SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pinnenmutske op 01-08-2025 08:06:55 ]Werewolf![]()
Stom slotI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja halve topic is bij mij groen dat welquote:quote:
Ik dacht dat jij heeeeel veeeeeel vloogquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, want er zijn maar 2000 mensen met die status. Heb zelf geen ambitie om deel van die veelvliegergroep te worden.
Oh hoi weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh nee ik blijf nog wel effe hihi
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik vlieg slechts zo nu en dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja halve topic is bij mij groen dat wel
[..]
[..]
Ik dacht dat jij heeeeel veeeeeel vloog
[..]
Oh hoi weer
Die lui vliegen meerdere keren per week, het hele jaar door.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vlieg slechts zo nu en dan.
Die lui vliegen meerdere keren per week, het hele jaar door.
van die zakenmensenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Piloten hebben daar ook een handje van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
Piloten hebben daar ook een handje van.
![]()
I'm surrounded by morons!
@hemarookworst @MooieTop6 @Fogel
Ik kijk nu voor stedentrip... brrr eng alleen. Maar alleen reizen is gewoon dubbel zo duur
Als je met z'n tweetjes zou gaan 370 euro pp, maak ik er 1 persoon van 900 euro
Moontje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bekend verhaal. Los boeken lost dit wel vaak op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:hemarookworst @:mooietop6 @:fogel
Ik kijk nu voor stedentrip... brrr eng alleen. Maar alleen reizen is gewoon dubbel zo duur
Als je met z'n tweetjes zou gaan 370 euro pp, maak ik er 1 persoon van 900 euroIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar wil je heen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:hemarookworst @:mooietop6 @:fogel
Als je met z'n tweetjes zou gaan 370 euro pp, maak ik er 1 persoon van 900 euroI'm surrounded by morons!
Ja ik keek nu voor de gein bij tuiquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bekend verhaal. Los boeken lost dit wel vaak op.
Bijna tijd om te vliegen. Zonder wifi.
Dus bolkI'm surrounded by morons!
Geen ideequote:
Spanje, Italie, Portugal
Portugal ben ik nog nooit geweestEn daar keek ik nu
Op prijsvrij is het ook zo leuk, dan heb je een mooie reis gevonden, selecteer je 1 persoon... 'sorry, deze reis is NET uitverkocht'quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik keek nu voor de gein bij tuiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Op prijsvrij is het ook zo leuk, dan heb je een mooie reis gevonden, selecteer je 1 persoon... 'sorry, deze reis is NET uitverkocht'
Ow ik kan nog wel kijken bij vakantiediscounter
Vlieg zequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:58 schreef Fogel het volgende:
Dus bolkWerewolf![]()
Fogelsequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:58 schreef Fogel het volgende:
Dus bolk
Ja met al die regenbuien nu ga ik niet lopen naar het stationquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met groepsreizen kan het nog wel eens meevallen, maar ik heb daar een hekel aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ik kan nog wel kijken bij vakantiediscounter
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het regent. Dat was niet de afspraakTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:04 schreef maily het volgende:
Vino gefeliciteerd!![]()
Waarom staan er in het vorige en dit topic twee plaatjes in de OP?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Saar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja snap ik, ik ga zo op de loopband lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja met al die regenbuien nu ga ik niet lopen naar het stationGeen ideequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:04 schreef maily het volgende:
Vino gefeliciteerd!![]()
Waarom staan er in het vorige en dit topic twee plaatjes in de OP?
Mag niet volgens de regels
Ik hou van regels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow dat lijkt mij ook niksquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met groepsreizen kan het nog wel eens meevallen, maar ik heb daar een hekel aan
Maar dat heeft @Paul wel eens gedaan toch?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Over @Paul gesproken. Zijn spel begint zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow dat lijkt mij ook niks
Maar dat heeft @:paul wel eens gedaan toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ookquote:
Ik krijg sowieso snel errorJa zit al klaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over @ Paul gesproken. Zijn spel begint zo.
Voor iedere seksuele voorkeur ietsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:04 schreef maily het volgende:
Vino gefeliciteerd!![]()
Waarom staan er in het vorige en dit topic twee plaatjes in de OP?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Welke klei gebruiken ze?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooooooonnnnquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was net te laat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
puntjes gescoord in het topic van @:paul
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vino wint overal.
Ja verdikkiequote:quote:
Alleen morgen ga ik het vergeten denk ik
Echt rusten. Teveel aan mijn hoofd gehad gisteren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nog plannen? Of ga je echt rusten ?
Werewolf![]()
Ja dat had ik ook. Ik ga ook niet veel doen vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt rusten. Teveel aan mijn hoofd gehad gisteren.
Dat willen we ALLEMAAL welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voedsel, denk ikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vino gaat voor de winst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee joh gekquote:
Maar het is wel opvallend rustig de eerste dag
De Dokterquote:hoe gaat het met je?
Kan er eentje bestellen voor je bij de kiosk hierquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je bent laat. Ga je nog voor de winst?![]()
![]()
Mag nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss ga jij voor de winst dan?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss ga jij voor de winst dan?![]()
![]()
Is een nachtmensjequote:
Zou moeten lukkenKan gewoon overdagquote:
Heb ik ook gedaan, ik ben hier 1 keer in de maand in de nacht geweest.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Niet als ik een dak boven mijn hoofd wil houdenquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je kan gewoon slapen in de nachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet als ik een dak boven mijn hoofd wil houden
Nee krijg dan te veel stressquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je kan gewoon slapen in de nachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon doen wat je nu ook doequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee krijg dan te veel stress
Dan bolk ik je niet
Niet hyperfocussen op een suf spelletje jij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet als ik een dak boven mijn hoofd wil houden
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Nah ik ben gelukkig met hoe het gaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je nu ook doe
Dan bolk ik je nietNee daarom speel ik voor de lolquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet hyperfocussen op een suf spelletje jij.
Top 10 is helemaal primaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
IK ga voor een @MooieTop6quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah ik ben gelukkig met hoe het gaat
[..]
Nee daarom speel ik voor de lol
Top 10 is helemaal prima
Hier is vast een kinky comeback op te makenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga ervoor zittenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier is vast een kinky comeback op te makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En als we je nu niet bolken, dan pak je gewoon lekker puntjesquote:
daar heb ik wilma leren kennenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow dat lijkt mij ook niks
Maar dat heeft @:paul wel eens gedaan toch?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paulquote:
Hoeveel punten heb ik. Wat is de stand in je 8:15 uur topic
Ze gaan me toch wel bolken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En als we je nu niet bolken, dan pak je gewoon lekker puntjes![]()
Net m’n eerste overleg gehad, nu even koffiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik bolk, jij bolky, wij bolken
Effe plassen en kakkaHow can I make this topic about me?![]()
Morguh GGquote:zit net aan de koffie. Moest weer eens nuchter bloedprikken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, gelukkig al vroeg in de morgen….quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GGzit net aan de koffie. Moest weer eens nuchter bloedprikken
How can I make this topic about me?![]()
Hallo heerquote:
Wat is jouw mening over kruidnoten?
Als liefhebber van koeken enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar zorg ik wel voorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gelukkig al vroeg in de morgen….
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan ze makkelijk op je klimmen
Morguh Steven, hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello jonkvrouwquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hallo heer
Wat is jouw mening over kruidnoten?
Als liefhebber van koeken enzo
Lekker. Of vraag je meer om een politieke mening oid?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bolk!I'm surrounded by morons!
Misschien wel misschien nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 06:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jalaatste week was niet leuk
Maar ik las dat @:lovely weer voor de winst wil gaan deze maand
Ik zie wel, ook niet veel zin om de hele dag te bolken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fijn te horen, hier alles okidokiquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie, ok en hoe is het met jouw en je gezondheid?
Hey IJsdraakjequote:![]()
Hey Lovelyquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet
Ik zie wel, ook niet veel zin om de hele dag te bolkenheb je de winstsmaak te pakken
Hey Dottekequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovelyheb je de winstsmaak te pakken
Nah dat valt nog wel mee gelukkig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet
Ik zie wel, ook niet veel zin om de hele dag te bolkenja kan soms wel vermoeiend zijn
Nou ben benieuwd of je het gaat halenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey Dotteke
Nah dat valt nog wel mee gelukkig
Als ik wel voor de winst ga... Zou grrrrrrrr dan een gedichtje maken over slagroom?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wanneer weet je of je huis verkocht is en per wanneer je er uit moet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer weet je of je huis verkocht is en per wanneer je er uit moet?
Morgen nog 4 kijkers
Best al wel veel gehad of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 nuquote:
Ik hoop dat die Pakistanen een bod gaan doen. Die willen er eind september of begin oktober in
Ik ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd of je het gaat halen
Maar moet ik nu al veel punten pakken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb in de gauwigheid een thermosfles meegenomen. Moest rennen voor de bus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Koffie koffie lekker bakkie koffieIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En hoeveel kost de visquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Special price for you.
Kijken kijken niet kopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Knaak en een bountyquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bounty's mogen mensen gratis bij me halen altijdquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog grotere bolkquote:I'm surrounded by morons!
O dat is wel heel snel Heb je al iets anders voor jezelf gevonden dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
4 nu
Ik hoop dat die Pakistanen een bod gaan doen. Die willen er eind september of begin oktober inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tegen nachtbolkers kan je bijna niet op moet je wel heel veel gaan bolkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook
Maar moet ik nu al veel punten pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom en daar geen zin inquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tegen nachtbolkers kan je bijna niet op moet je wel heel veel gaan bolken
Ojaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet? Nou degene die voor de nummer 1 gaat wel![]()
Echt he, dud0r luistert in de auto van die tering herrie
Krijg er koppijn vanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Boem boem muziek?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt he, dud0r luistert in de auto van die tering herrie
Krijg er koppijn van"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
* gebrokenglas heeft nu het beeld van een hardlopende DJMO voor zich, met in de hand nog een thermosfles koffie…..How can I make this topic about me?![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel heel snel Heb je al iets anders voor jezelf gevonden dan?
Zolderkamer bij ouders wordt opgeknapt. Heb al helemaal indeling gemaakt
Of heel vroeg zijn. Rond 4 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tegen nachtbolkers kan je bijna niet op moet je wel heel veel gaan bolken
Altijd 1x grotere bolk dan de jouwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* Lovely zet de wekker voor morgen vroegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als Lovely er dan is ben ik er ook
Dat kan ook nog en dan hopen dat er pas een uur later iemand weer wat post
Het is wel vroeg hoor, 4 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely zet de wekker voor morgen vroeg
* gebrokenglas krabbelt terugHow can I make this topic about me?![]()
Oh dan 6 uur maar doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel vroeg hoor, 4 uur
* gebrokenglas krabbelt terug
Bij mij niet.. maar soms ook wel..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat kan, dat is een normaal wakker-word tijdstip"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die is op lokale vakantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja
Maar als killem er is dan ben je al de sjaakIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maak ik zelf wel uitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar wordt je tot aan je tanga zeiknat vanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thxquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Genieten!![]()
Gefeliciteerd met je overwinning!![]()
![]()
Thxquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:35 schreef StevenHyde het volgende:
Owja het is 1 augustus alweer. Gefeliciteerd Vino!
Ja, zon. Geen idee voor hoe lang.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: