In het Westen doen we dit niet en daarom zitten wij nu met die verbale kots van deze TS opgescheeptquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omdat die meteen worden afgemaakt. Zijn alleen maar belastend voor de maatschappij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:52 schreef Kriegel het volgende:
Tevens is er daar letterlijk een land dat bevolkt wordt door mongolen, maar verder zijn ze er niet hoor.
Who?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:52 schreef Kriegel het volgende:
Tevens is er daar letterlijk een land dat bevolkt wordt door mongolen, maar verder zijn ze er niet hoor.
Gaaf! Dit staat zo hoog op mijn bucketlist om een keer mee te maken als je daar op een kale toendra met groot kampvuur zit, en zoiets kan meemaken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Who?
Bekijk deze YouTube-video
(Hu! Hu! Hu! Hu!)
Ze kregen blijkbaar na aanleiding van deze clip zo veel vragen en opmerkingen over het leven op de toendra dat ze in hun volgende clip gewoon in de stad waren en thuis een beetje tv zaten te kijken of zo!quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Gaaf! Dit staat zo hoog op mijn bucketlist om een keer mee te maken als je daar op een kale toendra met groot kampvuur zit, en zoiets kan meemaken.
Beter dan een bush idd!quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daarover zul je mij nooit horen klagen
Ik denk omdat jouw genen er nog niet rondzwerven.quote:
Er verscheen een lach op mijn gezicht moet ik eerlijk toegevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In het Westen doen we dit niet en daarom zitten wij nu met die verbale kots van deze TS opgescheept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |