QEDquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:37 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb de mensen van boven nooit kunnen betrappen op werken.
quote:5. Sense of Entitlement: Unreasonable expectations of especially favorable treatment or automatic compliance with their wishes.
Ja en allemaal de schuld van andere in plaats van hand in eigen boezem.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:07 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zoal dit is juist zo erg jammer in het geval van @:torentje Het is door mij reeds vaker aangekaart en had 'm daarbij ook nog van gratis tips voorzien die zeer bruikbaar kunnen zijn.
Deze user in het bijzonder klaagt regelmatig hier op het forum steen en been. Hij doet kennelijk te weinig of niets om verbeteringen aan te brengen voor hemzelf, zo lijkt het althans, en daarvoor eventueel hulp in te schakelen.
Ik vrees dat het begrip van wederkerigheid bij bewuste poster nogal ernstig begrenst isquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef raptorix het volgende:
Ik zorg er altijd voor dat de mensen "boven" mij afhankelijk zijn van mijn skills, en aangezien ze altijd blij met mij zijn, en van alles voor me regelen vind ik dat erg fijn.
Men kan toch beter zijn skills gebruiken om het "beneden" te redden? Want die krijgen anders een levenlang veel troep van "boven", waardoor "beneden" niet kan groeien en het aantrekkelijk uiterlijk verliest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef raptorix het volgende:
Ik zorg er altijd voor dat de mensen "boven" mij afhankelijk zijn van mijn skills, en aangezien ze altijd blij met mij zijn, en van alles voor me regelen vind ik dat erg fijn.
Sommigen denken het beter te weten nietwaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Men kan toch beter zijn skills gebruiken om het "beneden" te redden? Want die krijgen anders een levenlang veel troep van "boven", waardoor "beneden" niet kan groeien en het aantrekkelijk uiterlijk verliest.
Precies, de bekwame mensen zetten hun vaardigheden in voor de grote duivels.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:03 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Sommigen denken het beter te weten nietwaar![]()
Bekijk deze YouTube-video
Vroeger, lang geleden, had je tenminste nog bekwame mensen die dat nog niet dedenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:29 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, de bekwame mensen zetten hun vaardigheden in voor de grote duivels.
Maar die hebben wel verloren van de grote duivels, want het mooie volk is te klein en te fijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:47 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Vroeger, lang geleden, had je tenminste nog bekwame mensen die dat nog niet deden![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jij denkt altijd maar dat mensen "boven" als plan hebben mensen "beneden" te moeten trappen, waar haal je dat idee toch vandaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Men kan toch beter zijn skills gebruiken om het "beneden" te redden? Want die krijgen anders een levenlang veel troep van "boven", waardoor "beneden" niet kan groeien en het aantrekkelijk uiterlijk verliest.
Hoe zo, gebeurt dat nooit dan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij denkt altijd maar dat mensen "boven" als plan hebben mensen "beneden" te moeten trappen, waar haal je dat idee toch vandaan?
Dat is toch algemeen bekend, dat "boven" het "beneden" niets anders dan een zwaar leven vol strijd gunt? Je moet maar eens gaan kijken wat "boven" allemaal heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij denkt altijd maar dat mensen "boven" als plan hebben mensen "beneden" te moeten trappen, waar haal je dat idee toch vandaan?
Ik hoef helemaal nergens naar te kijken. Ik weet precies hoe het werkt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend, dat "boven" het "beneden" niets anders dan een zwaar leven vol strijd gunt? Je moet maar eens gaan kijken wat "boven" allemaal heeft.
Niet mee eens. Instroom moet zeer beperkt blijven anders blijft er helemaal niets over van dit land en Europa. De invloed van deze culturen moet zeer gematigd blijven anders krijg je hier exact dezelfde middeleeuwse teringzooi als in die zandbakken. En we zijn helaas al hard op weg om een shithole te worden 🤮quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het maakt mij geen fluit uit wie hier asiel zoekt; als men zich maar aanpast aan de hier geldende wetten, normen en regels.
Dat doen islamieten en Afrikanen (verreweg de grootste groepen die hier asiel eisen) over het algemeen dus niet. De hoop dat ze zich zouden assimileren speelt al sinds de jaren 80 maar daar komt in de praktijk vrij weinig van terecht. Misschien moeten we dus maar gewoon stoppen met deze vorm van maatschappelijke vervuiling want er blijft helemaal niks over van wat de voorouders de afgelopen eeuwen hier hebben opgebouwd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het maakt mij geen fluit uit wie hier asiel zoekt; als men zich maar aanpast aan de hier geldende wetten, normen en regels.
Doe maar niet. Met deze vergrijzing ga je de migranten nog heel hard nodig hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat doen islamieten en Afrikanen (verreweg de grootste groepen die hier asiel eisen) over het algemeen dus niet. De hoop dat ze zich zouden assimileren speelt al sinds de jaren 80 maar daar komt in de praktijk vrij weinig van terecht. Misschien moeten we dus maar gewoon stoppen met deze vorm van maatschappelijke vervuiling want er blijft helemaal niks over van wat de voorouders de afgelopen eeuwen hier hebben opgebouwd.
Als ze werken, ja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe maar niet. Met deze vergrijzing ga je de migranten nog heel hard nodig hebben.
We hoeven slechts de ouderwetse lieden te weren, zodat de ouderwetse lieden kleiner en behandelbaar worden en dan dus geen groot probleem meer zouden zijn voor de minderjarigen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Niet mee eens. Instroom moet zeer beperkt blijven anders blijft er helemaal niets over van dit land en Europa. De invloed van deze culturen moet zeer gematigd blijven anders krijg je hier exact dezelfde middeleeuwse teringzooi als in die zandbakken. En we zijn helaas al hard op weg om een shithole te worden 🤮
Gelukkig doen ze dat ookquote:
quote:quote:Steeds meer statushouders hebben betaald werk
Van alle statushouders hebben Eritreeėrs het vaakst betaald werk. Na zevenenhalf jaar heeft iets meer dan 60 procent van deze groep een baan. Dat is meer dan statushouders met een andere nationaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |