abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2025 @ 18:10:42 #226
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218444541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:04 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nee joh, die man is kerngezond. Zo fit als een American Footbalspeler en minstens 2m lang. Hij doet zijn (online)IQ test telkens probleemloos.

Dat hij luiers draagt is fakenews dat alleen maar door zijn vieze democraat bedacht kan worden.

Ik dacht, het is zo stil met onze MAGA vrienden, ik probeer het eens.
Tenzij je de superpower hebt om 80% van je hersenen af te sluiten, geef ik je weinig kans geloofwaardig over te komen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 7 augustus 2025 @ 18:13:48 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218444563
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Deze man neemt een vliegtuig aan van een corrupte oliestaat en loopt blijkbaar rond met een gouden Apple watch.

En dat is nog los van zijn eigen avontuurtjes. Luchtjes, schoenen, petjes. Zelfs bijbels.

En de pafferige truckrijdende rednecks gaan er hard op. Dat land is compleet verloren, hebben ze zelf alleen nog niet door.
Op een Trump subreddit waren ze van de week helemaal weer in love with Trump, omdat hij zijn salaris aan een goed doel schenkt. Die man zou zich zogenaamd opofferen, ondanks dat ie rijk is en kinderen heeft, om de Amerikaanse burger te helpen. Man, sommige mensen zijn wel heel erg makkelijk in de maling te nemen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218444642
quote:

[..]
Nee joh, die man is kerngezond. Zo fit als een American Footbalspeler en minstens 2m lang. Hij doet zijn (online)IQ test telkens probleemloos.

Dat hij luiers draagt is fakenews dat alleen maar door zijn vieze democraat bedacht kan worden.

Die hebben zich verschanst in hun eigen bubbel.
Ik werd begin deze week nog een zeer vocale Trumphater genoemd, met het verzoek alsjeblieft ergens anders te posten.
En dat terwijl ik amper iets over Trump plaats :o
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 7 augustus 2025 @ 18:27:02 #229
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218444663
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Meer reacties: https://www.threads.com/@(...)t-doesnt-blame-trump
Trump presenteerde zijn tarievenoorlog als gericht tegen de wereld en de gewone Amerikanen worden rijker. Liberation day !! Hij vertelde bewust niet dat Amerikaanse bedrijven en Amerikaanse consumenten die extrabelasting moeten betalen. Vandaar dat trumpfans die niet zo het nieuws en de debatten bijhouden dachten dat zij niet de pineut zijn, maar die buitenlanders.

Het werd al gezegd dat dit de economie zou schaden. Bijv minder banengroei.
Dat gebeurde dus , vandaar dat Trump de boodschapper van het nieuws ontsloeg.
Dat doen tirannen: niet de feiten willen weten, willen verdoezelen, anderen de schuld geven van eigen falen, complotten verzinnen
En steeds meer wordt het de 'Trump goed nieuws show'. Je zag het al bij Johnson, die eerst brak met Trump over de Epstein files en vervolgens door Trump werd gedwongen om complete leugens te verspreiden zoals 'Trump heeft 95% approval rate'. Trump liegt, de rest om hem heen moet dan net doen alsof de man alleen in waarheden praat. MAGA Mindy is ook al zo vreselijk walgelijk met haar 'het idee alleen al dat er mensen zijn die denken dat Trump persoonlijk voordeel probeert te halen uit het presidentschap...'

Deze hele clown show is bijzonder beschamend en het blijft uiterst bizar dat er zoveel mensen om hem heen zijn die dit allemaal mogelijk maken. Die zijn eigenlijk nog erger dan Trump zelf.

Let maar op: De economie zal nog nooit zo goed zijn geweest en alle andere landen vallen over elkaar heen om Trump zelf blanco cheques te geven, die hij aan alles mag besteden waar ie maar wil. Presidenten wilden al generaties lang een gouden McDonalds naast het Witte Huis, die wordt ook nog gebouwd. Hij heeft inmiddels 10 oorlogen opgelost en contact gelegd met een groep buitenaardse wezens van planeet BS-101, waar hij wel vier golfresortjes mag bouwen en 25 Trump towers.

[ Bericht 10% gewijzigd door Vis1980 op 07-08-2025 18:38:54 ]
pi_218444739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Op een Trump subreddit waren ze van de week helemaal weer in love with Trump, omdat hij zijn salaris aan een goed doel schenkt. Die man zou zich zogenaamd opofferen, ondanks dat ie rijk is en kinderen heeft, om de Amerikaanse burger te helpen. Man, sommige mensen zijn wel heel erg makkelijk in de maling te nemen.
Wie heeft dan ook salaris nodig als je in een paar uur 2000% winst kan pakken op optiehandel met voorkennis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 augustus 2025 @ 18:39:55 #231
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218444782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:35 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wie heeft dan ook salaris nodig als je in een paar uur 2000% winst kan pakken op optiehandel met voorkennis.
Hoe durf je zo'n man negatief neer te zetten, terwijl hij zich opoffert voor Joe en Ingrid?!

MAGA is misselijkmakend.
  Forum Admin donderdag 7 augustus 2025 @ 19:58:53 #232
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218445394
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:35 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat dit stilletjes is vergeten is eigenlijk te bizar voor woorden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 7 augustus 2025 @ 20:15:52 #233
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218445586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En steeds meer wordt het de 'Trump goed nieuws show'. Je zag het al bij Johnson, die eerst brak met Trump over de Epstein files en vervolgens door Trump werd gedwongen om complete leugens te verspreiden zoals 'Trump heeft 95% approval rate'. Trump liegt, de rest om hem heen moet dan net doen alsof de man alleen in waarheden praat. MAGA Mindy is ook al zo vreselijk walgelijk met haar 'het idee alleen al dat er mensen zijn die denken dat Trump persoonlijk voordeel probeert te halen uit het presidentschap...'

Deze hele clown show is bijzonder beschamend en het blijft uiterst bizar dat er zoveel mensen om hem heen zijn die dit allemaal mogelijk maken. Die zijn eigenlijk nog erger dan Trump zelf.

Let maar op: De economie zal nog nooit zo goed zijn geweest en alle andere landen vallen over elkaar heen om Trump zelf blanco cheques te geven, die hij aan alles mag besteden waar ie maar wil. Presidenten wilden al generaties lang een gouden McDonalds naast het Witte Huis, die wordt ook nog gebouwd. Hij heeft inmiddels 10 oorlogen opgelost en contact gelegd met een groep buitenaardse wezens van planeet BS-101, waar hij wel vier golfresortjes mag bouwen en 25 Trump towers.
Wanneer brengt hij een bezoekje aan het derde dal universum?
  donderdag 7 augustus 2025 @ 20:22:58 #234
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218445657
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
derde dal universum

Voor het eerst dat ik over het derde dal universum lees en bij een zoektocht kwam ik deze als eerste tegen. Mij wordt ook nooit wat verteld.

Ondertussen hangt de Action Office bijna vol met de nieuwste collectie stickers.

Nu ook gouden kerstversiering blij de Wibra! Misschien stond ie daarom wel op het dak, dat is een van de weinig plekken waar nog geen gouden onzin staat of hangt.

Overigens had deze foto zomaar een poster kunnen zijn van een horrorfilm over machtige pedo's.

'Heeeere's Donnie!'
  donderdag 7 augustus 2025 @ 20:32:34 #235
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218445771
Komt Donnie van het kamp?
pi_218446292
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2025 13:50 schreef HowardRoark het volgende: [..]

Nee hoor, zoals ik al aangaf ben ik ben nooit 'pro-Russisch' geweest (ook niet lichtelijk).

Wel is het zo dat ik mijn mening rondom die oorlog naarmate deze is verstreken heb bijgesteld (dat geef ik in de vorige post dan ook aan), wat bij de oorlog tussen Israël en de Palestijnen niet het geval is omdat ik daar veel meer kennis van heb.

In het begin van de oorlog tussen Oekraïne en Rusland twijfelde ik er ook aan of Rusland verder zou gaan dan dan alleen de Donbass. Ook vond ik te veel wapens richting Rusland gevaarlijk omdat dat het een kernmacht is.

Ruim drie jaar later zie ik inmiddels in dat Rusland dat Rusland's ambities wel iets verder gaan dat alleen de Donbas en zelfs Oekraïne en tevens dat het bewapenen van Oekraïne daarom noodzaak is. Een mening op die manier bijstellen heeft niets te maken met 'pro-Russisch' zijn maar met inzichten vergaren, videos zien van Russen zelf en kijken hoe een oorlog ontwikkeld.
Nochtans is niemand verrast dat Rusland verder wil gaan dan de Donbas. Wat de intenties waren van Rusland is dan ook duidelijk uitgesproken en geduidt door Rusland zelf, historici, journalisten en diplomaten. Het is simpelweg een stuk realistischer dat je meer bereid was om een oogje dicht te knijpen voor Rusland.

quote:
De oorlog tussen Rusland en Oekraïne is voor mij inmiddels net zo zwart-wit als de oorlog tussen Israël en de Palestijnen. Velen zien dit gelukkig mbt de eerste oorlog, maar helaas niet mbt de tweede oorlog of staan zelfs openlijk aan de verkeerde kant van de geschiedenis, te juichen met Palestijnse vlaggen of zelfs die van terreurorganisaties.
Vreemde opmerking gezien Oekraïne volgens jou moet inleveren.

quote:
Waar heb ik gezegd dat Oekraïne gebied prijs moet geven? Ik stelde dat dit noga altijd realistisch scenario is omdat Rusland de sterkere partij is én kernwapens heeft.
Dit is nu al de zoveelste keer dat niet eerlijk bent over je uitspraken omtrent Oekraïne. Niet alleen heb je gezegd dat Oekraïne gebied prijs moet geven, maar dat het westen moet stoppen met wapenleveringen om Oekraïne daartoe te dwingen.

quote:
De Palestijnen kunnen veel schade berokkenen in Israël maar zijn qua pure militaire capaciteiten natuurlijk niet sterker dan Israël en hebben ook geen kernwapens.

Waarom zou Israël dus concessies doen aan een zwakkere partij die het land aanvalt? Je ziet dat bij Oekraïne ook liever niet, maar het is een realistischer scenario doordat het (zelfs met hulp van het Westen) wél de zwakkere partij is.
Is dat eigenlijk wel zo? Het heeft er inmiddels alle schijn van dat Israël het niet kan winnen van een terreurstaatje zo groot als Texel. Immers had het de oorlog de afgelopen twee jaar dan wel gewonnen. Dat Netanyahu nu de hele Gazastrook wil bezetten is daar wederom een teken van.

quote:
Als Oekraïne de capaciteiten had, had men wat mij betreft de Russen er keihard uit mogen drijven en nog een stuk Rusland innemen ook. Alleen dat is dus geen haalbare kaart (ze probeerden het wel trouwens met die heldenactie bij Koersk).
Dus we mogen alle limits loslaten en Oekraïne volpompen met wapens?
Incelfrikandel
pi_218446383
quote:

[..]

Nee, het blijft de spiegel helaas.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218446439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Nochtans is niemand verrast dat Rusland verder wil gaan dan de Donbas. Wat de intenties waren van Rusland is dan ook duidelijk uitgesproken en geduidt door Rusland zelf, historici, journalisten en diplomaten. Het is simpelweg een stuk realistischer dat je meer bereid was om een oogje dicht te knijpen voor Rusland.
[..]
Vreemde opmerking gezien Oekraïne volgens jou moet inleveren.
[..]
Dit is nu al de zoveelste keer dat niet eerlijk bent over je uitspraken omtrent Oekraïne. Niet alleen heb je gezegd dat Oekraïne gebied prijs moet geven, maar dat het westen moet stoppen met wapenleveringen om Oekraïne daartoe te dwingen.
[..]
Is dat eigenlijk wel zo? Het heeft er inmiddels alle schijn van dat Israël het niet kan winnen van een terreurstaatje zo groot als Texel. Immers had het de oorlog de afgelopen twee jaar dan wel gewonnen. Dat Netanyahu nu de hele Gazastrook wil bezetten is daar wederom een teken van.
[..]
Dus we mogen alle limits loslaten en Oekraïne volpompen met wapens?
Verkeerde topic. Deze zoek je.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218446456
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nee, het blijft de spiegel helaas.
Het was het proberen waard. Heb je ook niets aan, aan spiegels.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:34:55 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218446505
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:32 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het was het proberen waard. Heb je ook niets aan, aan spiegels.
Spiegels verdraaien de waarheid.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:54:32 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218447421
Nu blijkt die meeting die niet echt was én ook nog eens gecanceld was tóch gehouden te zijn.

Bron

quote:
A much-anticipated meeting between Attorney General Pam Bondi, FBI Director Kash Patel, Vice President JD Vance and others was moved from Vance’s residence to the White House Wednesday night after intense media coverage, a source familiar with the logistics told CNN.

They discussed a number of topics, including the Jeffrey Epstein case and potential next steps, the source said.

The meeting was originally planned to take place at Vance’s DC home and was also supposed to include White House chief of staff Susie Wiles and Deputy Attorney General Todd Blanche, CNN previously reported. The administration’s handling of the Epstein case, as well as the need to craft a unified response, was expected to be a main focus of the dinner.
Maar het is een hoax, hoor.
pi_218447539
De president gaat nu ook al over het op non-actief zetten van CEO's.

'Trump wil dat de CEO van Intel opstapt omdat deze in honderden Chinese bedrijven, waaronder chipbedrijven investeerde'

Lees ik net via de NOS.

Tim Cook van Apple is recent op bezoek geweest met een cadeautje voor Trump ook.

Apple is een van de weinige grote bedrijven die nog een "pre-Trump-periode-diversiteitsbeleid" voert.

En één van de belangrijkste redenen zou daarin kunnen zijn dat Cook zelf homoseksueel is en meer met de democraten uitlijnt qua persoonlijke visie.

Apple is een bedrijf dat te groot is om te falen, maar het worstelt wel een beetje met de tijd.

Nu Trump zich ook al op het vervangen van CEO's richt denk ik wel dat men 'm bij Apple begint te knijpen. Want iedereen achter project '25 ziet daar natuurlijk het liefst een door Maga goedgekeurde mafkees plaatsnemen met veel minder visie.

De manier waarop Trump het witte huis langzaam tot een paleis laat ombouwen met grote vertrekken ertegenaan en ICE tot zijn persoonlijke leger maakt. Iedereen wordt beetje bij beetje zijn zinkgat ingetrokken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 07-08-2025 23:12:51 ]
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:16:26 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218447625
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef Beathoven het volgende:

'Trump wil dat de CEO van Intel opstapt omdat deze in honderden Chinese bedrijven, waaronder chipbedrijven investeerde'

Lees ik net via de NOS.

Tim Cook van Apple is recent op bezoek geweest met een cadeautje voor Trump ook.

[ afbeelding ]

Apple is een van de weinige grote bedrijven die nog een "pre-Trump-periode-diversiteitsbeleid" voert.

En één van de belangrijkste redenen zou daarin kunnen zijn dat Cook zelf homoseksueel is en meer met de democraten uitlijnt qua persoonlijke visie.

Apple is een bedrijf dat te groot is om te falen, maar het worstelt wel een beetje met de tijd.

Nu Trump zich ook al op het vervangen van CEO's richt denk ik wel dat men 'm bij Apple begint te knijpen. Want iedereen achter project '25 ziet daar natuurlijk het liefst een door Maga goedgekeurde mafkees plaatsnemen met veel minder visie.

De manier waarop Trump het witte huis langzaam tot een paleis laat ombouwen met grote vertrekken ertegenaan en ICE tot zijn persoonlijke leger maakt. Iedereen wordt beetje bij beetje zijn zinkgat ingetrokken.
Al die volwassen mensen staan daar en Trump begint weer te liegen over 'Epstein is a hoax by the Democrats' en die volwassen mensen staan daar met een lach op hun gezicht, terwijl ze donders goed weten dat ie de ballen uit zijn luier liegt.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:16:26 #244
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218447626
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef Beathoven het volgende:

Lees ik net via de NOS.

[ afbeelding ]

Apple is een van de weinige grote bedrijven die nog een "pre-Trump periode-diversiteitsbeleid" voert.

En één van de belangrijkste redenen zou daarin kunnen zijn dat Cook zelf homoseksueel is en meer met de democraten uitlijnt met de democraten qua persoonlijke visie.

Eenieder die zich afvraagt hoe het toch kon dat ene Adolf langzaam maar zeker alle macht naar zich toe trok zonder dat ook maar iemand ingreep, ziehier, het gebeurt nu voor onze ogen.

En over een aantal jaar zegt men massaal "we didn't know"...

En waar de Duitsers destijds daar nog mee weg kwamen, omdat alle media onder staatscontrole stond en er simpelweg geen andere beschikbaar waren, is dat in het huidige tijdperk, met onbeperkte informatie via internet, geen geldig excuus.

En de fanboys vinden het maar wat tof.

Totdat er een keer iemand ult het andere kamp exact hetzelfde doet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:19:26 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218447643
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Eenieder die zich afvraagt hoe het toch kon dat ene Adolf langzaam maar zeker alle macht naar zich toe trok zonder dat ook maar iemand ingreep, ziehier, het gebeurt nu voor onze ogen.

En over een aantal jaar zegt men massaal "we didn't know"...

En waar de Duitsers destijds daar nog mee weg kwamen, omdat alle media onder staatscontrole stond en er simpelweg geen andere beschikbaar waren, is dat in het huidige tijdperk, met onbeperkte informatie via internet, geen geldig excuus.

En de fanboys vinden het maar wat tof.

Totdat er een keer iemand ult het andere kamp exact hetzelfde doet.
Dan worden die moordwa... ik bedoel verdedigingswapens, zoals assault rifles, vrij snel onder het bed van hun 5-jarige zoon weggehaald om zich te verdedigen tegen de overheid.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:20:55 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218447658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan worden die moordwa... ik bedoel verdedigingswapens, zoals assault rifles, vrij snel onder het bed van hun 5-jarige zoon weggehaald om zich te verdedigen tegen de overheid.
Trumpjugend 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218447688

Nog even doorsparen.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:28:30 #248
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218447692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:27 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog even doorsparen.
Ik heb niets met Putin, maar in alles is Trump een soort Ali Express-versie van hem.
pi_218447719
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik heb niets met Putin, maar in alles is Trump een soort Ali Express-versie van hem.
Temump
pi_218447742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Xeno(fobo)s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')