Best slordig van je dat je geen rekeningnummer hebt doorgegeven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
TS heeft een prachtige correctie ingediend van de belastingaangifte 2024 vanwege medische kosten(beugel)
2 weken geleden eindelijk een mail gehad via MijnOverheid met de melding dat het geld binnen 2 weken wordt overgemaaktWat denk je? Vandaag brief door de bus met de melding dat mijn rekeningnummer niet bekend is.
Moet ik indienen online en dan 3 weken wachten tot verwerking
Er gaan tig belastingen van af, maar nu weten ze mijn rekeningnummer ineens niet meer als ze geld moeten toeschieten???![]()
Ja echt hè? Hoe moeten ze weten waar het geld naar toe moet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best slordig van je dat je geen rekeningnummer hebt doorgegeven.
Ze zijn in ieder geval niet helderziend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Men past zich aan aan het niveau van de indiener, vermoed ik.
Toeschieten ja? Stoppen ze dat geld in een kogeltje die ze richting je kop jagen ofzo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
Er gaan tig belastingen van af, maar nu weten ze mijn rekeningnummer ineens niet meer als ze geld moeten toeschieten???![]()
Het is precies andersom: het betalen van belastingen gebeurt handmatig ( door jezelf, je werkgever, etc), een teruggaaf gebeurt geautomatiseerd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:07 schreef Metalfrost het volgende:
Normaal gesproken krijg je geen geld terug van een betaaldienst, vooral niet wanneer deze tot verplichting is gemaakt. Het toesturen van geld is geautomatiseerd, het weer terugkrijgen ervan is een uitzondering. Het is dus logisch dat geld terugkrijgen van de belastingdienst langer duurt dan dat je een rekening toegestuurd krijgt.
oh, wat geinigquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is precies andersom: het betalen van belastingen gebeurt handmatig ( door jezelf, je werkgever, etc), een teruggaaf gebeurt geautomatiseerd.
Tenzij de belastingdienst denkt het te ontvangen bedrag te kunnen verrekenen met een openstaand bedrag.
Dan wordt het handmatig afgehandeld in de meeste gevallen.
Nu niet meer hequote:Op zondag 3 augustus 2025 08:40 schreef halfway het volgende:
Maar de hamvraag moet zijn heeft TS een scheve bek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |