SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
11e gebod: Gij zult niet bolken.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gewoon iedereen de moeder bolkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
PINNIEquote:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolkquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:26 schreef marc0871 het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden, dus; bolk
Of zoals Swedish Chef: børkWerewolf![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:26 schreef marc0871 het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden, dus; bolk
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Bjørkquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bolk
Of zoals Swedish Chef: børk
Lekkerquote:
Ik heb er gisteren een paar in partjes gesneden en een snuf zwarte peper en zout erop gedaan
Nomnom![]()
Haten op tomaten uit eigen grondquote:
Jij kunt de vermicelli wel vinden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb er gisteren een paar in partjes gesneden en een snuf zwarte peper en zout erop gedaan
NomnomHow can I make this topic about me?![]()
Of de mie in de corner?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kunt de vermicelli wel vinden?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb hier nog een vol doosje staanquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kunt de vermicelli wel vinden?![]()
![]()
Dat is alleen voor experts weggelegdquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kunt de vermicelli wel vinden?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn religie aan het kwijtrakenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had gisteren tomaten in de wraps
Komt wel dichtbij zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
The voice of reasonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tomatensoep?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:goede filmserie, zeker met de Animatrix erbij
Oehquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dit jaar heel weinig tomaten in de serre
[ afbeelding ]
Dit is tomatensoep
How can I make this topic about me?![]()
Het Wilhelmus op de Hungaroring
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is tomatensoep
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het is 12:35Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zit alweer thuis te bolkenquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen voor me hebben een steekproef
Is het MT6?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker grof, precies zoals ik het wilquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Doe ik zelf wel
[ afbeelding ]
Met vermicelli
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:39 schreef maily het volgende:
[..]
Zouden we allemaal weleens willen doen
Alles moet maar gepureerd wordenquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is tomatensoep![]()
![]()
Hier hebben ze error bij het afrekenen door de nieuwe spaarzegels
*Lust geen koffie*![]()
@marc0871 ik heb nog wat verse champignons liggen, kan ik die gewoon zo in schijfjes snijden en hop, zo in de soep mikken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
AI al gevraagd?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:41 schreef MooieTop6 het volgende:
@:marc0871 ik heb nog wat verse champignons liggen, kan ik die gewoon zo in schijfjes snijden en hop, zo in de soep mikken?
O, je vraagt Marc al.How can I make this topic about me?![]()
*voelt zich aangesproken:quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:41 schreef MooieTop6 het volgende:
@:marc0871 ik heb nog wat verse champignons liggen, kan ik die gewoon zo in schijfjes snijden en hop, zo in de soep mikken?
Ja natuurlijk.![]()
Dat is hetzelfde op kookgebiedquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
AI al gevraagd?
O, je vraagt Marc al.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kweeniequote:Op zondag 3 augustus 2025 12:41 schreef MooieTop6 het volgende:
@:marc0871 ik heb nog wat verse champignons liggen, kan ik die gewoon zo in schijfjes snijden en hop, zo in de soep mikken?Ik eet die schimmels niet
![]()
![]()
Ja, zeker! Je kunt de champignons prima in plakjes snijden en aan je tomatensoep toevoegen. Hier zijn een paar tips:quote:
Wanneer toevoegen:
Voor een zachte, smaakvolle toevoeging: Voeg ze toe aan het begin of halverwege het koken, zodat ze goed kunnen meegaren en smaak afgeven aan de soep.
Voor meer beet en textuur: Voeg ze pas in de laatste 5-10 minuten toe, dan blijven ze wat steviger.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
man man man hoe kunnen mensen champignons niet lekker vindenquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja, zeker! Je kunt de champignons prima in plakjes snijden en aan je tomatensoep toevoegen. Hier zijn een paar tips:
Wanneer toevoegen:
Voor een zachte, smaakvolle toevoeging: Voeg ze toe aan het begin of halverwege het koken, zodat ze goed kunnen meegaren en smaak afgeven aan de soep.
Voor meer beet en textuur: Voeg ze pas in de laatste 5-10 minuten toe, dan blijven ze wat steviger.![]()
![]()
Echt hequote:Op zondag 3 augustus 2025 12:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
man man man hoe kunnen mensen champignons niet lekker vindenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Champignons op pizzaquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
man man man hoe kunnen mensen champignons niet lekker vinden
Bakken met paneermeel in de friteuse/airfryerquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:41 schreef MooieTop6 het volgende:
ik heb nog wat verse champignons liggen, kan ik die gewoon zo in schijfjes snijden en hop, zo in de soep mikken?Werewolf![]()
Champig
non.
When the lady smiles....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sommige mensen houden niet van tomaten,quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Of pindakaas,
Of appels,
Of uien,
Of paprika,
Of, nou ja, weet ik veel wat.
Ik hou niet van champignons![]()
Ze zijn smakeloos.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van de structuurIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat is het grootste probleem, ja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze zijn smakeloos.
Maar ik hou niet van de structuur![]()
Maar dan vind je het dus niet niet lekker.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze zijn smakeloos.
Maar ik hou niet van de structuurHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gevulde champignons
Ik niet van cranberriesquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sommige mensen houden niet van tomaten,
Of pindakaas,
Of uien,
Of paprika,
Of, nou ja, weet ik veel wat.
Ik hou niet van champignonsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nope.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Maar dan vind je het dus niet niet lekker.
Proef het wel altijd weer. Maar die structuur
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik hou van bolken
ik hou niet van gebolkt wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik tjolk.
Jij tjolkt.
Wij hebben getjolkt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Maar als ik je nu een klein beetje zachtjes bolk?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:54 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik hou van bolken
ik hou niet van gebolkt worden![]()
![]()
Dan leer je er maar van te houden, want je wordt gebolkt tot de laatste bolk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:54 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik hou van bolken
ik hou niet van gebolkt worden![]()
Ik ga alleen voor het ruwe bolkwerkquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar als ik je nu een klein beetje zachtjes bolk?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik tjolk tot ik er bij neer val.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja, ga hem nog verwennen ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar als ik je nu een klein beetje zachtjes bolk?
Zo leert ie natuurlijk nooit hoe hij gebolkt kan worden.![]()
Ik tjolk flink van dat gebolk.
Serieus?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bakken met paneermeel in de friteuse/airfryer![]()
Ik bolk @Monsterkoekie keihardIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik mis @JustinK is ook alweer weggepest
Waarom?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:00 schreef MooieTop6 het volgende:
ik mis @:justinK is ook alweer weggepest
Bolk en eieren,
Bolk met ham en eieren,
Bolk met bonen,
Bolk met bonen en eieren,
Bolk met bonen, ham en eieren,
Bolk met bonen, bolk en ham,
Bolk met bonen, bolk en eieren,
Bolk met bonen, bolk en bolk,
Bolk met bolk, bolk en bolk.![]()
Karnemelkmeisje-reclame heeft zij ook gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:49 schreef Bargehassus het volgende:
Champig
non.
When the lady smiles....
Maar sinds die clip van de Golden Earring kan ze niet meer anoniem over straat.![]()
Je maakt een karmeliet koud. Oef.....quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die heb ik op
Ik wacht tot mijn karmeliet koud is.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
6-9 gradenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je maakt een karmeliet koud. Oef.....
Al vind ik hem bij 6 graden wel het lekkerst :0Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik weet me geen raad met die tomaat!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
smijt mquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:10 schreef Bargehassus het volgende:
Ik weet me geen raad met die tomaat!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik smeer 'em beter even.quote:
Ik wel, hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:10 schreef Bargehassus het volgende:
Ik weet me geen raad met die tomaat!
Op pizza,
In chili con carne,
Burito's,
Hamburgers,
Salade,
Met een klont boter gesmolten, met een snuf peper en zou, wat knoflookpoeder en oregano/Italiaanse kruiden, op brood![]()
ja maar jij bent onze ster in de keukenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik wel, hoor.
Op pizza,
In chili con carne,
Burito's,
Hamburgers,
Salade,
Met een klont boter gesmolten, met een snuf peper en zou, wat knoflookpoeder en oregano/Italiaanse kruiden, op broodHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En ik vind tomaten wél lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar jij bent onze ster in de keuken![]()
![]()
![]()
ik ben iedere keer weer onder de indruk van hoe achterlijk duur de boodschappen zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
samequote:
net nog zalm gehaald in kleinste verpakking want euro korting per stukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eieren 12 stuks ah oktober 2024 2,89 naar 2,99 in maartquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben iedere keer weer onder de indruk van hoe achterlijk duur de boodschappen zijn
Wilde ze vandaag weer meenemen. 3,19
ik heb ze maandag bij een boer gehaald op de wandelingquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Eieren 12 stuks ah oktober 2024 2,89 naar 2,99 in maart
Wilde ze vandaag weer meenemen. 3,19
*Lust geen koffie*![]()
In euros 4,59 voor 12 hier, en dat bij een 'goedkope' winkel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wilde ze vandaag weer meenemen. 3,19I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bij de lidl nog 12 eieren voor 2,95quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
En alle supermarkten gaan in prijs omhoog, dus je moet wel.
Moet morgen toch naar spijkenisse dus dan rij ik langs de lidl
zou zelf kippen houdenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
In euros 4,59 voor 12 hier, en dat bij een 'goedkope' winkel.
of eenden
*Lust geen koffie*![]()
Ja daar zijn ze nog duurder bij ons. Wel lekkerder dat wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ze maandag bij een boer gehaald op de wandeling
Maar hier gaan er 49 eieren doorheen per week
quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze nog duurder bij ons. Wel lekkerder dat wel.
Maar hier gaan er 49 eieren doorheen per week
Dat is wel erg veel hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ex eet er 4 per dag en ik 3 perdagHow can I make this topic about me?![]()
jullie zijn de reden dat het schap steeds leeg isquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze nog duurder bij ons. Wel lekkerder dat wel.
Maar hier gaan er 49 eieren doorheen per weekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
3 is niet veel toch?quote:Ja en dat ze daarom denken die sporters kopen het toch wel. Hoppa we gooien er weer 20 cent boven opquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jullie zijn de reden dat het schap steeds leeg isIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar dus
housewarming voor vino wordt 12 eenden
Maar zijn eenden gelukkig?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik zit in m'n eentje met mijn eendje in mijn Eendje.
Ik neem er nog maar eentje.
Proost, mijn karmeliet is bijna koudquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:59 schreef Bargehassus het volgende:
Ik neem er nog maar eentje.Nee rawrrrrrrquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:59 schreef Bargehassus het volgende:
Ik neem er nog maar eentje.
*Lust geen koffie*![]()
nog meer dan 5000 likes te gaan voor ik weer een plekje opschuifHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb al 3 dagen een kcal overschot dus wilde eigenlijk een beetje compenseren vandaagquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gisteren vreetkickquote:![]()
koekjes, reep milka, meer koekjes, maoams, paaseierenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb een stash die me minstens voorziet tot de pepernoten komenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uit Italie nog?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een stash die me minstens voorziet tot de pepernoten komenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb alleen autodrop meegenomen.
Chocolade heb ik kunnen weerstaanIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ook, nog 3 grote en 1 kleinequote:
dud0r heeft nog 1 kleine zelf ook
klein is 20 ish cm maar dan solide, niet hol
en nog een bak met trolli marshmallow eggsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is ehhh... lullig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
dud0r heeft nog 1 kleine zelf ookHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 297 / +86 / +76 / 141 / 191
2. Vino_Tinto / 198 / +30 / +60 / 643 / 732
3. Bargehassus / 100 / +22 / +78 / 226 / 261
4. FreshFruit / 99 / +29 / +0 / 343 / 418
5. loveislikeakiss / 94 / +27 / +46 / 352 / 435
6. X55 / 82 / +27 / +23 / 382 / 420
7. _UserName_ / 62 / +37 / +22 / 160 / 197
8. Koen66 / 61 / +3 / +58 / 120 / 134
9. greysbones / 55 / +0 / +0 / 132 / 139
10. MooieTop6 / 54 / +26 / +12 / 459 / 499
11. marc0871 / 51 / +35 / +15 / 170 / 204
12. gebrokenglas / 44 / +23 / +9 / 180 / 212
13. devzero / 40 / +8 / +0 / 70 / 88
14. DerRabbit / 33 / +26 / +0 / 106 / 126
15. Shii / 31 / +13 / +14 / 69 / 79
16. Pinnenmutske / 30 / +12 / +10 / 96 / 116
17. Masberum / 28 / +0 / +11 / 20 / 29
18. maily / 26 / +20 / +2 / 246 / 268
19. MizzezAmy / 25 / +1 / +2 / 115 / 128
20. Fogel / 22 / +2 / +13 / 97 / 121SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vandaag nog in de reclame bij de ah.
Brugse zot ookUw ADH vitamine Worst
En als je te snel likt?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Dan kan ze straks geen ander meer krijgen omdat die haar allemaal te dik vinden.
Duh. Dat is mijn manier om haar bij me te houdenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Smoothquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan ze straks geen ander meer krijgen omdat die haar allemaal te dik vinden.
Duh. Dat is mijn manier om haar bij me te houden
ik moet echt verdubbelen voor ik denk dat het een probleem is met het krijgen van een ventquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar alsof ik nog een vent wil als ik jou niet kan hebben
je weet dat ik heel erg klaar was met relaties, maar jij moest een schatje zijn die fancy uit eten wilde en wilde knuffelen en voor me zorgt als ik niets kan
en me eng vindt als ik boos ben maar je loopt er niet van weg
*Lust geen koffie*![]()
Dud0r hoort weer bij het gewone volkquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Immer smoothquote:En dan gaan we volgende maand ook weer fancy uit etenquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik moet echt verdubbelen voor ik denk dat het een probleem is met het krijgen van een vent
je weet dat ik heel erg klaar was met relaties, maar jij moest een schatje zijn die fancy uit eten wilde en wilde knuffelen en voor me zorgt als ik niets kan
en me eng vindt als ik boos ben maar je loopt er niet van wegDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Maar moet wel even bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ieuw ga eens weg met deze perfecte relatiequote:Op zondag 3 augustus 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik moet echt verdubbelen voor ik denk dat het een probleem is met het krijgen van een vent
en me eng vindt als ik boos ben maar je loopt er niet van wegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ieuw ga eens weg met deze perfecte relatie
hij heeft net taart voor me geregeld vanuit limburgquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ieuw ga eens weg met deze perfecte relatie
ik heb geen slecht woord over m voor de komende 4 uurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@mario390quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
3 slokken bier en gelijk goede kakka
Uw ADH vitamine Worst
100% feederquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij heeft net taart voor me geregeld vanuit limburg
ik heb geen slecht woord over m voor de komende 4 uurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
i knowquote:
maar toen ik m leerde kennen was hij hier bekend als de viesdik mod dus de verwachting was erHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
i know
maar toen ik m leerde kennen was hij hier bekend als de viesdik mod dus de verwachting was er
opstaan uitkleden douchen haren wassen benen scheren afdrogen aankleden
is een hoop jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelf leggenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wilde ze vandaag weer meenemen. 3,19![]()
![]()
wil mijn wenkbrauwen graag houdenquote:
heb er eentje al een keer per ongeluk geschorenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik varieer zelf mijn eiwit inname met andere dingen
en eieren zijn overrated voor eiwitten
zeevoer is veel efficiënterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hou gewoon van eierenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
zeevoer is veel efficiënterHij is lekkerquote:
Als ik zeevoer eet is het vooral goed voor de lijn...quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
zeevoer is veel efficiënterI'm surrounded by morons!
is het ookquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik zeevoer eet is het vooral goed voor de lijn...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
klopt maar ik ben ten alle tijden gewoon fan van afwisselingquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar dat zoveel eieren slecht zijn is achterhaaldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee maar komt weleens voorquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is niks voor hem om zolang niet online te zijn tochUw ADH vitamine Worst
waar kan ik me inschrijven?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow ontvoerd door 5 dames met dikke tettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgende keer ontvoer je hem maar dan hoef je hem niet te missenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow ontvoerd door 5 dames met dikke tettenUw ADH vitamine Worst
Nee hij is ouder dan 46 toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer ontvoer je hem maar dan hoef je hem niet te missenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Eens in de maand een week ofzoquote:Pas je wel beter in de buurt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tijd om de snor te laten staanDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
4 dagenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eens in de maand een week ofzo
[..]
Pas je wel beter in de buurt.
en vandaag mogelijk als je zo door gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, want als ik het eet mag ik blij zijn als het slechts op een manier eruit komt en dat ik na een dag weer dingen binnen kan houdenquote:
I'm surrounded by morons!
ik dacht alleen schaaldieren maar de rest wil je niet?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, want als ik het eet mag ik blij zijn als het slechts op een manier eruit komt en dat ik na een dag weer dingen binnen kan houdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ditquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar kan ik me inschrijven?I'm surrounded by morons!
178quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn doel is nog 179 likes vandaagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb ook een paar keer die ervaring met vis gehad. In een geval bleek de saus schaaldieren te bevatten. Andere keren geen idee wat er fout ging. Dus ik sla liever over, er zijn leukere soorten 'loterijen'.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht alleen schaaldieren maar de rest wil je niet?I'm surrounded by morons!
Hoeveel moet je er nogquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn doel is nog 179 likes vandaagIk hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: