Ik ken idd wel meer mensen die zo op vakantie gaan: naar Frankrijk en de hele dag aan het water/zwembad. Ik moet er niet aan denken, maar goed;)quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik keek er naar uit om de vakantiebeelden van AM te zien, maar niks van de sfeerbeelden zoals ze.die voorheen liet zien. Jammer vind ik dat. Het ziet er wel uit als een leuke, gezellige vakantie.
Vind ik ook niet heel gek maar Sanneke is nooit transparant geweest over wat ze op heeft gehaald + wil zij persé een gloednieuwe fiets, anders had ze allang een 2e hands bakfiets staan met het geld wat zij heeft opgehaald. 100%quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Earring het volgende:
Dat Tamara een hogere gunfactor heeft dan Sanneke blijkt wel omdat Tamara haar tikkie in 2 uur tijd al het gewenste resultaat gaf.
Fijn voor haar want zij doet alles op de fiets
Mods, dit staat op treads hoor
Geen ongevraagd advies!!!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke woont op een vakantiepark, daar kan je vaak ook een fiets huren. En nu Mijan in een winkelwagen kan zitten kan je ook voorzichtig beginnen met kleine stukjes fietsen. Maar daar denk ik vast en zeker te makkelijk en luchtig over🤪
🪨quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ja Tamara heeft de gun factor. Iets in haar onderscheid zich van de rest. Misschien omdat ze totaal niet haar best doet om het perfecte plaatje neer te zetten? Ze komt oprecht en warm over.
Ik vind Tamara en Natalie met elkaar vergelijken wel een ding hoor. Even een heel simpel maar belangrijk verschil: Natalie steekt al jaren amper tijd en moeite in de juiste zorg voor Z, terwijl voor de kinderen bij Tamara juist de beste plek en hulp gezocht wordt waar nodig. En oke, er is op dit moment wel onrust in het gezin van Tamara denk ik, maar over het algemeen zie ik daar echt veel meer rust en liefde voor de kinderen dan bij Natalie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zoals ik al zei: hier op Fok heeft Tamara ook de gunfactor. En waaron is me een raadsel: ze exposete tot voor kort haar kinderen met hetzelfde gemak als Annemarie. Ze doet niks anders dan voor de kinderen zorgen, zoals Natalie.
Ze heeft geen e-bike dus M in een fietsstoeltje is geen optie, want het waait te hard voor fietsen op haar gewone fiets. En nee, dit is geen flauwe grap. Dit was echt wat ze ooit zelf aandroeg als excuus.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke woont op een vakantiepark, daar kan je vaak ook een fiets huren. En nu Mijan in een winkelwagen kan zitten kan je ook voorzichtig beginnen met kleine stukjes fietsen. Maar daar denk ik vast en zeker te makkelijk en luchtig over🤪
Ik heb het al eerder benoemd hier. Ik word bloednerveus als ik AM hoor praten. Zij is zo gespannen. En net doen alsof ze het zo leuk heeft met haar grote gezin hihihihi.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:28 schreef Harper het volgende:
Iemand die je nooit ontmoet hebt geld geven: bizar.
Geld aannemen van vreemden: nog bizarder.
Ik vind AM helemaal niet zo relaxed overkomen, als tijdens alle vakanties in het huis van haar ouders.
Steeds maar weer uitleggen hoe zij het doen. Waarom? Het komt zo belerend over. Laat het los!!
300 euro per nacht voor twee sta-plaatsen op een camping? Halleluja zeg. Dan had ik idd wat meer neergelegd en had een villa met zwembad gehuurd.
Een paar kaasjes, worsten en olijven voor 1413 man als avondeten? Ideaal, vanavond lekker snel dronken.
Dat er altijd iemand nuchter blijft is voor het eerst. Ik weet niet of ik dat moet geloven.
Met het grote verschil dat ze nooit klaagt, alles in haar uppie doet en geen hand ophoudt bij de instanties.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zoals ik al zei: hier op Fok heeft Tamara ook de gunfactor. En waaron is me een raadsel: ze exposete tot voor kort haar kinderen met hetzelfde gemak als Annemarie. Ze doet niks anders dan voor de kinderen zorgen, zoals Natalie.
Het contrast met het oude vakantiehuisje is erg groot. En toen deden ze ook de hele dag weinig anders dan wat zwemmen/vissen/boodschappen doen en natuurlijk slakken vangen. Maar dat waren echt mooie beelden en ze zagen er allemaal echt ontspannen uit. Misschien is dat ook lastiger nu er steeds meer volwassen aanhang mee gaat, dat de dynamiek onrustig blijft? Maarten oogt wel wat meer ontspannen dan AM vind ik. Snap niet dat ze online blijft. Ze kan prima een compilatie van dit soort beelden en toespraken over hoe Het Grote Gezin Geerts dit allemaal doet na afloop van de vakantie plaatsen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder benoemd hier. Ik word bloednerveus alsnog AM hoor praten. Zij is zo gespannen. En net doen als ze het zo leuk heeft met haar grote gezin hihihihi.
Bah, misselijkmakend, die vrouw moet ook weer even haar aandachtsmomentje hebben..quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
Daarnaast zorgt Tamara daadwerkelijk voor haar kinderen in tegenstelling tot Nathalie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat ze nooit klaagt, alles in haar uppie doet en geen hand ophoudt bij de instanties.
Ook zet ze haar kinderen niet in om reclame te maken
Ik vind haar echt totaal anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |