wordt voorlopig dan gewoon een fulltime concert halquote:
Voor welke extra vraag naar concerten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wordt voorlopig dan gewoon een fulltime concert hal
ok, Snuffelmarkten dan (na een blik op hun agenda)quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor welke extra vraag naar concerten?
Ik vermoed dat jij niet bij die vuurwerkshow was.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als “rasechte” NEC-fan, met m’n club ook mee opgegroeid, voel ik hier ook alleen maar verlies bij. De derby was toch altijd weer net ff dat extra lekkere sausje elk seizoen. Jammer dat wanbestuur kan leiden tot het einde van zulke voetbalgeschiedenis maar “goed” dat de KNvB wel de lijn in het zand trekt.
Dat wist je eigenlijk al toen Jordania en MaasbertGod instaptenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toen vage figuren zoals Franke, die vijf 'investeerders' en die Braasch instapten wist je al hoe laat het was.
En die vage gasten erna die nooit kwamen kijken en ondertussen aan het eind van het jaar even de boekhouding recht moest trekken. Hoe heette die ook alweer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wist je eigenlijk al toen Jordania en MaasbertGod instapten
Daarna kwamen de Russen, Olyf ofzo? Daarvoor ook een Rus. Eigenlijk gingen die nog relatief goed met de club om, vulden steeds de gigantische financiële gaten. Pas toen die noodgedwongen door de oorlog uit moesten stappen en men bij die vage Amerikaan uitkwam ging het pas echt misquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:28 schreef mitt het volgende:
[..]
En die vage gasten erna die nooit kwamen kijken en ondertussen aan het eind van het jaar even de boekhouding recht moest trekken. Hoe heette die ook alweer?
Je kan het pech noemen, maar die Rus was nodig omdat ze op veel te grote stand wilden leven. Dat was linksom of rechtsom gedoemd om verkeerd af te lopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna kwamen de Russen, Olyf ofzo? Daarvoor ook een Rus. Eigenlijk gingen die nog relatief goed met de club om, vulden steeds de gigantische financiële gaten. Pas toen die noodgedwongen door de oorlog uit moesten stappen en men bij die vage Amerikaan uitkwam ging het pas echt mis
Subtiele stille hint.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna kwamen de Russen, Olyf ofzo? Daarvoor ook een Rus. Eigenlijk gingen die nog relatief goed met de club om, vulden steeds de gigantische financiële gaten. Pas toen die noodgedwongen door de oorlog uit moesten stappen en men bij die vage Amerikaan uitkwam ging het pas echt mis
Oh dat zeker, eigenlijk leeft Vitesse vanaf Karel Aalbers al boven zijn standquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan het pech noemen, maar die Rus was nodig omdat ze op veel te grote stand wilden leven. Dat was linksom of rechtsom gedoemd om verkeerd af te lopen.
Lekker meer indoor party's erbij.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wordt voorlopig dan gewoon een fulltime concert hal
Ik moet altijd hieraan denkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Lekker meer indoor party's erbij.![]()
Ik kan me deze quote als de dag van gister herinneren:
Bekijk deze YouTube-video
"Oh nee, toch niet!"![]()
Sneu voor de fans, maja eigen schuld door jarenlang wanbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |