SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Hamilton Baalt Als Een Stekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef een willekeurige user het volgende:
Homijn, wat bedoel je met HBAES![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pozza beleggen!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maak jij hem helemaal zelf?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had een gratis pozzabodem van AHquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ontzag is de verleden tijd enkelvoud van ontzien
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Broek aandoen is wel handig als je naar buiten gaatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gratis is nooit verkeerd toch, lekker zelf vullen en dan de oven inquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Had een gratis pozzabodem van AHWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paraplu een optie?quote:Op [[quote]
[b]Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef mario390 het volgende:
man will doch niet in sommer lange
broek andoen en jas
moet maar vandaag
Die voetballers hebben ook geen lange broek en jas aan hoor.![]()
Precies, lekker simpel, mozzarella, ham, paprika en champignonquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gratis is nooit verkeerd toch, lekker zelf vullen en dan de oven inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben wel blij met dit weer, altijd beter dan over de 30 graden dan moet je ook binnen blijven maar dan door de warmtequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef mario390 het volgende:
man will doch niet in sommer lange
broek andoen en jas
moet maar vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan tegenwoordig zoveel soorten kopen, zag ook al een fricandellen pizza ergens voorbij komenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Precies, lekker simpel, mozzarella, ham, paprika en champignonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ananas natuurlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat vind ik de lekkerste pizza, pizza ananasquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik de lekkerste pizza, pizza ananas
Dat is voor mensen die geen ananas op pozza lustenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
Haring en slagroom zag ik ook pas voorbijkomenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ananas op Pizza doe je niet....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die geen ananas op pozza lusten
How can I make this topic about me?![]()
wel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ananas op Pizza doe je niet....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Offo wichten nag.... nag offo wichte: pozza!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die geen ananas op pozza lusten
lu lu lu lu, lu lu lu luuuuu
André von Düne
eventjes paprika en champignons bakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherf is weer eens scherp
Vandaag dansen wij de Cha Cha Cha Charles Leclercquote:![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deed ie goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag dansen wij de Cha Cha Cha Charles Leclerc![]()
![]()
![]()
![]()
pozza lekker lekkerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zit nu de kwalificatie te kijken, boyz
Zeker doet hij het goed, hij is de uitverkorenen godenzoon van het enige echte team dat snapt hoe auto bouwen werktquote:
Geniet ervan! Mooiste quali van het jaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:31 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zit nu de kwalificatie te kijken, boyz![]()
Pozza in de oven, Q1 net afgelopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb 2 overrijpe bananen. Zal ik er pannenkoeken mee maken of een banaanbrood(je)?
#lastigelevensvragen![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:35 schreef devzero het volgende:
Ik heb 2 overrijpe bananen. Zal ik er pannenkoeken mee maken of een banaanbrood(je)?
#lastigelevensvragenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar niet het beste team.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker doet hij het goed, hij is de uitverkorenen godenzoon van het enige echte team dat snapt hoe auto bouwen werkt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: