Ze is zo ontzettend hard op zoek naar “bewijzen” dat ze ziek is. Ja haar b12 is misschien wat lager dan gemiddeld maar inderdaad gewoon nog binnen de norm.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit.![]()
Eventueel supplement en klaar.
Het ding is denk ik vooral dat de kliniek niet meer doet wat zij wil.
Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
Mijn ervaring is ook dat artsen pas onder de indruk zijn als je echt ver buiten de kaders valt. Die zijn namelijk de uitschieters gewend. Haar b12 was gewoon wat lager maar absoluut geen alarmbel idee wat zij hooptquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:40 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze is zo ontzettend hard op zoek naar “bewijzen” dat ze ziek is. Ja haar b12 is misschien wat lager dan gemiddeld maar inderdaad gewoon nog binnen de norm.
Ik kwam hier om dit te zeggen, het kind kan ook gewoon moe zijn van de zwemles 🤷♀️.maar goed, weer de hele dag voor de tv zal wel helpen 🙈quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Earring het volgende:
Bij DBM hebben ze ook weer wat onder leden denkt ze
Sneu voor haar, nu komt ze binnenkort met een nieuwe diagnose, ze moet ff googelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit.![]()
Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
Ik denk ook altijd; als je wat zoekt vind je wat, als je 10 mensen bloed afneemt zul je vaker een laag b12 zien , dat komt veel voor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:42 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook dat artsen pas onder de indruk zijn als je echt ver buiten de kaders valt. Die zijn namelijk de uitschieters gewend. Haar b12 was gewoon wat lager maar absoluut geen alarmbel idee wat zij hoopt
Maar die van Jared kijkt ze in de zon/ licht, dat schetst dan sowieso een heel ander beeld, want in licht kijken is niet prettigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:58 schreef Henrike het volgende:
Zie net de foto van Debbie in haar roze jurkje in een zonnebloem veld. Misschien kan ze die even onder die post van Jared Meijer plaatsen, dit is dezelfde vrouw
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Dat is ook zo, maar Debbie is daarvoor al te ver.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:17 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terug
Niet echt een mooi jurkje 🫣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:58 schreef Henrike het volgende:
Zie net de foto van Debbie in haar roze jurkje in een zonnebloem veld. Misschien kan ze die even onder die post van Jared Meijer plaatsen, dit is dezelfde vrouw
Het mag inderdaad niet genoemd worden, maar het patroon is inmiddels zo duidelijk dat het mij echt een raadsel is dat haar omgeving dit niet doorziet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:23 schreef funkyfabulous het volgende:
Zou die vermoeidheidskliniek niet gewoon gezegd hebben dat ze denken dat zij niet zo ziek is dan ze doet voorkomen? Acht die kans ook aanwezig. Natuurlijk moet er dan wel een verklaring zijn en laat die B12 dan nét het juiste excuus zijn.
Het wordt steeds duidelijker dat als ze al iets heeft dat hetgene is wat hier niet genoemd mag worden.
Omdat ze een WIA uitkering wil hebben/krijgen. En zodat ze aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:17 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terug
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:27 schreef Nieve het volgende:
[..]
Het mag inderdaad niet genoemd worden, maar het patroon is inmiddels zo duidelijk dat het mij echt een raadsel is dat haar omgeving dit niet doorziet.
Dat van die kliniek geloof ik ook. Ook omdat ze alles online deed. In mijn ogen werkt dat niet, een arts die je beoordeeld per telefoon?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:23 schreef funkyfabulous het volgende:
Zou die vermoeidheidskliniek niet gewoon gezegd hebben dat ze denken dat zij niet zo ziek is dan ze doet voorkomen? Acht die kans ook aanwezig. Natuurlijk moet er dan wel een verklaring zijn en laat die B12 dan nét het juiste excuus zijn.
Het wordt steeds duidelijker dat als ze al iets heeft dat hetgene is wat hier niet genoemd mag worden.
Maar ze ziet er verder wel goed uit daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Niet echt een mooi jurkje 🫣
Ze hadden nog geprobeerd te annuleren vanwege de weersverwachting
Ik denk dit ook. En dat het fijn is voor haar dat Long COVID zo vaag is, dus ze kan ook lekker vaag ziek blijvenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat ze een WIA uitkering wil hebben/krijgen. En zodat ze aandacht krijgt.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat voortkomt uit een soort jeugdtrauma, omdat ze opgroeide met een gehandicapte (?) broer en een zus die tienermoeder werd. Denk dat Debbie het kind was waar ze zich geen zorgen om hoefde te maken en ze nu het gevoel heeft dat ze niet gezien wordt.
Ik herken veel van mezelf in Debbie, ik was (ook) het kind waar niemand zich zorgen om maakte, ik deed mijn best op school en met sport, ik kwam niet in de problemen waar een aantal van mijn broers het compleet tegenovergestelde waren. Ik zorgde dat ik geen aandacht trok omdat er al zoveel problemen waren (ik ben de jongste, van Debbie weet ik het niet).
Maar ik heb hulp gezocht en ben niet in een negatieve spiraal terecht gekomen.
Maar goed dit is wel 'psychologie voor dummies' ofzo heb er niet voor gestudeerd haha
Ik denk dat je idd heel dicht in de buurt komt. Daarom is het voor Debbie zo jammer dat Roy erin meegaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat voortkomt uit een soort jeugdtrauma, omdat ze opgroeide met een gehandicapte (?) broer en een zus die tienermoeder werd. Denk dat Debbie het kind was waar ze zich geen zorgen om hoefde te maken en ze nu het gevoel heeft dat ze niet gezien wordt.
Ik herken veel van mezelf in Debbie, ik was (ook) het kind waar niemand zich zorgen om maakte, ik deed mijn best op school en met sport, ik kwam niet in de problemen waar een aantal van mijn broers het compleet tegenovergestelde waren. Ik zorgde dat ik geen aandacht trok omdat er al zoveel problemen waren (ik ben de jongste, van Debbie weet ik het niet).
Maar goed dit is wel 'psychologie voor dummies' ofzo heb er niet voor gestudeerd haha
Debbie is best heel slim/sluw in wat ze plaatst en wat nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.
Klopt, maar als Roy dit ook maar enigszins zou zien dan zou hij haar op zijn minst van social media halen lijkt mij?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.
Valt mij reuze mee dat ze nog niet gesmolten isquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:43 schreef Henrike het volgende:
Gaat mk nu nogmaals naar Spanje voor quality time met haar man of om outfits te showen?
Dat ben ik wel met je eens, maar ik vraag me tegelijkertijd ook af of zij dat zomaar van hem zou aannemen. In dat filmpje met die dure tak grap zei ie ook iets van: 'je koopt veel troep' daar maak ik uit op dat ie haar wel aanspreekt op zaken, maar zij er niks mee doet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Klopt, maar als Roy dit ook maar enigszins zou zien dan zou hij haar op zijn minst van social media halen lijkt mij?
Al is het alleen maar om zijn kinderen in bescherming te nemen..
Dan wel handig die harde muziek tegen eventueel geluid uit de douchehut 😜quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:27 schreef Henrike het volgende:
Am: we gaan terug naar de tent om te douchen, waarom denk ik nu aan iets anders🤣
Nee want dat is tegen de regels vd groep. Alhoewel mijn handen jeuken....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wordt er nog commentaar geleverd op FB over Debbies besluit?
Dit slaat naar mijn idee de spijker op z'n kopquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik herken wel wat je zegt, ik ben aan de ene kant heel nuchter, aan de andere kant heb ik soms dagen dat alles me te zwaar is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:20 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Dit slaat naar mijn idee de spijker op z'n kop
Ik ben zelf ook zo'n 'kind' en daarom fascineert én frustreert Debbie me ook zo, ik herken in zekere mate wat zij doet. Ook hier hulp gezocht en al ben ik niet de meest stabiele (sommige dagen voel ik me top en andere dagen kan ik nauwelijks functioneren van verdriet en onmacht), ik ben er wel mee bezig en schuif het niet af op iets anders zoals Debbie doet. Daarnaast heb ik de liefste man die niet overal in meegaat zoals Roy doet maar me af en toe een flinke spiegel voorhoudt en me ondersteunt en me mezelf laat zijn, ook al is het soms enorm verdrietig. Overigens merk ik bij mezelf dat de opgelopen trauma's zich nu ook lichamelijk beginnen te wreken. Ik vermoed dat dat bij Debbie wellicht ook zo is maar dat alles relateert aan LC.
Als zij daadwerkelijk een moeilijke jeugd heeft gehad is dat natuurlijk sneu, dat gun ik haar niet. En jullie ook nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik herken wel wat je zegt, ik ben aan de ene kant heel nuchter, aan de andere kant heb ik soms dagen dat alles me te zwaar is.
Ik heb ook een tijd gehad dat ik alleen maar moe en ellendig was, als LC had bestaan toen had ik het ook misschien daaronder geschoven 🙈
Nee medelijden heb ik ook niet hoor, er zijn genoeg manieren om om te gaan met een lastige jeugd. En dat kan ook op gezonde manier ipv deze manier 😅quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:33 schreef Nieve het volgende:
[..]
Als zij daadwerkelijk een moeilijke jeugd heeft gehad is dat natuurlijk sneu, dat gun ik haar niet. En jullie ook niet![]()
Maar zij liegt wel willens en wetens en trekt daar in het openbaar haar kinderen in mee...
Daar voel ik dan toch een stuk minder medelijden bij. Ze heeft allerlei mogelijkheden om het anders te doen en ze kiest er zelf voor om het online te gooien.
Dat ze daar psychische schade van zou kunnen hebben ondervinden is niet zo raar. Maar zij is al jaren in therapie. Dan moet dat toch ter sprake zijn gekomen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:20 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Dit slaat naar mijn idee de spijker op z'n kop
Ik ben zelf ook zo'n 'kind' en daarom fascineert én frustreert Debbie me ook zo, ik herken in zekere mate wat zij doet. Ook hier hulp gezocht en al ben ik niet de meest stabiele (sommige dagen voel ik me top en andere dagen kan ik nauwelijks functioneren van verdriet en onmacht), ik ben er wel mee bezig en schuif het niet af op iets anders zoals Debbie doet. Daarnaast heb ik de liefste man die niet overal in meegaat zoals Roy doet maar me af en toe een flinke spiegel voorhoudt en me ondersteunt en me mezelf laat zijn, ook al is het soms enorm verdrietig. Overigens merk ik bij mezelf dat de opgelopen trauma's zich nu ook lichamelijk beginnen te wreken. Ik vermoed dat dat bij Debbie wellicht ook zo is maar dat alles relateert aan LC.
Watterteps hè? Voor heur chemische watterdrops. (Ook al beweert ze dat het ‘hele gezonde limonade is’)quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:
Debbie... Waarom is een camping duurzaam bezig overal watertaps staan?
Ik vind dit een hele rare ad.
De meeste campingplaatsen hebben eigen watertappunten. Omdat het een camping is. Niet omdat ze zo lekker duurzaam zijn.![]()
Ben nog nooit een camping tegengekomen ZONDER watertap 🤪 #lekkerduurzaam
Wat een reclame ook weer, waterteps voor waterdrop in je bestickerde bekers op je lelijke groene kleedje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Watterteps hè? Voor heur chemische watterdrops. (Ook al beweert ze dat het ‘hele gezonde limonade is’)
Toen ik 50 jaar geleden ieder jaar op een camping stond had je al overal kranen.
En wat fijn dat ze zo goed was dat ze zelfs op vakantie reclamefilmpjes kon en wilde maken.
En dat rechtop! Ik mis de bolide.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Watterteps hè? Voor heur chemische watterdrops. (Ook al beweert ze dat het ‘hele gezonde limonade is’)
Toen ik 50 jaar geleden ieder jaar op een camping stond had je al overal kranen.
En wat fijn dat ze zo goed was dat ze zelfs op vakantie reclamefilmpjes kon en wilde maken.
De vrouw van mijn zwager is zelf ook psycholoog stelde eens dat er ook cliënten zijn waarvan later blijkt dat ze om de kern van een probleem heen draaien. Gezien Debbie alles dusdanig draait dat het lijkt alsof het LC is sluit ik niet uit dat zij bij die aangegeven groep hoort.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:45 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat ze daar psychische schade van zou kunnen hebben ondervinden is niet zo raar. Maar zij is al jaren in therapie. Dan moet dat toch ter sprake zijn gekomen?
Ze kan ook gewoon naar Scharnegoutum rijden. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM geeft weer aan op threads dat de Sneekweek begonnen is en dat je dus een uur doet over een snelle boodschap halen.
Net als vorig jaar.
Dan bedenk je dat toch van te voren en zorg je dat je het nodige in huis hebt?
En een huilen kind op de achtergrond, een dame die de was ophangt en een fietserquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat een reclame ook weer, waterteps voor waterdrop in je bestickerde bekers op je lelijke groene kleedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |