Nahquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bespeur ik wat ruzie tussen de mods?
Nee die mag wel blijvenquote:
quote:
Voor iedereen toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
NahLiefde tussen de F1 mods hoor
Hij stuurde zelf naar buitenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dat niet goed gezien, maar het leek of Hamilton schrok.
Max had niet het recht op ruimte en het zou een forcing off track kunnen worden.quote:
Maar het is toch geen incident als het geen incident is, de enige fout is van Hamilton want die gaat buiten de baan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had niet het recht op ruimte en het zou een forcing off track kunnen worden.
Maar degene die analyseert houdt zich redelijk op de vlakte qua oordeel.
Niet helemaal zonder reden. Maar ja of dit een straf wordt betwijfel ik.quote:
Daarom is het bijzonder dat het in onderzoek is. Dat komt waarschijnlijk door Ferrari die dit heeft gemeld.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het is toch geen incident als het geen incident is, de enige fout is van Hamilton want die gaat buiten de baan.
Dit gaat waarschijnlijk met een sisser aflopenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet helemaal zonder reden. Maar ja of dit een straf wordt betwijfel ik.
Sky prijst Hamilton voor het zien van Verstappen en het vermijden van een botsing. Davidson haalt er weer bij dat Verstappen niet met zijn voorwiel ter hoogte van de spiegel zat, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Hamilton buiten de baan moest sturen.quote:
Hamilton zei er zelf ook niks over toen het gebeurde.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom is het bijzonder dat het in onderzoek is. Dat komt waarschijnlijk door Ferrari die dit heeft gemeld.
Daarom, als hij niet klaagt is het vreemd dat het under investigation is. Dan is dat waarschijnlijk op initiatief van Ferrari. Of gewoon door de wedstrijdleiding/stewards zelf.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton zei er zelf ook niks over toen het gebeurde.
Dit is gewoon klikbeet troep.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Red Bull-topadviseur Helmut Marko: ’Ik denk dat we de oorzaak voor de problemen van dit weekend hebben gevonden’
DAT IS WEL EEN BEETJE TE LAAT SENIELE OUDE GEK
Markoquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Red Bull-topadviseur Helmut Marko: ’Ik denk dat we de oorzaak voor de problemen van dit weekend hebben gevonden’
Het probleem zat tussen de stoel en het stuur?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |