Ik had dat gemist (dat er geld was betaald), was trouwens al eind 2023:quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is vorig jaar toch uitgebreid in het nieuws geweest dat Rodriguez een voorcontract had getekend bij Movistar maar dat Ineos hem na zijn goede jaar toch wilde houden? Ze hebben dat voorcontract afgekocht en toen ging het verhaal dat het om een miljoen ging. Veel geld, maar ergens nog te verdedigen.
Nu blijkt het om vier miljoen te gaan en dat is echt hilarisch als je zijn prestaties dit jaar ziet.
De tijd vliegt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had dat gemist (dat er geld was betaald), was trouwens al eind 2023:
https://www.wielerflits.n(...)ij-ineos-grenadiers/
Vorig jaar had Carlos nog een redelijk jaar, maar dit jaar niet. 4 Miljoen is alleen verdedigbaar voor de echte toppers, ze moesten wel heel wanhopig zijn om iemand te houden die podium kan (of kon) rijden in de Tour.
En dit blijkt dus vier miljoen te zijn, geniaal.quote:“We hadden een voorcontract met Carlos Rodriguez voor de komende vier jaar”, vertelde Eusebio Unzué, de teammanager van Movistar, onlangs nog. “Alleen: zijn voorcontract bevatte een verbrekingsclausule, die hem de mogelijkheid gaf om onder de verbintenis uit te komen. Ze hebben hun toevlucht genomen tot deze clausule. We konden alleen niets anders doen dan deze clausule (het zou gaan om een bedrag van 1 miljoen euro, red.) te accepteren.”
Klinkt ook wel als een betere oplossing dan deze fusie. In principe kunnen ze Biniam en Zimmermann verpatsen, en dan wat in de breedte investeren. Genoeg renners die wel WT willen rijden, lijkt me.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder dat Proteam voor Intermarche niks is.
België heeft tig profkoersen waar ze aan kunnen deelnemen.
quote:Op zondag 27 juli 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De broers Rex er nog bij!
Jammer dat hij niet naar T-rek gaat ipv Vismaquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb GEEN zin in alle schijtlollige T-Rex woordgrappen.
Ik vind dit überhaupt geen overtuigende transfer. Er zullen weinig woordgrappen gemaakt worden aangezien deze jongen amper in beeld gaat rijden. Met Graat, Huising, Van Belle, Mattio en Rex heb je een partij middelmaat uit je eigen opleidingsploeg bij elkaar, daar lusten de honden geen brood van. Het is nog net niet niveautje Naberman, Leijnse en Dhondt bij Picnic, maar je komt steeds dichter in de buurt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb GEEN zin in alle schijtlollige T-Rex woordgrappen.
Wie gaat dan fenomeen Breuillard oppikken? Voor de rest wel bar weinig CT talent in Frankrijk dit jaar (als ik development renners als Spargel en l'Hote niet mee telt uiteraard).quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:07 schreef wimderon het volgende:
Het lek is boven voor Vasseur: Yaël Joalland naar Cofidis
En al die Franse profkoersen kunnen ze dan ook rijden. Alleen Tour de France misschien lastig en daar zal het ze wel om te doen zijn...quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder dat Proteam voor Intermarche niks is.
België heeft tig profkoersen waar ze aan kunnen deelnemen.
Als je gewoon een WT licentie hebt zit je 3 jaar gebakken. Dan heb je pas over 3 jaar een probleem. Arkea heeft dit seizoen ook gewoon pure bagger naar de Giro mogen sturen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
En al die Franse profkoersen kunnen ze dan ook rijden. Alleen Tour de France misschien lastig en daar zal het ze wel om te doen zijn...
Ja, dat is zo. Enige plek die beter is, is de positie die bv. Israel had en in het verleden Alpecin. Je mag overal meedoen, maar je moet niet.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je gewoon een WT licentie hebt zit je 3 jaar gebakken. Dan heb je pas over 3 jaar een probleem. Arkea heeft dit seizoen ook gewoon pure bagger naar de Giro mogen sturen.
Die is al 5 jaar met pensioen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:25 schreef franklop het volgende:
Ik had gemist dat Omar Fraile zijn pensioen heeft aangekondigd.
In mijn hoofd was hij ook amper 30, maar blijkbaar al 35 ook
Tim de Klerk stopt ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:25 schreef franklop het volgende:
Ik had gemist dat Omar Fraile zijn pensioen heeft aangekondigd.
In mijn hoofd was hij ook amper 30, maar blijkbaar al 35 ook
Fenomeen Corkery stagiair bij Picnic, een reactie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is al 5 jaar met pensioen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:43 schreef wimderon het volgende:
Bahrain weet ze er ook wel uit te vissen hè
Juist ja.quote:Valter has established himself as one of the most consistent and versatile riders in the peloton, known for his ability to perform in the high mountains.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |