Amerikaanse Nederlander geboren in Spanje die in Frankrijk opgroeide en daarna naar Amerika gingquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Kai van de Westering heten en dan geen Nederlands kunnen? Ja ik ben een dagjesmens.
Geboren in Spanje, opgegroeid in Frankrijk, trainend in de VS.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Kai van Westering heten en dan geen Nederlands kunnen? Ja ik ben een dagjesmens.
Hoogspringen!quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, polsstokhoogspringen is wel het enige realistische onderdeel (misschien wel in de hele sportwereld) waarbij dat kan. Het voordeel van Duplantis
Kun je daar de lat ook met 1 cm verhogen?quote:
Als je als enige in competitie bent mag je volgens mij de lat op een hoogte naar keuze leggen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kun je daar de lat ook met 1 cm verhogen?
Ja, dat scheelt welquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar bij die hoogte is 1cm relatief veel moeilijker..
Seconde sneller dan de rest van het veld.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:32 schreef franklop het volgende:
Had Steenbergen nog een goede splittijd?
Terwijl de rugslag (Peirsol in ieder geval) nota bene alleen met broek was.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat die 200 rug van Peirsol heel moeilijk staat. De laatste jaren is daar echt niemand in de buurt gekomen. Die pakkenWRs van de Amerikanen en Cielo gaan er wel een keer aan, daar zit 'men' niet bizar ver vanaf, en Zige gaat er ook wel aan. Denk dat Biedermann ook nog wel een hele tijd staat, die tijd was zelfs in zo'n pak wonderlijk.
Gewichtheffen!quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, polsstokhoogspringen is wel het enige realistische onderdeel (misschien wel in de hele sportwereld) waarbij dat kan. Het voordeel van Duplantis
Bij de Europese kampioenschappen is dat wel zo.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In principe niet onjuist, in het zwemmen is het natuurlijk helaas nog altijd niet zo dat de top-X van de halve finales automatisch door mogen en dus heeft iedereen die zich plaatst in principe een kleine q.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |