abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218383414
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218383463
Pff staan ze echt drie weken op die dorre camping.. dan ben je elkaar toch wel strontzat, zo de hele avond een beetje in een kringentje zitten herrie maken. Ik zou er depressief van worden. Maar ja ik hou ook niet van kamperen dus zie de charme er ook niet echt van in, die taferelen bij AM
pi_218383499
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:29 schreef Flipflop12 het volgende:
Pff staan ze echt drie weken op die dorre camping.. dan ben je elkaar toch wel strontzat, zo de hele avond een beetje in een kringentje zitten herrie maken. Ik zou er depressief van worden. Maar ja ik hou ook niet van kamperen dus zie de charme er ook niet echt van in, die taferelen bij AM
AM had het er vandaag over dat ze ook nog naar een andere camping gingen. Ik denk dat dat is als de grote kinderen naar huis zijn ofzo.

Maarten is ook niet zo gecharmeerd van de harde muziek. Ik denk dat hij een vakantie alleen nodig heeft als deze voorbij is.
pi_218383538
Wat ziet Jan Nagelkerke er slecht uit tegenwoordig. Een opgeblazen gezicht en kleine oogjes.
Volgens Sofie geniet hij enorm. Ik denk wel dat dit huis zoveel beter bij hen past dan het appartement waar ze met zo´n tienen in 3 slaapkamertjes lagen.
pi_218383543
En waarom een egel optillen, op schoot nemen, aaien? Laat dat dier met rust.
pi_218383561
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maarten is ook niet zo gecharmeerd van de harde muziek. Ik denk dat hij een vakantie alleen nodig heeft als deze voorbij is.
Haha, ik dacht hetzelfde!
Want hij staat weer te koken. Voor 14 man. Op een brander die zo laag staat dat hij over een week ongetwijfeld rugklachten heeft.
pi_218383626
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef Harper het volgende:

[..]
Want hij staat weer te koken. Voor 14 man. Op een brander die zo laag staat dat hij over een week ongetwijfeld rugklachten heeft.
Is toch ook niet te doen
Koken voor 14 man op een camping, zonder enige luxe.
Als ze nou een mooie veldkeuken hadden dan zou het kunnen. Dit is echt creperen ipv kamperen, nou ben ik ook geen kampeer liefhebber, en als het moet dan in een caravan.
Ik vind het knap dat je je zo kunt vermaken.
pi_218383730
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef Harper het volgende:

[..]
Voor 13 he? Want Lot eet chips 🤭
pi_218383779
Jvp plaatst een hele liefdevolle post over Mb als het over Laurens zijn verjaardag gaat.
pi_218383782
xxkaill heeft weer een nieuwe Terstal reclame. Dit keer gelukkig wat minder wapperende handjes en gekke gezichten.
Maar om nou te zeggen hiervoor ren ik naar de winkel? Zoals bij de meeste influencers zie je ze daarna ook nooit meer in die kleding waar ze zooo enthousiast over zijn..
pi_218383818
Ik geloof dat ik de beelden van AM toen ze nog in het vakantie huis van haar ouders mocht, een stuk prettiger vond dan dit. Nu ben ik geen fan van camperen, ik vind het echt een armoe om te moeten koken op een pitje. Douchen onder een pis straaltje. Slapen op een luchtbed. Je werkt het hele jaar hard om twee weken per jaar de luxe van thuis te ontvluchten en back to basis te gaan. Met tussen jou en je buren slechts een tentdoek wat je scheidt.

Maar ik ben daar uitzondering in, want half Nederland kampeert in Frankrijk.
pi_218383843
Ik geniet dan wel weer van de campingbeelden/leven van AM. Maar ik ben dan ook een kampeerliefhebber en de sfeer van een camping. En mis het nu toch een beetje extra dat het al jaren niet meer mogelijk is.
pi_218383853
Overigens dan wel wat “luxer” kamperen en zonder al die herrie en drukte 😅😬
pi_218383904
Haha hierdoor schrikt het mij nog meer af, die beelden. Idd, hoe vermaak je je daar zo bij elkaar op de lip. Zo deprimerend allemaal..
pi_218383918
Tamara (greatgrandemultimama) gaat in haar eentje met 8 kinderen een (mid)week op vakantie. Ik geef het haar te doen 😁

(Voor de mods: dit staat op haar openbare threads).
pi_218383931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:58 schreef Snaky het volgende:
Jvp plaatst een hele liefdevolle post over Mb als het over Laurens zijn verjaardag gaat.
Ik vind haar sowieso heel liefdevol overkomen wat betreft de kinderen, naar alle 7 toe. In zn geheel ook wat minder gemaakt dan MB ofzo.
pi_218383945
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:02 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik geloof dat ik de beelden van AM toen ze nog in het vakantie huis van haar ouders mocht, een stuk prettiger vond dan dit. Nu ben ik geen fan van camperen, ik vind het echt een armoe om te moeten koken op een pitje. Douchen onder een pis straaltje. Slapen op een luchtbed. Je werkt het hele jaar hard om twee weken per jaar de luxe van thuis te ontvluchten en back to basis te gaan. Met tussen jou en je buren slechts een tentdoek wat je scheidt.

Maar ik ben daar uitzondering in, want half Nederland kampeert in Frankrijk.
Ik denk er precies zo over hoor. Ik blijf dan nog liever in de luxe van mijn eigen huis geloof ik .
Als kind vond ik kamperen overigens wel geweldig, hele fijne herinneringen aan O+

Verder heb ik nog niet bij die post over zielige Debbie durven kijken, ik kan het niet meer aan die vrouw ;(
Ze glijdt vast die camper uit van geluk nu iedereen kan zien hoe zielig ze is...
pi_218383950
Ik vind Eline Zwitser altijd heel leuk om in de vakantie te volgen. De rest vh jaar een beetje saai maar die weken dat zij in de zomervakantie weg gaan vind ik echt heel leuk om te zien. De foto's en filmpjes me doen denken aan onze vakanties vroeger in Frankrijk.
pi_218383956
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Tamara (greatgrandemultimama) gaat in haar eentje met 8 kinderen een (mid)week op vakantie. Ik geef het haar te doen 😁

Respect! Nooit klagen maar dragen
pi_218383962
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:17 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik denk er precies zo over hoor. Ik blijf dan nog liever in de luxe van mijn eigen huis geloof ik .
Als kind vond ik kamperen overigens wel geweldig, hele fijne herinneringen aan O+

Verder heb ik nog niet bij die post over zielige Debbie durven kijken, ik kan het niet meer aan die vrouw ;(
Ze glijdt vast die camper uit van geluk nu iedereen kan zien hoe zielig ze is...
Ik denk morgen weer aanwezig, ze zei tot in augustus.
pi_218383983
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Respect! Nooit klagen maar dragen
Zij is een sterke vrouw. Het lijkt me voor de kinderen een feestje om daar op te groeien.
pi_218383993
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom een egel optillen, op schoot nemen, aaien? Laat dat dier met rust.
Absurd. Ik kan zo kwaad worden hoe die lui omgaan met dieren.
pi_218383996
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:18 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik vind Eline Zwitser altijd heel leuk om in de vakantie te volgen. De rest vh jaar een beetje saai maar die weken dat zij in de zomervakantie weg gaan vind ik echt heel leuk om te zien. De foto's en filmpjes me doen denken aan onze vakanties vroeger in Frankrijk.
Ja dat vind ik ook
Heerlijke vakantieplaatjes
pi_218383999
Ik hou ook van kamperen en vind het er uitzien als een leuke camping! Mooi met die beek, lekker weer. En niet zo hutje mutje op je buren als bij hun vorige kampeervakantie. Hoewel ik er alsnog niet graag naast zou zitten met die herrie, maar dat geldt over het algemeen voor alle grote groepen op een camping haha.

En hee, nu is er toch een (klein) tafeltje mee, wie weet volgt volgende keer iets van een keukentje om normaal te kunnen koken? Ze lijken het zelf naar hun zin te hebben, leuk.
pi_218384007
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik vind haar leuk! Wel een vrij "kaal" leven, als in weinig verrijking, maar ze klaagt zelden en is altijd met de kinderen bezig. Het huis op orde, verse maaltijden, kinderen lopen altijd in schone kleren. Ze lijkt me een heel lieve moeder.
pi_218384025
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:28 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ik vind haar leuk! Wel een vrij "kaal" leven, als in weinig verrijking, maar ze klaagt zelden en is altijd met de kinderen bezig. Het huis op orde, verse maaltijden, kinderen lopen altijd in schone kleren. Ze lijkt me een heel lieve moeder.
Wat bedoel je met ‘weinig verrijking’? Ze ging/gaat zeer regelmatig met de kinderen op pad? Naar speeltuintjes, het zwembad/zwemmen in het kanaal, een stuk fietsen, boodschappen doen/ijsje eten?

(Mods: ook dit is/was te zien op haar openbare threads).
pi_218384046
Ja, heerlijk naar speeltuintjes en zwemmen, de kinderen komen op dat vlak (en qua aandacht) niets te kort maar een museum zal ze niet ingaan. Ik heb het idee dat er weinig aandacht is voor cultuur, politiek, wat er verder in de wereld gebeurt etc.
En ik begrijp helemaal hoe druk haar gezin zal zijn, maar dat is wat ik bedoel met weinig verrijking. Misschien moet ik het eerder een kleine wereld noemen.
pi_218384059
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:42 schreef Odonata het volgende:
Ja, heerlijk naar speeltuintjes en zwemmen, de kinderen komen op dat vlak (en qua aandacht) niets te kort maar een museum zal ze niet ingaan. Ik heb het idee dat er weinig aandacht is voor cultuur, politiek, wat er verder in de wereld gebeurt etc.
En ik begrijp helemaal hoe druk haar gezin zal zijn, maar dat is wat ik bedoel met weinig verrijking. Misschien moet ik het eerder een kleine wereld noemen.
Ik volg haar al heel lang niet meer, maar ik snap je wel. Ze doet enorm haar best en liefde voor de kinderen is er genoeg, maar of het een feestje is om daar op te groeien vraag ik mij af (waarmee ik niet wil zeggen dat dat bij mijn gezin wel zo is, iedere ouder roeit met de riemen die er zijn).
pi_218384062
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:42 schreef Odonata het volgende:
Buiten dat het een duur uitje is om met zoveel kinderen naar een museum te gaan: zie je dergelijke dingen veel bij andere influencers?

Ik kan me ook van mijn eigen jeugd niet herinneren dat ik met mijn ouders naar musea ben geweest (die waren ook niet echt ingericht op kinderen) en over politiek werd niet gesproken.
Wel herinner ik me het bramen plukken in de duinen en bramensap maken, weken op de camping waar we 15 jaar hebben gestaan en ik me prima vermaakte en meer van die dingen.

En ik heb nu een brede interesse, al tig jaar een museumkaart en weet het nodige van politiek. Het kan prima goedkomen 😁
pi_218384071
En bij Annemarie snap ik veel dingen niet: alle (natuurlijk!) Geertsen haten spelletjes. En ze zitten allemaal bij de scouting. Voor zover ik weet is scouting best voor een groot deel spelletjes doen.
pi_218384079
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Buiten dat het een duur uitje is om met zoveel kinderen naar een museum te gaan: zie je dergelijke dingen veel bij andere influencers?

Ik kan me ook van mijn eigen jeugd niet herinneren dat ik met mijn ouders naar musea ben geweest (die waren ook niet echt ingericht op kinderen) en over politiek werd niet gesproken.
Wel herinner ik me het bramen plukken in de duinen en bramensap maken, weken op de camping waar we 15 jaar hebben gestaan en ik me prima vermaakte en meer van die dingen.

En ik heb nu een brede interesse, al tig jaar een museumkaart en weet het nodige van politiek. Het kan prima goedkomen 😁
Ik kwam als kind niet heel vaak, maar wel regelmatig in een museum (die waren 40 jaar geleden best op kinderen ingericht). Nou is dat geen moeten natuurlijk, maar ik kom uit een arbeidersgezin waar politiek best een ding was, en bij mijn kinderen eigenlijk ook wel. Met leeftijdsgenoten kunnen ze er niet altijd over praten, dus dat gebeurt dan thuis of met oma.
Maar best kans dat dat soort dingen wel besproken worden daar, ik volg ze al te lang niet meer.
pi_218384084
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die dat ook op latere leeftijd niet doen natuurlijk, iedereen heeft zo zijn interesses.
En ik vind de beelden van veel influencers enorm oppervlakkig, daar heb je gelijk in hoor, is natuurlijk ook maar net wat ze wel/ niet laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Odonata op 01-08-2025 00:05:04 (Autocorrect) ]
pi_218384130
Vraag me oprecht soms af waarom dbm zoveel besproken wordt. 5000 volgers. Pff 🤪
pi_218384243
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 00:32 schreef SophiaLoren het volgende:
Vraag me oprecht soms af waarom dbm zoveel besproken wordt. 5000 volgers. Pff 🤪
Het gaat toch niet om het aantal volgers. Maar wat er gepost wordt
pi_218384325
Een stille bij vlagen meelezer hier en ik moet bekennen ben nu wel serieus aan het kijken voor de camping van am voor volgend jaar. Hield haar in de gaten omdat wij op het soort camping staan waar je haar kan verwachten(klein, rivier, weinig animatie) op ongeveer de afstand die ze aangaf. Gelukkig reed ze naar een andere. Zou er echt niet blij van worden als je een rustige camping opzoekt en dan zoveel kabaal cadeau krijgt van de buren.
Maar schaam me toch wel diep dat ik door haar de grote kanshebber heb 😅.
pi_218384380
Op zich hebben kinderen niet veel nodig , je zag wel Maarten wel een beetje geïrriteerd kijken toen hij weer in beeld werd gebracht tijdens het koken.
Begrijp ik wel, zie je toch vaker bij Maarten.
Maar onze kinderen eten alles gaat dus niet op, vooral bij Lot niet, 3 weken chips lijkt me toch ook niet kloppen, maar goed dat weet je maar nooit bij AM.
pi_218384437
Dat gezin kan ook niet op een normale manier met dieren omgaan he...het paardrijden, garnalen in een kommetje houden, met slakken rondzeulen, vlees eten (!) en nu dat egeltje bij Jim. Welk brein denkt dat het normaal is om zo'n beestje op te pakken, op schoot te houden en te aaien?!
pi_218384596
Gisteravond waren we nog bij #27 en nu al bij #29, dat gaat snel. (Alleen #28 kan ik niet vinden 😉)

DBM heeft het over prikkels, maar ik vind dat ze voor iemand die slecht tegen prikkels kan veel "troepjes"/accessoires in huis heeft zo naast de tv bv dat zijn toch ook prikkels?
pi_218384679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 07:53 schreef IlseMarije het volgende:
Gisteravond waren we nog bij #27 en nu al bij #29, dat gaat snel. (Alleen #28 kan ik niet vinden 😉)

DBM heeft het over prikkels, maar ik vind dat ze voor iemand die slecht tegen prikkels kan veel "troepjes"/accessoires in huis heeft zo naast de tv bv dat zijn toch ook prikkels?
Inderdaad en op die planken boven de bank ligt de zooi ook hoog opgestapeld, hetzelfde als ze foto's post vanuit haar bed, oo die kast ligt ook altijd veel zooi. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.
pi_218384704
quote:

Dat is bij Debbie net zo. Overal troep, spullen én geluid maar wel zeuren over prikkels.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:25:43 #41
382129 crew  Donna
pi_218384761
quote:

Degene die 28 opende, heeft het topicnummer opgehoogd naar 29. Dat is niet de bedoeling en staat er ook bij als je een nieuw topic in de reeks opent. ;)
Ik heb het aangepast!
pi_218384771
Oeps, misschien heb ik een cijfertjes overgeslagen. Ik kijk even of ik het kan aanpassen.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:28:48 #43
382129 crew  Donna
pi_218384780
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:27 schreef Miepje77 het volgende:
Oeps, misschien heb ik een cijfertjes overgeslagen. Ik kijk even of ik het kan aanpassen.
Van de cijfertjes afblijven a.u.b. :9
pi_218384845
Zie dat het ook al 28 is. Ik blijf overal van af!
pi_218384850
Maike kade net gisteren terug uit Spanje en hup nu weer op Schiphol om samen met man naar Spanje gaan voor een paar dagen samen.
Ben ik dan de enige die dat wel wat overdreven vindt?
Valt me vaker op dat ze vaker benoemt hoe druk het wel niet is met 3 kinderen, waarvan ze er 2 niet fulltime heeft. Beide oma's waren in Spanje dus je zou denken dat ze echt wel tijd samen hebben gehad.
Ik begrijp echt wel dat het soms even heerlijk is, een weekendje samen maar ze zijn net 3 weken op vakantie geweest.
pi_218384891
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat vind ik ook
Heerlijke vakantieplaatjes
Ja vind ik ook! Prachtige plaatjes en filmpjes, ziet er heel gezellig uit.
pi_218384895
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:49 schreef Henrike het volgende:
Maike kade net gisteren terug uit Spanje en hup nu weer op Schiphol om samen met man naar Spanje gaan voor een paar dagen samen.
Ben ik dan de enige die dat wel wat overdreven vindt?
Valt me vaker op dat ze vaker benoemt hoe druk het wel niet is met 3 kinderen, waarvan ze er 2 niet fulltime heeft. Beide oma's waren in Spanje dus je zou denken dat ze echt wel tijd samen hebben gehad.
Ik begrijp echt wel dat het soms even heerlijk is, een weekendje samen maar ze zijn net 3 weken op vakantie geweest.
Dit begrijp ik ook niet, ze is daar op vakantie ook een aantal keer op datenight geweest samen.
pi_218384971
Die flu flu’s hebben totaal geen vliegschaamte. Tijdens je vakantie ook idd regelmatig date night en dan een dag na je vakantie weer terugvliegen omdat je echt een paar dagen samen nodig hebt. 8)7
pi_218385046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 09:09 schreef Sushirijst het volgende:
Die flu flu’s hebben totaal geen vliegschaamte. Tijdens je vakantie ook idd regelmatig date night en dan een dag na je vakantie weer terugvliegen omdat je echt een paar dagen samen nodig hebt. 8)7
Dacht al dat ik een ouderwetse doos was😆dat ik dat een beetje vreemd vond.
Nu hebben ze alleen de jongste thuis, dat is toch al quality time, even aandacht voor hem, maar nee ze kiezen voor zichzelf.
pi_218385083
En laten de kids ook te pas en te onpas bij de oppas. Ik doe dit zelf ook hoor maar, me time dat soort millenial gedoe, maar toch echt wel met mate en het liefst zo min mogelijk naar de oppas. Zeker nu ze zoals mijn kids zich bevinden in de leeftijd van 0 tot 4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')