quote:
5, 6, 5, 6quote:
Jammer, maar dit was toch wel uitermate vermakelijk, als het zo'n race is vind ik het niet zo erg dat Ledecky wintquote:
Ja leuk, nu moet ik natuurlijk Phelps vs Cavic maar weer eens opzoeken.quote:
2024 zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste leuke 800 dames op een mondiaal kampioenschap sinds.. wat is het, 2009?
Zo zie je ze niet vaakquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste leuke 800 dames op een mondiaal kampioenschap sinds.. wat is het, 2009?
Dat was toch puur bedrog!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja leuk, nu moet ik natuurlijk Phelps vs Cavic maar weer eens opzoeken.
Akkoord, Doha tel ik effectief niet mee gezien de miljoen afwezigen maar vooruit, die in Parijs was ook wel leuk.quote:
Ja, absoluut. Het maakt geen reet uit voor het eindresultaat en als alles door elkaar heen loopt zit je eigenlijk 375 meter lang te wachten wie er nou wel of niet goed bij ligt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ik vind dat de volgorde van mannen en vrouwen bij dit nummer vast moet zijn.
Iets ten noordwesten van Nieuw-Zeeland.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |