Mja, zoals IJs al zei inderdaad, het helpt om dingen beter/sneller te verwerken en soms lijken gedachten in je hoofd heel logisch, maar als je ze hardop uitspreekt hoor je soms pas hoe dom ze kunnen zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan een geluk voor degene die bij jou is![]()
Maar ze zeggen dat het heel goed is he als je dat doet. Heb ik ooit eens ergens gelezen.
Oh shit. Dat klinkt extreem stressvolquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja, nu gaan ze beslag leggen op m'n bankrekening voor ieder bedrag dat boven het minimum loon komt. Prima, dan betaal ik het op die manier.
Maar innen ze dat geld? Nee, het staat slechts als bevroren op m'n account.
SCHRIJF DAN AF, KLAPJOSTIE
Leuker kunnen we het niet maken...quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja, nu gaan ze beslag leggen op m'n bankrekening voor ieder bedrag dat boven het minimum loon komt. Prima, dan betaal ik het op die manier.
Werkt gelukkig ook de andere kant op soms, dat de gedachte best wel goed blijkt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, zoals IJs al zei inderdaad, het helpt om dingen beter/sneller te verwerken en soms lijken gedachten in je hoofd heel logisch, maar als je ze hardop uitspreekt hoor je soms pas hoe dom ze kunnen zijn
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit. Dat klinkt extreem stressvol
Franz Kafka is er niks bijquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken...
RIP aan je nabestaanden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb mijn getuigenverklaring naar de oosterburen gestuurd. Nu afwachten
Gaan ze nu je fiets stelen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb mijn getuigenverklaring naar de oosterburen gestuurd. Nu afwachten
Gewoon met een koffer vol cash naar de balie toch?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:34 schreef Barbusse het volgende:
"Je moet betalen."
"Dat probeerde ik, maar de betaling werd geweigerd. (Shows evidence) Dus hoe los ik dit op?"
"Oh, geen idee."
Just fucking shoot me
Dan ga ik rellen. Honden naar een werkkamp sturenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee de honden naar het werkkamp en ik mag naar de eeuwige groepsdouche
Mij in de eeuwige groepsdouche is niet zo erg nee?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik rellen. Honden naar een werkkamp sturen
Dat heb ik letterlijk voorgesteld. "Mogen we niet accepteren."quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon met een koffer vol cash naar de balie toch?
Ik kom jou redden voordat je naar binnen gaat. Maar voor diertjes ga ik John Wick.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mij in de eeuwige groepsdouche is niet zo erg nee?
What you doingquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |