abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218408817
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218408854
Ja Tamara heeft de gun factor. Iets in haar onderscheid zich van de rest. Misschien omdat ze totaal niet haar best doet om het perfecte plaatje neer te zetten? Ze komt oprecht en warm over.

Wat de vakantie van AM betreft. Het ziet eruit alsof ze het gezellig hebben. Toch ziet het eruit het alsof zij zelf vooral zoekende is. In tegenstelling tot de vroegere beelden in het vakantie huis in Frankrijk, wat idyllisch aan deed en waarop je haar zichtbaar zag vertragen. Dat waren fijne beelden. Nu zie ik haar vooral jagen en heel hard praten en zich krampachtig vast houden aan “het fruit moment” enzovoort
pi_218408917
Zoals ik al zei: hier op Fok heeft Tamara ook de gunfactor. En waaron is me een raadsel: ze exposete tot voor kort haar kinderen met hetzelfde gemak als Annemarie. Ze doet niks anders dan voor de kinderen zorgen, zoals Natalie.
pi_218408931
AM: "Jim is verslaafd aan zijn telefoon". Om je gek te lachen die opmerking 🤣🤣🤣
Rens geeft een grote dolk aan Lot en zegt "steek mama maar".
Ik zou m ter plekke verzuipen.
pi_218408932
Ik keek er naar uit om de vakantiebeelden van AM te zien, maar niks van de sfeerbeelden zoals ze.die voorheen liet zien. Jammer vind ik dat. Het ziet er wel uit als een leuke, gezellige vakantie.
pi_218408976
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik keek er naar uit om de vakantiebeelden van AM te zien, maar niks van de sfeerbeelden zoals ze.die voorheen liet zien. Jammer vind ik dat. Het ziet er wel uit als een leuke, gezellige vakantie.
Ik ken idd wel meer mensen die zo op vakantie gaan: naar Frankrijk en de hele dag aan het water/zwembad. Ik moet er niet aan denken, maar goed;)
pi_218409060
AM bakte ook bijna dagelijks van die mooie taartjes toen ze in dat vakantie huis zat. Een beetje het stijltje van the Ballerina farm. Alleen wat minder Amerikaans.
pi_218409174
Nahhh wat hebben die Geertsen toch een hekel aan spelletjes he?
Wat voor AM geldt, geldt standaard voor het hele gezin.
pi_218409201
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Earring het volgende:
Dat Tamara een hogere gunfactor heeft dan Sanneke blijkt wel omdat Tamara haar tikkie in 2 uur tijd al het gewenste resultaat gaf.
Fijn voor haar want zij doet alles op de fiets

Mods, dit staat op treads hoor
Vind ik ook niet heel gek maar Sanneke is nooit transparant geweest over wat ze op heeft gehaald + wil zij persé een gloednieuwe fiets, anders had ze allang een 2e hands bakfiets staan met het geld wat zij heeft opgehaald. 100%

Het zou mij werkelijk niks verbazen als zij gewoon een euro of 1500 heeft opgehaald, maar nogmaals: totaal geen transparantie. Ik denk niet eens dat ze überhaupt ooit heeft gekeken bij een fietsenzaak of een proefrit heeft gedaan. Voor hetzelfde geld vind ze het helemaal niet prettig.
Anders had ze dat ook wel gefilmd. Liever de hele dag in die caravan zitten en zanniken.
Daarbij leeft Sanneke flink boven haar stand, dat zien we toch aan alles? Anders had ze nu ook wel voor een 2e hands bakfiets gekozen, minder uit eten gegaan, minder onzin voor Mijan ( ze gaf ooit in een story aan dat 90% van zijn gekochte kleding nooit aan was geweest! ) minder dagjes weg etc.
pi_218409270
Sanneke woont op een vakantiepark, daar kan je vaak ook een fiets huren. En nu Mijan in een winkelwagen kan zitten kan je ook voorzichtig beginnen met kleine stukjes fietsen. Maar daar denk ik vast en zeker te makkelijk en luchtig over🤪
pi_218409404
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke woont op een vakantiepark, daar kan je vaak ook een fiets huren. En nu Mijan in een winkelwagen kan zitten kan je ook voorzichtig beginnen met kleine stukjes fietsen. Maar daar denk ik vast en zeker te makkelijk en luchtig over🤪
Geen ongevraagd advies!!!
pi_218409570
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ja Tamara heeft de gun factor. Iets in haar onderscheid zich van de rest. Misschien omdat ze totaal niet haar best doet om het perfecte plaatje neer te zetten? Ze komt oprecht en warm over.

🪨
*kruipt onder steen vandaan*
Wié is Tamara?!
pi_218409669
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zoals ik al zei: hier op Fok heeft Tamara ook de gunfactor. En waaron is me een raadsel: ze exposete tot voor kort haar kinderen met hetzelfde gemak als Annemarie. Ze doet niks anders dan voor de kinderen zorgen, zoals Natalie.
Ik vind Tamara en Natalie met elkaar vergelijken wel een ding hoor. Even een heel simpel maar belangrijk verschil: Natalie steekt al jaren amper tijd en moeite in de juiste zorg voor Z, terwijl voor de kinderen bij Tamara juist de beste plek en hulp gezocht wordt waar nodig. En oke, er is op dit moment wel onrust in het gezin van Tamara denk ik, maar over het algemeen zie ik daar echt veel meer rust en liefde voor de kinderen dan bij Natalie.

Nee, geen fanclub lid of zo (en doneren doe ik niet aan). Maar ik zie wel wat redenen waarom ik begrijp dat Tamara snel donaties krijgt voor een fiets en iemand als Sanneke niet. Sanneke vraagt ‘zomaar’ om donaties, Tamara is duidelijk over wat ze kan kopen voor welk bedrag en wilde er eigenlijk zelf gewoon hard voor werken om het binnen een maand bij elkaar te hebben omdat de verkoper de fiets een maand vast zou houden. En ook zo’n simpel verschil: iedereen ziet Tamara altijd fietsen. Sanneke fietst nooit en noemt vooral allerlei redenen waarom ze dat nooit doet (wind, afgelegen vakantiepark, ze heeft nu geen bakfiets dus M kan niet mee). Is het dan heel gek dat Tamara het geld wel snel bij elkaar heeft en Sanneke niet?
pi_218409694
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
pi_218409704
Iemand die je nooit ontmoet hebt geld geven: bizar.
Geld aannemen van vreemden: nog bizarder.

Ik vind AM helemaal niet zo relaxed overkomen, als tijdens alle vakanties in het huis van haar ouders.
Steeds maar weer uitleggen hoe zij het doen. Waarom? Het komt zo belerend over. Laat het los!!
300 euro per nacht voor twee sta-plaatsen op een camping? Halleluja zeg. Dan had ik idd wat meer neergelegd en had een villa met zwembad gehuurd.
Een paar kaasjes, worsten en olijven voor 1413 man als avondeten? Ideaal, vanavond lekker snel dronken.
Dat er altijd iemand nuchter blijft is voor het eerst. Ik weet niet of ik dat moet geloven.
pi_218409719
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze heeft geen e-bike dus M in een fietsstoeltje is geen optie, want het waait te hard voor fietsen op haar gewone fiets. En nee, dit is geen flauwe grap. Dit was echt wat ze ooit zelf aandroeg als excuus.
pi_218409730
Ik gun het Tamara wel. Wat ik echter niet zo sjiek vond is dat ze het nodige bedrag al heel snel had maar dat het tikkie daarna nog uren open stond. Ze heeft wel kenbaar gemaakt dat ze meer heeft opgehaald maar het exacte bedrag niet genoemd. Als je nagaat dat het benodigde bedrag binnen no time binnen was, dan zou het me niets verbazen als ze echt nog een flink bedrag extra heeft ontvangen.
pi_218409756
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:28 schreef Harper het volgende:
Iemand die je nooit ontmoet hebt geld geven: bizar.
Geld aannemen van vreemden: nog bizarder.

Ik vind AM helemaal niet zo relaxed overkomen, als tijdens alle vakanties in het huis van haar ouders.
Steeds maar weer uitleggen hoe zij het doen. Waarom? Het komt zo belerend over. Laat het los!!
300 euro per nacht voor twee sta-plaatsen op een camping? Halleluja zeg. Dan had ik idd wat meer neergelegd en had een villa met zwembad gehuurd.
Een paar kaasjes, worsten en olijven voor 1413 man als avondeten? Ideaal, vanavond lekker snel dronken.
Dat er altijd iemand nuchter blijft is voor het eerst. Ik weet niet of ik dat moet geloven.
Ik heb het al eerder benoemd hier. Ik word bloednerveus als ik AM hoor praten. Zij is zo gespannen. En net doen alsof ze het zo leuk heeft met haar grote gezin hihihihi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hocuspocus2 op 03-08-2025 19:55:09 ]
pi_218409799
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Met het grote verschil dat ze nooit klaagt, alles in haar uppie doet en geen hand ophoudt bij de instanties.
Ook zet ze haar kinderen niet in om reclame te maken
Ik vind haar echt totaal anders
pi_218409859
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb het al eerder benoemd hier. Ik word bloednerveus alsnog AM hoor praten. Zij is zo gespannen. En net doen als ze het zo leuk heeft met haar grote gezin hihihihi.
Het contrast met het oude vakantiehuisje is erg groot. En toen deden ze ook de hele dag weinig anders dan wat zwemmen/vissen/boodschappen doen en natuurlijk slakken vangen. Maar dat waren echt mooie beelden en ze zagen er allemaal echt ontspannen uit. Misschien is dat ook lastiger nu er steeds meer volwassen aanhang mee gaat, dat de dynamiek onrustig blijft? Maarten oogt wel wat meer ontspannen dan AM vind ik. Snap niet dat ze online blijft. Ze kan prima een compilatie van dit soort beelden en toespraken over hoe Het Grote Gezin Geerts dit allemaal doet na afloop van de vakantie plaatsen.
pi_218409881
Ik begrijp echt niet waarom volgers überhaupt geld doneren. Je kent die mensen niet eens.

Ik heb, na het gezeur van Sanneke, eens gekeken voor een nachtje efteling hotel, een kamer voor 5 personen kost ¤814,- op een willekeurige zaterdag in september, dit is inclusief ontbijt en 2 dagen toegang tot het park. Als je daadwerkelijk met 5personen gaat is dat zo'n ¤450,-/¤500,- aan entree (beetje afhankelijk van de entreeprijs, in t laagseizoen is dit lager dan het duurste kaartje van ¤52,-)
Dan slaap je wel met 5 op 1 kamer, wil je een aparte slaapkamer erbij is het ¤844,-.
Zo'n zelfde soort kamer op een willekeurige doordeweekse dag in oktober kost 639,-.
En je mag eerder het park in, ik meen vanaf 9uur i.p.v. de reguliere openingstijd van 10.00uur.
Ja, het is veel geld en ik zou ook niet 'zomaar even' een nachtje efteling hotel doen. Maar het is ook een ervaring denk ik, dus dan vind ik het al met al nog redelijk meevallen.

Sanneke is niet afhankelijk van schoolvakanties/weekenden, Dion kan vast ergens buiten een vakantie een paar dagen vrij nemen.

Denkt ze echt dat het afzeiken van de efteling prijzen er voor zorgt dat ze uitgenodigd wordt om vanuit daar dr kruis te gaan zitten filmen? 🙈
pi_218409882
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
Bah, misselijkmakend, die vrouw moet ook weer even haar aandachtsmomentje hebben..

Ze schreef op Threads ook dat ze de afgelopen dagen steeds maar 800-1000 calorieën heeft gegeten, en dat ze steeds vergeet te eten en dan ook geen hongerprikkel heeft. Hoe moet ik dat dan voor mij zien? Zit je met je hele gezin aan de ontbijt/lunch/avond eettafel, iedereen eet, en jij zit erbij en vergeet dan te eten? Hoe dan???
pi_218409883
En is AM vergeten dat het zondag is?
Ik raak helemaal in de war omdat ik stories zie
pi_218409892
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Met het grote verschil dat ze nooit klaagt, alles in haar uppie doet en geen hand ophoudt bij de instanties.
Ook zet ze haar kinderen niet in om reclame te maken
Ik vind haar echt totaal anders
Daarnaast zorgt Tamara daadwerkelijk voor haar kinderen in tegenstelling tot Nathalie.

Maar goed, ze exposeert haar kinderen (en hun kwetsbaarheden) alsnog, wel binnen een privé account, maar dat is ook anders geweest. En dat privé account heeft alsnog heel veel volgers.

Maar goed, zij staat op privé en mag dus eigenlijk niet besproken worden (tenzij ze het openbaar op threads zet en ik twijfel of dat met alles zo is wat nu besproken wordt). Gek wel; haar account op privé, maar threads openbaar en daar ook van alles neerzetten😅
pi_218409931
AM; lusten de kinderen dat? Ja hoor van inktvis tot appelkappertjes.
Saar/Suus(Sorry weet nirt wie wie is) trekt vervolgens een gezicht als ze zo'n kappertje eet.
Lot; eet alleen maar chips en knijpfruit 👌
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')