Is het zo erg?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:59 schreef Abrikozentaart het volgende:
het is echt de Temu versie aan het worden van Vandaag Inside.
De krokodil zagen we maandag ook van zijn vakantieadres in Omanquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Inderdaad
Hélène Hendriks geeft zoon René van der Gijp kans in De Oranjewinter: 'Past bij ons programma'
https://www.rtl.nl/boulev(...)van-der-gijp-kans-de
Daar is de slang weer
quote:Nicky van der Gijp (24), de zoon van voetbalanalist René van der Gijp (64), is de komende weken vaker te zien in 'De Oranjewinter' om het voetbalnieuws te bespreken. Presentator Hélène Hendriks (45) wil vernieuwing aanbrengen in de talkshow. In een interview met De Telegraaf vertelt zij dat de keus voor Nicky niks te maken heeft met zijn vader.
Hehe nee. Vanavond Victor Vlam! Die mag nog wel bij Helène aanschuiven maar niet meer bij VI.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ik geloof dit gelijk, Nicky heeft namelijk een heel goed hoofd voor televisie.
Zeker! Het was weer genietenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb het niet opstaan, maar begreep Mens er zit. Zit hij weer alles wat ‘de president’ doet met een gelukzalige glimlach te duiden en goed te praten?
Eerst was Johan bij VI nog zo'n fan van Vlam. Jammer...het is altijd leuk als hij erbij is. Net als Koert overigens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:12 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Hehe nee. Vanavond Victor Vlam! Die mag nog wel bij Helène aanschuiven maar niet meer bij VI.
Ik vind dat z’n enorme kwalquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Buiten is het guur maar vanavond wordt het Victor Vlammetje weer aangestoken!
Iedere show heeft zijn vaste gasten. Sander de Kramer en Onno Hoes zullen ook wel weer opduiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef spapaars het volgende:
Weer een aflevering met verschrikkelijke ordinaier beterweters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |