Jij wel, ik niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dit liever als 30 graden moet ik zeggen.
Hey SBE hoe is het?quote:
Ik wil vooral dat het droog blijftquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE hoe is het?
Hou jij van dat hete weer?
Ik moet zeggen dat ik echt blij ben met de temperaturen van nu
O dat is het hier, en het zonnetje schijnt af en toequote:
Het gaat wel goed met mij, lekker nergens over klagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE hoe is het?
Hou jij van dat hete weer?
Ik moet zeggen dat ik echt blij ben met de temperaturen van nu
Ik ook.quote:
Fijn te horen en af en toe ff klagen kan geen kwaad hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met mij, lekker nergens over klagen.
Ach ik heb meestal toch wel een koel windje door mijn huis als ik de ramen open zet.
Je hebt je zomer al gehad jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:31 schreef pullup het volgende:
Dit weer is niet mijn favorietLijkt niet op zomer voorlopig
Kan niet lang genoeg durenquote:
Hadden ze maar snel moeten zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
He, hier snappen ze het wel
[ afbeelding ]
Fake newsquote:
Ja en nee. Ze kunnen nog naar de burgerrechter.quote:
Nicequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fake news
Eind volgende week lijkt het weer 25+ te worden
Ah ok, zag ineens een bericht waar het wel erg definitief leekquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze kunnen nog naar de burgerrechter.
Grote kans dat het definitief is. De weg via de rechter duurt lang, waardoor de competitie waarschijnlijk zonder hun begint. En die rechter toetst dan alleen het proces.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, zag ineens een bericht waar het wel erg definitief leek
Wellusquote:
Gaan ze dan om het toch compleet te maken de opvolgende club laten promoveren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans dat het definitief is. De weg via de rechter duurt lang, waardoor de competitie waarschijnlijk zonder hun begint. En die rechter toetst dan alleen het proces.
Nee, er is geen promotieregeling naar de eerste divisie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaan ze dan om het toch compleet te maken de opvolgende club laten promoveren?
Ja dat vroeg ik me al af, is toch echt heel wat andersquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, er is geen promotieregeling naar de eerste divisie.
En daarbij kan het bijna niet, de eisen voor de eerste divisie liggen veel hoger, dat kan zo'n club nooit regelen.
En als je dat doet moet je in alle divisies daaronder ook weer iemand laten promoveren om die divisies compleet te houden.
quote:
Redelijk en met jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Tamme inbrekertsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ja uh, ik kwam toevallig langs en had een koevoet bij mij.
Dus ben ik maar naar binnen gegaan.
Slimme jongens wel die amsterdammerts
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Redelijk en met jou?He, het werkt bij jou dus ook. Irritatie naar een arts doet het stoppen. Zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het wel oke, alleen is mijn conditie echt stuk.
Heb een Pullup nodig denk ik om me weer in vorm te krijgen
stupidity has become as common as common sense was before
Rustaaagh beginnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, het werkt bij jou dus ook. Irritatie naar een arts doet het stoppen. Zo herkenbaar
Altijd grappig zulk soort kaarten/grafieken/dataquote:
Wat je gaat solliciteren bij de maffia?quote:
Zoekplaatjequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd grappig zulk soort kaarten/grafieken/data
Een ijsbeer op een walvis?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoekplaatje
Wat is dit?
[ afbeelding ]
Correctquote:
O jij had hetzelfde? als je boos werd het stoptequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, het werkt bij jou dus ook. Irritatie naar een arts doet het stoppen. Zo herkenbaar
Dacht heel even slak, tot ik de ijsbeer herkende. En daarna de kaak van de walvis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Correct
Is inderdaad echt lastig om te beginnen altijd
Ik had alleen die ijsbeer herkend in eerste instantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht heel even slak, tot ik de ijsbeer herkende. En daarna de kaak van de walvis.
Interessantquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kwam van de week deze tegen, zo goed gemaakt dit![]()
Bekijk deze YouTube-video
@:Domnivoor @:Superbadeendje
Hoezo erg optimistisch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Interessant![]()
Hij is nog erg optimistisch, maar ik zie dat de video van 2016 is.
Dat kind was dood geweest hequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:11 schreef pullup het volgende:
Alarm fase zwart menson
En de brandweer is nodig omdat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
Een zonnebloem van 9 meter hoog![]()
[ afbeelding ]
© Jeroen van der Velde, RTV Oost
Iemand moet dat ding omhoog houdenquote:
Wauwquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
Een zonnebloem van 9 meter hoog![]()
[ afbeelding ]
© Jeroen van der Velde, RTV Oost
Maar om daar dan de brandweer voor te gebruiken .........quote:
Altijd weer die schildpadden. Die heeft mazzel dat ie niet tin Nederland leeft want dan was er code pimpelpaars voor uitgeroepenquote:
Het mag wat kostenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar om daar dan de brandweer voor te gebruiken .........
die moeten ook wat te doen hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar om daar dan de brandweer voor te gebruiken .........
https://www.nu.nl/binnenl(...)-week-pas-terug.htmlquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd weer die schildpadden. Die heeft mazzel dat ie niet tin Nederland leeft want dan was er code pimpelpaars voor uitgeroepen
Maar of dit het dan is?quote:
Geld zat toch?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd weer die schildpadden. Die heeft mazzel dat ie niet tin Nederland leeft want dan was er code pimpelpaars voor uitgeroepen
Die zwemmen af en toe ook in ons kustgebied rondquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Voor iedereen begint het weekend weer op een andere dagquote:
Ik moet helaas nog 2.5u werken en dan 1 uur bier drinkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Voor iedereen begint het weekend weer op een andere dag
Mijn weekend begon om ongeveer 11.00 uur vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Voor iedereen begint het weekend weer op een andere dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn weekend begon om ongeveer 11.00 uur vandaag
Dat is een heel goed plan, ik doe met je meequote:
Zwemmen, niet de meest aantrekkelijke sport voor tv uitzendingen maar meestal doen WE het wel goedquote:
Ah, zijn ze aan het zwemmenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zwemmen, niet de meest aantrekkelijke sport voor tv uitzendingen maar meestal doen WE het wel goed
Het is vrijdagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zijn ze aan het zwemmen
Vrijdag gaan de hockey meisjes en jongentjes weer los
Wat een lieve baby,quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:14 schreef pullup het volgende:
https://www.instagram.com(...)sh=ZG5iNGM5MmdoY2p5u
[ afbeelding ]
Ja ik zat me vanochtend al af te vragen waar ze nog meer mee zouden jagen danquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een lieve baby,
maar
[ afbeelding ]
Het zijn amerikanen, dus de AR15 is standaard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zat me vanochtend al af te vragen waar ze nog meer mee zouden jagen dan
Ah het standaard geweer voor de school shootings. Mag dus daar wel voor maar neit om te jagen, logischquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn amerikanen, dus de AR15 is standaard.
Voor wat exclusievere gevallen denk ik dat de een A10 warthog nemen
Of misschien gewoon een .50cal rifle. Alleen moet je dan niet willen eten wat je schiet
Nou, shotguns worden blijkbaar ook veel gebruik voor school shootingsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah het standaard geweer voor de school shootings. Mag dus daar wel voor maar neit om te jagen, logisch
Dat is geen pils, maar een ander soort bierquote:
Vriendschappelijk verliezen van de Fransen OK , maar dat belooft niet veel goedsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zijn ze aan het zwemmen
Vrijdag gaan de hockey meisjes en jongentjes weer los
We gaan het zien of de Olympisch kampioen nu niet zwaar op zijn bek gaat jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendschappelijk verliezen van de Fransen OK , maar dat belooft niet veel goeds
Zijn er veel gestopt sinds vorig jaar dat ze zoveel minder zijn dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan het zien of de Olympisch kampioen nu niet zwaar op zijn bek gaat ja
Amper, de basis is, voor zover ik weet, hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er veel gestopt sinds vorig jaar dat ze zoveel minder zijn dan?
quote:Van de achttien olympisch kampioenen uit Parijs zijn er veertien geselecteerd voor het EK Mönchengladbach.
quote:
Het gaat best wel goed met mij. Morgen mag ik het weekend naar huis. Ik kijk er wel naar uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heyla eend!! Hoe gaat het nu met jou?
Hulloquote:
Superquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat best wel goed met mij. Morgen mag ik het weekend naar huis. Ik kijk er wel naar uit.
oh dat is goed nieuws!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat best wel goed met mij. Morgen mag ik het weekend naar huis. Ik kijk er wel naar uit.
Ik heb heerlijk gefietst, deze keer zonder die extreme hitte en met niet al teveel regenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey pullup!!Hoe was jouw vakantie?
Muizen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:12 schreef pullup het volgende:
En nu maar hopen dat je huis niet ondertussen is overgenomen door de muizen
Zo ongeveer was het, lekker rustigquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gefietst, deze keer zonder die extreme hitte en met niet al teveel regenHet was net goed fietsweer en alles was groen
Haha ja ik denk dat hij die wel mee had in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Muizen?
Hij moet zich vooral zorgen maken dat zijn killerparkiet hem er niet weer meteen uitslaat
Gelukkig maar!! Tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gefietst, deze keer zonder die extreme hitte en met niet al teveel regenHet was net goed fietsweer en alles was groen
Nee. Die zitten allemaal bij mij...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:12 schreef pullup het volgende:
En nu maar hopen dat je huis niet ondertussen is overgenomen door de muizen
Dat is niet gezelligquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Die zitten allemaal bij mij...
Geen huisdieren in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat hij die wel mee had in het ziekenhuis?
Whyquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Die zitten allemaal bij mij...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen huisdieren in het ziekenhuis
Zelfs geen killerparkieten.
Langzaam aan mag het op bepaalde afdelingen iets meer, dan mag de hond of kat op bezoek komen.quote:
Ja wel logisch ook natuurlijk, ik zag het alleen zo voor me, dat kooitje zo naast het ziekenhuisbedquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langzaam aan mag het op bepaalde afdelingen iets meer, dan mag de hond of kat op bezoek komen.
Maar het is echt beperkt. Een infectiedingetje
Tijd voor een Macrochelys temminckiiquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee... Ik trof vanochtend een ravage aan.
En één dode muis. De rest was ervandoor.
Hier spreekt een kennerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijd voor een Macrochelys temminckii
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wel logisch ook natuurlijk, ik zag het alleen zo voor me, dat kooitje zo naast het ziekenhuisbed
quote:
Net als alle oudersquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Die moeder kijkt ook echt met zo'n verslagen blik op het eind
Parkietje ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft grappig dit![]()
Vooral die laatste
Goedemorgen uit Nederland.quote:
Dzien dobryquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goedemorgen uit Nederland.
Hulloquote:
Hullo Pullupquote:
Dzień dobryquote:
Hulloquote:
Goedemiddag uit Berlijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goedemorgen uit Nederland.
Goedemiddag vanuit mijn eigen huis.quote:
Wel lekker in je eigen bed slapen vannachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goedemiddag vanuit mijn eigen huis.![]()
Ik moet morgenmiddag wel weer terug zijn in het ziekenhuis.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Wel lekker in je eigen bed slapen vannacht![]()
Weet je het zeker? Niet je verpleging erbijquote:
I wish.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Niet je verpleging erbij
Hoe is het met je parkiet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die leeft nog, zij is niet stuk te krijgen.quote:
Mocht je er niet 1 of 2 mee naar huis nemen?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je er niet 1 of 2 mee naar huis nemen?
Een uitje dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uitje naar mijn eigen huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Een uitje dus![]()
Maar terugkomen op een zondag?
Ze missen je gewoonquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uitje naar mijn eigen huis.
Terug komen op een zondag is geen probleem.
Oh God, Brian, runquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uitje naar mijn eigen huis.
Terug komen op een zondag is geen probleem.
Mijn werk is nog niet klaar.quote:
Oke, nu moet je gaan oppassenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn werk is nog niet klaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga lokeenden zoeken nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Hoe gaat dat met je werk? Kan je straks over een tijdje weer werken en kan dat bij dezelfde werkgever?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn werk is nog niet klaar.
Ja inderdaad moet lastig zijn zo alles wee op te pakken dan, behalve die parkietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met je werk? Kan je straks over een tijdje weer werken en kan dat bij dezelfde werkgever?
Ik kan straks weer werken, ik ben nog blind aan één oog maar daar gaan ze wat op 11 augustus aan doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met je werk? Kan je straks over een tijdje weer werken en kan dat bij dezelfde werkgever?
Die parkiet is inmiddels levensgevaarlijk, die kan je niet zomaar oppakken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja inderdaad moet lastig zijn zo alles wee op te pakken dan, behalve die parkiet
Kunnen ze daar wat aan doen? Zou wel heel goed zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan straks weer werken, ik ben nog blind aan één oog maar daar gaan ze wat op 11 augustus aan doen.
Fijn dat je weer kan werken, bij dezelfde werkgever?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan straks weer werken, ik ben nog blind aan één oog maar daar gaan ze wat op 11 augustus aan doen.
Dat zou idd kunnen, ik zie er nu slecht mee maar wat ik zie is wel levendig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze daar wat aan doen? Zou wel heel goed zijn natuurlijk
Helaas niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je weer kan werken, bij dezelfde werkgever?
Jammer Eend, maar eerst maar eens dat oog op gang krijgen.quote:
Ik vind dat ook jammer, maar mijn oog is belangrijker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer Eend, maar eerst maar eens dat oog op gang krijgen.
Hoe bedoel je levendig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen, ik zie er nu slecht mee maar wat ik zie is wel levendig.
Je zat er net te kortquote:Helaas niet.
Ik vind het moeilijk uit te leggen, ik kijk er best moeilijk mee. Het is zo, als ik naar een bal kijk met mijn blinde oog en mijn andere dicht houdt dan zie ik de bal niet. Kijk ik naast de bal dan zie ik hem wel.quote:
Je gaat moeten wennen ja aan deze situatie. En als je linkeroog het straks weer doet moet je ook weer wennen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk uit te leggen, ik kijk er best moeilijk mee. Het is zo, als ik naar een bal kijk met mijn blinde oog en mijn andere dicht houdt dan zie ik de bal niet. Kijk ik naast de bal dan zie ik hem wel.
Dat klopt ook wel. Gelukkig kan ik mij goed aanpassen aan nieuwe situaties.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat moeten wennen ja aan deze situatie. En als je linkeroog het straks weer doet moet je ook weer wennen.
Af en toe #139quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die parkiet is inmiddels levensgevaarlijk, die kan je niet zomaar oppakken.
quote:
quote:
Moet dit nou weer?quote:
Morge.quote:
Die zijn creepy genoegquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet dit nou weer?
[..]
Morge.
Alleen Scooby mag creepy zeggen.quote:
Goed rookwolkjequote:Op zondag 3 augustus 2025 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Boem vulkaantje voor jou
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-in-eeuwen-uit.html
quote:
Dat is altijd op de boekenmarkt, daarom ga ik al jaren niet meerquote:
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is altijd op de boekenmarkt, daarom ga ik al jaren niet meer
Ja het is al jaren een groot succesquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Sommige tafels zijn zó druk dat we er gewoon voorbij lopen.
Zal wat wezenquote:
Nog steeds?quote:
Dan ga ik er niet op wachten.quote:
Hoeft ook niet, zo spannend was het ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ga ik er niet op wachten.
Ik ben er nog van/aan het genieten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zo spannend was het ook niet.
Hoe was je vrijheid?
Nederlands/Frans succesjequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:58 schreef pullup het volgende:
Ik kijk weer even naar dat dames wielrennenLaatste stukje Tour
En Zwollequote:
O zeg je dat nu pas. We hadden wel even kunnen meeten.quote:
Gelukkig niet thuis. Het was al druk genoeg in Deventerquote:
In de rij voor de kraampjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig niet thuis. Het was al druk genoeg in Deventer
Dan was je op tijd .. Nu is het waarschijnlijk groot feest voor de momentquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:22 schreef drakin het volgende:
Ik ben weggegaan toen een paar terassen lawaai gingen maken
Doe je goed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef drakin het volgende:
Thuis kom ik erachter dat ik niet met 6 boeken maar met 10 ben thuisgekomen.
Eigenlijk nog veel te weinigquote:
Mega grote boekenmarktquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:47 schreef pullup het volgende:
Is dat iets heel bijzonders die Deventer boeken markt dan?
Boeken altijd goed maar is deze extra groot?
Grootste van Nederland. Van Europa misschien zelfs welquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:47 schreef pullup het volgende:
Is dat iets heel bijzonders die Deventer boeken markt dan?
Boeken altijd goed maar is deze extra groot?
Ook boeken over superbadeendjes?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grootste van Nederland. Van Europa misschien zelfs wel![]()
Ze hebben echt van alles
Die waren zelfs uitverkocht!quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook boeken over superbadeendjes?
Boeken over draken zijn uiteraard voor jou.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die waren zelfs uitverkocht!
Er lagen nog wel boeken met draken
Ik heb sowieso al heel wat draken boekenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeken over draken zijn uiteraard voor jou.
Dat had ik iig wel aangenomen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al heel wat draken boeken
Er mag altijd wat bijquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had ik iig wel aangenomen.
Helaasquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Er was een kraam met uitsluitend boeken over treinen en sporen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Mogguhhquote:
Ik dacht dat het door de alcohol kwam.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
We gaan allemaal dooddddddddddddddddddd![]()
De aarde is zo van de war dat die ineens sneller gaat. Voelen jullie het ook? Dat je van de leg bent?
https://www.hln.be/wetens(...)dagen-ooit~a0bc8acd/
Dan zit er nog niet genoeg alcohol in hequote:Op maandag 4 augustus 2025 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door de alcohol kwam.
Lekkere oudersquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Echt, wtf
https://www.ad.nl/buitenl(...)o-te-halen~a03ac5c7/
Dat is het dusquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
De aarde is zo van de war dat die ineens sneller gaat. Voelen jullie het ook? Dat je van de leg bent?
Ook dat nogquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Maakt het nog uit dan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:39 schreef pullup het volgende:
Hebben we dat watertekort ondertussen weer ingehaald?
het is wel weer even mooi geweest met die natte zooiquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt het nog uit dan?
Maar nee, geloof dat we nog fors achterlopen.
Nog 2 dagen, dan is het weer overquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
het is wel weer even mooi geweest met die natte zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |