Lekker. Maar dan wel met pinda.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:05 schreef Samzz het volgende:
Ik had net een berehap pinda zonder pinda.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze reactie is dan weer elitair, niet stijlvol.
Heyheyquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:07 schreef Tegan het volgende:
Hey CotS. Lang niet gesproken zeg. Hoe is het?
Onrustig klinkt onhandig. Hopelijk zit er snel beterschap inquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heyhey
Het gaat wel goed hoor! Beetje onrustige periode, maar dat komt wel goed
En met jou?
Komt goud hierquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Onrustig klinkt onhandig. Hopelijk zit er snel beterschap in.
Hier gaat het ook wel goed. Wat onbelangrijke gedoetjes wel, even wachten nog tot de emoties daarover slijten.
CotSiequote:
Zuipertquote:
Ik las domboquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil wel al een domobo eigenlijk
Toevallig heb ik de hele week al dat ik denk dat het een dag later is zo irritantquote:
Oh dat heb ik ook regelmatig, zwaar irritant is datquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toevallig heb ik de hele week al dat ik denk dat het een dag later is zo irritant
Vind het niet helaas maakt mij eigenlijk niet zo veel uit, maar het is irritant je steeds denkt dat je op een andere dag zit dan het isquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook regelmatig, zwaar irritant is dat
Maar helaas, het is nog donderdag
Ik haat datquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet helaas maakt mij eigenlijk niet zo veel uit, maar het is irritant je steeds denkt dat je op een andere dag zit dan het is
Vind het zo raar verschijnsel. Hoe kan het toch vraag ik mij af.quote:
Als ik een rustige week heb gebeurt het me regelmatigquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo raar verschijnsel. Hoe kan het toch vraag ik mij af.
Vervelend he je zal maar een belangrijke afspraak hebben. Maar goed dan ben je een dag te vroeg, als je een dag achterloopt is het weer lastiger dan heb je je afspraak voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik een rustige week heb gebeurt het me regelmatig
Al heb ik ook wel eens fouten gemaakt erdoor
Vooral als er vrije dagen in de week zitten. Iedereen van de leg.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo raar verschijnsel. Hoe kan het toch vraag ik mij af.
Ja dan snap ik nog het waarom. Maar dat hebben we nu niet.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral als er vrije dagen in de week zitten. Iedereen van de leg.
Krijg we stress vanquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend he je zal maar een belangrijke afspraak hebben. Maar goed dan ben je een dag te vroeg, als je een dag achterloopt is het weer lastiger dan heb je je afspraak voorbij laten gaan.
Ik praat dagelijks met mezelf, dus dit herken ik nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Krijg we stress van
Maar soit... ligt ook aan mijn agenda
Ook zo irritant: als je een paar dagen niet gepraat hebt en het eerste gesprek na een week stilte dat je stem dan schor en raar klinkt
Hahaha dat denk ik ook van mezelf, alleen niet genoeg vrees ikquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik praat dagelijks met mezelf, dus dit herken ik niet
O ik krijg er gelukkig geen stress van.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Krijg we stress van
Maar soit... ligt ook aan mijn agenda
Ook zo irritant: als je een paar dagen niet gepraat hebt en het eerste gesprek na een week stilte dat je stem dan schor en raar klinkt
Als ik ook maar even alleen ben/denk te zijn, ga ik hardop met mezelf praten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat denk ik ook van mezelf, alleen niet genoeg vrees ik
O echt, geef je jezelf dan ook antwoord?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik praat dagelijks met mezelf, dus dit herken ik niet
Ik wel iig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, geef je jezelf dan ook antwoord?
Het is niet alsof ik mezelf vragen stel. Althans, ja soms ook.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, geef je jezelf dan ook antwoord?
Same, maakt dat ik het makkelijker kan verwerken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik mezelf vragen stel. Althans, ja soms ook.
Maar zoals ik in mijn hoofd denk kan ik ook hardop praten met mezelf.
Ja, precies.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maakt dat ik het makkelijker kan verwerken.
Al zijn het dan ook vaak halve zinnen.
Ook onhandigquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ja, ik heb ook vaak dat ik mezelf dus wat aan het vertellen ben, en dan afgeleid raak, en dan net als met 'gewone' gesprekken niet meer weet wat ik wilde zeggen
Dit doe ik ook. Ik stel mezelf vooral vragen als ik iets doms/onhandigs doe.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak. Tegenwoordig helaas vooral kinderliedjesquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh als iemand iets zegt wat ook in een songtekst zit of bijna; dan zing ik dat liedje
Haha, ja.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit doe ik ook. Ik stel mezelf vooral vragen als ik iets doms/onhandigs doe.
Haha kinderliedjes ken ik gelukkig amper/nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak. Tegenwoordig helaas vooral kinderliedjes
[..]
Haha, ja.
"Waarom doe je dit? Sukkel" tegen mezelf
Herkenbaar. Roep zo vaak "sukkel" e.d.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit doe ik ook. Ik stel mezelf vooral vragen als ik iets doms/onhandigs doe.
Jij praat ook tegen je zelf?quote:
Herken dat wel, de man die hier in de weekenden het vlees komt snijden ( en ook opeet) doet dat ookquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe. Ik doe het dus wel echt alleen als ik echt (denk zeker te weten) alleen benquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herken dat wel, de man die hier in de weekenden het vlees komt snijden ( en ook opeet) doet dat ook
Vind dat zo irri steeds denk dat hij dan tegen mij wat zegt En na een paar keer reageer ik niet meer en dan zegt hij wel wat tegen mij en dan hoor ik het niet dat het tegen mij is
Dan een geluk voor degene die bij jou isquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe. Ik doe het dus wel echt alleen als ik echt (denk zeker te weten) alleen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |