bij de vrouwen die ik heb gedate en dan met name in de beginfase wordt er redelijk vaak indirect over seks gepraat. Het is een beetje een skill om te bemachtigen klinkt heel stom. Je moet seksueel getinte opmerkingen maken, maar op zo'n manier dat als ze er moeilijk over doet je in ieder geval kan laten zien dat zij het zo interpretteert en het eigenlijk over iets anders ging snapje? Maar ik heb gewoon normale blonde vrouwen in de 20 gehad die op de universiteit zaten of er net mee klaar waren waar we gewoon binnen 1 dag praten seksuele berichten naar elkaar stuurde en soms ook een dickpic en zij een foto van hun tieten ja. Dat heb ik toch echt 100% over de jaren door met verschillende vrouwen van verschillende leeftijden en verschillende nationaliteiten gedaan dat is gewoon zo.
Zelf heb ik geen idee hoe oud jij bent of wat jouw date-ervaring is maar ik kan je nogmaals echt bevestigen dat dit gewoon vandaag de dag normaal is en dus gebeurt bij allerlei leeftijden en achtergronden ook gewoon de nette meisjes.
Wat is dat toch met mannen die denken dat ze op basis van hun eigen ervaringen kunnen weten dat iets ‘normaal’ is voor alle leeftijden en achtergronden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja om het zomaar te zeggen. Het gaat natuurlijk niet puur daarom. Maar bij de vrouwen die ik heb gedate en dan met name in de beginfase wordt er redelijk vaak indirect over seks gepraat. Het is een beetje een skill om te bemachtigen klinkt heel stom. Je moet seksueel getinte opmerkingen maken, maar op zo'n manier dat als ze er moeilijk over doet je in ieder geval kan laten zien dat zij het zo interpretteert en het eigenlijk over iets anders ging snapje? Maar ik heb gewoon normale blonde vrouwen in de 20 gehad die op de universiteit zaten of er net mee klaar waren waar we gewoon binnen 1 dag praten seksuele berichten naar elkaar stuurde en soms ook een dickpic en zij een foto van hun tieten ja. Dat heb ik toch echt 100% over de jaren door met verschillende vrouwen van verschillende leeftijden en verschillende nationaliteiten gedaan dat is gewoon zo.
Zelf heb ik geen idee hoe oud jij bent of wat jouw date-ervaring is maar ik kan je nogmaals echt bevestigen dat dit gewoon vandaag de dag normaal is en dus gebeurt bij allerlei leeftijden en achtergronden ook gewoon de nette meisjes.
Bovendien zegt hoe die dick eruit ziet echt helemaal niks over of een man ook een fijne, goede sekspartner zal zijn. Gereedschap checken, RLY?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt er 'gepeild wat voor gereedschap je in de kist hebt'?![]()
Jij bent ook voornamelijk op zoek naar sex ipv naar een levenspartner? En deze dates dan waarschijnlijk ook als ze je gereedschap eerst willen checken.
Zelf ken ik dus niemand die zo praat als jij. Vind het wel interessant.
Al geef ik toe ik wil het liefst wel een vrouw die een beetje leuk is op dat gebied (dus zal niet zo snel voor een streng religieus type gaan) is het nogmaals echt niet zo gek vandaag de dag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:42 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik ben in de 50 en heb niet veel gedate.
Ik heb meerdere relaties gehad en ben enklele keren verhuisd en heb veel mensen leren kennen in mijn leven. Maar ik heb verder geen social media naast FOK en via de mail een foto versturen is ook niet wat. Zoals jij het stelt kom ik preuts en onervaren over maar ik ben wel van de generatie die gewoon topless op het strand lag in de jaren 80. Maar ik denk wel minder makkelijk over sex als de vrouwen die jij zoekt/date denk ik.
Niet alle leeftijden natuurlijk als je een strenge moslim bent of een vrouw van 50 dan komt het misschien wat minder voor. Maar bij jongeren is het gewoon vrij normaal om over seks al dan niet indirect over seks te praten dat hoort er gewoon bij en is leuk en is gewoon normaal flirten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen die denken dat ze op basis van hun eigen ervaringen kunnen weten dat iets ‘normaal’ is voor alle leeftijden en achtergronden?
Klopt en een vrouw met een mooie voorgevel is ook niet per definitie goed in bed. Toch zoeken we naar aantrekkelijke geslachtsdelen in onze partners.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bovendien zegt hoe die dick eruit ziet echt helemaal niks over of een man ook een fijne, goede sekspartner zal zijn. Gereedschap checken, RLY?
“Gewoon normaal” voor zover jij weet. Afgaande op wat jij zoal post over daten en vriendinnen, zit je toch wel in een bepaald wereldje, dat imo niet per se doorsnee en gemiddeld is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Al geef ik toe ik wil het liefst wel een vrouw die een beetje leuk is op dat gebied (dus zal niet zo snel voor een streng religieus type gaan) is het nogmaals echt niet zo gek vandaag de dag.
[..]
Niet alle leeftijden natuurlijk als je een strenge moslim bent of een vrouw van 50 dan komt het misschien wat minder voor. Maar bij jongeren is het gewoon vrij normaal om over seks al dan niet indirect over seks te praten dat hoort er gewoon bij en is leuk en is gewoon normaal flirten.
[..]
Klopt en een vrouw met een mooie voorgevel is ook niet per definitie goed in bed. Toch zoeken we naar aantrekkelijke geslachtsdelen in onze partners.
Ik zit helemaal niet in een bepaald wereldje. Ik ben volstrekt normaal en heb allerlei mensen van verschillende milieus en afkomsten gedate. Er is in 2025 niks mis met online flirten, sexten of zelfs nudes sturen. Ik vind het nog al vrij bijzonder dat er hier zo verbaasd over gedaan wordt. Misschient komt het omdat de gemiddelde leeftijd hier 50 is of zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
“Gewoon normaal” voor zover jij weet. Afgaande op wat jij zoal post over daten en vriendinnen, zit je toch wel in een bepaald wereldje, dat imo niet per se doorsnee en gemiddeld is.
Het zou je sieren als je je uitspraken gewoon zou beperken tot wat je kent en weet. En niet maar aannemen of suggereren dat het in het algemeen wel zo zal gaan en geaccepteerd wordt.
OK, dan moet ik toch concluderen dat je je niet bewust bent van je beperkte visie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet in een bepaald wereldje. Ik ben volstrekt normaal en heb allerlei mensen van verschillende milieus en afkomsten gedate. Er is in 2025 niks mis met online flirten, sexten of zelfs nudes sturen. Ik vind het nog al vrij bijzonder dat er hier zo verbaasd over gedaan wordt. Misschient komt het omdat de gemiddelde leeftijd hier 50 is of zo.
Kan het misschien niet zo zijn dat jij nog al wat van dit soort ervaringen mist mede door je leeftijd? En omdat dit vroeger nooit normaal voor je was dan is het natuurlijk erg moeilijk om na zoveel jaar je visie hierop aan te passen? Zou het misschien toch niet kunnen dat jongeren ietsje meer open zijn over seksuele zaken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
OK, dan moet ik toch concluderen dat je je niet bewust bent van je beperkte visie.
Het is niet mijn persoonlijke ervaring tegenover jouw persoonlijke ervaring. Het is informatie uit onderzoeken naar en artikelen over zaken als dickpics tegenover jouw persoonlijke ervaring.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Kan het misschien niet zo zijn dat jij nog al wat van dit soort ervaringen mist mede door je leeftijd? En omdat dit vroeger nooit normaal voor je was dan is het natuurlijk erg moeilijk om na zoveel jaar je visie hierop aan te passen? Zou het misschien toch niet kunnen dat jongeren ietsje meer open zijn over seksuele zaken?
En ik liet dus net een onderzoek zien waar 7 van de 10 jongeren aan sexting doen. Dus 70%. Dus jij bent aantoonbaar in de minderheid. Maar nog steeds praat je over "mijn wereldje" alsof ik bijzonder ben en niet jij die blijkbaar tot de 30% behoort.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is niet mijn persoonlijke ervaring tegenover jouw persoonlijke ervaring. Het is informatie uit onderzoeken naar en artikelen over zaken als dickpics tegenover jouw persoonlijke ervaring.
Ik zie geen linkje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
En ik liet dus net een onderzoek zien waar 7 van de 10 jongeren aan sexting doen. Dus 70%. Dus jij bent aantoonbaar in de minderheid. Maar nog steeds praat je over "mijn wereldje" alsof ik bijzonder ben en niet jij die blijkbaar tot de 30% behoort.
Volgens mij haal ik weer wat topics door elkaar, waarvoor mijn excuses. https://npo.nl/npo3/3vraa(...)-ook-naar-onbekendenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Letterlijk 7 op de 10 jongeren doen aan sexting, daar was een onderzoek naar gedaan.
https://npo.nl/npo3/3vraa(...)-ook-naar-onbekenden
7 op de 10 van de ondervraagde groep. En ik lees nergens hoe die groep precies is geselecteerd. Er wordt gesproken over Grindr: dan zoek je dus al contact met seks als doel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij haal ik weer wat topics door elkaar, waarvoor mijn excuses. https://npo.nl/npo3/3vraa(...)-ook-naar-onbekenden
Klopt ik haal 2 topics door elkaar
[..]
Ja het is niet netjes om iemand ongevraagd een dickpic te sturen. Maar toen zei iemand dat dickpics sturen sowieso raar was, en daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
7 op de 10 van de ondervraagde groep. En ik lees nergens hoe die groep precies is geselecteerd. Er wordt gesproken over Grindr: dan zoek je dus al contact met seks als doel.
Laten we weer even teruggaan naar waar dit topic ook alweer over gaat: het ongevraagd ontvangen van dickpics.
‘Niet netjes’ is nog zeer zwak uitgedrukt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja het is niet netjes om iemand ongevraagd een dickpic te sturen. Maar toen zei iemand dat dickpics sturen sowieso raar was, en daar reageerde ik op.
Niet iedereen is sociaal zo handig en smooth als een ander. Misschien is hij wel zwakzinnig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘Niet netjes’ is nog zeer zwak uitgedrukt.
Ik denk niet dat dergelijk gedrag zich beperkt tot mannen met een verstandelijke beperking.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niet iedereen is sociaal zo handig en smooth als een ander. Misschien is hij wel zwakzinnig.
Als je denkt dat je als postbezorger opeens een chick fixt door haar ongevraagd een foto van je piemel te sturen als opener dan ben je toch wel redelijk verstandelijk beperkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dergelijk gedrag zich beperkt tot mannen met een verstandelijke beperking.
Dat is een waardeoordeel, geen vaststelling van zijn IQ.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als je denkt dat je als postbezorger opeens een chick fixt door haar ongevraagd een foto van je piemel te sturen als opener dan ben je toch wel redelijk verstandelijk beperkt.
Die vaststelling van zijn IQ was er al toen ik wist dat het een postbezorger was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is een waardeoordeel, geen vaststelling van zijn IQ.
Maar even jouw eerdere gedachtengang volgend: misschien denkt hij wel net als jij dat ze het zal opvatten als een compliment. Zo denken kennelijk ‘normale’ mannen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als je denkt dat je als postbezorger opeens een chick fixt door haar ongevraagd een foto van je piemel te sturen als opener dan ben je toch wel redelijk verstandelijk beperkt.
Ik snap de link niet. Als ik een dickpic stuur dan wordt deze altijd positief ontvangen. Want ik weet van ter voren of ze het willen of niet. Dat voel je aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar even jouw eerdere gedachtengang volgend: misschien denkt hij wel net als jij dat ze het zal opvatten als een compliment. Zo denken kennelijk ‘normale’ mannen.
Dat is toch echt niet wat je hier schrijft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik snap de link niet. Als ik een dickpic stuur dan wordt deze altijd positief ontvangen. Want ik weet van ter voren of ze het willen of niet. Dat voel je aan.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja vaak gewoon vrienden onder elkaar om elkaar te flashen. niet eens hun eigen pic maar gewoon zo'n shocker weet je wel.
Wel spijtig om te horen dat je nooit een dickpic hebt gehad. Lijkt me best wel een compliment. Ik heb als man wel eens naaktfotos van vrouwen gehad om mij uit te dagen. Echt niks streelt de ego van een man zo erg als een vrouw die dat doet terwijl je zelf geen wederzijdse interesse hebt. Dus dan zou je zeggen dat het vise versa ook zo zou zijn.
Oja, deze user meent ook als je je poes niet helemaal kaal scheert dat dat dan onhygienisch is. Ook een heel apart standpunt natuurlijk maar helemaal normaal in zijn bubbel blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen die denken dat ze op basis van hun eigen ervaringen kunnen weten dat iets ‘normaal’ is voor alle leeftijden en achtergronden?
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch echt niet wat je hier schrijft.
[..]
Een vrouw die een beetje leuk is op dat gebied? Bedoel je een vrouw die niet zo moeilijk doet over sex? Een zogenaamde losbandige vrouw? Een vrouw die er netzo in staat als veel mannen? Niet te moeilijk doen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Al geef ik toe ik wil het liefst wel een vrouw die een beetje leuk is op dat gebied (dus zal niet zo snel voor een streng religieus type gaan) is het nogmaals echt niet zo gek vandaag de dag.
[..]
Niet alle leeftijden natuurlijk als je een strenge moslim bent of een vrouw van 50 dan komt het misschien wat minder voor. Maar bij jongeren is het gewoon vrij normaal om over seks al dan niet indirect over seks te praten dat hoort er gewoon bij en is leuk en is gewoon normaal flirten.
[..]
Klopt en een vrouw met een mooie voorgevel is ook niet per definitie goed in bed. Toch zoeken we naar aantrekkelijke geslachtsdelen in onze partners.
Ja, maar die is geestelijk niet goed. Heeft niks met dickpics in het algemeen te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Serieus? Niks mis mee als een postbezorger zijn vrouwelijke klanten opzoekt op Facebook en hij ze een filmpje van zijn geslachtsdeel stuurt?
Dat dus. Verder is dickpics sturen naar een vrouw een skill om te bemachtigen. Van ter voren voorzichtig peilen, het juiste moment afwachten, haar opwinden en dan zo van *floep* daar issie dan en haar dan helemaal gek zien worden van "yesss hier hoopte ik op dattie er zo uit zou zijn" dat is toch wel het beste voorspel. En de dag erna als je haar eindelijk ophaalt met je auto en naar huis rijdt kan ze er eindelijk van genieten. Als je als sociaal achtelijke postbezorger je vieze onbesneden wormpje zomaar naar iemand stuurt dan geef je dickpics versturen dus een slechte naam en reputatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar die is geestelijk niet goed. Heeft niks met dickpics in het algemeen te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |