quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond Koeman wel erg veel over zichzelf lullen.... Ik bedoel, het is verschrikkelijk natuurlijk, maar er zijn zoveel mensen die hetzelfde hebben (of erger) en die hebben niet het geld, een leuke baan, een familie, enzo wat hij allemaal heeft. Die zitten pas echt diep in de shit. Hij kon zijn eigen (terechte) leed daar helemaal niet mee relativeren.....
Ik had al wel gedacht dat er mensjes zouden zijn die dat niet zouden snappen. Je leest mijn post niet goed, en je zit teveel in de emotie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]_!
Wat een extreem rare post is dit. Hij wordt er uitgebreid over bevraagd dus geeft eerlijk antwoord. Zo werkt dat in een programma. En ik kan me op zich best voorstellen dat als je vrouw voor de zoveelste keer in 15 jaar tijd borstkanker heeft, je niet denkt 'ahh joh, maakt het uit, er wonen ook mensen op een flatje op 4 hoog met alvleesklierkanker'
Wordt er al weer geneukt ?quote:
Er is blijkbaar geen nieuwe lichting?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:50 schreef RipCity het volgende:
Je begint je geloofwaardigheid een beetje te verliezen met telkens die nepoKids
Is gewoon Helene light editiequote:
Jij begint nu over haar kleur. Waarom? Wat zegt dat over jou, dat jij zo op een kleur van de huid van iemand let?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is gewoon Helene light editie![]()
Maar met een kleurtje dus woke
Alleen maar lachen en sbs en collega’s beschermen
Ik zou haar best leuk vinden ware het niet dat ze, net als Bram Moskowicz, heel goed weet wie haar salaris betaalt en dus, net als Bram Moskowicz, heel kruiperig partij kiest voor alles wat met de familie De Mol en SBS te maken heeft. Net als Bram Moskowicz of had ik dat al gezegd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar met een kleurtje dus woke
Alleen maar lachen en sbs en collega’s beschermen
Zij heeft dan weer dikke tetten, die heeft Genee weer nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik mis bij Helene wel een beetje dat venijnige van Genee, maar goed iedereen is anders
FTFY.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar met een kleurtje dus dark editie
Nee, laten we het vooral weer hebben over de buitenslaap hobby van Ben...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond Koeman wel erg veel over zichzelf lullen.... Ik bedoel, het is verschrikkelijk natuurlijk, maar er zijn zoveel mensen die hetzelfde hebben (of erger) en die hebben niet het geld, een leuke baan, een familie, enzo wat hij allemaal heeft. Die zitten pas echt diep in de shit. Hij kon zijn eigen (terechte) leed daar helemaal niet mee relativeren.....
Waarvan aktequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zij heeft dan weer dikke tetten, die heeft Genee weer niet
Ik begrijp er inderdaad niks van, zelfs na je uitleg niet. Maar da's ook niet zo gek, want je kan niet recht lullen wat krom is. Waarom zou je het ergste wat je kan overkomen, je partner die kanker heeft, in vredesnaam moeten relativeren omdat je een BN-er bent of omdat je knaken hebt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik had al wel gedacht dat er mensjes zouden zijn die dat niet zouden snappen. Je leest mijn post niet goed, en je zit teveel in de emotie.
Dat hij er de hele tijd vragen over krijgt, betekent natuurlijk niet dat hij daarin mee hoeft te gaan. Dat weet hij als ervaren media-persoon natuurlijk ook, bij voetbalvragen doet hij dat bijv. ook niet.
Wat ik er trouwens niet bij had genoemd is de combi met dat hij de prijsuitreiking over zijn vrouw begon. En kijk maar eerst eens goed rond hoe andere BN-ers met de ziekte van een naaste en de media omgaan, die relativeren hun eigen leed (want dat is het natuurlijk) wel degelijk zoals ik dat beschrijf.
Ik heb niet de illusie dat je het snapt hoor, maar dat geeft niet
Vind je het heel erg als ik hier niet op klikquote:
Nee bij Dilan is het nú gezellig thuisquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
Jack is weer eens vervelend aanwezig.
Vind je? Ben dat gelul over Trump, Gaza en Oekraïne ook wel zat. Die Raymond weet niks. Laat hem er eerst maar eens gaan wonen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Vergelijk de inhoud van Helene en Jack eens met Thomas en Raymond.
Wat een ramp
Het mag wel maar het mag niks kosten van Johnquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:03 schreef timmmmm het volgende:
Zou John zich bedacht hebben over muziek op TV na dit muzikale intermezzo?
Zelden zo iets slechts gehoord
’.quote:VVD-lijsttrekker Dilan Yesilgöz haakte af vanwege ‘een geheime reis naar het buitenland
quote:De talkshowhost begint het programma als volgt: “Ze moest de eerste vrouwelijke premier van Nederland worden, maar wordt ze nu misschien wel de eerste lijsttrekker die nog voor de verkiezingen sneuvelt? De VVD van Dilan Yesilgöz is bezig aan een vrije val in de peilingen. Welkom bij Goedenavond Nederland!”
Vond dit wel grappig.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Henri Bontenbal en Thomas van Groningen.
Vergis je niet, Bontenbal wordt de nieuwe minister-president.quote:
Nog 2,5 dag. Gelukkig, hier is niet naar te kijken. Overal doorheen schreeuwen, matige argumenten, niet uit laten praten en constant het PVV-programma prediken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kunnen ze Jack niet van die tafel verwijderen?
De feiten spreken dat tegen. Ik heb het idee dat je niet helemaal op de hoogte bent van de huidige situatie in Syrië. Tal van gewapende conflicten, het is niet duidelijk welke strijdende groep in welke stad de macht heeft. IS is er nog actief, je hebt gewapende Druzen, de Syrische regering (die actief politiek tegenstanders vervolgt), je hebt Israël die er actief is etc etc etc. Ons eigen overheidsadvies is: 'wat uw situatie ook is, reis er niet heen. Het is er te gevaarlijk.'quote:Op donderdag 14 augustus 2025 04:09 schreef Eagles89 het volgende:
Sommige dingen die Jack zei kunnen eigenlijk gewoon niet op nationale TV, bij de best bekeken talkshow van Nederland, maar af en toe maakt die wel een mooi punt. Zoals waarom al die asielzoekers per se helemaal naar Nederland moeten komen, en niet naar andere Islamitische landen. En waarom Syriërs die gevlucht waren voor Assad niet gewoon terug kunnen nu Assad is verdreven. En dat Oostenrijk, Duitsland en Hongarije totale maling aan die EU wetten hebben (toen Bontebal zei dat we ons aan EU wetten moeten housen) en waarom NL weer het braafste jongetje van de klas moet zijn. Maar ja, met Bontebal en een 100% zeker links kabinet waarin ook Timmermans en de GroenLinks radicalen zullen plaatsnemen, kun je weinig anders verwachten natuurlijk.
En dat is jammer, want er is zo veel mbt het asielbeleid en de problemen die we met de instroom ervaren wat wél beter moet. Door onderbuikgebral kom je daar alleen nooit toe. Het is zonde dat het gesprek gekaapt wordt door leugens, daardoor blijven we weg bij de echte problemen en oplossingenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Jack van Gelder wordt met de dag een grotere karikatuur van zichzelf. De beste man heeft een paar iconische sportfragmenten van commentaar voorzien, maar zelfs die nu terugkijken geeft een vreemde bijsmaak als je de populistische ongefundeerde onzin hoort die hij nu regelmatig uitbraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |