Maar Piet zit ook niet mee.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Piet en Kasia zouden wel wat vrouwen bij mogen zetten
Dan rijdt ze de rest maar eraf op Joux Plane met Gigantequote:Op zondag 3 augustus 2025 15:57 schreef Pistolero het volgende:
PFP gaat wel een gigantisch probleem hebben wanneer ze geïsoleerd zit vanaf de voet van de Joux Plane. Die gaat samen met Gigante minuten verliezen in die afdaling.
Die zat te slapen maar kan op zich prima dalenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:57 schreef Pistolero het volgende:
PFP gaat wel een gigantisch probleem hebben wanneer ze geïsoleerd zit vanaf de voet van de Joux Plane. Die gaat samen met Gigante minuten verliezen in die afdaling.
En eigenlijk de rest van het jaar ook. Vrouwenwielrennen maakt niet echt promotie voor zichzelf.quote:
Nou, nee. Ze daalt de hele week als een krant, lol. Het valt alleen niet op omdat Gigante nóg slechter is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die zat te slapen maar kan op zich prima dalen
Pfp?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, nee. Ze daalt de hele week als een krant, lol.
PFP is na Gigante en Piet toch wel een van de minste?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, nee. Ze daalt de hele week als een krant, lol.
Ze is samen met Gigante en Piet de slechtste daler van het peloton. (lol)quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die zat te slapen maar kan op zich prima dalen
Ze mist kilo'squote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze is samen met Gigante en Piet de slechtste daler van het peloton. (lol)
Zijn uiteindelijk toch best verschillende vaardigheden. Het zal ook niet meehelpen dat PFP jarenlang nauwelijks tot niet op de weg gekoerst heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:00 schreef franklop het volgende:
Een wereld en olympisch kampioen MTB die niet kan dalen
Last van een beenblessure:quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat was er gisteren trouwens met Dygert? Is daar nog iets over gezegd?
Ze heeft nog Vos.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:01 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie het al, PFP gaat het geel verliezen na een Visma disasterclass vandaag.
Nu al volledig geïsoleerd met nog 100km te gaan.![]()
Dat wordt heel vaak gezegd, maar technisch afdalen over stenen is heel iets anders dan je met 70 km/h door een flauwe bocht durven smijten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:00 schreef franklop het volgende:
Een wereld en olympisch kampioen MTB die niet kan dalen
Hopen dat ze die de volgende berg over kunnen krijgen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:06 schreef H.Vviv het volgende:
Alleen FDJ zit daar met meerdere rensters.
Zeg me niet dat ze voor de bergpunten gaat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Chabbey contract ontbinden, dit kan echt niet.
Nee, ze is kansloos gelost naast Wiebes.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg me niet dat ze voor de bergpunten gaat.
"Ze is nog maar 9 seconden verwijderd van virtueel geel"quote:
jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zit dit met klimtijden van de beste rensters ?
Klimmen die beter dan zware mannelijke sprinters zoals een Merlier/Milan?
Jeetje. Dat is niet best.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ze is kansloos gelost naast Wiebes.
Soms heb je wel eens van die felle openingen maar vervolgens valt het dan vaak stil waarna een muis gebaard wordt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Even voor het beeld... dit is nog niet de Joux Plane , dit is nog maar het voorgerecht..
De dames laten er geen gras over groeien . de mannen zouden dit nooit doen
Waarom stuur FDJ niet een paar pionnen achter de Snor aan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoop dat erkend dalers Vollering en Kasia zich in deze afdaling al smijten.
PFP reageert op elke scheet van FDJquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom stuur FDJ niet een paar pionnen achter de Snor aan?
Bij de dames zijn ook gewoon minder renners die dit aankunnen, zeker na een dag als gisteren. Daardoor dunt het al snel uit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Even voor het beeld... dit is nog niet de Joux Plane , dit is nog maar het voorgerecht..
De dames laten er geen gras over groeien . de mannen zouden dit nooit doen
ik denk dat die pionnen daar niet echt de capaciteit voor hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In de afdaling en in de vallei is daar een betere kans daaropquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet handig toch? Beter bij Demi te blijven en proberen afstand te nemen bij de 2 afdalingen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op zich is dat een prima argument voor FDJ om rensters te laten springen. Als ze niet reageert heb je een vooruitgeschoven post, als ze wel reageert put PFP zichzelf uit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PFP reageert op elke scheet van FDJ
Klopt als er een tour van 3 weken zouden rijden dan zouden de verschillen nog veel groter zijn dan bij de mannen. De derde op een halfuur de vijfde op 47 minuten en de 10e op 1u23quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik denk dat die pionnen daar niet echt de capaciteit voor hebben
Dat moet het doel voor de volgende afdaling zijn. Er moet één FDJ-renster (naast Vollering) over de Joux Plane.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In de afdaling en in de vallei is daar een betere kans daarop
Als PFP slim is gaat ze gewoon zelf solo op de Joux Plane om met een flinke voorsprong aan de afdaling te kunnen beginnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als FDJ Muzic en Labous over de Joux Plane weet te krijgen, dan gaan ze daarna toch met minuten smijten?
Ze hoeven bergop juist niet zo hard te gaan. Visma komt toch niet terug.
wij vergeven het uquote:
Ik kan geen andere reden bedenken, pijnlijk en typerend.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Vollering dit deed om punten weg te nemen voor Squiban in functie van Chabbey?
Heeft Brand een hekel aan Demi, of is dit gewoon vanwege domme ploegtactieken om plek 8 te verdedigen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Brand gaat zich bij mogelijk lossen van PFP en Gigante in de afdaling op kop zetten voor Niamh om hun probleem op te lossen.
Chabbey is de kopvrouw deze ronde? Ze doen bijna meer voor haar dan voor Demi.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Vollering dit deed om punten weg te nemen voor Squiban in functie van Chabbey?
Moet ze zometeen niet gelost wordenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als PFP slim is gaat ze gewoon zelf solo op de Joux Plane om met een flinke voorsprong aan de afdaling te kunnen beginnen.
Brand heeft vorig jaar alle problemen voor Kasia opgelost in functie van een op dat moment 12e staande Realini.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft Brand een hekel aan Demi, of is dit gewoon vanwege domme ploegtactieken om plek 8 te verdedigen?
Bij het dalen he, beter luisterenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
Gigante rijdt amateurs er bergaf af aldus Ghekiere, gelooft ze dat zelf
Ik zou er ook niet in de buurt van willen rijden in een afdaling.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
Gigante rijdt amateurs er bergaf af aldus Ghekiere, gelooft ze dat zelf
Beter lezen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bij het dalen he, beter luisteren
Dalen doe je meestal bergaf.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bergaf ben je aan het dalen capu!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bizar hè.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongens, ik heb echt hysterisch gelachen om de halve beurtjes van de vrouwen van FDJ toen Ferrand-Prevot op achterstand lag. Krijg je ineens de Tourzege op een presenteerblaadje aangeboden en doe je... dit.
Om over de andere ploegen nog maar te zwijgen, natuurlijk. Als het judo was kreeg iedereen een rolletje voor passiviteit.
Ik meende dat er bergop stond. Was dat een ninja edit. Of ik die doorslaatquote:
Als ze dan in de afdaling van de Joux Plane ook niks doen, zou ik erg teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongens, ik heb echt hysterisch gelachen om de halve beurtjes van de vrouwen van FDJ toen Ferrand-Prevot op achterstand lag. Krijg je ineens de Tourzege op een presenteerblaadje aangeboden en doe je... dit.
Om over de andere ploegen nog maar te zwijgen, natuurlijk. Als het judo was kreeg iedereen een rolletje voor passiviteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |