abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218374591
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218374603
Topic titel 🤐🤣
pi_218374611
Ik vind het maar een zielig verhaal.
Vroeger keek ik wel eens dokter Phil.
Dit is echt zo'n casus.
Vrouw verliefd op een andere vrouw, besloten om met zn drieën door te gaan, uiteindelijk happy poly, maar die andere vrouw gaat er vervolgens ineens met de man vandoor.💔
pi_218374629
Bericht van MB over de verjaardag van kleine Lau.
Koen, de vader van haar kind en tevens haar man, wordt niet eens genoemd. Veelzeggender kan het niet.
pi_218374684
Ze schrijft een paar dagen maar ze zegt dat ze een week gaat. Dat noem ik niet een paar dagen toch?

De roddels zijn dat Michelle er al 1.5 jaar een affaire op nahoudt en Koen en Jacqueline hier onlangs achter zijn gekomen.

Ik hoop dat het een storm in een glas water is en ze hun relatie voort kunnen zetten. Voor hun zelf maar vooral voor hun kinderen.

Ze hebben zoveel overhoop gehaald door deze relatie aan te gaan. Dat het dan nu kapot zou zijn na 3 jaar, dat wilt niemand.
pi_218374685
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:42 schreef Memm het volgende:
Ik vind het maar een zielig verhaal.
Vroeger keek ik wel eens dokter Phil.
Dit is echt zo'n casus.
Vrouw verliefd op een andere vrouw, besloten om met zn drieën door te gaan, uiteindelijk happy poly, maar die andere vrouw gaat er vervolgens ineens met de man vandoor.💔
Ik zou niet in MB haar schoenen willen staan. Ze zit volgens mij helemaal vast/verstrikt in dit leven. Net een duur huis gekocht met dito verbouwing. Al die kinderen kinderen die erbij zijn betrokken. De continue social media aandacht. Ze ziet er zo doodongelukkig uit die vrouw.
pi_218374688
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:45 schreef lila01 het volgende:
Bericht van MB over de verjaardag van kleine Lau.
Koen, de vader van haar kind en tevens haar man, wordt niet eens genoemd. Veelzeggender kan het niet.
Tussen MB en KB lijkt het al heel lang bekoeld. Ze stonden op het punt van scheiden toen de poly ontstond als ik het me goed herinner.
En wat betreft de juice, dat de poly over is omdat MB met een ander gezoend zou hebben, zo werd het niet gebracht. Er werd gezegd dat ze vrij was om te doen wat ze wil, omdat de poly over is.
pi_218374721
Ik ben al dagen alleen nog maar aan het meelezen, vooral omdat ik het er hier soms echt te heftig aan toe vind gaan.
Er wordt van alles gespeculeerd.
Hele scenario's worden er bedacht . Gebaseerd op wat men op insta denkt te zien.
Eerder was het hier naar mijn idee veel milder wat speculeren betreft, maar het commentaar wordt steeds heftiger.
Je mag zover ik weet geen dingen zeggen als een fluflu dat zelf niet had gemeld
Het is soms net of men geniet van de ellende van anderen , dat men wil dat een relatie stuk loopt.
Uk verbaas me echt over de uitspraken van sommigen hier, wat ze zomaar schrijven zonder te weten hoe het echt zit.
En tuurlijk , de fluflus kiezen er zelf voor om alles te delen, maar kunnen we dan niet even afwachten hoe en wat er speelt ?
Geef ze even een kans. Ze zullen er echt mee voor de dag komen als het daar de tijd voor is.
Dat is wat ik ervan vind, zal ook wel commentaar krijgen maar dat is dan maar zo.
pi_218374733
Maar stel het is zo, zijn Koen en Jacqueline niet veel kwijt dan? Want volgens mij is alles van Michelle van bedrijf tot huis
pi_218374739
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:03 schreef Henrike het volgende:
Ik ben al dagen alleen nog maar aan het meelezen, vooral omdat ik het er hier soms echt te heftig aan toe vind gaan.
Hele scenario's worden er bedacht . Gebaseerd op wat men op insta denkt te zien.
Eerder was het hier naar mijn idee veel milder wat speculeren betreft, maar het commentaar wordt steeds heftiger.
Het is soms net of men geniet van de ellende van anderen , dat men wil dat een relatie stuk loopt.
Uk verbaas me echt over de uitspraken van sommigen hier, wat ze zomaar schrijven zonder te weten hoe het echt zit.
En tuurlijk , de fluflus kiezen er zelf voor om alles te delen, maar kunnen we dan niet even afwachten hoe en wat er speelt ?
Geef ze even een kans. Ze zullen er echt mee voor de dag komen als het daar de tijd voor is.
Dat is wat ik ervan vind, zal ook wel commentaar krijgen maar dat is dan maar zo.
We mogen wel degelijk bespreken wat er op juicechannels langskomt. En bepaalde zaken vallen echt op, al langere tijd.

Ik geniet er trouwens niet van als het over zou zijn, voor de kinderen zou ik dat allemaal vrij heftig vinden.

Maar, mensen vinden het over het algemeen niet fijn om misleid te worden en zullen daarom reageren op zaken die opvallen en tegenstrijdig zijn. Net zoals er over Debbie geschreven wordt als zij weer eens iets post wat niet kan kloppen. Ook door jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door Missinglink24 op 31-07-2025 00:06:45 ]
pi_218374745
MB praat ook in de IK vorm.
Het is echt wel duidelijk. Kinderen van Jacqueline zijn ineens niet meer in beeld bij MB. Eerst deden ze ALLES samen en nu ineens alleen paar dagen op vakantie. De poly is nu gewoon een ingewikkeld samengesteld gezin geworden.
En eerst gaan ze 4 weken met z’n allen en nu gaat Koen niet mee? Niet omdat het niet kan; maar omdat hij het niet wilt.
pi_218374757
Dat er iets speelt, is duidelijk.
Enige wat ik wel kan denken is dat toen alle Juicechannels erover spraken in het begin van de poly ze het ook de gehele tijd ontkent hebben.
We zullen het vanzelf horen en zien. Vind het in ieder geval triest. Triest voor de kinderen maar ook voor de volwassenen. Denk dat ze zelf nog aan het nadenken zijn over hoe dit op te lossen. Misschien nemen ze zelfs afstand van elkaar in de hoop elkaar weer te vinden?
Blijven ze op deze voet verder gaan en doen alsof er niks aan de hand is?
Als je een influencer bent, komen mensen op de een of andere manier overal achter en eerlijk, dat lijkt mij in ieder geval heel naar. Vooral als je zelf een halve schone schijn ophoud en een halve schreeuw naar aandacht doet, zodat je indirect misschien hoopt dat mensen juist zien wat er speelt. Dat gevoel krijg ik zelf heel erg bij MB.

Hoe dan ook hoop ik vooral dat ze de kinderen beschermen hierin. En dat ze er op een vredige manier uitkomen en ze ook MB in bescherming nemen. Juist omdat ze voor mijn gevoel heel breekbaar over komt.
pi_218374760
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
We mogen wel degelijk bespreken wat er op juicechannels langskomt. En bepaalde zaken vallen echt op, al langere tijd.

Ik geniet er trouwens niet van als het over zou zijn, voor de kinderen zou ik dat allemaal vrij heftig vinden.

Maar, mensen vinden het over het algemeen niet fijn om misleid te worden en zullen daarom reageren op zaken die opvallen en tegenstrijdig zijn. Net zoals er over Debbie geschreven wordt als zij weer eens iets post wat niet kan kloppen.
Wanneer komt de Deb weer terug? En vooral: waarmee :P
pi_218374787
De familie Geerts toch met 14 man op vakantie!
Ik ben benieuwd of ze nog vertelt wie het meisje is, maar het lijkt erop dat ze niet vol in beeld komt. Hun goed recht natuurlijk, maar wel lastig als ze toch in de vakantie online blijft.
Dit is niet de vriendin van Guus die was laatst nog in beeld was in ieder geval.
pi_218374816
Over Debbie gesproken. Die fotograaf die daar een tijd geleden was en pais patiënten op de foto zet heeft vandaag de foto’s van Debbie gepost…

Ik vond het toen al zo veelzeggend dat Debbie zich daarvoor aangemeld heeft. Maar hoe ze ook weer zielig op die foto’s staat… tenenkrommend.
pi_218374819
MB gebruikt nog wel teamBvP maar JvP niet. Ik vind het vooral voor de kinderen enorm sneu als het over is. Wat ik vooral niet snap is waarom MB niks schrijft over de kids van JvP. Daar was ze zó goed mee en dan nu ineens niks over missen ofzo. Die kinderen hebben er niet voor gekozen en het lijkt me dat de liefde voor die kids toch ook niet ineens over is. Zoveel vragen....
En het lijkt me mega ingewikkeld met dat nieuwe huis en een bedrijf samen...zou het dan zo uit de lucht zijn komen vallen, anders neem je toch niet zo'n grote beslissing om een huis te kopen met elkaar?!

Ik geloofde nooit dat het iets blijvends kon zijn die poly, maar ik vind het oprecht ontzettend sneu voor hen alle drie als blijkt dat het maar zo kort heeft geduurd.
pi_218374823
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar stel het is zo, zijn Koen en Jacqueline niet veel kwijt dan? Want volgens mij is alles van Michelle van bedrijf tot huis
Bedrijf is van hen alle drie. Gelijkwaardig, hebben ze juist altijd over gehad.
En Jacqueline haar ex man had (heeft?) een zeer goede baan en een giga (nieuwbouw) villa. Dit is geen inside information, maar ik volgende Jacqueline al voor het hele poly gebeuren en ze was huismoeder met een man die veel werkte. Jacqueline is waarschijnlijk gewoon uitgekocht door haar ex. Dus zal ook wel wat geld hebben kunnen inleggen. Koen had ook altijd een kantoorbaan voor die webshop dus alles van MB daar geloof ik niet in.
pi_218374828
Welke kant het ook uit gaat, en of het uit gaat met de poly, ik denk dat ze alle drie een hoop verliezen. Zowel k, jvp als Mb. Om nog maar te zwijgen over de 7 kinderen die hier al helemaal niet om gevraagd hebben.

Nog steeds heb ik de hoop dat het een stunt is die ze nodig hebben om het bedrijf weer even een flinke boost te geven.

Dat zij degene zijn die het laatst lachen wanneer de bankrekening weer gevuld is. Ik hoop het oprecht voor de 7 kinderen.
pi_218374829
En de kids van Jacqueline zijn na bijna drie weken weer bij de Bollens thuis en MB gaat ervandoor met haar kids alleen zonder Koen. MB brengt t even luchtig tussendoor maar het is nogal wat
pi_218374839
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:26 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Welke kant het ook uit gaat, en of het uit gaat met de poly, ik denk dat ze alle drie een hoop verliezen. Zowel k, jvp als Mb. Om nog maar te zwijgen over de 7 kinderen die hier al helemaal niet om gevraagd hebben.

Nog steeds heb ik de hoop dat het een stunt is die ze nodig hebben om het bedrijf weer even een flinke boost te geven.

Dat zij degene zijn die het laatst lachen wanneer de bankrekening weer gevuld is. Ik hoop het oprecht voor de 7 kinderen.
Nou dat lijkt me stug.

En gezien het geld daar over de plinten klotst ook niet bepaald nodig.
pi_218374875
quote:
Ja nu weten we je mening wel.
Wat een ander vindt lees je hier.
Is een ieder vrij in.
pi_218374889
quote:
Misschien lees ik er over heen maar ik lees nergens dat iemand hier hoopt dat deze relatie voorbij is?

Ik lees voornamelijk dat ze hopen van niet, voor de kinderen en voor hun zelf ook niet. Maar misschien lees jij andere dingen?
pi_218374903
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:37 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ja nu weten we je mening wel.
Wat een ander vindt lees je hier.
Is een ieder vrij in.
Excuses hoor, blijkbaar per ongeluk dubbel geplaatst.
pi_218374915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit is geen grap? 😳
(Even nog reageren op bericht uit het vorige topic, was al vol toen ik het zag)

Nee, geen grap! AM vertelde dat vorig jaar. Waarom ze dat soort info deelt weet ik ook niet maar die vrouw is de grens van wat wel en niet gepast is om te delen al heel lang kwijt😅

Maar goed, ze legde zonder gene uit hoe zij hun seksleven op peil houden op vakantie. In dat huisje in Frankrijk stuurden ze de kinderen die ook op hun slaapkamer sliepen soms weg als zij wilden krikken, en dan vertelden ze ook aan de kinderen waarom. En in de tent kon dat niet want daar lagen ze met z’n allen in dezelfde ruimte, dus daar werd het “samen douchen”
  Moderator woensdag 30 juli 2025 @ 23:56:02 #25
382129 crew  Donna
pi_218374926
Ja een paar weken geen seks is natuurlijk vreselijk.
Maar goed. Vind AM sowieso een beetje viezig, dus alles wat ze zegt over seks. :r :r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')