SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat plaatje in de OP is allemaal wel heel leuk, maar ik hou eigenlijk helemaal niet van zo'n grote cupmaat~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
ja datquote:
maar als je nu kijkt
zie je gewoon 300 in een topicThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook niet, maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
Dat plaatje in de OP is allemaal wel heel leuk, maar ik hou eigenlijk helemaal niet van zo'n grote cupmaat![]()
ik zag het ookquote:
ik zeg niet voor niks wat raarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fijn, dan voel ik mij niet alleenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar gaat het niet om
~FEYENOORD~
Dat zeg je altijd tegen mijquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag het ook
ik zeg niet voor niks wat raar![]()
![]()
raaaaaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat
maar als je nu kijkt
zie je gewoon 300 in een topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is een mooie OP hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kan ook niet andersquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja maar moet het zonder fotos van jou doen dus dit is dan maar second bestquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mep hem in elkaarquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Begrijpelijk welquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar moet het zonder fotos van jou doen dus dit is dan maar second bestIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
vraag me wel af hoeveel posts er zijn verwijderd vorig topicThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
40-45quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
vraag me wel af hoeveel posts er zijn verwijderd vorig topic~FEYENOORD~
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mep hem in elkaar![]()
heel irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
volgens mij waren we nog best braaf?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
vraag me wel af hoeveel posts er zijn verwijderd vorig topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bloody hell, was het weer eens zo ver?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
vraag me wel af hoeveel posts er zijn verwijderd vorig topic![]()
Terecht welquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk die van @:Devzero
met die nare post naar mij![]()
![]()
![]()
Ik kan dat helaas niet zien, anders zou ik dit top op de bodem uitzoeken!quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
~FEYENOORD~
ik immerquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij waren we nog best braaf?![]()
![]()
![]()
je bent ook een schatjequote:Op donderdag 31 juli 2025 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan dat helaas niet zien, anders zou ik dit top op de bodem uitzoeken!
Ja jij wilde vechtenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zag niks raars, het gaat er wel ruiger aan toe soms.![]()
Ik zie wel als er een lege note erbij komtquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, als het moest dan sta ik mijn mannetje. ik ben heel tolerant maar er zijn grenzen, en dan kun je beter niet in mijn buurt zijnquote:
How can I make this topic about me?![]()
prachtig zijn diequote:Op donderdag 31 juli 2025 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie wel als er een lege note erbij komtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wordt geregeldquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie wel als er een lege note erbij komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hou @kree er eens buitenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zag niks raars, het gaat er wel ruiger aan toe soms.![]()
Gewoon stompenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
modder, vla, of olijfolie?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, als het moest dan sta ik mijn mannetje. ik ben heel tolerant maar er zijn grenzen, en dan kun je beter niet in mijn buurt zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vol op die oogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
de wattus voor een dingenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga geen onterrechte sneren naar @:greysbones doen
Dan zal ik me maar gedragenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, als het moest dan sta ik mijn mannetje. ik ben heel tolerant maar er zijn grenzen, en dan kun je beter niet in mijn buurt zijn![]()
![]()
owquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Voorlopig vecht ik vanavond alleen met OneDrive.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb vandaag voor elektromonteur gespeeld, mag ik nu ook urenlange monologen houden?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wie staat er voor?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Voorlopig vecht ik vanavond alleen met OneDrive.![]()
Als je na 7 dagen je afvraagt waar het omging omdat de lege post in de note weg is gehaald en er natuurlijk geen commentaar bij zitquote:![]()
![]()
Heb je al geprobeerd OneDrive helemaal de moeder te stompen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Voorlopig vecht ik vanavond alleen met OneDrive.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt geregeld
Ik verwacht niets anders. Ik heb zelf ook al een TR gezet, voor het geval niemand het zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze man hequote:Op donderdag 31 juli 2025 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verwacht niets anders. Ik heb zelf ook al een TR gezet, voor het geval niemand het ziet
Jij altijdquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor elektromonteur gespeeld, mag ik nu ook urenlange monologen houden?![]()
![]()
Sommige kunnen datIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb er een note bij
maar ik kan de note niet vinden
bestaan er ook onzichtbare notes?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De verleiding is groot.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd OneDrive helemaal de moeder te stompen?How can I make this topic about me?![]()
Discussies of debatten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor elektromonteur gespeeld, mag ik nu ook urenlange monologen houden?How can I make this topic about me?![]()
commentaar zou een vorm van communicatie zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je na 7 dagen je afvraagt waar het omging omdat de lege post in de note weg is gehaald en er natuurlijk geen commentaar bij zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was het geen notemuskaat?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
ik heb er een note bij
bestaan er ook onzichtbare notes?![]()
![]()
Daar gaan enkele dagen overheen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
ik heb er een note bij
bestaan er ook onzichtbare notes?How can I make this topic about me?![]()
but whyquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar gaan enkele dagen overheen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan is de originele post verwijderdquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
ik heb er een note bij
bestaan er ook onzichtbare notes?En als er geen commentaar in de note staat, dan kan alleen een FA zien waar het over ging
![]()
![]()
nee poepescheetquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar gaan enkele dagen overheen.
ik kan zien dat er 1 is bij gekomen
maar ik zie de note niet staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die bestaan nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
ik heb er een note bij
bestaan er ook onzichtbare notes?~FEYENOORD~
maar ik zie helemaal geen postquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is de originele post verwijderdEn als er geen commentaar in de note staat, dan kan alleen een FA zien waar het over ging
ik weet het aantal notes wat ik heb
daar is er 1 bij gekomen
maar ik zie hem niet
Altijd wel ergens.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
liggen al ergens in de winkel
Eind augustus overal![]()
![]()
Lekker sliepe![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een glitch in the systemquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ik zie helemaal geen post
daar is er 1 bij gekomen
maar ik zie hem niet
How can I make this topic about me?![]()
zin inquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Altijd wel ergens.
Eind augustus overal
*Lust geen koffie*![]()
maar dan denk ik aan Carl notenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tijd voor Noten zou wel een mooie TT zijn
zellufquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:36 schreef JustinK het volgende:
Notes zijn gezond
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tenzij je allergisch bent
dan ga je er dood van
is niet heel gezondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb je verder ook geen problemen meerquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
dan ga je er dood van
is niet heel gezond
met notes
Kleinigheidjequote:Op donderdag 31 juli 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
dan ga je er dood van
is niet heel gezond![]()
weet je wat nu echt ideaal zou zijn
als je je baarmoeder er zo uit zou kunnen halen
oh vergeet zometeen niet om de wc kalender goed te zetten lieverdsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kan, herstel is 6 tot 9 maandenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
als je je baarmoeder er zo uit zou kunnen halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan, herstel is 6 tot 9 maanden
keizersnede gehad
dus graag iets simpeler
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
als je je baarmoeder er zo uit zou kunnen halenquote:![]()
Jus to the rescue!quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wens
dat mijn baarmoeder eruit is![]()
![]()
Ik drink mijn laatste biertje van de dag jongens~FEYENOORD~
ok meisjequote:Op donderdag 31 juli 2025 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink mijn laatste biertje van de dag jongensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En ik maar denken dat ze altijd de waarheid spraken...quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
gynaecologen is al een dingetje he![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik denk ik help met gereedschap aangeven
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze altijd de waarheid spraken...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet je wie altijd de waarheid spreekt?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lig al in bedI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet je wie altijd de waarheid spreekt?2011 mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet je wie altijd de waarheid spreekt?niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:5080 dagen oude postquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Justin spreekt altijd de waarheid.
*Lust geen koffie*![]()
Oh, die zijn de ergste notes. Het was leuk je te kennen en tot over een jaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ik zie helemaal geen post
daar is er 1 bij gekomen
maar ik zie hem niet![]()
![]()
ja maarquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, die zijn de ergste notes. Het was leuk je te kennen en tot over een jaar
dat kan niet
onmogelijk
zeggen ze
De Loesje scheurkalender staat hier nog steeds op 6 januari. Zo leuk vond ik het. Over een maandje scheur ik dat ding rechtstreeks de recycling inquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh vergeet zometeen niet om de wc kalender goed te zetten lieverds
Hoewel ik die plannen al had op 6 januari.![]()
Oke, laat ik alvast een strategische verplaatsing naar mijn bed maken. Maar eens op tijd slapen vandaag.🐙![]()
in 1 keerquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
De Loesje scheurkalender staat hier nog steeds op 6 januari. Zo leuk vond ik het. Over een maandje scheur ik dat ding rechtstreeks de recycling in
Hoewel ik die plannen al had op 6 januari.
of blaadje voor blaadje?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
scheurkalenders zijn te veel werkquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
De Loesje scheurkalender staat hier nog steeds op 6 januari. Zo leuk vond ik het. Over een maandje scheur ik dat ding rechtstreeks de recycling in
Hoewel ik die plannen al had op 6 januari.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is een permban tegenwoordig korter dan een jaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
dat kan niet
onmogelijk
zeggen ze![]()
![]()
niet nog even een treinritje nu?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, laat ik alvast een strategische verplaatsing naar mijn bed maken. Maar eens op tijd slapen vandaag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In een keer de recycling ingooien is het makkelijkstquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
in 1 keer
of blaadje voor blaadje?![]()
![]()
geen ideequote:Op donderdag 31 juli 2025 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Is een permban tegenwoordig korter dan een jaar
nog nooit verdiend
Vooral als ze niet leuk zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
scheurkalenders zijn te veel werk![]()
wat wil je hier nu mee suggereren Justin Kquote:
Nietsquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat wil je hier nu mee suggereren Justin K![]()
![]()
ik hoop dat je ook een onzichtbare note krijgtquote:
Nog eentje om het af te leren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet nog even een treinritje nu?
Kennen ze me straks bij naam daar, als die mafketel die ze steeds met de taxi naar huis moeten brengen.🐙![]()
En een baarmoeder zeker?quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat je ook een onzichtbare note krijgt![]()
![]()
kom volgende keer wel weer jouw kant opquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog eentje om het af te leren.
Kennen ze me straks bij naam daar, als die mafketel die ze steeds met de taxi naar huis moeten brengen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dan lig ik op mijn kussenquote:
en hoop ik binnen nog een uur dit te doen
wil ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan lig ik op mijn kussen
en hoop ik binnen nog een uur dit te doen
heb er geen vertrouwen inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kook niequote:Op donderdag 31 juli 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil ik ook
heb er geen vertrouwen inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
....quote:5 top courses for skills you’re interested inNano Tips??quote:Nano Tips for Leading and Motivating Gen Z at Work with Watchen Nyanue
Wtf is Watchen Nyanue??Report > Report junk.quote:As a seasoned talent strategist, Watchen Nyanue offers unique insights into how companies can leverage multi-generational teams for success. While many workplaces struggle to adapt to the evolving expectations of Gen Z, Watchen emphasizes a proactive approach
Dat zal ze leren bij linkedin![]()
![]()
Captain Lee motivational for gen z; suck it up, buttercupquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
....
[..]
Nano Tips??
Wtf is Watchen Nyanue??
[..]
Report > Report junk.
Dat zal ze leren bij linkedinI'm surrounded by morons!
wacht nog steeds op fotosquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Captain Lee motivational for gen z; suck it up, buttercupHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van wat?quote:I'm surrounded by morons!
Ohquote:I'm surrounded by morons!
ZoI'm surrounded by morons!
Je moest eens weten Wie er goed was gisteravondquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand is goed hier. Probeer het eens in KLB![]()
snel de mutsen, sjaals en handschoenen van zolder halenquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:06 schreef devzero het volgende:
Het is wel lekker dat het even geregend heeft, want nu is het afgekoeld tot 31 graden celciusUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hier was het na de regen 18quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:06 schreef devzero het volgende:
Het is wel lekker dat het even geregend heeft, want nu is het afgekoeld tot 31 graden celciustyquote:
*Lust geen koffie*![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier was het na de regen 18
[..]
ty
I'm surrounded by morons!
Geen idee, ik volg de F1 nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:07 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Je moest eens weten Wie er goed was gisteravond![]()
brengt me terug naar mijn slaapkamer in 2000 vol met sterren aan het plafondquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral als die in het donker gloeitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je verwachting is foutquote:I'm surrounded by morons!
Ik vraag me af wat de nieuwe bewoner van mijn vorige woning heeft gedaan met de sterren op het plafond van mijn dochters kamerquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
brengt me terug naar mijn slaapkamer in 2000 vol met sterren aan het plafond![]()
![]()
Take a wild fucking guess.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
heeft iemand nog een lievelingsdier?🐙![]()
Volgens de inmeter van de keuken was het onmogelijk om de afvoer, aanvoer, etc. van deze plek anderhalve meter achter de vaatwasser door naar rechts te verplaatsen.
Nou, ik hou wel van een uitdaging hoor![]()
Was al wel wat verder hier. Vloer lag er ook al in. Had een malletje gemaakt met de maximale afmeting waar ik binnen moest blijven met alle leidingen![]()
Das niet veel ruimte hoor![]()
Deze prop moest er doorheen
Het pastHier ook alle elektra aangesloten en alles geschilderd. In principe is de ruimte klaar voor plaatsing van de keuken
Vrouwlief kan in ieder geval weer met de vaatwasser spelen
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
8 armenquote:I'm surrounded by morons!
netjesquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens de inmeter van de keuken was het onmogelijk om de afvoer, aanvoer, etc. van deze plek anderhalve meter achter de vaatwasser door naar rechts te verplaatsen.
[ afbeelding ]
Was al wel wat verder hier. Vloer lag er ook al in. Had een malletje gemaakt met de maximale afmeting waar ik binnen moest blijven met alle leidingen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het pastHier ook alle elektra aangesloten en alles geschilderd. In principe is de ruimte klaar voor plaatsing van de keuken
![]()
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
Ha maat, ik ga trouwens zondag zo'n grote 'green-egg' bbq ophalenquote:![]()
Je hebt nu wel een stuk leiding waar altijd water in stil blijft staan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]🐙![]()
Krijg je nou niet een hoop water wat in die buis blijft zitten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een stuk leiding waar altijd water in stil blijft staan.woahquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg je nou niet een hoop water wat in die buis blijft zitten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een stuk leiding waar altijd water in stil blijft staan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg je nou niet een hoop water wat in die buis blijft zitten?Dat dus
![]()
Ik wilde ook nog wat zeggen van de twee 90 graden knietjes direct achter elkaar, maar dat zal bij een vaatwasser wat minder problemen gevenquote:🐙![]()
ik dacht ik ga wat basis grieks leren als ik daar heen wil op vakantie
ja is ne
hoi is ya
dit wordt een dingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nja, soort sifon toch? Die krijg ik daarboven toch voor de afvoer. Dus dubbel sifon zeg maar. Maar een beetje afloop had ik geen ruimte voor. Het werkt gewoonquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg je nou niet een hoop water wat in die buis blijft zitten?
Daarnaast is dit een pijp van 50mm die aangesloten is op een 120mm pijp. Verwacht niet veel problemen of stank“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik wilde eigenlijk protesteren, maar ik heb mijn krediet van snel dingen doorhebben wel een beetje verspeeld het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Mannen zijn nou eenmaal wat minder snel van begrip🐙![]()
Anders laat ik m'n vrouw gewoon ff in de afvoer blazen. Komt goed mannen
Hele grote sifonquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, soort sifon toch? Die krijg ik daarboven toch voor de afvoer. Dus dubbel sifon zeg maar. Maar een beetje afloop had ik geen ruimte voor. Het werkt gewoon
Daarnaast is dit een pijp van 50mm die aangesloten is op een 120mm pijp. Verwacht niet veel problemen of stankIk dacht aan zoiets
(jspaint) Je kunt die buis makkelijk aan de buur vastmaken
![]()
tevens compleet afhankelijk in welke sector bij jouquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk protesteren, maar ik heb mijn krediet van snel dingen doorhebben wel een beetje verspeeld het afgelopen jaar.
*Lust geen koffie*![]()
@loveislikeakiss heeft altijd gelijk, zelfs als ze niet gelijk heeftquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk protesteren, maar ik heb mijn krediet van snel dingen doorhebben wel een beetje verspeeld het afgelopen jaar.![]()
![]()
is wel lastig met het water nuquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele grote sifonIk dacht aan zoiets
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
Heb je dat plankje gemist? Ik had de hele bende eigenlijk in de vloer moeten kappen, maarja.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele grote sifonIk dacht aan zoiets
[ afbeelding ]
Achteraf... De hele bende moet achter de vaatwasser (geen ruimte)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
klinkt als een man die gelukkig getrouwd isquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss heeft altijd gelijk, zelfs als ze niet gelijk heeftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu is het te laat. Over een jaar komen we bij @Stoorzendert langs om te eten en dan kunnen we ruiken of het is gaan stinkenquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is wel lastig met het water nu![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klinkt als een man die gelukkig getrouwd isNee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: