1000%.quote:
Gregoire had ik meer van voren verwacht.quote:
Powless, Roglic en Plapp waren zelfs vrij slecht in de Tour.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Renners die goed waren in de Tour, zijn hier regelmatig heel slecht
Voorwaarden voor succes hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Powless, Roglic en Plapp waren zelfs vrij slecht in de Tour.
Cicconce die keihard aan het werken is om over een paar kilometer fluitend gelost te worden door de enige renner die ik misschien nog wel minder geloofwaardig vind dan Pogacar. Zin in!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:03 schreef DeeBee het volgende:
De zeer ongeloofwaardige en vermoeiende UAE-aids
Christen zal straks ook wel wegbrommeren van de rest en 3e worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cicconce die keihard aan het werken is om over een paar kilometer fluitend gelost te worden door de enige renner die ik misschien nog wel minder geloofwaardig vind dan Pogacar. Zin in!
Zouden ze Ayuso alleen nog de restjes geven inmiddels?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cicconce die keihard aan het werken is om over een paar kilometer fluitend gelost te worden door de enige renner die ik misschien nog wel minder geloofwaardig vind dan Pogacar. Zin in!
Cian ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:09 schreef Steven184 het volgende:
Dat van Gils weer opeens kan fietsen joh
Basken staan altijd aan de goede kant van de geschiedenis.quote:
Nou, nouquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Basken staan altijd aan de goede kant van de geschiedenis.
Stukje voorkennis van Ciccone.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die rijdt volgende week l´Ain als voorbereiding op de Vuelta.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is Tulett eigenlijk?
Nou, ja, niet geheel. Maar het is beter dan de gemiddelde Spaanse groepering ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Basken staan altijd aan de goede kant van de geschiedenis.
Oh lol, was er van overtuigd dat ie mee deedquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die rijdt volgende week l´Ain als voorbereiding op de Vuelta.
Meestal ook het meest verstandig om een beetje mee te doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ciccone nu toch aan het pokeren, heel verstandig.
Het zal niet uitmaken, maar goed, wel gereden zoals het hoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |