SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
We spelen wel maar niet echtquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
Yup
Raar wel op de derde dag vd maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik bedoelde eigenlijk koffieman
Maar telefoon maakte er machine vanIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk koffieman
Maar telefoon maakte er machine van
How can I make this topic about me?![]()
Je maakt wat mee in een huis van 267 jaar oud als je met verbouwingen bezig bent!
Allemaal wazige meuk van vorige bewoners....
"Wat doet die afvoer hier?"
- "Ik denk dat er een wastafel op zolder heeft gezeten."
"Oh ja, klinkt logisch!"
"Waarom is deze afzuiging nergens op aangesloten?"
- "Luiheid van de installateurs; met 1 bochtje had de boel gewerkt, nu zuigt hij alleen lucht achter de gipswand aan."
"Meen je!"
- "En hee; de afzuiging in je badkamer en op de wc werken ineens ook eindelijk!"
"Wat doet deze knik in de waterleiding?"
- "WTF?!? Dat verklaart waarom het altijd een kwartier duurde voor de stortbak vol zat!"
"Lossen we op!"
"Hee, een verlengsnoer achter een gipsplaat bij de regendouche. Sluit er even iets op aan? Er staat stroom op?!? Levensgevaarlijk!!!"
- "Ach, kunnen we dat meteen verleggen zodat we elders in de badkamer stroom kunnen aanleggen."
En gelijk 20 cm winst aan ruimte in de badkamer door een onnodig dikke loze ruimte weg te halen.
Oh, en ik krijg eindelijk fatsoenlijke randaarde boven!Nu beneden nog!
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
Je maakt wat mee in een huis van 267 jaar oud als je met verbouwingen bezig bent!
"Oh ja, klinkt logisch!"
- "Luiheid van de installateurs; met 1 bochtje had de boel gewerkt, nu zuigt hij alleen lucht achter de gipswand aan."
"Meen je!"
- "En hee; de afzuiging in je badkamer en op de wc werken ineens ook eindelijk!"
- "WTF?!? Dat verklaart waarom het altijd een kwartier duurde voor de stortbak vol zat!"
"Lossen we op!"
"Hee, een verlengsnoer achter een gipsplaat bij de regendouche. Sluit er even iets op aan? Er staat stroom op?!? Levensgevaarlijk!!!"
- "Ach, kunnen we dat meteen verleggen zodat we elders in de badkamer stroom kunnen aanleggen."
En gelijk 20 cm winst aan ruimte in de badkamer door een onnodig dikke loze ruimte weg te halen.
Huis uit 1969Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat is een flinke verbouwingquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
"Oh ja, klinkt logisch!"
"Meen je!"
"Lossen we op!"
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
"Oh ja, klinkt logisch!"
"Meen je!"
"Lossen we op!"
Valt feitelijk heel erg mee; ff wat tegeltjes en gipswandjes uit de badkamer weggetikt en toen kwam al die troep naar voren!quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is een flinke verbouwing![]()
![]()
Levert wel allemaal extra kosten op, maar deze kameraad zoekt altijd naar de beste oplossingen om het budgetvriendelijk te houden.quote:![]()
![]()
Badkamer verbouwing is voorheen gedaan door buurman en buurmanquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt feitelijk heel erg mee; ff wat tegeltjes en gipswandjes uit de badkamer weggetikt en toen kwam al die troep naar voren!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel jonger en dan ook al zo veel ellende?Maar alles gefixt
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Badkamer verbouwing is voorheen gedaan door buurman en buurman![]()
![]()
AjetoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat gelukkig wel dat ie het budget vriendelijk wil hebben, maar je houdt inderdaad altijd onverwachte adders in het gras. En extra kosten. En frustratie, van waarom is kluswerk (van voorgaande bewoners) altijd zo'n puinhoop.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Levert wel allemaal extra kosten op, maar deze kameraad zoekt altijd naar de beste oplossingen om het budgetvriendelijk te houden.How can I make this topic about me?![]()
Klinkt meer als een heel nestquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel dat ie het budget vriendelijk wil hebben, maar je houdt inderdaad altijd onverwachte adders in het gras. En extra kosten. En frustratie, van waarom is kluswerk (van voorgaande bewoners) altijd zo'n puinhoop.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Precies!quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel dat ie het budget vriendelijk wil hebben, maar je houdt inderdaad altijd onverwachte adders in het gras. En extra kosten. En frustratie, van waarom is kluswerk (van voorgaande bewoners) altijd zo'n puinhoop.
Ja en een aantal dingen die ik een paar maand geleden had gekocht voor deze klus, blijken nu niet meer bruikbaar vanwege de aanpassingen en ik kan het nu niet meer terug sturen.Gaat ook weer om een paar honderd euro en die impact is me nu te veel.
Bijvoorbeeld een glazen douchewand die nu niet meer past.
Hij wil wel een muurtje bouwen van gipsbetonblokken, maar de badkamer is al zo klein en dan lijkt het helemaal claustrofobisch.
Het zou heel fijn zijn als ik dat wandje kon omruilen voor eentje van een andere maat, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.![]()
Jazeker een half uurtje geleden is het afgeleverdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Of door Biereco Verherbouwingenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Badkamer verbouwing is voorheen gedaan door buurman en buurman![]()
![]()
Zo dat is lang geledenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Of door Biereco Verherbouwingen
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blij mee?quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jazeker een half uurtje geleden is het afgeleverd
Ik zit toch binnen. Geen last vanquote:
Door Picobello?quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Badkamer verbouwing is voorheen gedaan door buurman en buurman
Bekijk deze YouTube-video![]()
Aj geen rumkyquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik vind het heerlijk als het zachtjes regentquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gezellig getik van de regen tegen de ramen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ik ook wel. Vooral 's ochtends als je niet uit bed hoeft en je de regen tegen de ramen hoort klateren...quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als het zachtjes regentHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb nu appelcider en Poolse snacksquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Er waren Polen in Polen met hele lekkere rum.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Polen op de goede plekquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef drakin het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kraken rum hadden zequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ah op die fietsquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Koen66 in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #73Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja dat je niet uit bed hoeft en al dat water hoortquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Vooral 's ochtends als je niet uit bed hoeft en je de regen tegen de ramen hoort klateren...![]()
![]()
![]()
ff een bye-bye weekend rummetje en dan zo richting bed ofzoSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb ineens allemaal nieuwe Poolse vrienden op fb, moet alleen wel steeds op vertalen klikken.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Kijk je uit met alcohol kopen van 'mannetjes' in Polen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef drakin het volgende:
Voor je het weet drink je antivries.
Elk jaar hoor je wel een keer dat er doden zijn gevallen door met methanol vervuilde sterke drank.![]()
Ik kom niet in de buurt van "mannetjes" daar hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kijk je uit met alcohol kopen van 'mannetjes' in Polen?
Voor je het weet drink je antivries.
Elk jaar hoor je wel een keer dat er doden zijn gevallen door met methanol vervuilde sterke drank.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En de lekker frisse lucht die binnen komt. Had het raam wagenwijd open.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gezellig getik van de regen tegen de ramen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stevenquote:
Gareth gatesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er zijn gewoon supermarkten daar en ik heb zelf vooral gewoon bier gekocht. En de Polen daar zijn nu superlieve fb vriendjes geworden
klinkt topquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:33 schreef drakin het volgende:
Er zijn gewoon supermarkten daar en ik heb zelf vooral gewoon bier gekocht. En de Polen daar zijn nu superlieve fb vriendjes geworden
nog nooit in Polen geweest![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kraken rum staat hier ook gewoon in de kast.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ah. Okay.quote:
Google ik net. Kan je ook bij Gall&Gall kopen
https://www.gall.nl/the-kraken-black-spiced-rum-70cl-768189.html![]()
Was mijn eerste keer. Was geen gewone vakantie, meer een soort conferentie/gathering, met oa lezingen en workshops en museumbezoek.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt top
nog nooit in Polen geweest
![]()
Is lachequote:Op zondag 3 augustus 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt top
nog nooit in Polen geweest
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
moet dat echt een keer proevenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:34 schreef drakin het volgende:
Kraken rum staat hier ook gewoon in de kast.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb het al, maar het is echt een aanrader.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Okay.
https://www.gall.nl/the-kraken-black-spiced-rum-70cl-768189.html
ow dat is wel een nette prijsquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Okay.
https://www.gall.nl/the-kraken-black-spiced-rum-70cl-768189.htmlSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, nou ja. Kan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:33 schreef drakin het volgende:
Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.![]()
Dacht dat dat een beetje de mainstream rum was geworden
Mogelijk heb ik een tentakel biasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is wel lekker.quote:Maar ik weet ook vrij zeker dat ik je er al eens een keer over gehoord heb.
🐙![]()
🐙quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dacht dat dat een beetje de mainstream rum was geworden
Mogelijk heb ik een tentakel bias🐙![]()
Heel mooi land. Ik heb maar een klein stukje ervan gezien. Hartstikke groen, veel bos al is het ook veel van hetzelfde bos, oud en vervallen gebouwen afgewisseld met superhippe koffietentjes op het moderne station.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt top
nog nooit in Polen geweest![]()
Koffie met een wafel krijgen als je eerste klas reist. Soms lijkt het net of je er altijd al bent geweest, en als er iets gebeurd zijn mensen heel behulpzaam.
Echt ouderwets met handen en voeten praten, geld wisselen en rekenen en niet snappen wat ergens aangegeven staat.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: