SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hihi ook leuk ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:43 schreef ToT het volgende: [..] Ooit een keer meegemaakt dat een kind van 6 (ik was zelf ook zo rond die leeftijd) dacht een glas cassis te zien en ze sloeg hem gelijk achterover. Was bessenlikeur.
Ik had als kind ooit op een bruiloft heel enthousiast een kaneelstokje gepakt toen ze er op een schaal mee rondgingen. Bleek een sigaar te zijn
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ben ik hier dadelijk de enige nuchtere. Breng ik jullie allemaal wel veilig thuisBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ron miel
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ben ik hier dadelijk de enige nuchtere. Breng ik jullie allemaal wel veilig thuis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ook leuk ja!
Ik had als kind ooit op een bruiloft heel enthousiast een kaneelstokje gepakt toen ze er op een schaal mee rondgingen. Bleek een sigaar te zijn![]()
![]()
![]()
Ik was echt een uur geleden nog goed geluimd, en dan ebt dat ineens weg naar een soort van leeg gevoel.
Wat heb ik daar nou weer aan.🐙![]()
Da's tof, maar we rijden wel mee en geven aanwijzingen. "Pas op die fietser". "Let je op de snelheid?". "Je kunt beter hier linksaf, dat is sneller". "Let op hoor, dit is een scherpe bocht".quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ben ik hier dadelijk de enige nuchtere. Breng ik jullie allemaal wel veilig thuisHow can I make this topic about me?![]()
Die heb ik ook nog ergens staan, maar weet bij god niet waarquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Zulks is het leven, maat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was echt een uur geleden nog goed geluimd, en dan ebt dat ineens weg naar een soort van leeg gevoel.
Wat heb ik daar nou weer aan.![]()
![]()
Gewoon weer terug ebben naar goed geluimd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
Tijd voor bedquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heb ik daar nou weer aan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Open die hapquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik nu voor me staan, moet die open of wel?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik nu voor me staan, moet die open of wel?![]()
![]()
Komt dat door onze posts van het vorige topic?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heb ik daar nou weer aan.How can I make this topic about me?![]()
En open is ie!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goeie idd...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt dat door onze posts van het vorige topic?![]()
Lekker iedereen de put in trekkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt dat door onze posts van het vorige topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Ik hou het hier zelf ff binnen de perken; morgenochtend gaan een kameraad en ik hier flink slopen en bouwen.![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt dat door onze posts van het vorige topic?Misschien wel beter ja. M'n slaap de afgelopen dagen zal niet veel geholpen hebben.quote:🐙![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lekker iedereen de put in trekken
Oeffff flashbacks weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel weer kut roepen en bolken!![]()
![]()
Zo, ik was even vergeten hoe zoet die zooi is. Je verwacht het ook niet he, van honingrumIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Rum!
Rrummpff? (G)
Rum!
Rrummpff t?
Rr rr rum!
Rrummpff tll?
Rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff?
Rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo?
Rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu!
Rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüüü!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüü ,
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüüü,
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü,
Rakete bee bee!
Rr rr rr rr rr rr
Rr rr rr rr rr rr
Rr rr rr rr rr rrumm!!!!!! (gritando con entonación ascendente)
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
eindelijk EINDELIJK EINDELIJK iemand die het ziet ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Gefeliiciteerd.
AI heeft een fout gemaakt![]()
Ik mis @MoonlightIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb de afgelopen dagen zo veel "cursed AI videos" (naast gewoon leuke) zitten kijken dat ik er intussen blind voor ben!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
eindelijk EINDELIJK EINDELIJK iemand die het ziet ....![]()
![]()
Mario, ben jij het?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Rum!
Rrummpff? (G)
Rum!
Rrummpff t?
Rr rr rum!
Rrummpff tll?
Rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff?
Rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo?
Rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu!
Rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüüü!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
Rrummpff tillff toooo? Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüüü ,
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü!
Rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rr rum!
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü,
Rakete bee bee!
Rr rr rr rr rr rr
Rr rr rr rr rr rr
Rr rr rr rr rr rrumm!!!!!! (gritando con entonación ascendente)
ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüüüü!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
oei .... denk even terug naar dat moment en waardoor je zo goed geluimd was ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
neequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik nu voor me staan, moet die open of wel?![]()
![]()
Mhh, 125 a 150 meter zwemmen per blikquote:
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: