abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 18:24:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372119
Het aantal Palestijnen in Gaza dat is omgekomen door Israëlisch geweld is nu meer dan 60.000.In dit cijfer van het ministerie van Volksgezondheid in Gaza wordt geen onderscheid gemaakt tussen burgers en Hamasstrijders.

Wel meldt het ministerie dat ongeveer de helft van het aantal doden vrouwen en kinderen zijn. Het ministerie staat onder controle van Hamas, maar de cijfers over aantallen slachtoffers die het verstrekt worden door de VN en
hulporganisaties betrouwbaar geacht.

VN-organisatie UN Women stelt dat een miljoen vrouwen en meisjes blootstaan aan verhongering, geweld en misbruik. Het ontbreekt zwangeren aan voldoende zorg.

https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=126

Dan staat er in de TT nog niks over de 1000.000 vrouwen en meisjes in het tweede deel van het bericht. Ongetwijfeld zal dit teletekstbericht weer woke of links worden genoemd. De NOS immers. Verder blijft het natuurlijk vreemd om te blijven zeggen dat deze genocide gruwelijk is door in dit soort berichten te vermelden wat het aantal doden bij vrouwen of kinderen is. Ik begrijp het wel. Met panda's en zeehondjes is het gemakkelijker donors te werven voor het wereldnatuurfonds.

Gelukkig heeft van der Stoof inmiddels gezegd dat het zo niet langer door de beugel kan. Dat er over niet te lange tijd harde vergaderingen zullen worden gehouden. Er nog hoop is dat Israël dit jaar nu eindelijk eens luistert. Potjandozie nog an toe.

Nogmaals dit teletekstbericht is van de NPO. Je weet wel de omroeporganisatie van een Extreem-Rechtse omroep.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 30 juli 2025 @ 18:31:58 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218372190
Ik geloof meteen dat daar heel erg veel doden vallen. Ik geloof ook direct dat er onevenredig veel kinderen en vrouwen omkomen, al is het maar omdat het verschuilen achter die mensen de m.o van hamas is, maar..

quote:
Wel meldt het ministerie dat ongeveer de helft van het aantal doden vrouwen en kinderen zijn. Het ministerie staat onder controle van Hamas, maar de cijfers over aantallen slachtoffers die het verstrekt worden door de VN en
Kom op man. Daar zijn inmiddels zoveel fantasiecijfers van af gekomen, dit kan niet. En het is bovendien koren op de molen van mensen die alles wat er gebeurt willen bagatelliseren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator woensdag 30 juli 2025 @ 18:33:26 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_218372204
Is de NPO nu ook al extreemrechts?
Wat is de volgende extreemrechtse club? De antifa?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_218372205
Het ministerie van Volksgezondheid is Hamas maar het VN vindt dat betrouwbaar :')
pi_218372219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik geloof meteen dat daar heel erg veel doden vallen. Ik geloof ook direct dat er onevenredig veel kinderen en vrouwen omkomen, al is het maar omdat het verschuilen achter die mensen de m.o van hamas is, maar..
[..]
Kom op man. Daar zijn inmiddels zoveel fantasiecijfers van af gekomen, dit kan niet. En het is bovendien koren op de molen van mensen die alles wat er gebeurt willen bagatelliseren.
De reden dat al die cijfers van hun komen is omdat de meeste journalisten in Gaza ook zijn afgeslacht door Israël en nieuwe journalisten en NGO's amper toegang hebben vanwege het Israëlische leger.
  Forum Admin woensdag 30 juli 2025 @ 18:35:42 #6
pi_218372230
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De reden dat al die cijfers van hun komen is omdat de meeste journalisten in Gaza ook zijn afgeslacht door Israël en nieuwe journalisten en NGO's amper toegang hebben vanwege het Israëlische leger.
Dat geloof ik direct, ik geloof alleen helemaal niets wat van hamas af komt, dat zou iedereen moeten doen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218372247
Prachtige cijfers maar dan kan nog wel wat hoger. Hup hamas!
  Forum Admin woensdag 30 juli 2025 @ 18:38:51 #8
pi_218372253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:38 schreef Nober het volgende:
Prachtige cijfers maar dan kan nog wel wat hoger. Hup hamas!
:')

another day another low. kereltje toch..
pi_218372283
quote:
13s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
:')

another day another low. kereltje toch..
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat geloof ik direct, ik geloof alleen helemaal niets wat van hamas af komt, dat zou iedereen moeten doen.
We zitten op een rode lijn. Goh.

Wanneer gaat hamas, plo, pflp, en al die andere terroristen in gaza de gegijzelde vrijlaten en zich overgeven?
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 juli 2025 @ 18:42:37 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_218372288
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:33 schreef Plompzakker het volgende:
Is de NPO nu ook al extreemrechts?
Wat is de volgende extreemrechtse club? De antifa?
Groenlinks en de PVDA :Y
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_218372289
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als de bezetter accuratere cijfers had gewild hadden ze de oorlog maar anders aan moeten pakken.
pi_218372301
Moet je maar geen oorlog starten. Next.
  Forum Admin woensdag 30 juli 2025 @ 18:43:43 #13
pi_218372302
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als de bezetter accuratere cijfers had gewild hadden ze de oorlog maar anders aan moeten pakken.
Zal me een rotzorg zijn, ik geloof het IDF niet en ik geloof Hamas niet en dat zou niemand moeten doen.

Besluiten nemen op gefingeerde gegevens is gevaarlijk. Hamas is een terreurorganisatie, door hun cijfers aan te nemen legitimeer je ze ook nog eens.
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:45:57 #14
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218372329
pi_218372340
Te weinig.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_218372343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zal me een rotzorg zijn, ik geloof het IDF niet en ik geloof Hamas niet en dat zou niemand moeten doen.

Besluiten nemen op gefingeerde gegevens is gevaarlijk.
Er zijn geen cijfers anders dan die van Hamas doordat Israël iedere andere bron dood heeft gemaakt, of verjaagd heeft. En dat beloon je dan door geen besluit te nemen zodat de slachting vrolijk doorgaat.
pi_218372351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:46 schreef Eufonie het volgende:
Te weinig.
Je bent ziek in de kop.
  Forum Admin woensdag 30 juli 2025 @ 18:49:22 #18
pi_218372365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Er zijn geen cijfers anders dan die van Hamas doordat Israël iedere andere bron dood heeft gemaakt, of verjaagd heeft. En dat beloon je dan door geen besluit te nemen zodat de slachting vrolijk doorgaat.
Dan nog geloof je niet wat een terreurorganisatie zegt. Die alle redenen hebben alles aan te dikken.. wat ook al gebeurt is.
pi_218372372
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Israël is wel slim wat betreft oorlogsvoering. Eerst alle journalisten het werk onmogelijk maken. Om daarna te zeggen dat informatie niet betrouwbaar is, omdat het niet van journalisten komt.
pi_218372409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Israël is wel slim wat betreft oorlogsvoering. Eerst alle journalisten het werk onmogelijk maken. Om daarna te zeggen dat informatie niet betrouwbaar is, omdat het niet van journalisten komt.
We hebben ondertussen nieuwe woorden nodig voor de doelgerichte, massale vernietiging van burgerjournalisten, zorgverleners en zorginfrastructuur. Denk aan termen als healthicide, perscide, infocidio, zorgcide of journicide.
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:58:05 #21
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218372440
Tsja, we kunnen er helaas niks aan doen want de regering doet toch waar ze zin in hebben.
Denk wel dat ze het vroeg of laat nog als een boemerang terugkrijgen. Het is wraak, op wraak op wraak. Jammer dat de onschuldigen onder de meeste doden zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Forum Admin woensdag 30 juli 2025 @ 18:58:19 #22
pi_218372442
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:54 schreef Peppert het volgende:

[..]
We hebben ondertussen nieuwe woorden nodig voor de doelgerichte, massale vernietiging van burgerjournalisten, zorgverleners en zorginfrastructuur. Denk aan termen als healthicide, perscide, infocidio, zorgcide of journicide.
Nee ''gewoon'' oorlogsmisdaden..
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:01:00 #23
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_218372473
Waar twee vechten hebben twee schuld.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:03:01 #24
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218372503
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Tsja, we kunnen er helaas niks aan doen want de regering doet toch waar ze zin in hebben.
Denk wel dat ze het vroeg of laat nog als een boemerang terugkrijgen. Het is wraak, op wraak op wraak. Jammer dat de onschuldigen onder de meeste doden zijn.
Die boomerang hebben ze nu teruggekregen. Israël is het zat en pakt nu door. Hamas is uitgespeeld.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:06:41 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218372581
Maar het is geen genocide hoor wat Israel doet :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218372591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Misschien had Hamas die oorlog niet moeten uitlokken? Want ffs iedereen weet dat Israël keihard ging uithalen na 7 okt. En dan als Hamas de burgers inzetten en roepen "IDF bad!!"..

Het is daar één grote shitzooi en je zou bijna roepen: "Zoek het lekker uit daar..." ware het niet dat er aan beide kanten onschuldige burgers slachtoffer zijn.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:14:36 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372668
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:07 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Misschien had Hamas die oorlog niet moeten uitlokken? Want ffs iedereen weet dat Israël keihard ging uithalen na 7 okt. En dan als Hamas de burgers inzetten en roepen "IDF bad!!"..

Het is daar één grote shitzooi en je zou bijna roepen: "Zoek het lekker uit daar..." ware het niet dat er aan beide kanten onschuldige burgers slachtoffer zijn.
Welke beide kanten qua uithongering bv ?

'De speciale rapporteur voor marteling van de Verenigde Naties maakt zich grote zorgen over de honger in Gaza. Er moet zo snel mogelijk hulp worden toegelaten tot het gebied, want de huidige situatie is onnodig en onmenselijk, zegt Alice Jill Edwards in een verklaring.

,,Mensen onthouden van voedsel, water en waardigheid is in deze oorlog een terugkerende schending geweest en moet stoppen. Het gevaar op een volledige hongersnood moet afgewend worden", aldus Edwards. Ze benadrukt dat de strijdende partijen verplicht zijn om ervoor te zorgen dat mensen genoeg hulp krijgen.

Israël houdt de levering van veel hulpgoederen tegen, maar doet dat naar eigen zeggen om te voorkomen dat Hamas de spullen meeneemt. Dat mag volgens de rapporteur allebei niet.

,,De psychische gevolgen van het niet kunnen beschikken over voedsel en water is inherent wreed", aldus Edwards. Ze heeft ook nadrukkelijk kritiek op de gemilitariseerde voedselhulp, die in Gaza in handen is van de omstreden organisatie GHF.'

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-gekomen~a7e0f655/

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218372713
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

'De speciale rapporteur voor marteling van de Verenigde Naties maakt zich grote zorgen over de honger in Gaza. Er moet zo snel mogelijk hulp worden toegelaten tot het gebied, want de huidige situatie is onnodig en onmenselijk, zegt Alice Jill Edwards in een verklaring.

,,Mensen onthouden van voedsel, water en waardigheid is in deze oorlog een terugkerende schending geweest en moet stoppen. Het gevaar op een volledige hongersnood moet afgewend worden", aldus Edwards. Ze benadrukt dat de strijdende partijen verplicht zijn om ervoor te zorgen dat mensen genoeg hulp krijgen.

Israël houdt de levering van veel hulpgoederen tegen, maar doet dat naar eigen zeggen om te voorkomen dat Hamas de spullen meeneemt. Dat mag volgens de rapporteur allebei niet.

,,De psychische gevolgen van het niet kunnen beschikken over voedsel en water is inherent wreed", aldus Edwards. Ze heeft ook nadrukkelijk kritiek op de gemilitariseerde voedselhulp, die in Gaza in handen is van de omstreden organisatie GHF.'

Wat ik telkens zeg dus, Hamas is net zo verantwoordelijk voor dit als Israël of beter gezegd Netanyahu en zijn gevolg. Want ook vanuit Israël zelf is er kritiek op Netanyahu..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:20:42 #29
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218372714
Israel gaat niet stoppen voordat Hamas verslagen is
pi_218372734
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

quote:
De speciale rapporteur voor marteling van de Verenigde Naties maakt zich grote zorgen over de honger in Gaza.
Vast ook een hamasterrorist, wat is zijn naam dan zoeken we dat gelijk even uit.

En is deze gezant ook druk met genocide in Syrië en andere plekken op de wereld? :+
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:27:03 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218372757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:24 schreef tong80 het volgende:
Het aantal Palestijnen in Gaza dat is omgekomen door Israëlisch geweld is nu meer dan 60.000.In dit cijfer van het ministerie van Volksgezondheid in Gaza wordt geen onderscheid gemaakt tussen burgers en Hamasstrijders.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

VN-organisatie UN Women stelt dat een miljoen vrouwen en meisjes blootstaan aan verhongering, geweld en misbruik. Het ontbreekt zwangeren aan voldoende zorg.

https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=126

Dan staat er in de TT nog niks over de 1000.000 vrouwen en meisjes in het tweede deel van het bericht. Ongetwijfeld zal dit teletekstbericht weer woke of links worden genoemd. De NOS immers. Verder blijft het natuurlijk vreemd om te blijven zeggen dat deze genocide gruwelijk is door in dit soort berichten te vermelden wat het aantal doden bij vrouwen of kinderen is. Ik begrijp het wel. Met panda's en zeehondjes is het gemakkelijker donors te werven voor het wereldnatuurfonds.

Gelukkig heeft van der Stoof inmiddels gezegd dat het zo niet langer door de beugel kan. Dat er over niet te lange tijd harde vergaderingen zullen worden gehouden. Er nog hoop is dat Israël dit jaar nu eindelijk eens luistert. Potjandozie nog an toe.

Nogmaals dit teletekstbericht is van de NPO. Je weet wel de omroeporganisatie van een Extreem-Rechtse omroep.

Is die onderste foto van de hongersnood in Gaza?
pi_218372777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
Waar twee vechten hebben twee schuld.
Dom Nederlands gezegde. Hoeft helemaal niet, en is afhankelijk van de situatie.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:30:40 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372787
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:27 schreef the-eye het volgende:

[..]
Is die onderste foto van de hongersnood in Gaza?
Al sla je me nood.

:T
pi_218372791
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:20 schreef the-eye het volgende:
Israel gaat niet stoppen voordat Hamas verslagen is
Geef ze op zich groot gelijk, maar de manier waarop keur ik af.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:31:17 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:29 schreef Horzula het volgende:

[..]
Dom Nederlands gezegde. Hoeft helemaal niet, en is afhankelijk van de situatie.
Geen dom gezegde, dom gebruikt. Zoals zoveel woorden en gezegden. Woke bv is iets positiefs.

pi_218372803
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:31 schreef tong80 het volgende:

[..]
Geen dom gezegde, dom gebruikt. Zoals zoveel woorden en gezegden. Woke bv is iets positiefs.

Het is wel een dom gezegde, want het klopt gewoon lang niet altijd. Zie het Rusland vs Oekraïne conflict. Waarbij dat gezegde ook tig keer is gebruikt door eencellige die daarmee de discussie te kunnen winnen.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:33:13 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372804
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:31 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Geef ze op zich groot gelijk, maar de manier waarop keur ik af.
Hier gaat het al fout. 'Op zich' wat houdt dat in :? Natuurlijk moet Hamas gestraft worden, net als IS, of weet ik wat. Maar het mag nooit als excuus gebruikt worden om duizenden onschuldigen mom te leggen. Of billijk jij de atoombom op Nagasaki :?

pi_218372813
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bedoelt, alle vrouwen en kinderen waren al lang gevlucht toen hun huis of school werd gebombardeerd? Waar naar toe? Ik dacht dat er een hele tijd niemand in of uit mocht?
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:34:14 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:33 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Het is wel een dom gezegde, want het klopt gewoon lang niet altijd. Zie het Rusland vs Oekraïne conflict. Waarbij dat gezegde ook tig keer is gebruikt door eencellige die daarmee de discussie te kunnen winnen.
Hoge bomen vangen ook niet altijd de meeste wind, en een goede buur is ook niet altijd ver van de appel gevallen.

Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:34:50 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372822
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:33 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je bedoelt, alle vrouwen en kinderen waren al lang gevlucht toen hun huis of school werd gebombardeerd? Waar naar toe? Ik dacht dat er een hele tijd niemand in of uit mocht?
Er worden stelselmatig ziekenhuizen en vluchtelingekampen bestookt. Vluchten kan echt niet meer.

pi_218372825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hier gaat het al fout. 'Op zich' wat houdt dat in :? Natuurlijk moet Hamas gestraft worden, net als IS, of weet ik wat. Maar het mag nooit als excuus gebruikt worden om duizenden onschuldigen mom te leggen. Of billijk jij de atoombom op Nagasaki :?

Dat zeg ik juist, de manier waarop keur ik af.

Overigens wel eens bedacht hoeveel doden er hadden kunnen vallen als die atoombommen niet gedropt waren?
pi_218372830
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee ''gewoon'' oorlogsmisdaden..
Dat doen alleen terroristenorganisaties.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:37:30 #43
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218372845
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:35 schreef The-BFG het volgende:

[..]

Overigens wel eens bedacht hoeveel doden er hadden kunnen vallen als die atoombommen niet gedropt waren?
Met die redenatie kunnen we beter de hele planeet nu platnuken, want we weten niet hoeveel oorlogen met dodelijke slachtoffers er nog gaan komen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218372861
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Met die redenatie kunnen we beter de hele planeet nu platnuken, want we weten niet hoeveel oorlogen met dodelijke slachtoffers er nog gaan komen.
Nee, dit ging specifiek om WOII te beëindigen. Context jochie.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:42:20 #45
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_218372889
Hoeveel berichten heeft NOS al geschreven over het arme leed van die Gazanen en het grote boze Israël? Het zal wel in de honderden lopen zo langzamerhand.

En hoeveel berichten over de geopolitieke situatie in het midden-oosten? Waarom Israël zich moet verdedigen tegen Hamas en waarom de hoge heren in Tehran het leed in Gaza gebruiken als PR om Israël in een kwaad daglicht te stellen? Zolang Hamas bereid is om duizenden Gazanen op te offeren zodat de antisemitieten van de NOS weer een huilie huilie bericht kunnen schrijven gaat dit conflict nooit stoppen.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:42:35 #46
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218372893
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:39 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Oh, we mogen gewoon zelf het frame bepalen in welke oorlogen het wel en in welke het niet is toegestaan. Ik ben benieuwd!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218372894
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:39 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Die tweede had niet gehoeven (de eerste ook al niet), maar het was duur speelgoed dat ze wel uit wilden proberen. "Beef voor onze nieuwe macht!"
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:42:46 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372895
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:35 schreef The-BFG het volgende:

[..]

Ach, toen ik me realiseerde dat ik ooit het snelste spermatozoïde ben geweest, terwijl ik amper de rugslag beheers, ben ik gestopt met verwonderen.

Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:43:25 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372900
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wist je dat er in Soedan een nog groter drama afspeelt ?

woensdag 30 juli 2025 @ 19:43:57 #50
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218372905
60.000 mensen van de 2 miljoen. Dat is 3%. Niet echt veel voor een genocide. En dat in 2 jaar tijd, in een afgesloten gebied met een van de hoogste bevolkingsdichtheden ter wereld.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')