Ik zou niet in MB haar schoenen willen staan. Ze zit volgens mij helemaal vast/verstrikt in dit leven. Net een duur huis gekocht met dito verbouwing. Al die kinderen kinderen die erbij zijn betrokken. De continue social media aandacht. Ze ziet er zo doodongelukkig uit die vrouw.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:42 schreef Memm het volgende:
Ik vind het maar een zielig verhaal.
Vroeger keek ik wel eens dokter Phil.
Dit is echt zo'n casus.
Vrouw verliefd op een andere vrouw, besloten om met zn drieën door te gaan, uiteindelijk happy poly, maar die andere vrouw gaat er vervolgens ineens met de man vandoor.💔
Tussen MB en KB lijkt het al heel lang bekoeld. Ze stonden op het punt van scheiden toen de poly ontstond als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:45 schreef lila01 het volgende:
Bericht van MB over de verjaardag van kleine Lau.
Koen, de vader van haar kind en tevens haar man, wordt niet eens genoemd. Veelzeggender kan het niet.
We mogen wel degelijk bespreken wat er op juicechannels langskomt. En bepaalde zaken vallen echt op, al langere tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:03 schreef Henrike het volgende:
Ik ben al dagen alleen nog maar aan het meelezen, vooral omdat ik het er hier soms echt te heftig aan toe vind gaan.
Er wordt van alles gespeculeerd.
Hele scenario's worden er bedacht . Gebaseerd op wat men op insta denkt te zien.
Eerder was het hier naar mijn idee veel milder wat speculeren betreft, maar het commentaar wordt steeds heftiger.
Je mag zover ik weet geen dingen zeggen als een fluflu dat zelf niet had gemeld
Het is soms net of men geniet van de ellende van anderen , dat men wil dat een relatie stuk loopt.
Uk verbaas me echt over de uitspraken van sommigen hier, wat ze zomaar schrijven zonder te weten hoe het echt zit.
En tuurlijk , de fluflus kiezen er zelf voor om alles te delen, maar kunnen we dan niet even afwachten hoe en wat er speelt ?
Geef ze even een kans. Ze zullen er echt mee voor de dag komen als het daar de tijd voor is.
Dat is wat ik ervan vind, zal ook wel commentaar krijgen maar dat is dan maar zo.
Wanneer komt de Deb weer terug? En vooral: waarmeequote:Op woensdag 30 juli 2025 23:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
We mogen wel degelijk bespreken wat er op juicechannels langskomt. En bepaalde zaken vallen echt op, al langere tijd.
Ik geniet er trouwens niet van als het over zou zijn, voor de kinderen zou ik dat allemaal vrij heftig vinden.
Maar, mensen vinden het over het algemeen niet fijn om misleid te worden en zullen daarom reageren op zaken die opvallen en tegenstrijdig zijn. Net zoals er over Debbie geschreven wordt als zij weer eens iets post wat niet kan kloppen.
Bedrijf is van hen alle drie. Gelijkwaardig, hebben ze juist altijd over gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar stel het is zo, zijn Koen en Jacqueline niet veel kwijt dan? Want volgens mij is alles van Michelle van bedrijf tot huis
Nou dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:26 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Welke kant het ook uit gaat, en of het uit gaat met de poly, ik denk dat ze alle drie een hoop verliezen. Zowel k, jvp als Mb. Om nog maar te zwijgen over de 7 kinderen die hier al helemaal niet om gevraagd hebben.
Nog steeds heb ik de hoop dat het een stunt is die ze nodig hebben om het bedrijf weer even een flinke boost te geven.
Dat zij degene zijn die het laatst lachen wanneer de bankrekening weer gevuld is. Ik hoop het oprecht voor de 7 kinderen.
Ja nu weten we je mening wel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:03 schreef Henrike het volgende:
Ik ben al dagen alleen nog maar aan het meelezen, vooral omdat ik het er hier soms echt te heftig aan toe vind gaan.
Hele scenario's worden er bedacht . Gebaseerd op wat men op insta denkt te zien.
Eerder was het hier naar mijn idee veel milder wat speculeren betreft, maar het commentaar wordt steeds heftiger.
Het is soms net of men geniet van de ellende van anderen , dat men wil dat een relatie stuk loopt.
Uk verbaas me echt over de uitspraken van sommigen hier, wat ze zomaar schrijven zonder te weten hoe het echt zit.
En tuurlijk , de fluflus kiezen er zelf voor om alles te delen, maar kunnen we dan niet even afwachten hoe en wat er speelt ?
Geef ze even een kans. Ze zullen er echt mee voor de dag komen als het daar de tijd voor is.
Dat is wat ik ervan vind, zal ook wel commentaar krijgen maar dat is dan maar zo.
Misschien lees ik er over heen maar ik lees nergens dat iemand hier hoopt dat deze relatie voorbij is?quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:03 schreef Henrike het volgende:
Excuses hoor, blijkbaar per ongeluk dubbel geplaatst.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:37 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ja nu weten we je mening wel.
Wat een ander vindt lees je hier.
Is een ieder vrij in.
(Even nog reageren op bericht uit het vorige topic, was al vol toen ik het zag)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |