SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hihi ook leuk ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:43 schreef ToT het volgende: [..] Ooit een keer meegemaakt dat een kind van 6 (ik was zelf ook zo rond die leeftijd) dacht een glas cassis te zien en ze sloeg hem gelijk achterover. Was bessenlikeur.
Ik had als kind ooit op een bruiloft heel enthousiast een kaneelstokje gepakt toen ze er op een schaal mee rondgingen. Bleek een sigaar te zijn
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ben ik hier dadelijk de enige nuchtere. Breng ik jullie allemaal wel veilig thuisBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ron miel
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ben ik hier dadelijk de enige nuchtere. Breng ik jullie allemaal wel veilig thuis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ook leuk ja!
Ik had als kind ooit op een bruiloft heel enthousiast een kaneelstokje gepakt toen ze er op een schaal mee rondgingen. Bleek een sigaar te zijn![]()
![]()
![]()
Ik was echt een uur geleden nog goed geluimd, en dan ebt dat ineens weg naar een soort van leeg gevoel.
Wat heb ik daar nou weer aan.🐙![]()
Da's tof, maar we rijden wel mee en geven aanwijzingen. "Pas op die fietser". "Let je op de snelheid?". "Je kunt beter hier linksaf, dat is sneller". "Let op hoor, dit is een scherpe bocht".quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ben ik hier dadelijk de enige nuchtere. Breng ik jullie allemaal wel veilig thuisHow can I make this topic about me?![]()
Die heb ik ook nog ergens staan, maar weet bij god niet waarquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Zulks is het leven, maat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was echt een uur geleden nog goed geluimd, en dan ebt dat ineens weg naar een soort van leeg gevoel.
Wat heb ik daar nou weer aan.![]()
![]()
Gewoon weer terug ebben naar goed geluimd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
Tijd voor bedquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heb ik daar nou weer aan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Open die hapquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik nu voor me staan, moet die open of wel?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik nu voor me staan, moet die open of wel?![]()
![]()
Komt dat door onze posts van het vorige topic?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heb ik daar nou weer aan.How can I make this topic about me?![]()
En open is ie!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goeie idd...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt dat door onze posts van het vorige topic?![]()
Lekker iedereen de put in trekkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt dat door onze posts van het vorige topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Ik hou het hier zelf ff binnen de perken; morgenochtend gaan een kameraad en ik hier flink slopen en bouwen.![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt dat door onze posts van het vorige topic?Misschien wel beter ja. M'n slaap de afgelopen dagen zal niet veel geholpen hebben.quote:🐙![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lekker iedereen de put in trekken
Oeffff flashbacks weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel weer kut roepen en bolken!![]()
![]()
Zo, ik was even vergeten hoe zoet die zooi is. Je verwacht het ook niet he, van honingrumIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Rum!
Rrummpff? (G)
Rum!
Rrummpff t?
Rr rr rum!
Rrummpff tll?
Rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff?
Rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo?
Rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu!
Rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüüü!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüü ,
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüüü,
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü,
Rakete bee bee!
Rr rr rr rr rr rr
Rr rr rr rr rr rr
Rr rr rr rr rr rrumm!!!!!! (gritando con entonación ascendente)
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
eindelijk EINDELIJK EINDELIJK iemand die het ziet ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Gefeliiciteerd.
AI heeft een fout gemaakt![]()
Ik mis @MoonlightIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb de afgelopen dagen zo veel "cursed AI videos" (naast gewoon leuke) zitten kijken dat ik er intussen blind voor ben!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
eindelijk EINDELIJK EINDELIJK iemand die het ziet ....![]()
![]()
Mario, ben jij het?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Rum!
Rrummpff? (G)
Rum!
Rrummpff t?
Rr rr rum!
Rrummpff tll?
Rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff?
Rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo?
Rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu!
Rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüüü!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüü ,
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü,
Rakete bee bee!
Rr rr rr rr rr rr
Rr rr rr rr rr rr
Rr rr rr rr rr rrumm!!!!!! (gritando con entonación ascendente)
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
oei .... denk even terug naar dat moment en waardoor je zo goed geluimd was ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
neequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik nu voor me staan, moet die open of wel?![]()
![]()
Mhh, 125 a 150 meter zwemmen per blikquote:
Ik zag het direct, toen ik het plaatje zag. Een mooi plaatje trouwens, dat wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
eindelijk EINDELIJK EINDELIJK iemand die het ziet ....
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, 125 a 150 meter zwemmen per blik
Zolang je mijn auto maar niet onderkotst vind ik t bestquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's tof, maar we rijden wel mee en geven aanwijzingen. "Pas op die fietser". "Let je op de snelheid?". "Je kunt beter hier linksaf, dat is sneller". "Let op hoor, dit is een scherpe bocht".
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heeft ie al moordneigingen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja eerst die opdringerige kutuil even wat Japanse woordjes voeren.I'm surrounded by morons!
Goedzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Misschien wel beter ja. M'n slaap de afgelopen dagen zal niet veel geholpen hebben.
Slapen is belangrijk
Ik hadIk hadquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffff flashbacks weer.
Snel weer kut roepen en bolken!gedaan
Dan is het minder ergHoning? Zoet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo, ik was even vergeten hoe zoet die zooi is. Je verwacht het ook niet he, van honingrumOhquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja eerst die opdringerige kutuil even wat Japanse woordjes voeren.
Right
Ik ging basis Grieks lerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Soms bedoelen vrouwen nee als ze ja zeggen, maar ook weer niet altijdquote:
How can I make this topic about me?![]()
vorige week in Deutschland bij de REWE gekocht a 6,95 per flesquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welkequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week in Deutschland bij de REWE gekocht a 6,95 per flesIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb ooit een fles rum bij de Aldi gekocht, die is in de gootsteen belandquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week in Deutschland bij de REWE gekocht a 6,95 per fles~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een of andere fake Captain, Captain Barbarossa
het lijkt niet op Captain Morganquote:
Maar die was op en ik dacht ik probeer deze eensSame shit, different day
SC hopper present![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lijkt niet op Captain Morgan
Maar die was op en ik dacht ik probeer deze eens![]()
En niet zo lekker als de captain Morgan zeker?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lijkt niet op Captain Morgan
Maar die was op en ik dacht ik probeer deze eensIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zelluf!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo, ik was even vergeten hoe zoet die zooi is. Je verwacht het ook niet he, van honingrum
helft van de prijs maar ook half zo lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En niet zo lekker als de captain Morgan zeker?
ach komt ook wel op
tenzij ik morgen een vreselijke kater heb dan mag ie wegSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dos xtapodi por favor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh
Right
Ik ging basis Grieks leren🐙![]()
Bekijk deze YouTube-videoDeze kerel uploadt altijd om 22.00.
Ik vind die stem altijd zo heerlijk rustgevend (ongeacht het onderwerp) dat ik na het kijken van de video altijd gelijk ga slapen!![]()
![]()
Creampie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Weet je welke nog lekkerder is? De crèmeI'm surrounded by morons!
De weinbrand die ik heb zit in een enorm dunne glazen fles.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helft van de prijs maar ook half zo lekker
ach komt ook wel op
tenzij ik morgen een vreselijke kater heb dan mag ie weg
Als je hem per ongeluk laat omvallen, kun je de emmer en @DeZwabber halen.![]()
Copa copa copa.quote:
Vraag me af hoeveel mensen nu ook at the copa copa cobana in hun hoofd horen
Ik las gepijpte rumquote:
Wat zegt dit over mij?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolkpie dan maarquote:I'm surrounded by morons!
ik lust het wel.quote:
maar vreemd genoeg alleen in Griekenland of in een Grieks restaurant.
Als ik thuis een fles heb ik het mehSame shit, different day
SC hopper present![]()
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik las gepijpte rum
Wat zegt dit over mij?I'm surrounded by morons!
dat je een Fokker bent?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik las gepijpte rum
Wat zegt dit over mij?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Her name was Lolaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Copa copa copa.
Vraag me af hoeveel mensen nu ook at the copa copa cobana in hun hoofd horenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had vandaag hele natte pijpenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik las gepijpte rum
Wat zegt dit over mij?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb jij een takel boven je bed voor kinky activiteiten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Even mezelf het bed in takelen, dat is in ieder geval stap één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik las gepijpte rum
Wat zegt dit over mij?
~FEYENOORD~
geen leren pijpen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had vandaag hele natte pijpenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had vandaag hele natte pijpenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kom nooit in Griekenland maar hoor mensen er wel over, tot nu toe nog niet de stap gezet om het te kopen, misschien maar eens een shotje proberen op het terrasquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lust het wel.
maar vreemd genoeg alleen in Griekenland of in een Grieks restaurant.
Als ik thuis een fles heb ik het meh~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik las gepijpte rum
Wat zegt dit over mij?![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
je had het over 21.30
dus ruim OVER tijd zelfshet is allemaal de schuld van de rabobank!!!
Dat zeg ik ook niet.quote:I'm surrounded by morons!
Het gaat hier wel erg vaak over bepaalde dingen~FEYENOORD~
Dat weet ik niet, die heb ik niet gehadquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Weet je welke nog lekkerder is? De crèmeWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja hij is wakker. Heeft ook gedronken, speelt met vrienden gare gamesquote:
En doet dirty talk
verd8 wel 🤔quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Het gaat hier wel erg vaak over bepaalde dingenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Slapen is op zich wel een goed plan, stomd 0545 al op
Wat voor dingenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Het gaat hier wel erg vaak over bepaalde dingen
Waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:16 schreef Fogel het volgende:
Slapen is op zich wel een goed plan, stomd 0545 al op~FEYENOORD~
Drank?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
En dat Amy lekker is?I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Griekenland maar hoor mensen er wel over, tot nu toe nog niet de stap gezet om het te kopen, misschien maar eens een shotje proberen op het terrasDoet me denken aan mijn ex!
Ik had een exquisite delicate dessertwijntje gekocht en heb het aperitief voor haar in een klein glaasje ingeschonken.
Zij: *KLANG!!!* Flikkert het z achterover in d'r strot!
Ik: WTF BIAAAAATCH!!!! ;o
Zij heel boos: "Was het geen shot dan?![]()
![]()
Omdat ik om 8u in een vliegtuig moest zitten, ok 0730 al boarden.quote:I'm surrounded by morons!
ga jij maar naar die bedquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga maar naer boven, naar die bed
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wie moet morgenochtend de voordeur opendoen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja hij is wakker. Heeft ook gedronken, speelt met vrienden gare games
En doet dirty talk![]()
![]()
Haha ja herkenbaar, zo was ik vroeger toen ik een puber was ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan mijn ex!
Ik had een exquisite delicate dessertwijntje gekocht en heb het aperitief voor haar in een klein glaasje ingeschonken.
Zij heel boos: "Was het geen shot dan?![]()
Nu bestel ik expres een shot omdat rustig te proeven en te ontdekken
~FEYENOORD~
Jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Seks?
Drank?
@:MizzezAmy?
Rum?
Toyboy?
Slapen?~FEYENOORD~
GGGquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Amy
Hoeveel dagen heb je nog vakantie daar?![]()
![]()
Te weinig, dinsdag weer terug vliegen.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Deze man weetquote:I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jahet is allemaal de schuld van de rabobank!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij een takel boven je bed voor kinky activiteiten?Was het maar zo'n feest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Je bent weer terug in het verloren land?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat ik om 8u in een vliegtuig moest zitten, ok 0730 al boarden.~FEYENOORD~
Exquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
wie moet morgenochtend de voordeur opendoen?![]()
Pas 11 uur toch
Ik keot alleen even stofzuigen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je bent weer terug in het verloren land?
ingewikkeldquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ex![]()
Pas 11 uur toch
Ik keot alleen even stofzuigen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker man, gewoon vakantie?quote:~FEYENOORD~
ik dacht heel ff dat ie in Israel was, maar da's het beloofde landquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je bent weer terug in het verloren land?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En moet toch maar eens heroverwegen of ik een nieuwe woning in Trondheim of Kopenhagen koop
Ja het is ingewikkeld.quote:
Mijn fb status staat op ingewikkeld
kom jij om 10.30 beneden. ex nog bovenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ex![]()
Pas 11 uur toch
Ik keot alleen even stofzuigen![]()
![]()
Dat zal, maar ik ga geen ticket boeken die kant opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht heel ff dat ie in Israel was, maar da's het beloofde land
~FEYENOORD~
Verrassendquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
serieus bestaat datquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja het is ingewikkeld.
Mijn fb status staat op ingewikkeld
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het reisdeel van de vakantie is over, maar heb nog een week vrijquote:I'm surrounded by morons!
Nee die gaat sporten om.9 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
kom jij om 10.30 beneden. ex nog boven
Daar was de ruzie over net
Ik vind die shotjes echt zo zonde!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haha ja herkenbaar, zo was ik vroeger toen ik een puber was ook![]()
Nu bestel ik expres een shot omdat rustig te proeven en te ontdekken
Op vakantie in het geboorteland van mevrouw ToT ook, daar kun je ook van die cocktail-shotjes kopen. Kosten geen flikker, maar die mengsels zijn heel interessant. En die moet je zo achterin je keel pleuren en doorslikken zonder ze te proeven?![]()
![]()
Ah zo, das ook lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het reisdeel van de vakantie is over, maar heb nog een week vrij
~FEYENOORD~
Ga naar Egypte!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja het is ingewikkeld.
Mijn fb status staat op ingewikkeldI'm surrounded by morons!
ik was er nog een dag zomer 2023quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zal, maar ik ga geen ticket boeken die kant op
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ben je tegelijkertijd met ex en fuckboyquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee die gaat sporten om.9 uur
Daar was de ruzie over net
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Me love you long time? Evt medium time wegen shrinkflation.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind die shotjes echt zo zonde!
Op vakantie in het geboorteland van mevrouw ToT ook, daar kun je ook van die cocktail-shotjes kopen. Kosten geen flikker, maar die mengsels zijn heel interessant. En die moet je zo achterin je keel pleuren en doorslikken zonder ze te proeven?I'm surrounded by morons!
jij weet meer dan wijquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben je tegelijkertijd met ex en fuckboy![]()
![]()
Zelluf!quote:
Als jullie nu even stoppen met posten, dan ben ik straks misschien weer bij
ik heb een reputatie hoog te houden van verkeerd lezenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
en zo komen de misverstanden in de wereldquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een reputatie hoog te houden van verkeerd lezen![]()
![]()
Ik ben drank?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelluf!
Als jullie nu even stoppen met posten, dan ben ik straks misschien weer bij
* Fogel schenkt nog wat inI'm surrounded by morons!
Ja, waarom doe je het dan ook in een shotglaasje?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan mijn ex!
Zij heel boos: "Was het geen shot dan?
Ik snap de verwarring
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben je tegelijkertijd met ex en fuckboy
Toyboy is het en die woont in alkmaar
zekersquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
en zo komen de misverstanden in de wereld
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja zondequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind die shotjes echt zo zonde!
Op vakantie in het geboorteland van mevrouw ToT ook, daar kun je ook van die cocktail-shotjes kopen. Kosten geen flikker, maar die mengsels zijn heel interessant. En die moet je zo achterin je keel pleuren en doorslikken zonder ze te proeven?
Ik zat maandag bij een voor mij onbekend terras en daar stond op de kaart de whisky van de maand, dus ik vraag wat voor whisky dat was, wisten ze dus niet.
Alles navragen en mij de fles brengen, was het gewoon een red label, ja sorry daar ga ik geen 7 euro voor betalen
~FEYENOORD~
er bestaan ook toypoedelsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
Toyboy is het en die woont in alkmaar![]()
![]()
![]()
so many men, so little timequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar mijn middelbare school crush is ook weer vrijgezelSame shit, different day
SC hopper present![]()
dan klopt je relatiestatus welquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar mijn middelbare school crush is ook weer vrijgezel![]()
![]()
Het was een klein dessert wijnglaasje!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je het dan ook in een shotglaasje?
Ik snap de verwarring![]()
![]()
Weer vrijgezel, deugt niets vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar mijn middelbare school crush is ook weer vrijgezel~FEYENOORD~
Die is zeker iedere maand whisky van de maand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde
Ik zat maandag bij een voor mij onbekend terras en daar stond op de kaart de whisky van de maand, dus ik vraag wat voor whisky dat was, wisten ze dus niet.
Alles navragen en mij de fles brengen, was het gewoon een red label, ja sorry daar ga ik geen 7 euro voor betalen![]()
![]()
Kopenhagen klinkt ook wel leuk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:20 schreef Fogel het volgende:
En moet toch maar eens heroverwegen of ik een nieuwe woning in Trondheim of Kopenhagen koopWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dat zei ik ook tegen mijn vriendin, van zullen we er volgende maand weer gaan zitten en hetzelfde vragenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Die is zeker iedere maand whisky van de maand.
~FEYENOORD~
Ik had blue label voor 17 pond voor een shot. Vond het meh.I'm surrounded by morons!
Gaan we daar samen wonen?quote:
waste of money dus weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:26 schreef Fogel het volgende:
Ik had blue label voor 17 pond voor een shot. Vond het meh.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik prefereer de Green boven de Bluequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:26 schreef Fogel het volgende:
Ik had blue label voor 17 pond voor een shot. Vond het meh.~FEYENOORD~
Daar zijn mannen niet zo gevoelig voor, velen laten die zo achter voor een nieuw levenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij heeft alleen kinderen... brrrrr~FEYENOORD~
DE TERING!!!!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde
Alles navragen en mij de fles brengen, was het gewoon een red label, ja sorry daar ga ik geen 7 euro voor betalenIk was een keer in een chique restaurant en bestelde een Caol Ila.
En het duurde maar en het duurde maar. Ik keek naar de bar en zag de dames daar heel vertwijfeld met de fles bezig zijn.
Op een gegeven moment komt er eentje naar me toe: "We hebben het wel, maar we schenken het niet in."
Ik: "Oh? Waarom niet?"
- "Het is bedorven, meneer."
Ik: "Whisky bedorven? Nu ben ik wel heel benieuwd! Breng me die fles eens!" (Ik wist meteen waar het om ging.)
De fles kwam er aan, ik rook er aan: "Ahhhh, da's jodium! Dat hoort zo bij deze whisky!"
Zij: "En u vindt dat lekker?!? Nou sorry meneer, maar veiligheidshalve gaat deze fles door de gootsteen. U kunt wel een andere whisky bestellen."![]()
kunnen we jou alvast noteren voor een volgende DTS meet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil met @:mizzezamy op reis naar Engeland
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ow ik vond die best aardig eigenlijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:26 schreef Fogel het volgende:
Ik had blue label voor 17 pond voor een shot. Vond het meh.![]()
![]()
Collega van me betaaldequote:
Oeh, wat voor drankje zou je zijn dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben drank?
* Fogel schenkt nog wat in
En wat voor drankje zou ik zijn?
Inb4 azijn
Echt he, zo zonde weer, dat is een heerlijke whiskyquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
DE TERING!!!!!!Ik was een keer in een chique restaurant en bestelde een Caol Ila.
En het duurde maar en het duurde maar. Ik keek naar de bar en zag de dames daar heel vertwijfeld met de fles bezig zijn.
Op een gegeven moment komt er eentje naar me toe: "We hebben het wel, maar we schenken het niet in."
Ik: "Oh? Waarom niet?"
- "Het is bedorven, meneer."
Ik: "Whisky bedorven? Nu ben ik wel heel benieuwd! Breng me die fles eens!" (Ik wist meteen waar het om ging.)
De fles kwam er aan, ik rook er aan: "Ahhhh, da's jodium! Dat hoort zo bij deze whisky!"
Zij: "En u vindt dat lekker?!? Nou sorry meneer, maar veiligheidshalve gaat deze fles door de gootsteen. U kunt wel een andere whisky bestellen."
~FEYENOORD~
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kunnen we jou alvast noteren voor een volgende DTS meet?
Picsquote:I'm surrounded by morons!
Tja @Fogel en ik houden vooral van Laphroaig, maar deze is ook erg lekker ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echt he, zo zonde weer, dat is een heerlijke whisky![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je weet de clichees wel te bedenken
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja @:Fogel en ik houden vooral van Laphroaig, maar deze is ook erg lekker ja!
~FEYENOORD~
Weet ik nog niet, waarschijnlijk rum, wellicht absint.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, wat voor drankje zou je zijn dan?
En wat voor drankje zou ik zijn?
Inb4 azijn
Jij bent gewoon pornstar martini
Talisker vind ik wel weer echt heftig. Kost me diverse dagen om weer aan die smaak te wennen, maar dan vind ik hem wel weer erg goed!![]()
![]()
Vinden die dingen nou echt plaats?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kunnen we jou alvast noteren voor een volgende DTS meet?
~FEYENOORD~
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vinden die dingen nou echt plaats?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja @:Fogel en ik houden vooral van Laphroaig, maar deze is ook erg lekker ja!fake news
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds de vorige meet zijn we wel wat gewend
Heb er nog 2 in de kelder staan, nooit gehad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:31 schreef ToT het volgende:
Talisker vind ik wel weer echt heftig. Kost me diverse dagen om weer aan die smaak te wennen, maar dan vind ik hem wel weer erg goed!
Ik koop te veel
~FEYENOORD~
Heb ik laatst nog gehad!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, waarschijnlijk rum, wellicht absint.
Jij bent gewoon pornstar martini![]()
![]()
Protip: de whiskybar in de Swiss lounge is gratisquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral de Select versie.
De duurdere varianten heb ik nog niet geprobeerd.
De pomo of Amy? #durftevragenquote:I'm surrounded by morons!
Ik heb relevante contacten daarquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb er nog 2 in de kelder staan, nooit gehad.
Ik koop te veel!
Ik had ooit een keer een Speyside.
Lekker mild, licht zoetig, precies zoals de man in de slijterij zei: "Een snoepje in een fles!"
Toen zag ik Talisker staan daar en vertelde de toen aanwezige verkoopster over de Speyside die ik had gehad en vroeg of dit een beetje het zelfde was.
Die trut zei erg vertwijfeld dat het eigenlijk precies dezelfde soort was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
serieus ja.... 31/5, erg geslaagdquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vinden die dingen nou echt plaats?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Met het cruiseschip naar Newcastlequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil met @:mizzezamy op reis naar Engeland
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met het cruiseschip naar Newcastle
Haha, blijft lastig hequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]!
Ik had ooit een keer een Speyside.
Lekker mild, licht zoetig, precies zoals de man in de slijterij zei: "Een snoepje in een fles!"
Toen zag ik Talisker staan daar en vertelde de toen aanwezige verkoopster over de Speyside die ik had gehad en vroeg of dit een beetje het zelfde was.
Die trut zei erg vertwijfeld dat het eigenlijk precies dezelfde soort was.![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Later weer een Speyside gehaald, maar vooral fruitvliegjes en de zwaar alcoholistische buurman waren er dol op!![]()
![]()
Niet te zuipen, die fles! Totaal anders dan wat ik eerst had gehad!
Zelfs een fles van 5 euro van de Pennymarkt was beter te drinken!![]()
![]()
cruise ferry's zijn tof, vorig jaar Kiel-Oslo gedaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met het cruiseschip naar NewcastleSame shit, different day
SC hopper present![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Protip: de whiskybar in de Swiss lounge is gratisik ben maar een armoedzaaier he!
![]()
![]()
Absint, dat moet ik nog eens proberen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, waarschijnlijk rum, wellicht absint.
Jij bent gewoon pornstar martini
Oeh, ik ben een cocktail
Mag ik mee? Vorige keer dat ik die boot pakte was 1996 als ik het goed herinner.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met het cruiseschip naar NewcastleI'm surrounded by morons!
*noteertquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Absint, dat moet ik nog eens proberen.
Oeh, ik ben een cocktailSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dan is gratis perfectquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!ik ben maar een armoedzaaier he!
dat lukt hier primaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo komen die roddels dus de wereld in
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een fles staanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Absint, dat moet ik nog eens proberen.
Oeh, ik ben een cocktail![]()
En ik weet een goede Absintkroeg in LondenI'm surrounded by morons!
Echt alles trok me samen bij de eerste slok!quote:![]()
![]()
M'n 35 cm werd spontaan slechts 25 cm en dus kon ik me nauwelijks meer fatsoenlijk nog een FOK!ker noemen!![]()
![]()
![]()
![]()
Rij ik wel door naar Schotlandquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met het cruiseschip naar NewcastleHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaaaa nemen we gewoon 4 persoons hut!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag ik mee? Vorige keer dat ik die boot pakte was 1996 als ik het goed herinner.
Doen we wel de maxi cruise. Met 1 overnachting in Newcastle
I know nothingquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo komen die roddels dus de wereld inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaaaa nemen we gewoon 4 persoons hut!
Doen we wel de maxi cruise. Met 1 overnachting in Newcastle
Dat moet je aan @Vino_Tinto vragenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag ik mee? Vorige keer dat ik die boot pakte was 1996 als ik het goed herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
lijkt me een leuke tripquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en dan bier drinken in Newcastle
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat moet je aan @:Vino_Tinto vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en dan bier drinken in Newcastle
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: