SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had 'Gefeliciteerd Vino_Tinto' als TT, en ja ik ben serieus
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had 'Gefeliciteerd Vino_Tinto' als TT, en ja ik ben serieus
Oeh, die was wel lekkerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
The Sound of Chainsaws. Een 2012 musical die The Sound of Music combineert met Texas Chainsaw massacre met een vleugje Bollywood. Zombies dreigen een dorp in de alpen over te nemen, maar een non en 5 kinderen maken korte metten met de undead tijdens dans en zang scenes met kettingzagen en driewielers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand vrijwillig naar een musical zoeken?
Ik zou zeker kijken!![]()
A musical
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
The Sound of Chainsaws. Een 2012 musical die The Sound of Music combineert met Texas Chainsaw massacre met een vleugje Bollywood. Zombies dreigen een dorp in de alpen over te nemen, maar een non en 5 kinderen maken korte metten met de undead tijdens dans en zang scenes met kettingzagen en driewielers.
Ik zou zeker kijken!Zo dan!
![]()
Ik was ook al aan het openen met die TT, maar was te laat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had 'Gefeliciteerd Vino_Tinto' als TT, en ja ik ben serieus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
A musical
Link naar filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gewoon op de seconde hequote:
Mag jij gewoon hoorquote:
Oh, we zaten alweer op een nieuwe bladzijdeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zie jouw naam en ik bedenk me ineens dat ik nog geen koffie op hebquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Staat vast op de YouTubequote:
Something rotten is best een leukeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan nog netquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Café crema met dubbele shot
En dan niet slapen vannacht? Of heb je daar geen last van?quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook frisquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, al een paar uur. Ik ben nu over op fris.
[ afbeelding ]
en het enige geklets aan je hoofd zijn kouwe kletsersquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend eens lekker de kluizenaar uit ga hangen. Effe zo min mogelijk mensen om me heen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Proost dan maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zit aan een bakje pleur nu![]()
Daar heb ik nooit echt last vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan niet slapen vannacht? Of heb je daar geen last van?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
https://www.ad.nl/buitenl(...)-geval-dat~ac66e607/
De voormalige Russische president Medvedev heeft de Amerikaanse president Donald Trump er donderdag aan herinnerd dat Moskou nog steeds beschikt over nucleaire wapens uit het Sovjettijdperk als laatste redmiddel. Trump meldt opdracht te hebben gegeven twee kernonderzeeërs ‘in de betreffende regio’s’ te stationeren, als reactie op Medvedev.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En daar is de nieuwe Koude OorlogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De tering zeg....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
De voormalige Russische president Medvedev heeft de Amerikaanse president Donald Trump er donderdag aan herinnerd dat Moskou nog steeds beschikt over nucleaire wapens uit het Sovjettijdperk als laatste redmiddel. Trump meldt opdracht te hebben gegeven twee kernonderzeeërs ‘in de betreffende regio’s’ te stationeren, als reactie op Medvedev.![]()
![]()
Dat er actief en public militaire middelen in worden gezet en gestationeerd worden op strategische plekken is wel weer een nieuw dingetje.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sow danquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
De voormalige Russische president Medvedev heeft de Amerikaanse president Donald Trump er donderdag aan herinnerd dat Moskou nog steeds beschikt over nucleaire wapens uit het Sovjettijdperk als laatste redmiddel. Trump meldt opdracht te hebben gegeven twee kernonderzeeërs ‘in de betreffende regio’s’ te stationeren, als reactie op Medvedev.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach ja we gaan er toch sowieso aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat er actief en public militaire middelen in worden gezet en gestationeerd worden op strategische plekken is wel weer een nieuw dingetje.![]()
En ik heb net een kaartje gekocht voor een voorstelling van Into The Woods van Sondheim in het buurt theaterquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ah kijk de hele show
Bekijk deze YouTube-videoVolgens mij wordt er niet gezongen, dus zo dichtbij komt het ook weer niet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ja we gaan er toch sowieso aan.![]()
![]()
Dat zat er wel aan te komen. Twee mannen die menen de wijsheid in pacht te hebben en de een wil voor de ander niet onder doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat er actief en public militaire middelen in worden gezet en gestationeerd worden op strategische plekken is wel weer een nieuw dingetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee was in Toverland vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben je nog bij de opening van het Grand Hotel geweest?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Agony!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik heb net een kaartje gekocht voor een voorstelling van Into The Woods van Sondheim in het buurt theaterVolgens mij wordt er niet gezongen, dus zo dichtbij komt het ook weer niet
Beyond power of speech,
When the one thing you want
Is the only thing out of your reach.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ff de laatste drinken ook hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 135 / +0 / +135 / 40 / 51
2. Vino_Tinto / 107 / +0 / +107 / 385 / 420
3. FreshFruit / 70 / +0 / +70 / 151 / 180
4. greysbones / 55 / +0 / +55 / 132 / 139
5. X55 / 32 / +0 / +32 / 137 / 148
6. devzero / 31 / +0 / +31 / 22 / 29
7. MizzezAmy / 22 / +0 / +22 / 40 / 45
8. loveislikeakiss / 20 / +0 / +20 / 106 / 130
9. Masberum / 17 / +0 / +17 / 4 / 9
10. MooieTop6 / 13 / +0 / +13 / 169 / 183
11. gebrokenglas / 12 / +0 / +12 / 52 / 65
12. Lovely / 10 / +0 / +10 / 134 / 148
13. Pinnenmutske / 8 / +0 / +8 / 37 / 41
14. KoningWouter / 7 / +0 / +7 / 9 / 17
15. DerRabbit / 7 / +0 / +7 / 49 / 53
16. kree / 6 / +0 / +6 / 0 / 6
17. ToT / 6 / +0 / +6 / 16 / 23
18. Fogel / 5 / +0 / +5 / 22 / 33
19. Stoorzendert / 4 / +0 / +4 / 0 / 2
20. DJMO / 4 / +0 / +4 / 15 / 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bolk die moniI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hee, moni is mijn mattie jaquote:
Ya man, ok maaaanquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De werkweek hakt er nogal in bij mequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
No no, no fogelbolkquote:I'm surrounded by morons!
11 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
omg omg houten kop incoming morgenochtend .....
hoelaat is de eerste bezichtiging?en 8 uur wekker.
Maar dit is de laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Watje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De werkweek hakt er nogal in bij me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
11 uuren 8 uur wekker.
Maar dit is de laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
11 uuren 8 uur wekker.
Maar dit is de laatstesucces!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Burnout recovery, alleen is de vaart uit het recoveren helaas.quote:
Ze zeggen dat je na 3 tot 6 maanden herstelt moet zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Burnout recovery, alleen is de vaart uit het recoveren helaas.
Ik merk er weinig vanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik mis @loveyoulongtimeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bij mij is ie 5 jaar na dato nog aanwezigquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je na 3 tot 6 maanden herstelt moet zijn
Ik merk er weinig van
Die zal altijd in de achtergrond aanwezig zijn, je leert jezelf alleen maar aan hoe ermee te dealen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]Ja ik vind stom dat hij morgen gaat sportenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl je verdomme om 11 uur kijkers heb
(dat is mijn ervaring he, hoeft niet voor iedereen te gelden!)Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ohquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Burnout recovery, alleen is de vaart uit het recoveren helaas., sorry voor m'n opmerking.
![]()
![]()
Ik zit richting de 3 jaar nu en werk nu 20 uur. En dat is echt al zwaar. M'n werkgeheugen en concentratie zijn ook nog steeds behoorlijk fucked en daar zat het afgelopen jaar maar weinig verbetering in, wel iets, maar dermate weinig dat ik eerlijk gezegd ook niet meer geloof dat het ooit nog 100% wordt, of 90, of 80.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nofiquote:
Hij wil niet eens verkopen dus daarom doet ie vast zuurquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik vind stom dat hij morgen gaat sporten
Terwijl je verdomme om 11 uur kijkers hebI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit richting de 3 jaar nu en werk nu 20 uur. En dat is echt al zwaar. M'n werkgeheugen en concentratie zijn ook nog steeds behoorlijk fucked en daar zat het afgelopen jaar maar weinig verbetering in, wel iets, maar dermate weinig dat ik eerlijk gezegd ook niet meer geloof dat het ooit nog 100% wordt, of 90, of 80.
Hij gaat wel mee auto kijken voor mijquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij wil niet eens verkopen dus daarom doet ie vast zuur
Hoe komen bij jou prikkels binnen? Ik merk aan mijzelf nu wanneer ik weer richting teveel stress ga als ik bijv niet meer normaal een horrorfilm kan kijken omdat die prikkels me dan veel te veel wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit richting de 3 jaar nu en werk nu 20 uur. En dat is echt al zwaar. M'n werkgeheugen en concentratie zijn ook nog steeds behoorlijk fucked en daar zat het afgelopen jaar maar weinig verbetering in, wel iets, maar dermate weinig dat ik eerlijk gezegd ook niet meer geloof dat het ooit nog 100% wordt, of 90, of 80.
Dan weet ik dat ik weer op moet gaan passen en mijn grenzen weer meer moet gaan bewaken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Twee keer de helft dan maar héquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit richting de 3 jaar nu en werk nu 20 uur. En dat is echt al zwaar. M'n werkgeheugen en concentratie zijn ook nog steeds behoorlijk fucked en daar zat het afgelopen jaar maar weinig verbetering in, wel iets, maar dermate weinig dat ik eerlijk gezegd ook niet meer geloof dat het ooit nog 100% wordt, of 90, of 80.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Echt niet, dat je al na 6 maanden hersteld bent.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van
Dat zeggen ze om je "aan te sporen" sneller te herstellen.
Don't get me started....
How can I make this topic about me?![]()
Als ik spannende games speel (five nights at Freddy's, maar ook portal) word ik fysiek misselijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoe komen bij jou prikkels binnen? Ik merk aan mijzelf nu wanneer ik weer richting teveel stress ga als ik bijv niet meer normaal een horrorfilm kan kijken omdat die prikkels me dan veel te veel worden
Dan weet ik dat ik weer op moet gaan passen en mijn grenzen weer meer moet gaan bewaken.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sorry voor af en toe een lompe opmerking, dan wil ik grappig reageren en is de situatie helemaal niet grappig.![]()
![]()
![]()
Nee duurt wel langer dan 6 maandquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt niet, dat je al na6 maanden hersteld bent.....
Zwarte humor beste humorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:46 schreef Shii het volgende:
Sorry voor af en toe een lompe opmerking, dan wil ik grappig reageren en is de situatie helemaal niet grappig.![]()
*Lust geen koffie*![]()
Ik deed toen nog simracen, dat was ook fun net voor de burnoutquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik spannende games speel (five nights at Freddy's, maar ook portal) word ik fysiek misselijk
Nou, als we het over prikkels gaan hebben, ik heb ook nog autisme, en daar die burnout overheen en je hebt een behoorlijke prikkelgevoeligheidquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoe komen bij jou prikkels binnen? Ik merk aan mijzelf nu wanneer ik weer richting teveel stress ga als ik bijv niet meer normaal een horrorfilm kan kijken omdat die prikkels me dan veel te veel worden![]()
Horrorfilms kijk ik al heel lang niet meer omdat ik er gestressed van word. Al voor mijn autismediagnose niet meer. Ik snapte het ook niet dat anderen er zo van konden genieten om te schrikken, bang te zijn en gespannen te worden. Ik had toen al zoiets van:"Ja hallo, waarom zou ik dáár in hemelsnaam méér van willen?Mensen sporen niet hoor.....".
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoe komen bij jou prikkels binnen? Ik merk aan mijzelf nu wanneer ik weer richting teveel stress ga als ik bijv niet meer normaal een horrorfilm kan kijken omdat die prikkels me dan veel te veel worden
Dan weet ik dat ik weer op moet gaan passen en mijn grenzen weer meer moet gaan bewaken.![]()
![]()
Maar spoor 2 mevrouw zei van de week ook dat burnout eigenlijk alleen maar voorkomt in Nederland en Zweden![]()
Kan zo in mijn wtf boekjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kunnen hier in het topic wel meer mensen over meepraten....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Burnout recovery, alleen is de vaart uit het recoveren helaas.![]()
![]()
Ik heb (knock on wood) er mee om leren gaan voor ik een burn-out heb gekregen. Maar ik heb iemand in mijn team die er wel tegen aan loopt en ik probeer haar een beetje te helpen voor ze 6 maanden uit de rotatie is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Die zal altijd in de achtergrond aanwezig zijn, je leert jezelf alleen maar aan hoe ermee te dealen.![]()
10 jaar hier.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bij mij is ie 5 jaar na dato nog aanwezig![]()
En wat wil die mevrouw daarmee zeggen? Daar kun je toch niks mee? Ongekend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar spoor 2 mevrouw zei van de week ook dat burnout eigenlijk alleen maar voorkomt in Nederland en Zweden![]()
Kan zo in mijn wtf boekjeHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan zo in mijn wtf boekje
En je zit al zo lekker in je vel als je met spoor 2 bezig bent, en dan zit er ook nog zo'n wereldvreemde idioot voor jeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen hier in het topic wel meer mensen over meepraten....How can I make this topic about me?![]()
Bolken is dan ook gewoon serious businessquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen hier in het topic wel meer mensen over meepraten....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bolken is dan ook gewoon serious business![]()
![]()
We hebben een clubje opgericht voor mensen die onder werk zijn gezwichtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen hier in het topic wel meer mensen over meepraten....
Je hoort erbij
Je hoort erbij
*Lust geen koffie*![]()
Huisarts binnen 3 secondenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar wie heeft de diagnose Burn out gegeven bij jullieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht voor mensen die onder werk zijn gezwicht
Je hoort erbij
Je hoort erbij
![]()
![]()
![]()
Is er ook iets waar je geen plaatje van hebt?quote:
Mijn huisarts zei: je zit tegen een depressie aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik werk ook volledig, maar krijg wel de vrijheid gelukkig om zo af en toe rustig a
[..]
Huisarts binnen 3 seconden
Er nog niet in, en woordje burn out niet gebruikt. Ik weet het niet meer
Ow ik dacht dat je daar naar hintte!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is er ook iets waar je geen plaatje van hebt?![]()
![]()
Oh ja mijn huisarts kent mijn hele familie dus die zei ook van ja... Dat is niet raarquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat weet toch iedereen? Is er eigenlijk een Engels woord voor Burn Out?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan zo in mijn wtf boekje![]()
Het is geen officieel erkende diagnose. Dat wordt er mee bedoeld als ze zeggen dat het 'niet bestaat' en zo. Doet het lekker als kop boven een artikel altijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan zo in mijn wtf boekje
De overbelasting, en de gevolgen daarvan, die worden wel erkend door het gros van de medische wereld. Alleen heeft het geheel dus geen officiële medische naam.
En dan heb je nog de psychiaters en psychologen die vinden dat een burnout gewoon depressie + eventueel andere wel erkende stoornis is. Voornamelijk omdat de symptomen nogal overlappen.
Nou ben ik gezegend met zowel meerdere depressies en 2 burnouts te hebben mogen genieten in mijn leven en ik kan je vertellen dat ze ondanks al hun overlappende symptomen 2 heel verschillende dingen zijn.
Ik zat hier aan 2 verschillende antidepressiva tegelijkertijd, en een antipsychoticum om mijn hoofd te kalmeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei: je zit tegen een depressie aan
Er nog niet in, en woordje burn out niet gebruikt. Ik weet het niet meer
Jezus, wat een donderstorm met talloze bliksemflitsen in een loop had ik toen in mijn brein zeg!![]()
![]()
Makkelijk voor iemand die het zelf niet kent, om zoiets te roepen hè.... manmanman.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan heb je nog de psychiaters en psychologen die vinden dat een burnout gewoon depressie + eventueel andere wel erkende stoornis is. Voornamelijk omdat de symptomen nogal overlappen.How can I make this topic about me?![]()
Jij bent zo scherp vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen? Is er eigenlijk een Engels woord voor Burn Out?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
https://www.who.int/news/(...)fication-of-diseasesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is geen officieel erkende diagnose. Dat wordt er mee bedoeld als ze zeggen dat het 'niet bestaat' en zo. Doet het lekker als kop boven een artikel altijd.
De overbelasting, en de gevolgen daarvan, die worden wel erkend door het gros van de medische wereld. Alleen heeft het geheel dus geen officiële medische naam.
En dan heb je nog de psychiaters en psychologen die vinden dat een burnout gewoon depressie + eventueel andere wel erkende stoornis is. Voornamelijk omdat de symptomen nogal overlappen.
Nou ben ik gezegend met zowel meerdere depressies en 2 burnouts te hebben mogen genieten in mijn leven en ik kan je vertellen dat ze ondanks al hun overlappende symptomen 2 heel verschillende dingen zijn.Tsjaquote:Burn-out is included in the 11th Revision of the International Classification of Diseases (ICD-11) as an occupational phenomenon. It is not classified as a medical condition.![]()
Die zijn ook wel redelijk overlappend. Sowieso zaak om goed op jezelf te letten!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei: je zit tegen een depressie aan
Er nog niet in, en woordje burn out niet gebruikt. Ik weet het niet meerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij bent zo scherp vandaag![]()
![]()
Ik wil dat ook allemaal nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat hier aan 2 verschillende antidepressiva tegelijkertijd, en een antipsychoticum om mijn hoofd te kalmeren.
Jezus, wat een donderstorm met talloze bliksemflitsen in een loop had ik toen in mijn brein zeg!
11 augustus weer afspraak met praktijkondersteuner ggdIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Heel veel mensen denken nog steeds dat een burnout niet bestaat en dat die mensen zich aanstellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Makkelijk voor iemand die het zelf niet kent, om zoiets te roepen hè.... manmanman.
Nou, ze hadden mijn bloeddruk mogen meten toentertijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja doe ik ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die zijn ook wel redelijk overlappend. Sowieso zaak om goed op jezelf te letten!arbo is ook wel.tof, die heeft in verslag gezegd dat werkgever geen contact met mij mag zoeken
"Probeer eerst maar een uurtje per dag minder te werken. En dan kijken we over 4 weken weer."
Oké dan.
Maar ik heb geen depressiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is geen officieel erkende diagnose. Dat wordt er mee bedoeld als ze zeggen dat het 'niet bestaat' en zo. Doet het lekker als kop boven een artikel altijd.
Nou ben ik gezegend met zowel meerdere depressies en 2 burnouts te hebben mogen genieten in mijn leven en ik kan je vertellen dat ze ondanks al hun overlappende symptomen 2 heel verschillende dingen zijn.
Leven is wel oké
Alleen als ik een dag sociaal doe moet ik twee dagen bijkomen
En als ik een instructie video moet kijken moet ik m 3x startenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij mij heeft de praktijkondersteuner echt enorm goed geholpen. Je moet er wel open voor staan wat diegene zegt. Bij mij kwam hij met de bekende weegschaal en batterij-plaatjes, daar heb ik toch wel veel aan gehadquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil dat ook allemaal niet
11 augustus weer afspraak met praktijkondersteuner ggdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
"Probeer eerst maar een uurtje per dag minder te werken. En dan kijken we over 4 weken weer."
Oké dan.
Winningquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja doe ik ookarbo is ook wel.tof, die heeft in verslag gezegd dat werkgever geen contact met mij mag zoeken
*Lust geen koffie*![]()
Nou ja, ze zullen het echt zo zien. Er is wetenschappelijk ook wel wat voor te zeggen als je puur naar symptomen kijkt. En psychische problemen laten zich moeilijk exact meten. Dus als je dan heel zuiver in de leer bent dan zeg je dat het 'wetenschappelijk niet bewezen is' en heb je daar technisch gezien nog best een punt mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Makkelijk voor iemand die het zelf niet kent, om zoiets te roepen hè.... manmanman.
Ik vind het nog heel.moeilijk om te pratenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bij mij heeft de praktijkondersteuner echt enorm goed geholpen. Je moet er wel open voor staan wat diegene zegt. Bij mij kwam hij met de bekende weegschaal en batterij-plaatjes, daar heb ik toch wel veel aan gehad
Ik ben al weer heel lang van de meds af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil dat ook allemaal niet
11 augustus weer afspraak met praktijkondersteuner ggd
Zelf stapsgewijs mee gestopt, de psych wilde er absoluut niet aan meewerken.
Het is steeds beter met mij gegaan in de loop der tijd, gelukkig.
Het leven blijft wel een flinke uitdaging, met veel gezeik, maar ik probeer meer naar het positieve dan nar het negatieve te kijken.
Lukt helaas niet altijd......![]()
![]()
Het zijn ook echt 2 verschillende dingen gewoonquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar ik heb geen depressie
Leven is wel oké
Alleen als ik een dag sociaal doe moet ik twee dagen bijkomen
En als ik een instructie video moet kijken moet ik m 3x starten
Ja vond ik ookquote:
Volgende afspraak wel.op kantoor bij de arbo.
De arbo arts klonk wel lekker. Dus nu hoop ik op een lekkere man![]()
Een beetje goede praktijkondersteuner laat je heel makkelijk praten, sowieso kan je volledig vrijuit los gaan bij diegenequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het nog heel.moeilijk om te pratenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat mij goed heeft geholpen is de diagnose ADD (met hyperactieve kenmerken), maar wat me nog veel meer heeft geholpen is de diagnose Asperger, ook al "bestond dat ineens niet meer".![]()
Het overgrote deel van de arbo artsen zijn uit de reet van satan gekropen en proberen hem te overtreffen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
De laatste die ik had was geloof ik net afgestudeerd en was nog niet zo afgestompt en corrupt geraakt als haar collega's.![]()
Maar toch sla je je door alle tegenslag heen, ik heb daar echt respect voor. De dingen die je de afgelopen tijd meegemaakt hebt en toch zo'n goede vader zijn.. daar doe ik mijn hoedje wel voor afquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben al weer heel lang van de meds af.
Zelf stapsgewijs mee gestopt, de psych wilde er absoluut niet aan meewerken.
Het is steeds beter met mij gegaan in de loop der tijd, gelukkig.
Het leven blijft wel een flinke uitdaging, met veel gezeik, maar ik probeer meer naar het positieve dan nar het negatieve te kijken.
Lukt helaas niet altijd......
Dat heeft mij ook wat jaartjes aan psychologen en begeleiders gekostquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het nog heel.moeilijk om te praten![]()
Nu krijg ik als ik weer eens ergens mijn verhaal moet doen (gemeente, UWV, nieuwe arts, nieuwe hulpverlener etc etc) complimenten dat ik alles zo uitgebreid en open vertel
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar toch sla je je door alle tegenslag heen, ik heb daar echt respect voor. De dingen die je de afgelopen tijd meegemaakt hebt en toch zo'n goede vader zijn.. daar doe ik mijn hoedje wel voor af![]()
Ik blijf er wel bij dat als ik morgen dood neerval dan zij het zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn ook echt 2 verschillende dingen gewoon
Maar dat is meer mijn persoonlijkheidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo, de assistentbedrijfsarts was een lekker dingquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
![]()
![]()
![]()
maar nu zitten we bij een nieuw arbo
Ik vind het maar lastig. Maar goed. Nog maar 1 afspraak gehad met po ggd. En 1 po arbo en de arbo arts zelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook wat jaartjes aan psychologen en begeleiders gekost![]()
Nu krijg ik als ik weer eens ergens mijn verhaal moet doen (gemeente, UWV, nieuwe arts, nieuwe hulpverlener etc etc) complimenten dat ik alles zo uitgebreid en open vertel
Hier man, je hebt dus géén Asperger en ook al geen burnout, want dat bestaat helemaal niet! Hoppa! 100% goedgekeurd deze man!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
Wat mij goed heeft geholpen is de diagnose ADD (met hyperactieve kenmerken), maar wat me nog veel meer heeft geholpen is de diagnose Asperger, ook al "bestond dat ineens niet meer"."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Thanks bro!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar toch sla je je door alle tegenslag heen, ik heb daar echt respect voor. De dingen die je de afgelopen tijd meegemaakt hebt en toch zo'n goede vader zijn.. daar doe ik mijn hoedje wel voor af
Over een week of 3 krijg ik weer een hele hoop gezeik voor m'n kiezen...![]()
![]()
Beter doe je dat nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik blijf er wel bij dat als ik morgen dood neerval dan zij het zo
Maar dat is meer mijn persoonlijkheidIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hebben we dezelfde?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo, de assistentbedrijfsarts was een lekker ding![]()
![]()
![]()
maar nu zitten we bij een nieuw arboIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier man, je hebt dus géén Asperger en ook al geen burnout, want dat bestaat helemaal niet! Hoppa! 100% goedgekeurd deze man!Lul!
![]()
![]()
Het is ook nog steeds niet mijn hobby en ik word er ook nog steeds gespannen van maar ik weet het wel over te brengen. In het begin moesten ze echt alles uit me trekken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het maar lastig. Maar goed. Nog maar 1 afspraak gehad met po ggd. En 1 po arbo en de arbo arts zelf"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Denk het niet, zit bij een lokale arbo, nu in Wateringenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als je wéér je verhaal moet doen, en, helemaal kut, dan ze daarna ook weer helemaal ongevraagd met adviezen en tips komen hoe je er volgens hun mee moet dealen.... NEE, heb ik geen behoefte meer aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook wat jaartjes aan psychologen en begeleiders gekost![]()
Nu krijg ik als ik weer eens ergens mijn verhaal moet doen (gemeente, UWV, nieuwe arts, nieuwe hulpverlener etc etc) complimenten dat ik alles zo uitgebreid en open vertelHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar dat is meer mijn persoonlijkheid
Dat heb ik ook
Ik weet niet wie een groter secreet was; mijn bedrijfsarts of mijn arbo arts.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet eentje lager dan de ander plaatsen wat dat betreft.![]()
En dan ook alle collega's die eventjes advies komen gevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je wéér je verhaal moet doen, en, helemaal kut, dan ze daarna ook weer helemaal ongevraagd met adviezen en tips komen hoe je er volgens hun mee moet dealen.... NEE, heb ik geen behoefte meer aan.
En 'oh ja, kan je dat nog even doen?'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op dit moment kan het mij ook eigenlijk allemaal niet meer boeien
I can't worry 'bout my problems, I can't take 'em when I'm gonequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alleen zou het klote zijn voor mijn dochter, dus ik moet het eigenlijk nog 3 jaar volhouden want dan gaat ze het huis uit![]()
![]()
Ja met de bedrijfsarts heb ik wel meer te maken gehad, veel meer afspraken mee gehad en heeft die mijn leven dus wel veel meer zuur gemaakt, maar die arbo arts is echt wel van het zelfde niveau.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Op dit moment kan het mij ook eigenlijk allemaal niet meer boeien
Flashbacks hier waar ik ff geen zin in heb.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dan ook alle collega's die eventjes advies komen geven
En 'oh ja, kan je dat nog even doen?'
Tijd om te bolken en kut te roepen!![]()
![]()
Lekker cliché, maar toch is het echt zo: na regen komt zonneschijnquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man spuwt waarheden alsof het niets isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Flashbacks hier waar ik ff geen zin in heb.
Tijd om te bolken en kut te roepen!
Ik kan het mijn vader niet aandoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
I can't worry 'bout my problems, I can't take 'em when I'm gone
Alleen zou het klote zijn voor mijn dochter, dus ik moet het eigenlijk nog 3 jaar volhouden want dan gaat ze het huis uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ohhhhh verschrikkelijk. "Je moet gewoon positief denken."quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dan ook alle collega's die eventjes advies komen geven
En 'oh ja, kan je dat nog even doen?'
Ik hoop het echt. Maar heb er een hard hoofd inquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker cliché, maar toch is het echt zo: na regen komt zonneschijn
Bolk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Flashbacks hier waar ik ff geen zin in heb.
Tijd om te bolken en kut te roepen!
Kutbolk
Bolkkut!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik betrap me er net zelf ook opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhhh verschrikkelijk. "Je moet gewoon positief denken."
"We hebben hier meteen een mooie baan voor u met véél klantcontact, u wordt het eerste aanspreekpunt voor alle problemen van onze klanten! Lekker onder de mensen! Hard werken! Voel je je vanzelf beter!quote:".
En zo niet dan kom je ons gewoon helemaal de moeder bolken alsof je er niet om geeftquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Maar heb er een hard hoofd in
Dat lucht altijd opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het helpt wel, als je alles maar over zeurt maak je het ergerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus onderscheid maken in dit is nou eenmaal zo een neutraal en oh dit is echt kut helpt mij welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En zo niet dan kom je ons gewoon helemaal de moeder bolken alsof je er niet om geeft
Dat lucht altijd op
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]Niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zeuren heb ik een grafhekel aan. Maar ik kan mijn prikkelgevoeligheid, mijn geheugenproblemen en concentratiestoornissen niet even lekker positief omdenken. Die zijn er gewoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het helpt wel, als je alles maar over zeurt maak je het erger
Dus onderscheid maken in dit is nou eenmaal zo een neutraal en oh dit is echt kut helpt mij wel"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou vooruit dan maarquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan toen ik lange tijd geen vriendin had en ik daar enorm down van was en dacht nooit een vriendin te krijgen.
"Hoezo? Je hebt toch 2 armen en 2 benen en geen rare verminkingen in je gezicht of zo?"
Tering, bedankt voor de oppepper zeg!![]()
Wat een lieve complimenten!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me ook denken aan toen ik lange tijd geen vriendin had en ik daar enorm down van was en dacht nooit een vriendin te krijgen.
"Hoezo? Je hebt toch 2 armen en 2 benen en geen rare verminkingen in je gezicht of zo?"
Tering, bedankt voor de oppepper zeg!![]()
Wat een lieve complimenten!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"We hebben hier meteen een mooie baan voor u met véél klantcontact, u wordt het eerste aanspreekpunt voor alle problemen van onze klanten! Lekker onder de mensen! Hard werken! Voel je je vanzelf beter!".
"Weet je wat jij moet doen? Mee op schoolreis gaan!"![]()
![]()
![]()
![]()
Nee samequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeuren heb ik een grafhekel aan. Maar ik kan mijn prikkelgevoeligheid, mijn geheugenproblemen en concentratiestoornissen niet even lekker positief omdenken. Die zijn er gewoon.
Vooral niet als ik een dag opeens terugval heb en niet eens kan herleiden waardoor
Maar ik had een maand geleden een woensdag waarop ik bekogeld ben met een IJsbal door tieners
En er een lek op mijn auto had gedrupt waardoor ik een half uur wax on wax off mocht doen en de hele inhoud van de garage kon verhuizen
Beide zijn kut
Maar die ene was meer wtf was deze en achteraf wel grappig en de andere is kut kutHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn moeder belt me nu dagelijks in mineurstemming met de vraag of ik al iets van Mini-ToT gehoord heb en of ik het allemaal wel trek enzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het helpt wel, als je alles maar over zeurt maak je het erger
Dus onderscheid maken in dit is nou eenmaal zo een neutraal en oh dit is echt kut helpt mij wel
Ik zeg dat ik probeer er niet te veel bij stil te staan en dat ik met allerlei leuke dingen bezig ben om mezelf positieve energie te geven, zoals die muurschilderingen enzo. Ik moet niet gaan zitten kniezen nu.
(Ze bedoelt het allemaal natuurlijk wel heel lief!)
![]()
wax on wax off is wel weer lekker therapeutischquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee same
Vooral niet als ik een dag opeens terugval heb en niet eens kan herleiden waardoor
Maar ik had een maand geleden een woensdag waarop ik bekogeld ben met een IJsbal door tieners
En er een lek op mijn auto had gedrupt waardoor ik een half uur wax on wax off mocht doen en de hele inhoud van de garage kon verhuizen
Beide zijn kut
Maar die ene was meer wtf was deze en achteraf wel grappig en de andere is kut kutIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey, herkenbare problemen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeuren heb ik een grafhekel aan. Maar ik kan mijn prikkelgevoeligheid, mijn geheugenproblemen en concentratiestoornissen niet even lekker positief omdenken. Die zijn er gewoon.![]()
![]()
En dat is het ook precies. Mensen bedoelen het echt wel heel goed hoor, maar ze hebben vaak niet helemaal door hoe zoiets keer op keer binnen komtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder belt me nu dagelijks in mineurstemming met de vraag of ik al iets van Mini-ToT gehoord heb en of ik het allemaal wel trek enzo.
Ik zeg dat ik probeer er niet te veel bij stil te staan en dat ik met allerlei leuke dingen bezig ben om mezelf positieve energie te geven, zoals die muurschilderingen enzo. Ik moet niet gaan zitten kniezen nu.
Ook zoiets, toen ik in een diepe depressie zat, een begeleidster die me nauwelijks kende: "Misschien hoort dit gewoon bij jou, dit depressieve gevoel. Dat moet je dan niet willen te proberen te verbeteren; dat moet je omarmen anders word je alleen maar nog depressiever."quote:
- "Bedankt, haal je ook gelijk even een keukenmes voor me op zodat ik mijn strot kan doorsnijden?"
Kutwijf zei ook dat als iedereen me als een nerd behandelde, dat ik dan waarschijnlijk ook gewoon een nerd was en dat ik dat ook maar moest accepteren.![]()
Ze toonde in ieder geval wel oprechte medeleven!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dat is het ook precies. Mensen bedoelen het echt wel heel goed hoor, maar ze hebben vaak niet helemaal door hoe zoiets keer op keer binnen komt![]()
![]()
Echt serieus: watquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook zoiets, toen ik in een diepe depressie zat, een begeleidster die me nauwelijks kende: "Misschien hoort dit gewoon bij jou, dit depressieve gevoel. Dat moet je dan niet willen te proberen te verbeteren; dat moet je omarmen anders word je alleen maar nog depressiever."
- "Bedankt, haal je ook gelijk even een keukenmes voor me op zodat ik mijn strot kan doorsnijden?"
Kutwijf zei ook dat als iedereen me als een nerd behandelde, dat ik dan waarschijnlijk ook gewoon een nerd was en dat ik dat ook maar moest accepteren.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe kunnen zulke mensen zulke banen hebben![]()
![]()
Echt he!quote:
Dus als je door velen gepest en uitgescholden wordt, hebben ze gewoon gelijk met die scheldwoorden die ze naar je hoofd slingeren!
Zij vond dus dat ik de meningen van anderen volledig moest accepteren en mijzelf dus ook zo moest zien.![]()
Zo, en nu ga ik dus 'naar mijn lichaam luisteren' en m'n bed opzoeken ipv er nog 5 open te trekken en om 3 uur hier nog ladderzat youtubes te zitten posten.![]()
Braaf bolken allen!![]()
![]()
Waar is mini dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder belt me nu dagelijks in mineurstemming met de vraag of ik al iets van Mini-ToT gehoord heb en of ik het allemaal wel trek enzo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kennelijk is even dood vallen toch niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan het mijn vader niet aandoenEr is altijd wel iemand die we het niet aan willen doen.
Zelf zou ik er geen moeite mee hebben, want ik ben er dan toch niet meer![]()
![]()
Ik krijg basisschoolflashbacksquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Dus als je door velen gepest en uitgescholden wordt, hebben ze gewoon gelijk met die scheldwoorden die ze naar je hoofd slingeren!
Zij vond dus dat ik de meningen van anderen volledig moest accepteren en mijzelf dus ook zo moest zien.
'oh je zal wel iets gedaan worden waardoor je door de halve klas gepest wordt, hier, heb je wat strafwerk'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trusten maat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, en nu ga ik dus 'naar mijn lichaam luisteren' en m'n bed opzoeken ipv er nog 5 open te trekken en om 3 uur hier nog ladderzat youtubes te zitten posten.![]()
Braaf bolken allen!![]()
Wie moet dan de visboer op de bbq gooien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk is even dood vallen toch niet zo makkelijkEr is altijd wel iemand die we het niet aan willen doen.
Zelf zou ik er geen moeite mee hebben, want ik ben er dan toch niet meerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja geforceerd proberen gelukkig te worden kan averechts werken voor mensen bij wie de boel in de bovenkamer ge-hardwired is in depressieve staat, maar deze tuthola met.....tijdschriftpsychologische kennis dacht dus wel even precies te weten hoe ik zou moeten denken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Hoe kunnen zulke mensen zulke banen hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Verstandig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Braaf bolken allen!![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Braaf bolken allen!![]()
![]()
Hee maf ze!
Ben zelf nog lang niet moe. Zat een half uurtje geleden er nog aan te denken met die muurschilderingen verder te gaan!![]()
![]()
Ik heb een nieuwe laptop gekregen voor werk en nu moet ik "toestemming" vragen om dingen te installeren![]()
Eerst maar een charme offensief beginnen bij de director voor desktop/laptop support en als dat niet werkt, zelf maar een OS installeren. Dat hele windows 11 lijkt me helemaal niets![]()
![]()
Je mag gelukkig wel op fokquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop gekregen voor werk en nu moet ik "toestemming" vragen om dingen te installeren![]()
Eerst maar een charme offensief beginnen bij de director voor desktop/laptop support en als dat niet werkt, zelf maar een OS installeren. Dat hele windows 11 lijkt me helemaal niets
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn ouders waren voor mij idd ook de reden om door te blijven gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan het mijn vader niet aandoen
Nu uiteraard Mini, maar ik heb geen zin meer om om te kiepen. Ik wil ouder worden dan het universum!![]()
![]()
Mevrouw vis natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wie moet dan de visboer op de bbq gooien?![]()
![]()
Dat strafwerk heb ik niet gehad, maar ik ben wel enorm in de problemen gekomen toen ik een keer terugmepte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik krijg basisschoolflashbacks
'oh je zal wel iets gedaan worden waardoor je door de halve klas gepest wordt, hier, heb je wat strafwerk'![]()
Dit is nog met mijn oude laptopquote:Als ik straks niet meer online kom, dan weten jullie waar het aan ligt
![]()
Wat word ik MOE van een maat van mij![]()
ALLES is voor hem een soort krachtmeting geworden/wedstrijdje ver pissen.
Vanavond ging 't over vrouwen. Begon 'ie "Ja, jij hebt misschien wel meer vrouwen gehad maar moet je ook kijken wat voor vrouwen, dan heb ik meer respect voor iemand zoals *insert naam van vriend die er ook bij was* die nog maagd is al dan niet bewust" dus ik keek 'm aan en rolde met m'n ogen en toen was het "Doe maar zo, je weet dat ik gelijk heb...."
Echt waar haal je het vandaan om zo te praten over een maat van je in het bij zijn van hem terwijl je weet dat 't iets is wat 'm onzeker maakt?! En hoe haal je het in je bezopen kop om zo te praten over de vrouwen waar ik mee date/het bed mee deel, terwijl je zelf vol trots vertelt dat je naar de hoeren gaat!?!
Dan denk ik echt, snap dat je geen filter hebt vanwege de drank die er in zit. Maar je kan ook een beetje proberen jezelf in te houden![]()
Werd echt woest.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik heb Windows 11. Is zoals altijd wel wennen, maar verder vrij weinig mis mee, behalve hoe Office werkt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
Eerst maar een charme offensief beginnen bij de director voor desktop/laptop support en als dat niet werkt, zelf maar een OS installeren. Dat hele windows 11 lijkt me helemaal niets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is nog met mijn oude laptopAls ik straks niet meer online kom, dan weten jullie waar het aan ligt
Ik ook. Ik sloeg een keer op 4 december de main-pester een tand uit zijn bek doordat ik toevallig zo'n harde melkbeker in mijn handen had. Hij deed natuurlijk dikke boehoe, en ik werd voor de klas gehaald 'Zo, jij bent de reden dat we nu geen sinterklaasfeest meer gaan vieren'quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat strafwerk heb ik niet gehad, maar ik ben wel enorm in de problemen gekomen toen ik een keer terugmepte.
Daarom gebruik ik ook libreoffice op mijn huidige laptopquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Windows 11. Is zoals altijd wel wennen, maar verder vrij weinig mis mee, behalve hoe Office werkt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leer de zaal te lezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:25 schreef Grotetijd het volgende:
Vanavond ging 't over vrouwen. Begon 'ie "Ja, jij hebt misschien wel meer vrouwen gehad maar moet je ook kijken wat voor vrouwen, dan heb ik meer respect voor iemand zoals *insert naam van vriend die er ook bij was* die nog maagd is al dan niet bewust" dus ik keek 'm aan en rolde met m'n ogen en toen was het "Doe maar zo, je weet dat ik gelijk heb...."
Echt waar haal je het vandaan om zo te praten over een maat van je in het bij zijn van hem terwijl je weet dat 't iets is wat 'm onzeker maakt?! En hoe haal je het in je bezopen kop om zo te praten over de vrouwen waar ik mee date/het bed mee deel, terwijl je zelf vol trots vertelt dat je naar de hoeren gaat!?!
Dan denk ik echt, snap dat je geen filter hebt vanwege de drank die er in zit. Maar je kan ook een beetje proberen jezelf in te houden![]()
Werd echt woest.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
[leggrapjeuit]Sorry ik kijk teveel the office. Maar dit is iig de it guy die allemaal sites blokkeert[/leggrapjeuit]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:25 schreef Grotetijd het volgende:
Werd echt woest.![]()
![]()
O, hoelang nog?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Met zijn moeder op vakantie naar het geboorteland van mams.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Have you tried turning it off and on again?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
[leggrapjeuit]Sorry ik kijk teveel the office. Maar dit is iig de it guy die allemaal sites blokkeert[/leggrapjeuit]
Of is dat een ander?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
The actual FUCK?!?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik sloeg een keer op 4 december de main-pester een tand uit zijn bek doordat ik toevallig zo'n harde melkbeker in mijn handen had. Hij deed natuurlijk dikke boehoe, en ik werd voor de klas gehaald 'Zo, jij bent de reden dat we nu geen sinterklaasfeest meer gaan vieren'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's bij ons ook zo, dat ding krijg je helemaal voorgeïnstalleerd en je kunt er niets zelf op installeren. Niet eens een tooltje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
Eerst maar een charme offensief beginnen bij de director voor desktop/laptop support en als dat niet werkt, zelf maar een OS installeren. Dat hele windows 11 lijkt me helemaal niets
Maar goed, een werklaptop is ook voor werk en ik doe er toch niets privé op.How can I make this topic about me?![]()
Sorry ik kom net binnenquote:En moest venten
Well, life can be a riot
Haha nee dat is van een andere serie. Snap de scene dat je bedoeld maar ken die serie nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Of is dat een ander?
En nu komt die main-pester af en toe klusjes doen bij ons op de zaak... en nu doet ie gewoon helemaal normaal, alsof er niets aan de hand geweest isquote:
Voorbeeld. Wij zijn een linux shop en als ik op mijn cluster wil inloggen, dan heb ik een fatsoenlijke ssh client nodig. Dus geen rare windows shell met een ssh commando, maar mobaxterm of putty.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's bij ons ook zo, dat ding krijg je helemaal voorgeïnstalleerd en je kunt er niets zelf op installeren. Niet eens een tooltje.
Maar goed, een werklaptop is ook voor werk en ik doe er toch niets privé op.
Misschien moet ik thuis maar gewoon een linux distro erop gooien, geen idee wat tegenwoordig de latest&greatest is.![]()
Toen ik in de ICT was, was ik altijd de man die onverwachts dingen voor je regelde, en je vervolgens ook nog eens vroeg of er andere dingen waren waar je tegenaan liep.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's bij ons ook zo, dat ding krijg je helemaal voorgeïnstalleerd en je kunt er niets zelf op installeren. Niet eens een tooltje.
Maar goed, een werklaptop is ook voor werk en ik doe er toch niets privé op.
Mijn collega's en leidinggevenden konden zo stug zijn met het toestaan van het gebruiken van allerlei programma's. Of je het nou serieus nodig had voor je werk of niet, het antwoord was 9 van de 10 keer "Nee", want zij dachten wel te weten wat jij voor je werk nodig had.
"Al die anderen gebruiken alleen deze programma's, waarom zou dat mens als enige ook nog een ander programma nodig hebben?"
Omdat die andere taken heeft dan de rest!!!![]()
Ahwquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
@:mizzezamy uiteraard. Geen idee of zo ook op #1 eindigt deze maand, maar dat is eigenlijk niet belangrijk
Ik ga mijn winnaarsmentaliteit maar nog wat verder ontwikkelen dan
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
PuTTY hoef je, net als MobaXterm, niet te installeren, da's gewoon de .exe starten. Maar zelfs dat lukt niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Voorbeeld. Wij zijn een linux shop en als ik op mijn cluster wil inloggen, dan heb ik een fatsoenlijke ssh client nodig. Dus geen rare windows shell met een ssh commando, maar mobaxterm of putty.
Misschien moet ik thuis maar gewoon een linux distro erop gooien, geen idee wat tegenwoordig de latest&greatest is.How can I make this topic about me?![]()
Ga in het vervolg dan wijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sorry ik kom net binnenEn moest venten
![]()
Werkt prima dat Linux en 'Putty'. Mijn 3D-printers lopen daar opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Voorbeeld. Wij zijn een linux shop en als ik op mijn cluster wil inloggen, dan heb ik een fatsoenlijke ssh client nodig. Dus geen rare windows shell met een ssh commando, maar mobaxterm of putty.
Misschien moet ik thuis maar gewoon een linux distro erop gooien, geen idee wat tegenwoordig de latest&greatest is.D-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Meer wijn
I'm surrounded by morons!
quote:
Well, life can be a riot
Mijn 2 grootste pestkoppen zijn eigenaar van een restaurant en eigenaar van een metaalfabriek geworden, en de schooldirecteur die hen faciliteerde ligt sinds een paar jaar onder de zoden.......nadat hij 1 jaar voor zijn pensioen oneervol ontslagen is en het hele dorp hem uitgekotst heeft!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En nu komt die main-pester af en toe klusjes doen bij ons op de zaak... en nu doet ie gewoon helemaal normaal, alsof er niets aan de hand geweest is![]()
1 out of 3 ain't bad, ook al had hij natuurlijk niet dood gehoeven.![]()
![]()
Ok, verkeerde voorbeeld. Klopt, Mobaxterm kun je gewoon de binary downloaden. Maar er zijn meer programma's die niet erg standaard zijn maar ik wel nodig heb voor werk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
PuTTY hoef je, net als MobaXterm, niet te installeren, da's gewoon de .exe starten. Maar zelfs dat lukt niet?
Vroeger was het altijd van "jullie doen zulk raar werk, hier is een kale laptop, jullie weten wel hoe je een OS moeten installeren en configureren"![]()
Dat we tegenwoordig dingen als crowstrike moeten gebruiken, prima. Maar om nou voor alles met "just in time" (niet justink) vind ik wat overdreven
Nou ben ik bevriend met de persoon die de laptop support groep managed, dus ik probeer los te weken dat ik weer admin rechten krijg![]()
![]()
Oeps. De wordt je tijd vullen met dingen waar je normaal niet aan toekomt en uitkijken naar de dag dat hij weer terug komtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Deze man he
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
PuTTY hoef je, net als MobaXterm, niet te installeren, da's gewoon de .exe starten. Maar zelfs dat lukt niet?![]()
quote:
Heb een klein blikje cola gepakt want het is vrijdagavond. party hardyyyBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Met jou kan ik pratenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. De wordt je tijd vullen met dingen waar je normaal niet aan toekomt en uitkijken naar de dag dat hij weer terug komt
De komende dagen de badkamer slopen en volledig renoveren, en daarna weer verder met de muurschilderingen.
Ben ook al druk bezig geweest met opruimen en schoonmaken.![]()
I'm not as think as you drunk I am!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn uitspraak is wel very drunk![]()
Deze man leeft het goede leven hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
Heb een klein blikje cola gepakt want het is vrijdagavond. party hardyyy
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ooit een keer meegemaakt dat een kind van 6 (ik was zelf ook zo rond die leeftijd) dacht een glas cassis te zien en ze sloeg hem gelijk achterover.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik werd uitgelachen, omdat ik het niet door had
Was bessenlikeur.![]()
Ben je al met de honingrum begonnen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat ik wijn had.
Het bleek een likeurI'm surrounded by morons!
Oew klinkt interessant!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je al met de honingrum begonnen?![]()
![]()
Je was me voorquote:I'm surrounded by morons!
Is lekkerquote:I'm surrounded by morons!
Wat had jequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat ik wijn had.
Het bleek een likeur
Ron mielquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je al met de honingrum begonnen?
Nee geen rum, begonnen met de bananenlikeur. Maar die was 30%, dus de likeur erna van 14% is dan ook gewoon een soort wijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je al met de honingrum begonnen?
Welcome to the nightmare in my head 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: