Die engnek heeft zelf waarschijnlijk ook services afgenomen van die andere engnekquote:'Trump overweegt serieus gratie te verlenen aan Diddy'
De Amerikaanse president Donald Trump (79) overweegt 'serieus' om gratie te verlenen aan Sean 'Diddy' Combs (55). Dat meldt Deadline op basis van een regeringsbron.
Deadline schrijft dat de afgelopen dagen in het Oval Office steeds meer wordt nagedacht over gratie voor Sean. De rapper werd eerder dit jaar door een jury schuldig bevonden aan het vervoeren van personen voor prostitutie. Hij werd vrijgesproken van ernstigere beschuldigingen zoals afpersing, samenzwering en mensenhandel.
De Amerikaanse president had eerder al gezegd dat hij gratie voor Sean niet uitsloot. In het verleden noemde Trump de hiphopmagnaat 'een goede vriend'.
Sean zit vast in afwachting van zijn straf, die hij op 3 oktober te horen krijgt. Eerder deze week hebben zijn advocaten gevraagd of de rapper zijn veroordeling in vrijheid mag afwachten. Zij hebben een borgsom van 50 miljoen dollar voorgesteld.
Trump zou niks doen als hij niet bevriend was geweest met P Diddy en ook op zijn feestjes kwam.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Een veroordeelde crimineel die een sexueel roofdier helpt, what else is new. Zou eerder vreemd zijn als Trump niks zou doen, honor amongst thieves toch.
Wordt het geen tijd om Donnie in een dwangbuis te stoppen? Deze sukkel spoort namelijk voor geen meter.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
Ik kan helaas niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Waarom? De elite laat voor de zoveelste keer zien dat ze schijt hebben aan jou en mij.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik eigenlijk nog veel enger vind is dat "men" inmiddels het masker heeft laten vallen en openlijk laat zien aan "het gepeupel" dat ze overal mee weg kunnen komen en dat "we" er helemaal niks aan kunnen doen.
Letterlijk de elite. En dat vind ik nog steeds een wappie term, soit.
Dergelijk gedrag kon je ook al van mijlen ver aan zien komen natuurlijk. Daarom vond ik het altijd al zo vreemd dat er dus volk is die dat niet zagen en er heilig van overtuigd waren dat hij vanuit de goedheid van zijn hart de 'swamp zou gaan drainen'.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik eigenlijk nog veel enger vind is dat "men" inmiddels het masker heeft laten vallen en openlijk laat zien aan "het gepeupel" dat ze overal mee weg kunnen komen en dat "we" er helemaal niks aan kunnen doen.
Jawel, maar zo openlijk en zonder gene is wel nieuw.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? De elite laat voor de zoveelste keer zien dat ze schijt hebben aan jou en mij.
Het is een leerzame periode, populisme is springlevend en het stereotype dat een heel groot deel van dat populus te dom is om te schijten ook.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dergelijk gedrag kon je ook al van mijlen ver aan zien komen natuurlijk. Daarom vond ik het altijd al zo vreemd dat er dus volk is die dat niet zagen en er heilig van overtuigd waren dat hij vanuit de goedheid van zijn hart de 'swamp zou gaan drainen'.
Terwijl die vent geen idee heeft. Hij kan helemaal niks uit de bijbel citeren. Knap bizar dat iedereen het ziet en hoort en zijn fanatiek gelovige achterban het volledig negeert en hem als Christen zietquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:09 schreef Momo het volgende:
Voor zijn achterban is Donald Trump nog steeds het baken van het christendom, worden zelfs boeken over geschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Many Trump supporters believe God has chosen him to rule
De "christenen" uit de USA hebben weinig te maken met dat geloof. Dat is niet meer dan y'all qaida.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Terwijl die vent geen idee heeft. Hij kan helemaal niks uit de bijbel citeren. Knap bizar dat iedereen het ziet en hoort en zijn fanatiek gelovige achterban het volledig negeert en hem als Christen ziet
De doorsnee atheïst is dan ook nog veel en veel christelijker dan een maga-christen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Terwijl die vent geen idee heeft. Hij kan helemaal niks uit de bijbel citeren. Knap bizar dat iedereen het ziet en hoort en zijn fanatiek gelovige achterban het volledig negeert en hem als Christen ziet
Weinig wappie aan de term elite. Er is letterlijk een duidelijke elite binnen de huidige vorm van onze samenleving.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Die man heeft de bijbel nog nooit gelezen gok ik.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:09 schreef Momo het volgende:
Voor zijn achterban is Donald Trump nog steeds het baken van het christendom, worden zelfs boeken over geschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Many Trump supporters believe God has chosen him to rule
Wat...quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:During the presidency of President Donald Trump, it became evident to me that the prophecies about the Son of Man, as predicted by Jesus in the Bible were, to a significant extent, fulfilled at the hands of Mr Trump. The Bible speaks about two different Christs-or Messiahs. Jesus, the Son of God is the one Christ, whereas the Son of Man is the other. Jesus always referred to the Son of Man in the third person. The greatest distinction or significance between the Son of Man and the Son of God (the Lamb) is their respective positions at the throne of God. There are numerous differences between the Son of God and the Son of Man, but overall, people read these scriptures and they do not realize that the Son of God (the Lamb) stands in front of the throne of God, whereas the Son of Man, is positioned on the right hand of God. Jesus spoke about two different killings in the four gospels of the New Testament. People read these scriptures and are unaware that Jesus (the Son of God) predicted his own killing in the first person, as opposed to the several prophecies that He made in respects to the Son of Man who will be crucified. The New Testament speaks about "two Kings;" Jesus, the Son of God, is the "King of the Jews," whereas the Son of Man is the "King of Kings" who will be a world-ruler, and He will rule all the nations (the tribes) of the earth with a rod of iron. This book will explain in depth how "Donald John Trump's" full name literally means: "The Ruler of the World, graced by Yahweh (the LORD) and a descendant of a Drummer." Upon reading this book, the reader will be captivated when they realize how President Donald John Trump fulfilled most of the prophecies as the Son of Man. It speaks about End Time Prophecies and Biblical revelations regarding "President Donald J. Trump, the Son of Man. The Christ."
Het enge aan dit circus is dan ook dat Trump dondersgoed weet dat hij ermee weg komt. Hij kan op live tv een hond van een gebouw af gooien en alsnog zullen zijn supporters achter hem staan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja weet je, als ik al onder vuur lag vanwege mogelijke banden met een meneer die rare seksgerelateerde streken met minderjarigen uithaalde, zou ik toch proberen om het vuur niet verder op te stoken door een andere meneer die betrokken is bij andere rare seksgerelateerde streken en die ik eerder een "goede vriend" noemde, gratie te verlenen.
Maar ja, Trump he. En hij zou er mee wegkomen ook.
Heeft Diddy jou ook aangeraakt?quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? De elite laat voor de zoveelste keer zien dat ze schijt hebben aan jou en mij.
Het volk heeft echt wat te vrezen voor the diddler inderdaad. Voor je het weet trekt hij je in een busje, neemt je mee naar z'n villa en verdrink je in de baby olie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik maak altijd nog zelf uit welke mening ik heb. Daar heb ik jou en al die andere meelopers niet voor nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:11 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het volk heeft echt wat te vrezen voor the diddler inderdaad. Voor je het weet trekt hij je in een busje, neemt je mee naar z'n villa en verdrink je in de baby olie.
Misschien ook deze 'elite' bekritiseren als het aankomt op paki rape gangs in Engeland, daar voerde je gisteren een hele andere toon...
Ja maar er zijn ook andere viespeuken die mensen verkrachten dus dan mag je geen commentaar hebben op hun helden!quote:
Holy fucking shit on a broomstickquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De "christenen" uit de USA hebben weinig te maken met dat geloof. Dat is niet meer dan y'all qaida.
Wakker worden met een kater? Daar doet Hiddendoe niet aanquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik maak altijd nog zelf uit welke mening ik heb. Daar heb ik jou en al die andere meelopers niet voor nodig.
En als mijn mening jou niet aanstaat, dan ga je maar bij je mammie onder haar rokken schuilen.
Doe ik dagelijks. Meneer komt me elke ochtend wakker koppen omdat zijn bakje met brokjes tegen die tijd niet vol genoeg meer is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wakker worden met een kater? Daar doet Hiddendoe niet aanhatseflats.
Die van mij is geholpen nadat hij het leuk vond om een paar keer mijn bed onder te zeiken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Doe ik dagelijks. Meneer komt me elke ochtend wakker koppen omdat zijn bakje met brokjes tegen die tijd niet vol genoeg meer is.
Jullie zijn samen naar therapie gegaan, en nu heeft hij geen teringhekel meer aan je?quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die van mij is geholpen nadat hij het leuk vond om een paar keer mijn bed onder te zeiken.
Zeer slecht idee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:46 schreef Hexagon het volgende:
Als ze nou een deal sluiten dat alle muziek waar P Diddy ooit aan heeft meegewerkt wordt vernietigd, in ruil voor gratie, dan ben ik voor.
Zou leuk zijn als je ook weer eens iets inhoudelijks zou zeggen.quote:
Voor de zwarte gemeenschap is het inderdaad beter als Diddy achter slot en grendel zit.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
En Trump zou racistisch zijn en slecht voor de zwarte gemeenschap?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:57 schreef Durmada het volgende:
Als de mogelijkheid zich voordoet zou ik mijn maten ook gratie verlenen. Dat is vriendschap. Je kunt Trump van alles kwalijk nemen, maar dit is gewoon heel begrijpelijk en loyaal.
Zou je je maat ook gratie verlenen als hij een seriemoordenaar was en 83 mensen had vermoord?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:57 schreef Durmada het volgende:
Als de mogelijkheid zich voordoet zou ik mijn maten ook gratie verlenen. Dat is vriendschap. Je kunt Trump van alles kwalijk nemen, maar dit is gewoon heel begrijpelijk en loyaal.
Als ie Trump was wel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zou je je maat ook gratie verlenen als hij een seriemoordenaar was en 83 mensen had vermoord?
Even nieuwsgierig.
Dan zou hij waarschijnlijk mijn maat niet zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zou je je maat ook gratie verlenen als hij een seriemoordenaar was en 83 mensen had vermoord?
Even nieuwsgierig.
Populisme is de wil van het volk uitvoeren. Ons democratische stelsel is gebaseerd op het idee dat onze vertegenwoordigers spreken namens ons maar niet hetzelfde, vanuit de gedachte dat de gemiddelde mens niet in staat is om politiek te bedrijven. In de praktijk kan die vertegenwoordiger te ver van de kiezer af komen te staan en krijg je inderdaad een elitevorming.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weinig wappie aan de term elite. Er is letterlijk een duidelijke elite binnen de huidige vorm van onze samenleving.
Daarom dat ik nooit zo snap waarom populisme als iets slechts wordt gezien. Populisme is niets anders dan retoriek die het 'volk' en de 'elite' tegenover elkaar zet. Het idee dat de elite goed is voor het volk a la trickle-down economics is flauwekul.
En die werd toen door vriend en vijand bekritiseerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:48 schreef Mathijsco het volgende:
Joe Biden verleende zelfs gratie aan zijn eigen zoon:
https://abcnews.go.com/US(...)y/story?id=102293605
Maar vrouwen verkrachten is wel ok?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan zou hij waarschijnlijk mijn maat niet zijn
Bullshit. De PVV is een populistische partij en maakt "het volk" bang voor Marokkanen. Je kan veel zeggen over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland, maar niet dat ze de elite vormen. En die vijandbeelden maken het heel makkelijk om wetten door te voeren om de macht permanent te maken. Als de bevolking vol vijanden zit kun je tenslotte niet anders dan die zoveel mogelijk bestrijden. Zie Polen voor een EU voorbeeld. Van pers tot rechters, allemaal vijanden en grotendeels vervangen met loyalisten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weinig wappie aan de term elite. Er is letterlijk een duidelijke elite binnen de huidige vorm van onze samenleving.
Daarom dat ik nooit zo snap waarom populisme als iets slechts wordt gezien. Populisme is niets anders dan retoriek die het 'volk' en de 'elite' tegenover elkaar zet. Het idee dat de elite goed is voor het volk a la trickle-down economics is flauwekul.
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar vrouwen verkrachten is wel ok?
WhiskersGODINquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je ook weer eens iets inhoudelijks zou zeggen.
Ipv iedere keer je passief agressieve sarcasme.
Bij voorbaat dank.
Waar je zei dat jij je maten ook gratie zou geven in een nieuwsbericht over een verklachter gratie geven.quote:
Ja dat gaat over vriendschap. Als je er voor kiest om vrienden te zijn met een verkrachter dan is het heel logisch dat je hem ook gratie verleent toch? Dat is zeg maar de hele kern van vriendschap, loyaliteit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar je zei dat jij je maten ook gratie zou geven in een nieuwsbericht over een verklachter gratie geven.
Zit jij ergens op het spectrum?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja dat gaat over vriendschap. Als je er voor kiest om vrienden te zijn met een verkrachter dan is het heel logisch dat je hem ook gratie verleent toch? Dat is zeg maar de hele kern van vriendschap, loyaliteit.
Ik heb binnen mijn kring geen verkrachters als vrienden, daar kan ik geen vriendschap mee opbouwen omdat ik verkrachting moreel afkeur.
Echt hequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja weet je, als ik al onder vuur lag vanwege mogelijke banden met een meneer die rare seksgerelateerde streken met minderjarigen uithaalde, zou ik toch proberen om het vuur niet verder op te stoken door een andere meneer die betrokken is bij andere rare seksgerelateerde streken en die ik eerder een "goede vriend" noemde, gratie te verlenen.
Maar ja, Trump he. En hij zou er mee wegkomen ook.
"Ik keur verkrachting niet goed, maar iedereen verdient een tweede kans, daarom verleen ik deze goede vrienden van mij gratie terwijl ik tegelijkertijd heel hard opschep over hoe ik illegalen vastgeketend aan kettingen lachend en met een "fuck yeah" het land uit verscheep"quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:16 schreef Momo het volgende:
Gratie kunnen leveren is sowieso debiel als president. Kun je voorstellen dat Dick Schoof iemand die vrouwen heeft verkracht uit de gevangenis haalt hier omdat ze matties zijn.
Als mijn beste vriend een notoire verkrachter zou zijn is gratie verlenen niet het eerste wat in me op zou komen. Een herziening van de vriendschap wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:57 schreef Durmada het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Als mijn beste vriend een notoire verkrachter zou zijn is gratie verlenen niet het eerste wat in me op zou komen. Een herziening van de vriendschap wel.
Dan mag je ook wel bij jezelf ten rade gaan toch? Vrienden zijn met een vervrachter klinkt nu niet heel positief. Dan kan je beter van tevoren je vriendenkring wat beter uitpluizen toch? Ik ben er 100% van overtuigd dat ik geen verkrachters in mijn kring heb. Blijkbaar zijn er veel fokkers die daar niet zeker van zijn. Heel erg kwalijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Als mijn beste vriend een notoire verkrachter zou zijn is gratie verlenen niet het eerste wat in me op zou komen. Een herziening van de vriendschap wel.
Lees nog eens goed waar ik op reageer, bij voorkeur als je nuchter bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel bij jezelf ten rade gaan toch? Vrienden zijn met een vervrachter klinkt nu niet heel positief. Dan kan je beter van tevoren je vriendenkring wat beter uitpluizen toch? Ik ben er 100% van overtuigd dat ik geen verkrachters in mijn kring heb. Blijkbaar zijn er veel fokkers die daar niet zeker van zijn. Heel erg kwalijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |