SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En waarom blijft RTL Nieuws achtelijke pushmeldingen sturen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb alleen 'nieuws' aangevinkt voor pushmeldingen bij de RTL Nieuws-app, nu krijg ik 'Blinde Truus helpt statushouders'
Lekker boeiend, Truus.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tsja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
En waarom blijft RTL Nieuws achtelijke pushmeldingen sturen?
NOS kan er ook wat van - een pushmelding dat de werkeloosheid 1% is gestegen, nou daaaag.How can I make this topic about me?![]()
En voor de rest ben ik gewoon een heel lief persoonquote:
Te lief soms
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als je vroeger pushmeldingen kreeg dan wist je zeker dat er minimaal een oorlog ofzo begonnen wasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja inderdaad, maar nu al eentje als het mistig is in Zeeland.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Als je vroeger pushmeldingen kreeg dan wist je zeker dat er minimaal een oorlog ofzo begonnen wasHow can I make this topic about me?![]()
BREAKING NEWS: man rijdt door roodquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar nu al eentje als het mistig is in Zeeland.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sowieso is er notification overkill. Elke app heeft wel notificaties over de meest onzinnige dingen.How can I make this topic about me?![]()
Dat denk ik idd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Digitaal horloge, op een verkeerd knopje gedrukt?![]()
Ik weiger dat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso is er notification overkill. Elke app heeft wel notificaties over de meest onzinnige dingen.![]()
In DTS ben je al snel weer bij de tijd. Het is alweer bijna kwart over.quote:How can I make this topic about me?![]()
Hoop dan in de sportschool te zijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In DTS ben je al snel weer bij de tijd. Het is alweer bijna kwart over.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is je niet gelukt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoop dan in de sportschool te zijnHow can I make this topic about me?![]()
Je bent er nu net?quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan net zo goed weer naar huis gaan danHow can I make this topic about me?![]()
Nee ik had kwart over niet gehaaldquote:
Dan kun je het zo goed niet beginnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik had kwart over niet gehaald
Dan kun je het zo goed niet beginnen
How can I make this topic about me?![]()
Aaaiquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De mijne is nog steeds niet binnen![]()
Weet ik ook nog niet maar dat is de consensus vanuit hogeropquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Achter de schermenquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet ik ook nog niet maar dat is de consensus vanuit hogerop![]()
![]()
Even pauze in het sporten voor het verwachte poepjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je kan het net zo goed over jufvrouw Jannie van drie hoog achter hebben. Die ken ik ook nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:53 schreef X55 het volgende:
Nieuws![]()
NWS / Hond Mart Hoogkamer weer thuis![]()
Oh btw extra harige dames in de KPD sc netquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je kan het net zo goed over jufvrouw Jannie van drie hoog achter hebben. Die ken ik ook nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komkommertijdquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je kan het net zo goed over jufvrouw Jannie van drie hoog achter hebben. Die ken ik ook niet![]()
Ze hebben daar zelfs hun eigen topic.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh btw extra harige dames in de KPD sc net
Niet dat daar nog veel in gepost wordt...![]()
Het was even wat drukker vorige maandquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelfs hun eigen topic.
Niet dat daar nog veel in gepost wordt...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zal eens kijken, tzt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het was even wat drukker vorige maand![]()
💩 zequote:Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Even pauze in het sporten voor het verwachte poepjeWerewolf![]()
Ik zit aan de 30 tot 40 gram vezels per dagquote:
Ik zit in de Follicular fase, die is altijd wat meh voor de poepjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe lang zit jij op de pot dat je dacht dat ik nu nog bezig zou zijn?quote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was tegzn joyquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij op de pot dat je dacht dat ik nu nog bezig zou zijn?Werewolf![]()
En ik vergeet melk![]()
Dus moet zo weer terug.
Ow en overal waren wespen
Niet wepsen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
En ik vergeet melk![]()
Dus moet zo weer terug.
Ow en overal waren wespenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee
Maar had pen niet bij mij, dus ik was echt hysterisch aan het doen
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb beeldquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nee
Maar had pen niet bij mij, dus ik was echt hysterisch aan het doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, wacht. Ik denk net andersomOf meer drinken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zit aan de 30 tot 40 gram vezels per dag
Ik zit in de Follicular fase, die is altijd wat meh voor de poepjes
Mja, ik ken ook zo'n periode met mijn stoelgang, tijdens mijn kuur. Kan ik soms 4 dagen niet af.
Daarna een dikke prop, een kinderarmpje en een paar keer een pot vol.
Daarna wordt het weer normaal![]()
Zit goed met drinken ookquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:29 schreef marc0871 het volgende:
Oh, wacht. Ik denk net andersom
[..]
Of meer drinken.
Mja, ik ken ook zo'n periode met mijn stoelgang, tijdens mijn kuur. Kan ik soms 4 dagen niet af.
Daarna een dikke prop, een kinderarmpje en een paar keer een pot vol.
Daarna wordt het weer normaal
Geloof me
Er is al tijden aan gewerkt
Tot nu toe is het grote succes dat ik niet met opblaas als een ballon
Nu heb ik nog maar een beetje last van gasvormingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gas gas gas! *Zet gasmasker op*Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wasquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow tripel karmeliet was in de aanbieding bij de ah
@:mailySame shit, different day
SC hopper present![]()
Danst het ook in de wind?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Aart vindt dat niet fijn.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Borst is klaar
Nog even een paar billen oefeningen doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
TTIWWP.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Borst is klaar
Nog even een paar billen oefeningen doenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gemist ....quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow tripel karmeliet was in de aanbieding bij de ah
@:maily![]()
![]()
Denk niet wit, denk niet zwart.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
This topic is worthless without pics.quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ga vandaag geen boodschappen doen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog!
[..]
Zomerkrassen
Morgen pas weer.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mag hier geen billen postenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
This topic is worthless without pics.
Krijg je notes vanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als jij het post krijg ik er geen note van.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag hier geen billen posten
Krijg je notes van![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zelfs in de banner staan weleens bipsen met een reetveter er tussen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag hier geen billen posten
Krijg je notes van
Dan mag jij dat ook, lijkt me.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik welquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als jij het post krijg ik er geen note van.![]()
Waar is killem danquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zelfs in de banner staan weleens bipsen met een reetveter er tussen.
Dan mag jij dat ook, lijkt me.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hullo bargDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Geen zin meer in huishouden.. de vrouw komt ineens met kutklusjes en is nu aan de wandel
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Kweenie. Wat het ie gedaan dan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Waar is killem dan![]()
I want to break free!quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:10 schreef _UserName_ het volgende:
Geen zin meer in huishouden.. de vrouw komt ineens met kutklusjes en is nu aan de wandelHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat moet nog.. en dweilen en de wc en de kleine moet nog slapen en wil zelf ook ff liggen voor bezoek er isquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hetis alweer 1111 geweestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Slimme vrouw heb jijquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:10 schreef _UserName_ het volgende:
Geen zin meer in huishouden.. de vrouw komt ineens met kutklusjes en is nu aan de wandel
*Lust geen koffie*![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker bolken
En tijd voor ontbijtI'm surrounded by morons!
3 stappen naar de deur,quote:
Een stap naar buiten,
Een stap naar binnen,
Pissen,
En vice versa.
En nu moet ik nog steeds mijn bed uit.
Ik denk dat ik het win![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
3 stappen naar de deur,
Een stap naar buiten,
Een stap naar binnen,
Pissen,
En vice versa.
Ik denk dat ik het win
Ontbijt, lunch... kan niet kiezen. Brunch dan maar.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zit nu op 3532 stappen. Mijn gemiddelde van 10.000 per dag deze week gaat vandaag kapotTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Klinkt als een Tangoquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
3 stappen naar de deur,
Een stap naar buiten,
Een stap naar binnen,
Pissen,
En vice versa.
Ik denk dat ik het winHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil een vol uur op de loopband
Dat is nog 18 minuten
Ik heb ook al 1,5 liter gedronken deze ochtend
Dus het kan nog een beetje strijd wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pffff. Zat ik te bolken in het 11:11 topic
Ik heb duidelijk meer koffie nodig.
aaaaaaaaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Don't stop when you're tired - stop when you're done!quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil een vol uur op de loopband
Dat is nog 18 minuten
Ik heb ook al 1,5 liter gedronken deze ochtend
Dus het kan nog een beetje strijd wordenHow can I make this topic about me?![]()
Gaat niet om moequote:Op zondag 3 augustus 2025 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Don't stop when you're tired - stop when you're done!
Het is een wedstrijd met de blaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Enkele ideeën:quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nog steeds lui spelletje aan het speken
Allemaal al.gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enkele ideeën:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sexistquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enkele ideeën:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben al vanaf 6 uur wakkerquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik moet nog beginnen, maar kan me er niet toe zetten.![]()
Ik heb alleen nog maar een wasje gedraaid en de drookrekken opgeruimd.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
630quote:
Stoned slapen is blijkbaar een avontuurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Oh nee, ik pas vanaf 8 uur. Ik heb me nog een paar keer lekker omgedraaid. Ik kom niet op gang. Heb ook koppijn, even paracetamol pakken.How can I make this topic about me?![]()
Was je stoned?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
630
Stoned slapen is blijkbaar een avontuurIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Slaapscore 72.
[ Bericht 52% gewijzigd door gebrokenglas op 03-08-2025 12:05:24 ]How can I make this topic about me?![]()
Wietsnoepquote:
Tevens 10.000 stapjes![]()
Wc is bezet tho
*Lust geen koffie*![]()
Bijna in Deventer
Er is maar 1 wc?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wietsnoep
Wc is bezet thoHow can I make this topic about me?![]()
Nu niet meer, ik ben er al uitquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wietsnoep
Wc is bezet thoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik hoef niet meer, vlak voor eindstation wil iedereen ineensquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
2
Maar we moeten met zijn 3enDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lekker tomatensoep makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@gebrokenglas hoe laat is het?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ja want op het station zelf kost geldquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer, vlak voor eindstation wil iedereen ineensHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vermicelli vergeten, nu maar eventjes naar de supermarktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon niet betalenquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja want op het station zelf kost geldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mikeyquote:
Mooietop6
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met dat ik hier de juiste tijd neerzet is het natuurijk alweer even later. Er is geen beginnen aan.quote:How can I make this topic about me?![]()
Man3 ze hebben de vermicelli ergens anders neergelegd, dit kan ik helemaal niet aanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De vermicelli lag altijd bij de pasta, nu niet meerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nu bij de soep?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:14 schreef MooieTop6 het volgende:
De vermicelli lag altijd bij de pasta, nu niet meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mind = blownquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Steekproef
Een lekkere panini ham/kaas?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké
Boodschappen
Wat ga ik lunchen?How can I make this topic about me?![]()
Geen ideequote:Op zondag 3 augustus 2025 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké
Boodschappen
Wat ga ik lunchen?![]()
En weer thuisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een lekkere punaniquote:
Ik bolk niet, ik tjolk.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik bolk welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: