abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218410592
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:47 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Zo ver hoeven de volkstuintjes niet te zijn, kracht en groene vingers verkrijgt men al doende door de frisse lucht en lichaamsbeweging. Men kan natuurlijk ook al ervaren tuintjes gebruikers om informatie vragen. Ook sociaal heeft het een niet te onderschatten positieve uitwerking :Y) c_/ _O_
Persoonlijk doe ik toch liever wachten op de dag waarop alle schappen leeg zijn. Want dan zijn ook de cipiers elders aan het werk.
pi_218410655
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Persoonlijk doe ik toch liever wachten op de dag waarop alle schappen leeg zijn. Want dan zijn ook de cipiers elders aan het werk.
Weest U dan wel gewis, dat dan ook de beschikbaarheid van volkstuintjes gering zal zijn, een verstandige meid is op haar toekomst voorbereid. Beter voorkomen dan genezen nietwaar :Y
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_218410684
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:14 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Heb niet echt de indruk sinds Rutte weg is dat het ook maar enigszins veranderd is, die verwachting zal ook een illusie blijken. Het is een 'probleem' van onze volksaard, daar gaat de politiek echt niets aan veranderen.
De politiek wilt bevolkingsgroei.
En er worden te weinig kinderen geboren om de vergrijzing te compenseren.
Dus voorlopig zullen de asielzoekers blijven komen tenzij er echt een zware politieke verandering kont.
pi_218410704
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De politiek wilt bevolkingsgroei.
En er worden te weinig kinderen geboren om de vergrijzing te compenseren.
De doorsnee statushouder kost de schatkist nogal wat euros, dus nee, dat kan imo de motivatie niet zijn :N

[ Bericht 3% gewijzigd door Digi2 op 03-08-2025 21:59:35 ]
pi_218410798
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:45 schreef Digi2 het volgende:

[..]
De doorsnee statushouder kost de schatkist nogal wat euros, dus nee, dat kan imo de motivatie niet zijn :N
Ik snap je helemaal maar ik denk dat ze op regeringsniveau anders denken.
Misschien kijken hun verder in de toekomst.
In 2050 willen ze 20.000.000 inwoners.
De Nederlandse inwoners maken niet genoeg baby's dus moeten de mensen van elders komen.
Het lijkt mij wenselijker om dat via ambassades en de industriėle sector te doen maar dat doen ze niet of minimaal.
  zondag 3 augustus 2025 @ 22:02:50 #231
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218410805
Gaan we nu even D66ers afblaffen. Kom maar.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218410854
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
In 2050 willen ze 20.000.000 inwoners.

Ik zie daar geen voordeel in, om van Nederland, Nederstad te maken. Het komt de leefbaarheid en het welzijn niet ten goede. Althans niet in mijn beleving :N
pi_218410869
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:11 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik zie daar geen voordeel in, om van Nederland, Nederstad te maken. Het komt de leefbaarheid en het welzijn niet ten goede. Althans niet in mijn beleving :N
Dat kan jij wel willen maar bij het distributiecentrum hebben ze goedkope arbeiders nodig dus je moet niet zo zeiken
pi_218410883
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:14 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Dat kan jij wel willen maar bij het distributiecentrum hebben ze goedkope arbeiders nodig dus je moet niet zo zeiken
:|W :'(
pi_218411493
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:14 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Heb niet echt de indruk sinds Rutte weg is dat het ook maar enigszins veranderd is, die verwachting zal ook een illusie blijken. Het is een 'probleem' van onze volksaard, daar gaat de politiek echt niets aan veranderen.
Dat is logisch: die psychopaat is nog niet koud een jaar weg. In 14 jaar tijd heeft hij (o.a met Stef Blok) structurele systeemveranderingen doorgezet, en die beginnen steeds verder te knellen.
  maandag 4 augustus 2025 @ 00:48:41 #236
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218411667
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2025 00:01 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
Dat is logisch: die psychopaat is nog niet koud een jaar weg. In 14 jaar tijd heeft hij (o.a met Stef Blok) structurele systeemveranderingen doorgezet, en die beginnen steeds verder te knellen.
Maar is allemaal schoeld van Geertje hoor!!
"Hoka Hey!"
pi_218412039
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:14 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ik snap het niet, in de toekomst gaan ze toch minder mensen nodig hebben vanwege de AI?
Waarom dan zo veel mensen binnen halen?
pi_218412278
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 06:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik snap het niet, in de toekomst gaan ze toch minder mensen nodig hebben vanwege de AI?
Dit zijn inderdaad zaken die elkaar vaak tegenspreken.
In Duitsland bijvoorbeeld krimpt de techniek/industrie steeds meer of worden delen naar het buitenland verplaatst en zou AI allerlei banen overnemen. Toch moeten er steeds meer mensen binnengehaald worden want vergrijzing.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218412347
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:45 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Voegen niks toe behalve veel kosten.
Ja aan allerlei hulporganisaties maar dat kost de burger netto belastinggeld
Vakman pur sang
  maandag 4 augustus 2025 @ 08:26:04 #240
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218412368
quote:

[..]
Sommige mensen geloven in een of andere erfzonde; de BWM is het ze gewoon verschuldigd.

Veel mensen verdienen gewoon goed geld in deze industrie.

Veel mensen hebben een goed hart, doch zien niet in hoe hier misbruik van gemaakt wordt, of wķllen het gewoon niet zien.

Gewoon fascinerend dat mensen die klagen over milieuvervuiling, tegelijkertijd voor meer migratie kunnen zijn.

Soms is het echt een regelrechte mindfuck.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218412542
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 08:26 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Sommige mensen geloven in een of andere erfzonde; de BWM is het ze gewoon verschuldigd.

Veel mensen verdienen gewoon goed geld in deze industrie.

Veel mensen hebben een goed hart, doch zien niet in hoe hier misbruik van gemaakt wordt, of wķllen het gewoon niet zien.

Gewoon fascinerend dat mensen die klagen over milieuvervuiling, tegelijkertijd voor meer migratie kunnen zijn.

Soms is het echt een regelrechte mindfuck.
Inderdaad, politici de schuld geven is makkelijk als zwarte schapen, maar uiteindelijk weerspiegelen die iig deels de volksaard. Het 'probleem' ligt daar en dat zie ik niet zo snel veranderen, gaan minstens decennia overheen :Y
pi_218413348
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:06 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Inderdaad, politici de schuld geven is makkelijk als zwarte schapen, maar uiteindelijk weerspiegelen die iig deels de volksaard. Het 'probleem' ligt daar en dat zie ik niet zo snel veranderen, gaan minstens decennia overheen :Y
De volksaard is dan toch vijandig tegen mensen met te weinig geld? Want de mensen met te weinig geld krijgen hier geen koninklijke ontvangst van de mensen op invloedrijke posten.
pi_218414074
quote:

[..]
Als die mensen in de toekomst zonder werk zitten is dat een probleem van de maatschappij en niet van de bedrijven :7
pi_218414546
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:35 schreef torentje het volgende:

[..]
De volksaard is dan toch vijandig tegen mensen met te weinig geld? Want de mensen met te weinig geld krijgen hier geen koninklijke ontvangst van de mensen op invloedrijke posten.
Dat klopt, de voorkeur gaat dan ook uit naar mensen zonder geld :Y
pi_218415047
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:06 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Hele goede opmerking.

Neem de toeslagen affaire. Het begon met de bulgarenfraude. Dat MOEST hoe dan ook hard worden aangepakt van het volk, burgers, stemmers uit alle kanten.
En Omtzicht voorop, die dit weer eens kwam melden en pushen.

Uiteindelijk is dat in de uitvoering en politieke controle foutgegaan. En dan krijgt Rutte dat persoonlijk op zijn bordje.

Nogal logisch dat die een internationale carričre is gaan ambiėren.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')