SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 31-07-2025 20:15:59 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
10kquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gekeken maar niet mee gekregen? Wat zat er in dan
joey heeft hem uiteindelijk gekregenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O wat erg, waar was ik met mijn gedachten. Had hem gewoon aanstaanquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
10k
joey heeft hem uiteindelijk gekregen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je bent natuurlijk veel onderweg voor je werk, dus dat snap ik dan welquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig serieus lekker om gewoon lekker thuis te zijn. Beetje in en om het huis wat dingetjes te doen en het lekker rustig aan te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zodra ik een nieuwe PA gevonden heb zal ik die wel even langs sturen om je te komen helpenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zoek nog een PA voor mijn dingetjes in en om het huis![]()
![]()
![]()
Wel incl. factuur achteraf
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
man3 wat een regenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Voor zolang het duurtquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Nog altijd een mooi plaatje in de OP
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dottiequote:Op donderdag 31 juli 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat erg, waar was ik met mijn gedachten. Had hem gewoon aanstaan
@_UserName_ komt punckten pakken!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
#keeppottenbakmeisjeindeOP #pottenbakmeisjelifemattersquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey MT6quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#keeppottenbakmeisjeindeOP #pottenbakmeisjelifematters
Snoeiharde TR gemacht op de TS, dit is hoogverraad![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: