Nee, maar je zit wel in de juiste periode.quote:

Darkest Hour?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel in de juiste periode.
De slechterik in de film is de acteur links (ook overigens de enige Oscar winnaar in de film die we zoeken*):
[ afbeelding ]
*de film in de afbeelding is uiteraard meer recent (al zou je dat niet denken)

Dat was de rol waarvoor hij een Oscar won, maar we zijn dus op zoek naar een oudere film.quote:

quote:The book the movie is based upon was published in 1982 but takes place in 2025, the year this movie is being released. The original movie was released in 1987 and takes place in 2017.

Hmm, TRON?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:41 schreef Burnett het volgende:
The book the movie is based upon was published in 1982 but takes place in 2025, the year this movie is being released. The original movie was released in 1987 and takes place in 2017.

Tron: Ares (2025) - Reference view - IMDbquote:Op woensdag 20 augustus 2025 02:23 schreef Burnett het volgende:
[..]
Daar komt, voor zover ik weet, dit jaar geen remake van uit.

Gister nog de trailer ervan gezien in de biosquote:Op woensdag 20 augustus 2025 02:23 schreef Burnett het volgende:
[..]
Daar komt, voor zover ik weet, dit jaar geen remake van uit.

quote:Op woensdag 20 augustus 2025 04:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tron: Ares (2025) - Reference view - IMDb
Zat er niet op te wachten..., maar weer wat geleerd vandaag.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister nog de trailer ervan gezien in de bios

Remake.. 1987... Stephen King... toekomst... pff, ik kom er nog niet uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:31 schreef Burnett het volgende:
[..]
[..]
Zat er niet op te wachten..., maar weer wat geleerd vandaag.
Zo te zien een vervolg en geen remake.
De gezochte film is een verhaal van Stephen King.

Ja die komt ook nog, volgens mij beide uitgebracht door King onder het pseudoniem Richard Bachman.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:31 schreef Starflyer het volgende:
Komt daar een nieuwe van uit?![]()
Dacht dat alleen The Long Walk van King in september in de bioscoop komt.

Klopt. Heb de omnibus hier in de kast staan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:34 schreef pipster het volgende:
[..]
Ja die komt ook nog, volgens mij beide uitgebracht door King onder het pseudoniem Richard Bachman.

Stand 2025:quote:

Of Stallone...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
4 films over hardlopen, maar geen één met Tom Cruise

Tom Cruise heeft te korte beentjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
4 films over hardlopen, maar geen één met Tom Cruise

De Marathon is goed, unbroken niet.quote:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |