Dan heb je het inderdaad over fitness en cardio - niet over die anabole Henkie's en Anita's die zichzelf voortdurend in de spiegel staan te bewonderen ......quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:23 schreef Akathisia het volgende:
Voor jonge mannen kan het werken om een greintje zelfvertrouwen te winnen, al keert het zich snel tegen de onzekere figuren (het is nooit genoeg, je bent nooit af) maar als je wat ouder bent, en het met mate doet (icm cardio), is het imo een goede manier om de aftakeling wat af te houden.
Hè een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 3 augustus 2025 08:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze doen het puur omdat ze dan hopen op lekkere wijven aan hun pik te kunnen rijgen.
Wat natuurlijk helemaal niet werkt, want hun kop verandert niet.
Maar zij denken, verdomme het lukt nog niet, ik ga nóg harder trainen en nóg meer spieren kweken om die meiden eindelijk voor me te winnen.
Meestal krimpt dat onderdeel toch aanzienlijk met al die anabolen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze doen het puur omdat ze dan hopen op lekkere wijven aan hun pik te kunnen rijgen.
Wat natuurlijk helemaal niet werkt, want hun kop verandert niet.
Maar zij denken, verdomme het lukt nog niet, ik ga nóg harder trainen en nóg meer spieren kweken om die meiden eindelijk voor me te winnen.
Hiermee raak je wel de crux ja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef 2172619626795 het volgende:
Ik denk dat veel mensen baat hebben bij een zekere mate van regelmaat en structuur. Hiermee winnen mensen dat, waarbij ze daarnaast zelfverzekerder worden en mits met mate: een fit lichaam krijgen.
De doorschieters daarentegen zijn wel matig, ja
Discipline was ik vergeten te noemen, maar daar zeg je me wat ja!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:36 schreef XDo het volgende:
[..]
Hiermee raak je wel de crux ja.
Het biedt een bepaalde structuur, regelmaat, en vereist absoluut discipline: niets mis mee.
Joh....quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:11 schreef LXIV het volgende:
Het is ook zo dat wanneer je regelmatig sport, gezond eet, geen drugs ( inc tabak en alcohol), je mentaal ook veel beter in je vel gaat zitten. Deze zaken hangen allemaal samen.
Redelijk wat bodybuilders nemen een gigantische hoeveelheid drugs in de U.S.A. (al weet ik niet hoe dat bij ons zit). Meth om het allemaal vol te houden, XTC voor de betaalde 'body-sandwich'.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:11 schreef LXIV het volgende:
Het is ook zo dat wanneer je regelmatig sport, gezond eet, geen drugs ( inc tabak en alcohol), je mentaal ook veel beter in je vel gaat zitten. Deze zaken hangen allemaal samen.
Maar vooral anabolen als men de smaak te pakken heeft. Dat maakt het van een ongevaarlijke hobby tot een ongezonde verslaving. Zonder anabolen is er nauwelijks progressie volgens de menselijke geest. Dus daar is wat extra hulp bij nodig...quote:Op zondag 3 augustus 2025 01:20 schreef Invisibli het volgende:
Bodybuilding voor de gewone man.
Maar dan ook compleet met trainingsschemas, sportvoeding, sportkleding en uren aan advies in online videos.
Nooit meer verdwenen uit de "sport" en krachthobbies.quote:In de jaren 1950 verschenen anabole steroïden echter ook op de sportvelden: Russische gewichtheffers en Oost-Duitse zwemmers kregen hoge doses om hun prestaties te verbeteren - vaak zonder dat ze het wisten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |