SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MooieTop6 op 01-08-2025 19:03:15 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Idd. Ondertussen bijna 11 jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb je toch maar even gedaan en een mooie dag gehad.Werewolf![]()
Nou het is tussen vrijdagmiddag 17u en maandagochtend 9u dus goed!quote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ChatGPT is aan het ronkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou het is tussen vrijdagmiddag 17u en maandagochtend 9u dus goed!ik herken het
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dichterbij de vrijdag dan bij de maandagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou het is tussen vrijdagmiddag 17u en maandagochtend 9u dus goed!![]()
![]()
![]()
GORK is wel wakker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dichterbij vakantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
En dichterbij de vrijdag dan bij de maandag![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo de kleine naar bed en weekend inluiden met serie en een wijntje, geurtje erbij.. komt helemaal goedquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Binnenkort is het weer maandagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
En dichterbij de vrijdag dan bij de maandag![]()
Ook heel belangrijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
En dichterbij de vrijdag dan bij de maandag
Lekker hoor, wat is je favo wijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo de kleine naar bed en weekend inluiden met serie en een wijntje, geurtje erbij.. komt helemaal goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die ja.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De week zou iets meer vrijdag en iets minder maandag moeten hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Altijd vrijdag gaat ook vervelen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dan beter altijd zaterdagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Altijd vrijdag gaat ook vervelen.
Lekker hoor. Wat is je favo geurtje?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo de kleine naar bed en weekend inluiden met serie en een wijntje, geurtje erbij.. komt helemaal goed![]()
Nog beter, immer zonnige zondag waarop Ferrari wint. Dan is iedereen altijd blijquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
de dag die nooit zal komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog beter, immer zonnige zondag waarop Ferrari wint. Dan is iedereen altijd blij
Zie OP @Vino_TintoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb hier Lavendel die best sterk is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
had quichequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk.dat er zo nog een pizza besteld wordt.
Of spareribs @:_UserName_
bij mijn mamsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu heb ik hongerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb net pizza op. Mijn dochter had t speciaal voor mij belegd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Nu even gamen en straks samen tv kijken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had schnitzel met friet
En daarna hemelse modder
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
met ananas?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb net pizza op. Mijn dochter had t speciaal voor mij belegd.
Nu even gamen en straks samen tv kijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ohquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
En daarna hemelse modder![]()
![]()
![]()
![]()
Heb de tokkiewijn tonino altijd, een flesje, 3glazen is zatquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker hoor, wat is je favo wijn?
Zometeen zalm bakkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
En daarna hemelse modder![]()
Met gewoon aardbeienyoghurt als toetje
Hoe gaat het onze allerheilige Newey, Verstappen en Horner tegenwoordigquote:
mijn schoonmoeder heeft altijd dikkestieve koekjes bij de koffiequote:
Lekker beetje sparkles, niks mis meequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de tokkiewijn tonino altijd, een flesje, 3glazen is zat
ChatGPT heeft zijn taak volbrachtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Blijft leuk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
newey verdiend bakken met geld door in een groen pakje rond te lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het onze allerheilige Newey, Verstappen en Horner tegenwoordig
verstappen verdient bakken met geld door in een knaken bak rond te rijden
en Horner rijdt op een paard
Inclusief spelfout
Nee net patat/friet op met broodje kaassoufle, 3 bitterballen, 3 bamihapjes, 2 frikadellen speciaal en nog 2 mini kaassoufle's. Straks toetje naar binnen werken en dan is het wel genoeg denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Of spareribs @:_UserName_Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
en een dikkepeerzaag?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder heeft altijd dikkestieve koekjes bij de koffieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je dat alleen op, of met zijn allen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee net patat/friet op met broodje kaassoufle, 3 bitterballen, 3 bamihapjes, 2 frikadellen speciaal en nog 2 mini kaassoufle's. Straks toetje naar binnen werken en dan is het wel genoeg denk ik
ik moest veel te hard om lachen toen ik het zagquote:Uw ADH vitamine Worst
Precies, en gekoeld uit de winkel dus hoeft niet eerst goed koud te wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker beetje sparkles, niks mis meeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je denkt toch niet dat ik ga delenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je dat alleen op, of met zijn allen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ga delen
Er waren ook aardbeienquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zometeen zalm bakken![]()
Met gewoon aardbeienyoghurt als toetje
En slagroom
Goede slagroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
eh neequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:09 schreef maily het volgende:
Benieuwd of @:kree al zijn mentions nog terugleest.
En hoe het met zijn paiq-vriendinnetje gaat
en nee
afgevinkt
Ik las pay vriendinnetjequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:09 schreef maily het volgende:
quote:lekker crunchy
Goeiendag zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee net patat/friet op met broodje kaassoufle, 3 bitterballen, 3 bamihapjes, 2 frikadellen speciaal en nog 2 mini kaassoufle's. Straks toetje naar binnen werken en dan is het wel genoeg denk ik![]()
En wat at mevrouw _UserName_ ?![]()
water en broodquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Goeiendag zeg![]()
En wat at mevrouw _UserName_ ?
Die staat per ongeluk voor je raam?quote:
En bastogne units. Topvrouwquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder heeft altijd dikkestieve koekjes bij de koffieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
* DerRabbit brabbelt iets over 20 jaar wachten op de schumi/ferrari jaren en dat dat nu 20 jaar geleden is en iets vasseur/leclerc murmulmurmulquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
newey verdiend bakken met geld door in een groen pakje rond te lopen
verstappen verdient bakken met geld door in een knaken bak rond te rijden
en Horner rijdt op een paard![]()
Die had 2 kipnuggets, 3 uiringen en 3 chili kaas dingetjes erbij maar kreeg ze niet opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Goeiendag zeg![]()
En wat at mevrouw _UserName_ ?
Sowquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Correctie: dat is je eigen moeder volgens mijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ferrari heeft nu een mindere 2e rijder dan toenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit brabbelt iets over 20 jaar wachten op de schumi/ferrari jaren en dat dat nu 20 jaar geleden is en iets vasseur/leclerc murmulmurmul![]()
ik heb een speculoos roomkaastaart gemaaktquote:
@kree en lezen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:09 schreef maily het volgende:
Ben je nieuw met het concept kree of heb je effe snelcursus nodig?
Kussendvogeltje wil vast een stukje proevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een speculoos roomkaastaart gemaakt
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
aint gonna happenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit brabbelt iets over 20 jaar wachten op de schumi/ferrari jaren en dat dat nu 20 jaar geleden is en iets vasseur/leclerc murmulmurmul
correctquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Correctie: dat is je eigen moeder volgens mij
Het 'concept kree'quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:kree en lezen?
Ben je nieuw met het concept kree of heb je effe snelcursus nodig?![]()
"Bent u bekend met ons concept of is dit de eerste keer?""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:kree en lezen?
Ben je nieuw met het concept kree of heb je effe snelcursus nodig?we zullen het wel horen de komende dagen
Allemaal marketing en sponsoren en geld en mindere plaats in kampioenschap en meer windtunnel tijd en zo. Allemaal strategisch enzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ferrari heeft nu een mindere 2e rijder dan toenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo, en nu ga ik mich unne kouwe vatten!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee net patat/friet op met broodje kaassoufle, 3 bitterballen, 3 bamihapjes, 2 frikadellen speciaal en nog 2 mini kaassoufle's. Straks toetje naar binnen werken en dan is het wel genoeg denk ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
'There is always next season'quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal marketing en sponsoren en geld en mindere plaats in kampioenschap en meer windtunnel tijd en zo. Allemaal strategisch enzo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jullie bakken het eten en ik eet het opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het 'concept kree'![]()
"Bent u bekend met ons concept of is dit de eerste keer?"
Ik ben wel bekend met het concept van dichtende huispanterquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het 'concept kree'![]()
"Bent u bekend met ons concept of is dit de eerste keer?"![]()
Waarom las ik nattekatquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit brabbelt iets over 20 jaar wachten op de schumi/ferrari jaren en dat dat nu 20 jaar geleden is en iets vasseur/leclerc murmulmurmul
*Lust geen koffie*![]()
Next year will be the ferrari yearquote:
Godver, verkeerde kouwe gepakt.
Nou ja, snel opdrinken dan maar."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Neem jij het bolken even over?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Diepe verlangens?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godver, verkeerde kouwe gepakt.
Nou ja, snel opdrinken dan maar.
Tijd om den dame flesje te geven en naar bed te brengen en dan geniet0n!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:17 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd om den dame flesje te geven en naar bed te brengen en dan geniet0n!relaxse!
Je hebt het hopelijk over je dochterquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:17 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd om den dame flesje te geven en naar bed te brengen en dan geniet0n!
Enjoy!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je vrouw een fles sterke drank voeren en dan ladderzat op bed leggen zodat je de avond voor je alleen hebt, dan bent je echt een hele grote hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:17 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd om den dame flesje te geven en naar bed te brengen en dan geniet0n!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb de Ferrari bubbels al klaar liggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Next year will be the ferrari year
*Lust geen koffie*![]()
Hadden we die niet gisteren opgedronken of waren dat andere bubbels?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb de Ferrari bubbels al klaar liggen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ff koken dan maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
uhuquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Next year will be the ferrari yearThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De Ferrari bubbels liggen met bijpassende glazen in de opslag dus die waren het nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hadden we die niet gisteren opgedronken of waren dat andere bubbels?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zalm nog half bevroren
En daar blijven ze liggen totdat een archeoloog uit het jaar 10233 ze vindt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De Ferrari bubbels liggen met bijpassende glazen in de opslag dus die waren het niet"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Welk team bestaat ook alweer het langst in F1, heeft de meeste rijders en constructeur titels, meeste overwinningen, meest legendarische naam?quote:
Red Bul.... ow nee wacht....
Merce,,,, nee ook niet.
Porsch..... niet dat was LeMans...
Ik kom er even niet zo snel op de naam........![]()
aah dat team dat ook volgend jaar geen kampioen gaat wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welk team bestaat ook alweer het langst in F1, heeft de meeste rijders en constructeur titels, meeste overwinningen, meest legendarische naam?
Merce,,,, nee ook niet.
Ik kom er even niet zo snel op de naam........![]()
Sparta is ook eens landskampioen geweestquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welk team bestaat ook alweer het langst in F1, heeft de meeste rijders en constructeur titels, meeste overwinningen, meest legendarische naam?
Merce,,,, nee ook niet.
Ik kom er even niet zo snel op de naam........
Nee, jij denkt nog steeds aan Mercedes, RBR, Sauber en zulks.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dat team dat ook volgend jaar geen kampioen gaat worden
Nee het waren die rooie wagens.......
Hoe heten die nu ook alweer
Mooi was dat..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sparta is ook eens landskampioen geweest![]()
@DerRabbit
met het nieuwe reglement om de hoek
kan McLaren de voordelen die ze dit jaar hebben
meenemen naar volgend jaar?
(zoals het niet oververhitten van de banden?)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vitesse gaat het iig niet meer wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sparta is ook eens landskampioen geweest
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Matra is ook ooit F1 kampioen geweestquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sparta is ook eens landskampioen geweest
Gevalletje eigen schuldquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vitesse gaat het iig niet meer wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kijk, nu komt er verstandige taal uit.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan had je het sowieso al niet goedquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lastig, lastig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
@:Derrabbit
met het nieuwe reglement om de hoek
kan McLaren de voordelen die ze dit jaar hebben
meenemen naar volgend jaar?
(zoals het niet oververhitten van de banden?)
Ligt denk ik 60 tot 65% aan de motor icm het hybride systeem werken van de leverancier.
Qua Aero denk ik wel dat redelijk mee vooraan zullen zitten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn papa had een 911quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, nu komt er verstandige taal uit.
Lekker sleutelen
Was volgens hem een familie auto
Lekker met z'n 3en op de achterbankHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn papa had een 911
Lekker sleutelen
Was volgens hem een familie auto
Lekker met z'n 3en op de achterbank![]()
men denkt dat Merc het het beste voor elkaar heeft(en dat McLaren daardoor het nog grotere voordeel heeft)quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lastig, lastig.
Ligt denk ik 60 tot 65% aab gie de motor icm het hybride systeem werken van de leverancier.
Qua Aero denk ik wel dat redelijk mee vooraan zullen zitten.
maar vind dat vooral natte vinger werkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zalm ontdooit
Heb laatst nog een keer die achterbanken geďnspecteerdquote:
Geen idee hoe dat pasteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
911 is toch ook wel de mooiste Porsche ever.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoiets blijft altijd koffiedik kijken tot de eerste race van de nieuwe regelementen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
men denkt dat Merc het het beste voor elkaar heeft(en dat McLaren daardoor het nog grotere voordeel heeft)
maar vind dat vooral natte vinger werk
Iedereen schreeuwt hoog van de daken en niemand ziet daadwerkelijke on track data van de andere of geeft die vrij waaraan een objectieve conclusie aan worden verbonden.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vind die politie cabrio's ook nog steeds baasquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
911 is toch ook wel de mooiste Porsche ever.
Kwam ook een keer in QI langs
Moest zo lachenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets blijft altijd koffiedik kijken tot de eerste race van de nieuwe regelementen.
Iedereen schreeuwt hoog van de daken en niemand ziet daadwerkelijke on track data van de andere of geeft die vrij waaraan een objectieve conclusie aan worden verbonden.
Vooral proppen. En geen achterdeuren, dus je moest je al dubbelvouwen om achterin te komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb laatst nog een keer die achterbanken geďnspecteerd
Geen idee hoe dat pasteHow can I make this topic about me?![]()
Aan de politieporches heb ik mijn liefde voor de 911 overgehouden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vind die politie cabrio's ook nog steeds baas
Kwam ook een keer in QI langs
Moest zo lachen
Het kan nog he, ze gaan nu voor de burgerrechter hun gelijk halenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vitesse gaat het iig niet meer wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werd je meegenomen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de politieporches heb ik mijn liefde voor de 911 overgehouden.Uw ADH vitamine Worst
voor de zoveelste keerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan nog he, ze gaan nu voor de burgerrechter hun gelijk halen
ze kunnen het geld beter ergens anders in stekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je weet nooit hoe een Bolke (quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan nog he, ze gaan nu voor de burgerrechter hun gelijk halen) een haas vangt maar de kans dat ze dat winnen is klein.
Hij reed de popo naar de bijlmer bajes voor het criminele feit dat ze onze huispanter durfde staande te houdenquote:
Was het maar waarquote:
Hier nu avondzon."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb een keer in een Porsche meegereden. Een Porsche 964 oid. Het was een aparte ervaring. Vooral dat het ding slecht startte, en de vering is nogal direct.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de politieporches heb ik mijn liefde voor de 911 overgehouden.
How can I make this topic about me?![]()
Je moet de weg kunnen voelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een Porsche meegereden. Een Porsche 964 oid. Het was een aparte ervaring. Vooral dat het ding slecht startte, en de vering is nogal direct.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou, dat deed je inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je moet de weg kunnen voelen
Net als met sex“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een Porsche meegereden. Een Porsche 964 oid. Het was een aparte ervaring. Vooral dat het ding slecht startte, en de vering is nogal direct.
Hier word je toch wild van?
Liever in groenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch wild van?
Of "Ruby Red"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja hij wil wel van z'n plekquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch wild van?.
Bij het stoplicht is dat toch wel gaafWel kinderachtig om vlot weg te trekken, want een Peugeotje is natuurlijk helemaal geen partij voor zo'n monster.....
Ik ben altijd blij als ik vooraan sta bij het stoplicht met mijn Mazda
*Lust geen koffie*![]()
En dan wil je sportief wegtrekken en oeps.... slaat 'ie af.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben altijd blij als ik vooraan sta bij het stoplicht met mijn Mazda
Ik niet want dan heb ik net niet genoeg gas geven om door oranje te kunnen gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben altijd blij als ik vooraan sta bij het stoplicht met mijn Mazda![]()
![]()
Nee johquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan wil je sportief wegtrekken en oeps.... slaat 'ie af.....
Hij vindt achteruit een beetje minder maar dat is echt het enige waar iets op aan te merken is bij die autoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wegpiraatquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik niet want dan heb ik net niet genoeg gas geven om door oranje te kunnen gaan
Ja mijn idee. Mijn buuf is groot fan en rijdt ook als vrijwilligster jonge voetballertjes van school naar papendal en dan van papendal terug naar huis. Die baalt als een stekkertquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer
ze kunnen het geld beter ergens anders in stekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb mijn voetbaldroom laten varen en was er laatst van overtuigd dat ik zelfs niet meer het niveau van Vites aan kan tikken. Dus voor mij persoonlijk is het ok zo.
Voor veel fans en wat vrienden die fanatiek supporter zijn vind ik het erg sneu.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voetballer kan iedereen worden. Beetje achter een bal aan rennen en bij de lichtste aanraking doen alsof je stervende bent
Wie gaat er WINNEN deze maand jongens?
Wat zou @kree hier van vinden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
Voetballer kan iedereen worden. Beetje achter een bal aan rennen en bij de lichtste aanraking doen alsof je stervende bent![]()
Dat sobersoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
Geen idee
Gewoon iedereen de moeder bolken![]()
Die ligt met ranja al omquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vrouw een fles sterke drank voeren en dan ladderzat op bed leggen zodat je de avond voor je alleen hebt, dan bent je echt een hele grote hoor!
@MizzezAmy uiteraard. Geen idee of zo ook op #1 eindigt deze maand, maar dat is eigenlijk niet belangrijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie gaat er WINNEN deze maand jongens?![]()
![]()
Vergeet de vader, de dochter, de zoon, de hont en de kad niet hequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
Geen idee
Gewoon iedereen de moeder bolken
De bolk kent geen discriminatie en racisme.
Hier bolken we alles en iederen snoei en snoei hard met alle liefde![]()
Wie?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik denk dat ik dit weekend eens lekker de kluizenaar uit ga hangen. Effe zo min mogelijk mensen om me heen.
DatI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
In alle rust en stilte bolken....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend eens lekker de kluizenaar uit ga hangen. Effe zo min mogelijk mensen om me heen.How can I make this topic about me?![]()
Rustig wat bolken, biertje erbij, serietje kijken, gat in de dag slapen, nul verplichtingen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In alle rust en stilte bolken....
Heerlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rustig wat bolken, biertje erbij, serietje kijken, gat in de dag slapen, nul verplichtingen.
Lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rustig wat bolken, biertje erbij, serietje kijken, gat in de dag slapen, nul verplichtingen.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee, maar @kree is wel een fan van Dirkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:05 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop niet dat kree fan is van dirk kuijt
Bekijk deze YouTube-video![]()
Is dat ook ten westen van Rotterdam?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gereageerd op een huisje
Wel in fucking Hellevoetsluis
@:DeZwabberHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik woon ook ten westen van Rotterdam. Ik kom wel erg dichtbij @Vino_Tintoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is dat ook ten westen van Rotterdam?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is dat ook ten westen van Rotterdam?
Ik verwacht wel een uitnodiging voor de housewarmingquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gereageerd op een huisje
Wel in fucking Hellevoetsluis
@:DeZwabber![]()
Zie nou wel!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon ook ten westen van Rotterdam. Ik kom wel erg dichtbij @:vino_tinto![]()
Tuurlijk gelijk een leuke meetquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een uitnodiging voor de housewarming
Wanneer is de meet?quote:I'm surrounded by morons!
Als je maar lang genoeg naar het westen blijft gaan woon ik ook ten westen van Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon ook ten westen van Rotterdam. Ik kom wel erg dichtbij @:vino_tinto
Als ik een huis hebquote:Jaaaaaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Naar al die jaren in t echie. Zowe op discord als fok
Bestaat die discord nog
Een type paard met bontgekleurde vacht
Dat zegt Wikipedia over pinto
Die informatie had niemand verwacht,
maar er rijmt haast niks op Vino_Tinto
Dat maakt deze maand-lofzang een uitdaging;
zelfs na ChatGPT en Grok-ondervraging
Maar gelukkig, het moest zo zijn:
Vino Tinto is Spaans voor rode wijn
Kortom: geen punt bij Homijn![]()
Want rijmen op nijn vindt hij fijn![]()
FreshFruit smaakt beter dan azijn![]()
En KillemWieft snuift nog een lijn![]()
Kijk uit bij 't inschenken van wijn![]()
Want in de maag doet gebrokenglas pijn![]()
Dotteke drinkt daarom liever uit de fles![]()
Al met al kende juli in DTS een MooieTop6![]()
Maar er kan er maar één de beste zijn
Dat is Vinto_Tinto, die fraaie rode wijn
Fijn gerijpt, komend uit een hele goede maand
En alle andere DTS'ers overtuigend verslaand
Met deze overwinning zijn wij allen blij
En daar is echt geen woord Spaans bij!MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Verwarrend. Want ik woon ten oosten van jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar het westen blijft gaan woon ik ook ten westen van Rotterdam.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:20 schreef Homijn het volgende:
En daar is echt geen woord Spaans bij!
Hoeveel discord servers waren er wel nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als ik een huis heb
[..]
Jaaaaa
Bestaat die discord nogEr was ooit een DTS discord van naatje en natuurlijjk die van hemarookworst
![]()
Geen idee ik ben er uitgezetquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als ik een huis heb
[..]
Jaaaaa
Bestaat die discord nog![]()
![]()
Als hij maar geen voetballer wordtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
Voetballer kan iedereen worden. Beetje achter een bal aan rennen en bij de lichtste aanraking doen alsof je stervende bent
Ze schoppen hem misschien halfdood
#stophetvoetbalkoppen!!!![]()
En daar is echt geen woord Spaans bij!Maar geen koekie
![]()
Ik weet dts, onzin en gamesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel discord servers waren er wel nietEr was ooit een DTS discord van naatje en natuurlijjk die van hemarookworst
Dat was door i toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee ik ben er uitgezetIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen idee maar was wel gezelligquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel discord servers waren er wel nietEr was ooit een DTS discord van naatje en natuurlijjk die van hemarookworst
![]()
Wie is i ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet dts, onzin en games
[..]
Dat was door i toch?![]()
![]()
En daar is echt geen woord Spaans bij!![]()
Gewoon nog een rijm voor Vino_Tintoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:20 schreef Homijn het volgende:
En daar is echt geen woord Spaans bij!![]()
En nog gefeliciteerd @Vino_Tinto![]()
![]()
Thxquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon nog een rijm voor Vino_Tinto![]()
En nog gefeliciteerd @:Vino_Tinto
Ineens weet ik wie het wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet dts, onzin en games
[..]
Dat was door i toch?![]()
![]()
Sluit je op in het tuinhuisjequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend eens lekker de kluizenaar uit ga hangen. Effe zo min mogelijk mensen om me heen.![]()
![]()
Overigens deed Monsterkoekie deze maand ook meequote:
Ze eindigde op een respectabele plek vijftig en twee
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Poedelprijs?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Overigens deed Monsterkoekie deze maand ook mee
Ze eindigde op een respectabele plek vijftig en twee![]()
Als ik die één had deed ik datquote:
Die had ik eigenlijk voor plek 65 (quote:) in gedachten...
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Godverquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon ook ten westen van Rotterdam. Ik kom wel erg dichtbij @:vino_tinto
*Lust geen koffie*![]()
Ohquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk voor plek 65 () in gedachten...
ik val ook nooit in de prijzen
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omg omg omg omg omg omg
* Monsterkoekie rent naar haar bed en verstopt zich onder de dekens! Wut?
![]()
Heb een koekje voor je als je wil?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohik val ook nooit in de prijzen
*Lust geen koffie*![]()
Hij is op anoniem gekomen en iemand (hij zelf?) heeft toen een nieuw leeg account aangemaakt. Jammer wel, want hij had leuke ideeen voor FOK! (en later zijn eigen voorum.nl)quote:![]()
Heejquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon nog een rijm voor Vino_Tinto![]()
En nog gefeliciteerd @:Vino_Tinto
Gisteren op Spotify een playlist van Laurel en Hardy ontdekt![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb een koekje voor je als je wil?![]()
![]()
Van het koekemannetjequote:
Dus redelijk groot
Heb m met witte of melk chocolade erinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is op anoniem gekomen en iemand (hij zelf?) heeft toen een nieuw leeg account aangemaakt. Jammer wel, want hij had leuke ideeen voor FOK! (en later zijn eigen voorum.nl)
Eindelijk weer gezellig hier!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar mag je toch maar een kwartier in...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh wilde net gaan
Mijn sauna is warmHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Heej
Gisteren op Spotify een playlist van Laurel en Hardy ontdekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe het graag moeilijk; eerst de lijntjes tekenen met potlood, dan met zwart de lijntjes overtrekken, dan alles met witte muurverf invullen en dan met kleur er overheen!
Handiger is eerst de grove tekening maken, dan overal met wit er overheen en dan pas de lijntjes trekken, maar ik weet niet of ik de verhoudingen dan weer het zelfde krijg!![]()
![]()
Ik moet sowieso nog wel een aantal aanpassingen maken; het blosje op de wang is te groot en te ver naar achteren, de voeten zijn te klein enz.![]()
Detailsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar mag je toch maar een kwartier in...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze vrouw weetquote:
BLIJFquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh wilde net gaan
Mijn sauna is warmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
SDShiiShiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
auf die VulkanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KOEKIEquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohik val ook nooit in de prijzen
Er zijn sowieso weinig goede horrors meer de laatste tijdquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:FreshFruit Bring Her Back afgezet. Wat een kut filmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh is die er al? Ga ik ff opsnorrenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
28 years later dan maar kijken
Die is wel in 2160 @:MooieTop6Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik nog 1:38 ! RACENquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nu ik grote blij hebquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig goede horrors meer de laatste tijd
Er zou genoeg te vinden moeten zijn.![]()
![]()
2018 manquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zou genoeg te vinden moeten zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarom zou iemand vrijwillig naar een musical zoeken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
Probeer maar eens een goeie western of musical te vinden!Of oorlogsfilm.
Goeie vraag!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand vrijwillig naar een musical zoeken?![]()
![]()
...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand vrijwillig naar een musical zoeken?
Heb zwab woensdag nog geforceerd om een musical te kijken...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Musicalquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
Probeer maar eens een goeie western of musical te vinden!Of oorlogsfilm.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: