Persoonlijk doe ik toch liever wachten op de dag waarop alle schappen leeg zijn. Want dan zijn ook de cipiers elders aan het werk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:47 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zo ver hoeven de volkstuintjes niet te zijn, kracht en groene vingers verkrijgt men al doende door de frisse lucht en lichaamsbeweging. Men kan natuurlijk ook al ervaren tuintjes gebruikers om informatie vragen. Ook sociaal heeft het een niet te onderschatten positieve uitwerking![]()
![]()
Weest U dan wel gewis, dat dan ook de beschikbaarheid van volkstuintjes gering zal zijn, een verstandige meid is op haar toekomst voorbereid. Beter voorkomen dan genezen nietwaarquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik toch liever wachten op de dag waarop alle schappen leeg zijn. Want dan zijn ook de cipiers elders aan het werk.
De politiek wilt bevolkingsgroei.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:14 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Heb niet echt de indruk sinds Rutte weg is dat het ook maar enigszins veranderd is, die verwachting zal ook een illusie blijken. Het is een 'probleem' van onze volksaard, daar gaat de politiek echt niets aan veranderen.
De doorsnee statushouder kost de schatkist nogal wat euros, dus nee, dat kan imo de motivatie niet zijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De politiek wilt bevolkingsgroei.
En er worden te weinig kinderen geboren om de vergrijzing te compenseren.
Ik snap je helemaal maar ik denk dat ze op regeringsniveau anders denken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:45 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De doorsnee statushouder kost de schatkist nogal wat euros, dus nee, dat kan imo de motivatie niet zijn
Ik zie daar geen voordeel in, om van Nederland, Nederstad te maken. Het komt de leefbaarheid en het welzijn niet ten goede. Althans niet in mijn belevingquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In 2050 willen ze 20.000.000 inwoners.
Dat kan jij wel willen maar bij het distributiecentrum hebben ze goedkope arbeiders nodig dus je moet niet zo zeikenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik zie daar geen voordeel in, om van Nederland, Nederstad te maken. Het komt de leefbaarheid en het welzijn niet ten goede. Althans niet in mijn beleving
quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat kan jij wel willen maar bij het distributiecentrum hebben ze goedkope arbeiders nodig dus je moet niet zo zeiken
Dat is logisch: die psychopaat is nog niet koud een jaar weg. In 14 jaar tijd heeft hij (o.a met Stef Blok) structurele systeemveranderingen doorgezet, en die beginnen steeds verder te knellen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:14 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Heb niet echt de indruk sinds Rutte weg is dat het ook maar enigszins veranderd is, die verwachting zal ook een illusie blijken. Het is een 'probleem' van onze volksaard, daar gaat de politiek echt niets aan veranderen.
Maar is allemaal schoeld van Geertje hoor!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:01 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Dat is logisch: die psychopaat is nog niet koud een jaar weg. In 14 jaar tijd heeft hij (o.a met Stef Blok) structurele systeemveranderingen doorgezet, en die beginnen steeds verder te knellen.
Ik snap het niet, in de toekomst gaan ze toch minder mensen nodig hebben vanwege de AI?quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat kan jij wel willen maar bij het distributiecentrum hebben ze goedkope arbeiders nodig dus je moet niet zo zeiken
Dit zijn inderdaad zaken die elkaar vaak tegenspreken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik snap het niet, in de toekomst gaan ze toch minder mensen nodig hebben vanwege de AI?
Waarom dan zo veel mensen binnen halen?
Voegen niks toe behalve veel kosten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:45 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De doorsnee statushouder kost de schatkist nogal wat euros, dus nee, dat kan imo de motivatie niet zijn
Sommige mensen geloven in een of andere erfzonde; de BWM is het ze gewoon verschuldigd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik snap het niet, in de toekomst gaan ze toch minder mensen nodig hebben vanwege de AI?
Inderdaad, politici de schuld geven is makkelijk als zwarte schapen, maar uiteindelijk weerspiegelen die iig deels de volksaard. Het 'probleem' ligt daar en dat zie ik niet zo snel veranderen, gaan minstens decennia overheenquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven in een of andere erfzonde; de BWM is het ze gewoon verschuldigd.
Veel mensen verdienen gewoon goed geld in deze industrie.
Veel mensen hebben een goed hart, doch zien niet in hoe hier misbruik van gemaakt wordt, of wķllen het gewoon niet zien.
Gewoon fascinerend dat mensen die klagen over milieuvervuiling, tegelijkertijd voor meer migratie kunnen zijn.
Soms is het echt een regelrechte mindfuck.
De volksaard is dan toch vijandig tegen mensen met te weinig geld? Want de mensen met te weinig geld krijgen hier geen koninklijke ontvangst van de mensen op invloedrijke posten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:06 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Inderdaad, politici de schuld geven is makkelijk als zwarte schapen, maar uiteindelijk weerspiegelen die iig deels de volksaard. Het 'probleem' ligt daar en dat zie ik niet zo snel veranderen, gaan minstens decennia overheen
Als die mensen in de toekomst zonder werk zitten is dat een probleem van de maatschappij en niet van de bedrijvenquote:Op maandag 4 augustus 2025 06:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat klopt, de voorkeur gaat dan ook uit naar mensen zonder geldquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:35 schreef torentje het volgende:
[..]
De volksaard is dan toch vijandig tegen mensen met te weinig geld? Want de mensen met te weinig geld krijgen hier geen koninklijke ontvangst van de mensen op invloedrijke posten.
Hele goede opmerking.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:06 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Inderdaad, politici de schuld geven is makkelijk als zwarte schapen, maar uiteindelijk weerspiegelen die iig deels de volksaard. Het 'probleem' ligt daar en dat zie ik niet zo snel veranderen, gaan minstens decennia overheen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |