Broccoli is helemaal hipquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nóg een met zo'n alpaca look
ik vroeg me al afquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nóg een met zo'n alpaca look
quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:12 schreef schetterklep het volgende:
Nou , de knock outs over het weekend heen
Zit er dik in, hoewel ze de laatst tijd wel een stukje vlotter lijken te gaan, dus als we uitgaan van mandag de uitslag, kan het alleen maar meevallenquote:
je kunt een bericht alleen aanpassenquote:
deze cyclus wordt er toch niemand weggestemd uit het bondje dat laatste word?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Slappe klap, slappe hap die gele kaart voor een aai langs de poezelige wangetjes van Joey. Wat een mietje om hier een ding van te maken en dat de FEBO hierin mee gaat door een gele kaart uit te delen. Wel lekker dat de Gieren knock-out’s mogen spelen. Denk Zwarte Schapen exitttt. Alexander was weer zijn irritante zelf en heeft wel een grootsmoel gekregen na Secret Story waarin het miezerige kneus was. Wat een airrr heeft ie. Mochten de Gieren laatste blijven is hij ‘gezien’. Moge duidelijk zijn.
Bo of Bradley of Nickquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Welke oud-bondgenoot komt er terug. Ik herken 'm niet hieruit...
https://www.instagram.com/reel/DMzaNJZoFFl/
Helemaal correctquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
deze cyclus wordt er toch niemand weggestemd uit het bondje dat laatste word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |