Ik? Niks blijkbaarquote:
Belasting betaald. Omdat ze dat niet maar dus wel maar eigenlijk ook weer niet willen.quote:
Oh, fijn dat ze daar zo duidelijk over zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Belasting betaald. Omdat ze dat niet maar dus wel maar eigenlijk ook weer niet willen.
Zowel ik als belastingmedewerker snappen er niks van. Ik probeer on the fucking spot geld over te maken en systeem zegt nee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, fijn dat ze daar zo duidelijk over zijn.
Gedaan. Die hebben geen idee behalve dat ¤X bevroren is op m'n bankrekening.quote:
Gratis kost en inwoning, het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik denk dat het 5 jaar staatshotel wordt
Ja, ik heb idd nog geen weekend.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is gewoon de pechvogel-SC
Knuffels voor mensen die ze nodig hebben
Arbeit macht frei, je moet er van genieten! Mensen die niet kunnen werken maar wel willen zijn allemaal jaloers!quote:
Frustrerendquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zowel ik als belastingmedewerker snappen er niks van. Ik probeer on the fucking spot geld over te maken en systeem zegt nee.
Belastingmedewerker: "Wat raar, ik heb hier geen oplossing voor. Je zult moeten betalen."
WHAT DID I JUST TRIED TO DO, YA WANKADOODLE?
Is dat de Portugese club of de Nederlandse?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zowel ik als belastingmedewerker snappen er niks van. Ik probeer on the fucking spot geld over te maken en systeem zegt nee.
Belastingmedewerker: "Wat raar, ik heb hier geen oplossing voor. Je zult moeten betalen."
WHAT DID I JUST TRIED TO DO, YA WANKADOODLE?
Portugese club.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat de Portugese club of de Nederlandse?
And this sucks monkeyballs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:29 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb ondertussen even ernstig mijn ongenoegen uitgesproken over de planning en communicatie van het ziekenhuis
Daar gaat momenteel ook vanalles mis met als gevolg dat ik nog weer 10 dagen extra mag wachten op een uitslag die ik eigenlijk 2 weken terug al had moeten hebben.
Als je lijf al een half jaar moeilijk doet kunnen die 10 dagen er immers ook wel bij.
De voorraad is inmiddels aangevuld. Nu afwachten tot het koud isquote:
Zeg dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:42 schreef Samzz het volgende:
Kutportugezen.
Ik heb een zuiver scheerwollen vest en ik ben er zielsgelukkig mee.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De voorraad is inmiddels aangevuld. Nu afwachten tot het koud is
True storyquote:
Want jouw bier/andere alcoholische versnapering is al op de juiste temperatuur?quote:
Ik zou graag ja willen zeggen, maar...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want jouw bier/andere alcoholische versnapering is al op de juiste temperatuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |