SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En dan streamen op Twitch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Andere Twitch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je zou X55 niet bolken toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opzich goed, en de uwe?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
@Vino_Tinto gefeliciteerd met de overwinning van Augustus
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
@:Vino_tinto gefeliciteerd met de overwinning van Augustus
hahaha jij bent niet goed
Mooie blauw geel he? En o zo toepasselijk aangezien we onderweg naar het eerste hotel zijnquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lief van die mensenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mooie blauw geel he? En o zo toepasselijk aangezien we onderweg naar het eerste hotel zijn![]()
![]()
![]()
Dikke prima. Ik vermaak me kostelijk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dat wilde ik dus eten, maar ex niet. Dus nu eet ik kiploempia uit de airfryerquote:
Dat is iets heel anders..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zo dat wilde ik dus eten, maar ex niet. Dus nu eet ik kiploempia uit de airfryer![]()
Ik had als TT : Dudje doen
Maar dat terzijde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja geen zin om voor mijn alleentje een hele schaal te makenquote:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AH Lasagne bolognese #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi386311quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja geen zin om voor mijn alleentje een hele schaal te makenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
In de diepvries ligt een betere.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
AH Lasagne bolognese #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi386311“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien willen je ouders wel mee-eten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja geen zin om voor mijn alleentje een hele schaal te maken![]()
die vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
AH Lasagne bolognese #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi386311
Dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja geen zin om voor mijn alleentje een hele schaal te maken![]()
Gewoon vers maken Fresh...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de diepvries ligt een betere.![]()
![]()
Snap nu wel dat het je ex is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee vrijdag patatdag bij hunquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien willen je ouders wel mee-eten.
Deze vrouwquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook een mooie TTquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT : Dudje doen
Maar dat terzijde.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347quote:
Ik zit klem.
Ik heb 35 van de 48 mogelijke antwoorden gevonden, maar ik kijk over sommige antwoorden geen. Zie jij nog onlogische woorden?Ik heb er één en ik ben er trots op
Sowquote:
Read all about it.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je zo'n lasagnette wereldgerecht, ben je voor morgen ook gelijk klaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja geen zin om voor mijn alleentje een hele schaal te maken
quote:
welkequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Doe je zo'n lasagnette wereldgerecht, ben je voor morgen ook gelijk klaar
Als ze haar adres even DMt stuur ik muis wel langs. Dan kan ze een hele schaal enkel voor haar makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ow dat is een goeiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)asagnette-napoletana
Voor morgenof zondag.
Mooie lego collectie blub!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Ik zit nog steeds op de zolder en het verveelt niet
Beetje tekenen[ afbeelding ]
LegoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Boodschappenlijstje
- 225 g mager rundergehakt
- 400 g Italiaanse groentemix
- 1 komkommer
- 400 ml melk
- Olie
Komkommer?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Boodschappenlijstje
- 1 komkommer
- 400 ml melk
- Olie
Komkommer?![]()
![]()
Dan eet je Ex maar wat anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow dat is een goeie
Voor morgenof zondag.
Vindt je het eigenlijk erg om blub te worden genoemd? Anders zeg ik wat anders hoor
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:51 schreef Lovely het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)zDUX5CxoC0r0QAvD_BwE![]()
![]()
Ja die wilde ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:51 schreef Lovely het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)zDUX5CxoC0r0QAvD_BwE
Al weer wat opgedroogd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor de salade maar die maak ik nooit. Ik pak altijd 300 gram echt gehakt en 600g italiaanse groentemixquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Boodschappenlijstje
- 1 komkommer
- 400 ml melk
- Olie
Komkommer?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar wel veel meer werkquote:
Magere gehakt koop ik ook mooit, als dat er op staat bahquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Voor de salade maar die maak ik nooit. Ik pak altijd 300 gram echt gehakt en 600g italiaanse groentemix
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik verveel het liefste anderen ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:53 schreef X55 het volgende:
[..]
En ik verveel me niet meer of minder als vroeger.
Ik denk dat ik die zondag ga maken dan :0quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Qua prijs scheelt het toch bijna niksIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat moet, dat moet...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verveel het liefste anderen ook.![]()
Kunnen wij tenminste punckten pakken!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kunnen wij tenminste punckten pakken!![]()
![]()
Liev speelt het spel slim hoor
Precies. Anders kom ik geen plekjes hogerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kunnen wij tenminste punckten pakken!
Dan moet ik inloggen ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
Ik zit klem.
Ik heb 35 van de 48 mogelijke antwoorden gevonden, maar ik kijk over sommige antwoorden geen. Zie jij nog onlogische woorden?![]()
Ze zijn nu aan elkaar gewaagd.quote:![]()
Mooi om te zien.
Dan moet je er wel wat vaker zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies. Anders kom ik geen plekjes hoger
Dat was ik even vergetenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het werd zomer...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog één plekje hogerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies. Anders kom ik geen plekjes hoger
Ik ben er nu tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dan moet je er wel wat vaker zijn
![]()
Maar niet ziedend worden als je de moeder terug gebolkt wordt he!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik bolk iedereen de moeder
Behalve 1 iemand want beloofdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eigenlijk is het jammer dat @Dotteke gewoon niet meer mee doetNee hoor ik wil niet eerste wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar niet ziedend worden als je de moeder terug gebolkt wordt he!
Stevenquote:
En zo wordt ze met gemak eerste.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:HappyCharly gaat er gewoon voor in de nacht![]()
Uhu. Dit was eenmalig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:HappyCharly gaat er gewoon voor in de nacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er wordt hier niet echt een spel meer gespeeld. Het is meer een gun gebeuren geworden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat @:dotteke gewoon niet meer mee doet
[..]
Nee hoor ik wil niet eerste wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik gun het jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt hier niet echt een spel meer gespeeld. Het is meer een gun gebeuren geworden.
En vorige maand is mij niks gegund. Heb je mijn posts gezienIk bolkte als een gek
Ik heb jou wel een paar keer laten laufen :quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
En vorige maand is mij niks gegund. Heb je mijn posts gezienIk bolkte als een gek
![]()
Voor precies 2 minutenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik denk ook niet dat Dotteke vorige maand bedoeldequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
maar correct me if I'm wrongThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb jou wel een paar keer laten laufen :![]()
Voor precies 2 minuten
ik heb mario ook laten laufen
Zullen we een smartlappen uurtje doen?
liever nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
Zullen we een smartlappen uurtje doen?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Owquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat Dotteke vorige maand bedoelde
maar correct me if I'm wrong
Ja geen idee? Maand ervoor dan @Dotteke?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Heb er niet opgelet hoeveel post jij had eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
het gaat om de punten en die had je het meeste
Je hebt trouwens nog niet eens een felicitatie topic gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In eeen discotheek...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
Zullen we een smartlappen uurtje doen?![]()
Ze lag te slapenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
Zullen we een smartlappen uurtje doen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met allebei is niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IK ben pas 12 augustus jarigquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er niet opgelet hoeveel post jij had eerlijk gezegd.
het gaat om de punten en die had je het meeste
Je hebt trouwens nog niet eens een felicitatie topic gehad
Heel soms ben ik dat wel eensquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in een bootjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
voor je maand overwinningquote:
maar iedereen is zo druk met een pottenbakker in de OP
(of liever gezegd de mannen willen zo graag helikopterende tetten)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lees steeds dat er gegund moet worden en nu deze maand heb ik ook jou al zien zeggen dat er iemand niet gebolkt mag wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow
Ja geen idee? Maand ervoor dan @:dotteke?
Daarom gewoon niet om de punten geven en de haters lekker laten haten
Owquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor je maand overwinning
maar iedereen is zo druk met een pottenbakker in de OP
(of liever gezegd de mannen willen zo graag helikopterende tetten)Als ik iets beloof dan kom ik dat naquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat er gegund moet worden en nu deze maand heb ik ook jou al zien zeggen dat er iemand niet gebolkt mag worden
Ik wil geen boze @SwJ meer
* MooieTop6 blaastquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Eigenlijk las ik: ik zit nu in mijn blootjeMoet kunnen gewoonquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zie, precies wat ik bedoel
Iemand nog wilde plannen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga maken dan! Wel verse he, niet die dieprvies-ellendequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
en door jullie heb ik nu wel weer trek in lasagneIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met wie deed ik dat uurtje ook alweer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben luiquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ga maken dan! Wel verse he, niet die dieprvies-ellendeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Met IEDEREENquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
Met wie deed ik dat uurtje ook alweer?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niks mis mee, me dunktquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik snap hier niets van, wat heb jij beloofd dan aan SwJ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow
[..]
Als ik iets beloof dan kom ik dat na
Ik wil geen boze @:SWJ meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zei je ook alweer over gunnen @Dotteke?
quote:
Wou weekendje naar belgische kust, maar dat naar volgende week uitgesteld vanwege het weerUw ADH vitamine Worst
Probeer je nu gewoon een plaatje te stelen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat ik geen ruzie meer maakquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van, wat heb jij beloofd dan aan SwJ?
Whoehoeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knokke?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
Wou weekendje naar belgische kust, maar dat naar volgende week uitgesteld vanwege het weerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie kopt hem in?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
met wie had je ruzie dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat ik geen ruzie meer maak
Whoehoeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe ik gewoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Probeer je nu gewoon een plaatje te stelen?
Ik wil hem zo graag inkoppen maar ik ben netjes opgevoedquote:
Dat dit spel niet draait om gunnen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat zei je ook alweer over gunnen @:dotteke?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik wil hem zo graag inkoppen maar ik ben netjes opgevoed
Precies andersomquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dit spel niet draait om gunnen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O mooi Hema daar kan je je wel vermakenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
Wou weekendje naar belgische kust, maar dat naar volgende week uitgesteld vanwege het weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt hier niet echt een spel meer gespeeld. Het is meer een gun gebeuren geworden.
Daar moet even wat in als ze vervelend is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O maakte jij ruzie dan? Je kan wel zien dat ik hier niet meer vaak ben want snap er geen hol meer vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat ik geen ruzie meer maak
Whoehoeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OJEE NU BEN IK ZIEDENDquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verse melkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
Daar moet even wat in als ze vervelend is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Lovely
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een natuurverschijnsel wat regelmatig voorkomt.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een natuurverschijnsel wat regelmatig voorkomt.
Moi Lovy.
Oeps.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
vergeet helemaal mijn spelletje te spelen voor geld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar geen lasagne.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even kijken wat daar te knokken valtquote:
Nee ik ga de hele kust langs met de kusttram, langste tramlijn ter wereldUw ADH vitamine Worst
nope helaas, maar wel lekker ene orientaalse kiploempia uit de airfryerquote:
Ik ga die ook doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even kijken wat daar te knokken valt
Nee ik ga de hele kust langs met de kusttram, langste tramlijn ter wereld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Proost leave.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hmmmm ik ga voor spa rood met vleugje smaak en vodka
Ik heb iets gekocht wat jij vast niet lust.quote:
Wat danquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb iets gekocht wat jij vast niet lust.Trust nobody![]()
Zure haring.quote:
Ben je echt net wakker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Limburgia
Ik heb er één en ik ben er trots op
Leek me ook al sterk. Maar ontbijt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat welquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leek me ook al sterk. Maar ontbijt.
Trust nobody![]()
Nog niet precies , maar het lijkt me echt leuk en ga dan samen met mijn broer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is de koffie weer op?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Eigenlijk moet ik nog naar de winkel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat ga je eten??quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Eigenlijk moet ik nog naar de winkel.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Onee, ik heb nog genoeg koffie. Nee, nog even iets te eten. Ik heb nog poffertjes trouwens dus ik hoef niet per se naar de winkel.quote:How can I make this topic about me?![]()
Poffertjes van Jan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, ik heb nog genoeg koffie. Nee, nog even iets te eten. Ik heb nog poffertjes trouwens dus ik hoef niet per se naar de winkel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is me teveel gedoe, zeker voor mezelf in m'n eentje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik maak liever poffertje of pannenkoeken zelf
How can I make this topic about me?![]()
Rumtime.quote:
Lrkkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nu poffertjes van AH zelf, die zijn in de bonus.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: