Dat vind ik ook gek. Wat ik begreep gaat het echt om het behang wat aan de wand zat, ze noemde expliciet dat het schuin loopt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef Earring het volgende:
[..]
En nog gekker dat ze dat behang verhandeld voor alleen de verzendkosten! Heeft ze nog over of gaat Roy iemand het van de muur krabben?
Ik vind het ook meevallen. En natuurlijk is het alles bij elkaar een flink bedrag maar als wij met de kinderen (2) op vakantie gaan zijn we ook rond de 7000 kwijt. Maar wij kamperen niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:00 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik vind de bedragen wel meevallen als je bedenkt dat ze met 14 personen zijn. Kennelijk vind Am het heeeeel veel geld wat zij allemaal betaald voor de anderen....
Maar als je dan kijkt wat voor een vakantie ze hebben, dan vind ik het wel veel geld.
We zijn met vier personen naar Griekenland geweest, alles buiten de deur gegeten en cocktails gedronken. Dat kost ook wat, maar dan heb je wel een heel ander soort vakantie.
Je kunt voor iets meer dan 300 per nacht ook een heel huis huren met x slaapkamers en badkamers en een privézwembad als je goed zoekt 😁quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vakantie voor 14 personen hoeven betalen dus ook nooit zo stilgestaan bij wat dat in totaal kost. Groot bedrag, maar per persoon wel weer verklaarbaar. Het voelt inderdaad wel als een dure vakantie voor wat ze ervoor doen/krijgen (niet eens een lekkere stoel of fatsoenlijke tafel bijv 😅).
Ja wow daar schrok ik ook stiekem nogal van.. ¤300 per nacht.. 🙈🙈quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef Holaa het volgende:
[..]
Je kunt voor iets meer dan 300 per nacht ook een heel huis huren met x slaapkamers en badkamers en een privézwembad als je goed zoekt 😁
*typt zij vanaf haar vakantiehuis met zwembad 😜 waar we veel lawaai kunnen maken zonder dat iemand het hoort (wat we niet doen)*
Precies dit! Nou hebben wij geen huis nodig voor 14 personen maar ik zit voor dat geld echt liever in een huis dan in een tent.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef Holaa het volgende:
[..]
Je kunt voor iets meer dan 300 per nacht ook een heel huis huren met x slaapkamers en badkamers en een privézwembad als je goed zoekt 😁
*typt zij vanaf haar vakantiehuis met zwembad 😜 waar we veel lawaai kunnen maken zonder dat iemand het hoort (wat we niet doen)*
Misschien combi?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:36 schreef Annika2016 het volgende:
Jacqueline zegt dat ze niet mee kunnen naar Mallorca door het eigen bedrijf. Ik denk klink klare onzin. Vorig jaar 4 weken op vakantie geweest met z’n allen. En nu ineens een kleine week kan niet??
En als je een eigen bedrijf met personeel hebt en je bedrijf kan niet doordraaien zonder jou is dat wel iets om aan te werken.
Eens, ook omdat wij en het juich kanaalquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:51 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind dat juicechannel te ver gaat. Of CM nu een “slang” is of niet. Het blijft een privé kwestie en ze is net weduwe geworden.
Haar vanaf een anoniem account publiekelijk aanvallen vind ik wel ver gaan. Ik ben niet vies van juice, maar dit is iemand nog verder de vernieling in helpen.
Om over de kinderen maar te zwijgen.
Dat dus, misschien bleek vorig jaar dat het toch niet handig was om 4 weken weg te gaan als eigenaren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:40 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wie weet gaat het helemaal niet goed met het bedrijf. Zijn er problemen of rondom personeel. Vakantie tijd, personeel op vakantie. Tegenvallende cijfers?
Ik vind het eerder vreemd dat de drie “directeuren” in de zomervakantie vier (!!) weken het fort verlaten om vakantie te vieren
Ja dat vraag ik me ook af, ze zegt voor een schuine wand maar eenmaal eraf is het toch kapot?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef Earring het volgende:
[..]
En nog gekker dat ze dat behang verhandeld voor alleen de verzendkosten! Heeft ze nog over of gaat Roy iemand het van de muur krabben?
Niet iedereen heeft dezelfde mening, dat mag toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:14 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Eens, maar ik blijf me er ook over verbazen hoe sommigen het hier voor haar op blijven nemen....
- Nare beschuldiging verwijderd -
Helemaal eensquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef Odonata het volgende:
Ik heb curlymom nooit zo gevolgd, maar vind het vooral verdrietig. Natuurlijk vooral voor hun kinderen en zijn familie, maar ook voor haar. Ongeacht hoe en wat zijn haar kinderen hun vader kwijt en dat rouwproces begeleiden als moeder is superkut. Niemand wil zijn/haar kinderen dat door zien maken toch?
Buitenstaanders hebben daar gewoon hun mond over te houden, en de binnenste kring hoort de kinderen te beschermen en de vuile was binnen te houden. Tenminste, dat vind ik.
Dat zat ik mij ook af te vragen, trekken al die influencers (een gedeelte) van de boodschappen, kleren, auto's die ze kopen of leasen gewoon van de belasting af. Het is voor hun werk, maar ook voor privé gebruik. Daarom laat AM misschien ook elke dag de lunch en avondmaaltijd en nu de vakantie zien ( zei ze niet eerder dat ze het alleen aan de subscribers wou laten zien?)quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:55 schreef Johanna38 het volgende:
Nou, de bv Geerts werkt hard door tijdens vakantie, dus er kan vast wel een deel van die ¤20.000 van de belasting worden afgetrokken. Denken jullie ook niet?
Fijn hoor, zo’n inkijkje in en Grooooot Gezin.💩
Dat is hier ook zo. Ik vind het digitale bedelen verschrikkelijk. Of dat nu voor een autistische broer us, voor een vriendin met auto-ongeluk of een fiets. Maar gelukkig voor haar geven anderen hier wel geld voor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Earring het volgende:
Dat Tamara een hogere gunfactor heeft dan Sanneke blijkt wel omdat Tamara haar tikkie in 2 uur tijd al het gewenste resultaat gaf.
Fijn voor haar want zij doet alles op de fiets
Mods, dit staat op treads hoor
Gewone boodschappen is niet aftrekbaar voor de belasting. Maar Anne en Maarten verdienen voldoende. Hij onderhield een paar jaar geleden het grote gezin in zijn eentje.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:15 schreef Zana het volgende:
[..]
Dat zat ik mij ook af te vragen, trekken al die influencers (een gedeelte) van de boodschappen, kleren, auto's die ze kopen of leasen gewoon van de belasting af. Het is voor hun werk, maar ook voor privé gebruik. Daarom laat AM misschien ook elke dag de lunch en avondmaaltijd en nu de vakantie zien ( zei ze niet eerder dat ze het alleen aan de subscribers wou laten zien?)
Aan de ander kant verdwijnen de stories ook weer, dus niemand kan het achteraf bekijken.
Situatie is ook veranderd natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo. Ik vind het digitale bedelen verschrikkelijk. Of dat nu voor een autistische broer us, voor een vriendin met auto-ongeluk of een fiets. Maar gelukkig voor haar geven anderen hier wel geld voor.
Wel gek dat er geen geld is voor een fiets. Op Viva vertelde ze eens wat haar man verdiende per maand en dat ze in haar knuistje lachte want ha ha scheefhuurder.
Ze zijn toch weer uit elkaar?? Sinds een aantal weken..quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo. Ik vind het digitale bedelen verschrikkelijk. Of dat nu voor een autistische broer us, voor een vriendin met auto-ongeluk of een fiets. Maar gelukkig voor haar geven anderen hier wel geld voor.
Wel gek dat er geen geld is voor een fiets. Op Viva vertelde ze eens wat haar man verdiende per maand en dat ze in haar knuistje lachte want ha ha scheefhuurder.
Ja doodeng vind ik hetquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:17 schreef Miepje77 het volgende:
Ik ben bang dat er nog een keertje iemand bij die rotsen bij het water gaat vallen door de crocs bij AM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |