Prima toch? Huur vragen. Die luie beesten denken dat ze alles gewoon maar komt aanwaaien, maar lappen zullen ze!quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:26 schreef xpompompomx het volgende:
Het zal wel tegen het verkeerde been van een persoon in dit topic zijn dat in mijn VVD-stad tegenwoordig de woningbouw aan de lopende band woningen aan het opknapppen is en zelfs overal nestkasten voor vogels en vleermuizen inmetselt
Onder invloed van de regelgevingquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:26 schreef xpompompomx het volgende:
zijn dat in mijn VVD-stad tegenwoordig de woningbouw aan de lopende band woningen aan het opknapppen is en zelfs overal nestkasten voor vogels en vleermuizen inmetselt
Niet zozeer gevlucht, maar ik zou voor geen goud in het dorp willen wonen waar ik opgegroeid ben.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook gevlucht?![]()
Grapje uiteraard. Maar ik woon hier boven de rivieren echt zeer naar mijn zin
Ik vind vooral de meest BASALE mensenrechten belangrijk, dus ook die van vrouwen, homo's en niet-religieuzen. Vind je het nu echt zo vreemd dat ik daarom bezwaren heb tegen de facilitering van islam?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat errug zeg..![]()
Je zal maar mens én dier belangrijk vinden.![]()
Schande!!!!
Wat zijn je huurprijzen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:04 schreef xpompompomx het volgende:
Heb van het weekend nog een extra insectenhotel opgehangen in de achtertuin. Niks mis mee.
Ik kom uit een stad en zeker geen kleine (toevallig die waar Pom nu woont), maar ik zou ook nooit meer terug willen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zozeer gevlucht, maar ik zou voor geen goud in het dorp willen wonen waar ik opgegroeid ben.
Genoeg vrienden van vroeger die er wel zijn blijven plakken, en hoe leuk het ook is om die weer te zien realiseer ik me elke keer dat ik van dat leven niet gelukkig zou worden.
Voor mij niet nee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Cultuur is nu ineens niet meer belangrijk?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kom uit een stad en zeker geen kleine (toevallig die waar Pom nu woont), maar ik zou ook nooit meer terug willen.
Ik heb in het geheel geen discussie met jou over de islam en ga daar ook zeer zeker niet aan beginnenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind vooral de meest BASALE mensenrechten belangrijk, dus ook die van vrouwen, homo's en niet-religieuzen. Vind je het nu echt zo vreemd dat ik daarom bezwaren heb tegen de facilitering van islam?
Leg dat nu eens uit.
Wel op bezoek (regelmatig zelfs), niet om te wonenquote:
Altijd al willen weten waar die dwaas woont.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
(toevallig die waar Pom nu woont)
Die mensenrechten vinden ze bij PvdA/GL al lang niet meer belangrijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind vooral de meest BASALE mensenrechten belangrijk, dus ook die van vrouwen, homo's en niet-religieuzen. Vind je het nu echt zo vreemd dat ik daarom bezwaren heb tegen de facilitering van islam?
Leg dat nu eens uit.
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:39 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Die mensenrechten vinden ze bij PvdA/GL al lang niet meer belangrijk.
Bij dezequote:Op maandag 11 augustus 2025 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Altijd al willen weten waar die dwaas woont.
@Bluesdude woont er ook al.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Altijd al willen weten waar die dwaas woont.
Wat een act.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet veel duidelijker op zo.
Tha fuckquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet veel duidelijker op zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |